JapCar 304 #1 Публикувано 4 Юли, 2016 Забелязах нещо в спирачките на дизеловия акорд , което мислех, че е случайно, но същото го имам и на бензиновия. От спряло положение на наклон, независимо напред или назад, ако отпускам спирачките едвам едвам, така, че колата да мърда съвсем бавно със сантиметри, се чува характерно притреперване, не е скърцане, нещо като вибрация с ниска честота. Трудно е за описание, може би скърцане но с мн. ниска честота. Струва ми се, че идва от задните спирачки, но не е сигурно... Когато намеря време ще сваля колелетата да огледам спирачките, да смажа водачите. Накладките на всички колелета са около половина до колкото се вижда през джантите. Не, че е важно, не пречи на нищо, но ми е интересно каква е причината, на други коли не съм го имал, а тук и на двата Акорда. Нека пропуснем "Смени накладките и дисковете и ще се оправи" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 5 Юли, 2016 Този звук, за който говориш, може би го имам и аз, според описанието. Звукът наподобява лек допир на флекс с желязо и не е постоянен. По някога се появява и БЕЗ да натискам много плавно спирачки (докосвам), за миг и изчезва, примерно на склон по инерция. Най-осезаемо го чувам на затворен паркинг (мултилевел), тогава ехото го засилва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 5 Юли, 2016 (Редактирано) Този звук, за който говориш, може би го имам и аз, според описанието. Звукът наподобява лек допир на флекс с желязо и не е постоянен. По някога се появява и БЕЗ да натискам много плавно спирачки (докосвам), за миг и изчезва, примерно на склон по инерция. Най-осезаемо го чувам на затворен паркинг (мултилевел), тогава ехото го засилва. Различно е както го описваш. В движение не се чува, но- спрял си на наклон и отпускаш леко спирачката да мръдне няколко см, пак спираш, пак отпускаш- при това действие се чува от задните колела някакво пукане/притръпване/приплъзване. Днес свалях колелата и установих, че задните дискове са полуръждясали (не са изцяло лъскави като предните), т.е. накладките са опирали вероятно само при по-силно натискане. Опитах да прибера/навия буталцата, но не мърдат, сигурно се движат трудно, защото са корозирали (често срещано при Акорд за задните). Редактирано 5 Юли, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #4 Отговорено 6 Юли, 2016 Kлеясването на задните спирачни апарати го има и на всички марки коли, които са карани в държава с по-дълга зима. Задните спирачки се задействат само при по-екстремно спиране, при нормална експлоатация те не работят. Основно колите спират с предните си спирачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 6 Юли, 2016 Това е за Хонда предполагам, защото колкото и други марки да съм карал спират в пъти по добре от нашите Неспиращи коли и аз се чудя как да я накарам да вземе да спира и със задницата по малко...Всичко са измислили що годе добре, ама спирачките на тея Хонди са пълен кенеф ! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #6 Отговорено 6 Юли, 2016 Колеги, като обсъждате спирачките да Ви попитам, има ли разлика в големината на дисковете на К24, К20 и дизелите при 7-ците? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #7 Отговорено 6 Юли, 2016 Има при предните дискове: 280мм. или 300мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #8 Отговорено 6 Юли, 2016 Моите предните са 300мм, ама трябва да сложа отзад поне 280 че тея 260-ци малеят много... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #9 Отговорено 6 Юли, 2016 С хубави дискове, накладки и армирани маркучи спира отлично. А за неработещите задни спирачки при нормално спиране - без коментар. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #10 Отговорено 6 Юли, 2016 Моите предните са 300мм, ама трябва да сложа отзад поне 280 че тея 260-ци малеят много... Сложи си предни: Дискове BSD 1399 с Накладки DP 41525R. Задни Дискове BSD 1400 с Накладки DP 41216R и ще докараш прилично спиране във всички рижими. Трети комплект предни и задни накладки сменям и съм супер доволен, екстремни спирания от 180-200 км/ч не са проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 6 Юли, 2016 Тук нещо загубих дирята, при нормално спиране колите спирали само с предните спирачки, нашите пък изобщо не спирали...с какви скорости карате? Колко метра ви е спирачния път, при каква скорост? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #12 Отговорено 6 Юли, 2016 Ха! Спирали само предните? При мен от задните накладки се износват една идея по-рано от предните! Явно не спирам нормално 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #13 Отговорено 6 Юли, 2016 260 за отзад няма да сложа повече...Сега съм с нови дискове Брембо и накладки на същата марка(не казвам че EBC са по лоши просто не бях доволен от EBC на предната кола)Ако реша да сменям нещо то ще е ъпгрейд на задните до поне 280ммМоите изисквания явно са много високи към спирачките, ама като съм карал спиращи коли сега ми се струва зле работата... пп... задните ми апарати за ревизирани преди 3-4 месеца с нови гумички и сложих нова изцяло спирачна течност DOT 5.1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #14 Отговорено 6 Юли, 2016 незнам за това дали задните се ползват или не ное факт че предните се износват два пъти по бързо от задните накладки. И да с ЕБЦ нарязани дискоже и зелени накладки се подобри значително спирането но пак не е това което трябва, незнам но имам чувстовто че спира 2 тона автомобил. заб. задния парат ми е чисто нов, та явно си е по принцип това повече усилие на предните гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #15 Отговорено 6 Юли, 2016 Kлеясването на задните спирачни апарати го има и на всички марки коли, които са карани в държава с по-дълга зима. Задните спирачки се задействат само при по-екстремно спиране, при нормална експлоатация те не работят. Основно колите спират с предните си спирачки. Не мога да се съглася с тези теории... тази дълга зима защо влияе само на задните на тези "всички коли" ? На никоя кола досега не съм имал проблем със спирачките, но и на дизеловия и бензиновия Акорд имам точно със задните. На всички мои коли до сега, ръчната спирачка е била с челюсти вкарани в малък барабан, на Акорда е вкарана в цилиндърчетата, т.е. тази конструкция дава проблеми. Колегата със същия Акорд смени и двата задни сп. апарата, защото лостчетата на ръчната, които влизат в апаратите бяха блокирали и изкривени. При мен маншоните са здрави и не би трябвало климата да им влияе. Зима тук почти няма, рядко пада под 0гр, сняг почти не вали... Задните спирачки работят при всякакви режими, спирачното усилие е разпределено примерно 60/40 в полза на предните, което е логично за всички коли. Естествено при спиране тежестта пада на предницата, задницата олеква, за това предните дискове са по-големи и вентилирани, защото са по-натоварени и затова предните накладки се сменят по-често. Много коли имат регулатор/разпределител на спирачното усилие предни/задни в зависимост от товара на колата и интензивността на спиране, не знам Акорда дали има. Та, задните спирачки на Акорда са си проблемни в общия случай, говоря като надеждност при остаряване, не като качество на спирането като нови... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #16 Отговорено 6 Юли, 2016 задните ми апарати за ревизирани преди 3-4 месеца с нови гумички и сложих нова изцяло спирачна течност DOT 5.1 Ако сам си сменял гумичките, как постави накрая маншоните? Предния край на маншона обхваща буталцето близо до челото, но задния край има ръб, който влиза във вътрешен канал на цилиндърчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #17 Отговорено 7 Юли, 2016 (Редактирано) Редактирано 7 Юли, 2016 от user2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #18 Отговорено 7 Юли, 2016 Спирачните маркучи също са от значение. Ако се сменят с армирани ХЕЛ спирането се подобрява осезаемо. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #19 Отговорено 7 Юли, 2016 Чак осезаемо? Питам, понеже и на мен ми предстои почти цялостно обновяване на спирачките. Купил съм тефлонови спирачни маркучи със стоманена оплетка, но не разчитам чак на "осезаемо подобрение". Просто си мсиля, че малко ще се втвърди педала, не очаквам да се случи нещо друго. Иначе това скърцане от задните спирачни апарати го има и при мен (моята е Civic, а гледах наскоро и други колеги с такива да се оплакват в темата за 7-ма генерация Civic), но аз го лекувам като дръпна ръчната. Сега на апаратите им предстои да се свали цялата ръжда и боядисване, т.е. нещо такова: Само не и такъв цвят, разбира се. Взел съм си сребрист мат, както си бяха оригинално. Уж боята държи до 800 градуса, да видим. Взел съм си много хубава смазка за водачи на спирачни апарати, да видим дали тя ще "излекува" скърцането. Ще пиша по някое време следващата седмица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #20 Отговорено 7 Юли, 2016 (Редактирано) http://www.ebcbrakes.bg/pages.php?page=9 http://www.ebcbrakes.bg/pages.php?page=18 Карам отскоро с това, една кофа пари.Ревизирани апарати, нова спирачна течност, всичко е лъснато и перфектно, разработени са правилно с последователни, прогресивни спирания.Резултатът е трагичен, колата спира по-зле от преди, единствено тресенето изчезна, а за бученето при спиране направо съм изумен, всяко по-сериозно спиране е съпроводено с отвратително плътно бучене..... Редактирано 7 Юли, 2016 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #21 Отговорено 7 Юли, 2016 (Редактирано) ... всички тук, които се оплаквате от спирачките, твърдите, че те не създават достатъчно спирачно усилие, за да загубят гумите сцепление и да се включи АБС-а, така ли? Твърдението, че която и да е съвременна кола има лоши(в смисъл който вие влагате в него) спирачки е смехотворно. Редактирано 7 Юли, 2016 от Чавдар K 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #22 Отговорено 7 Юли, 2016 (Редактирано) Не търся блокиране и свръх захапване, което да те изкара през джама, но твърдя, че акорда е към 40 метра ако не и повече от 100 до 0 ....Просто спирра на нивото на дачия, също съвременен аутомобил... Редактирано 7 Юли, 2016 от bongo789 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #23 Отговорено 7 Юли, 2016 (Редактирано) никой не търси блокиране, затова е АБС-а ... а спирачките са до там, докато се вкл. АБС-а, след това идват други фактори, които определят качеството на спирането, начело с гумите. ...по вашите критерии, рено(вкл. Дачия) и пежо/ситроен имат "най-добрите" спирачки. Редактирано 7 Юли, 2016 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #24 Отговорено 7 Юли, 2016 (Редактирано) Не били спирали 7ците ... Елате да покарате CC7 от 1993, с някакви кашиями и се качете на CL9 2007 - спирачния път е двоен CL9 /к24/ спира отлично !От CC7 научих един урок - частите по спирачките само оригинални /особено накладките/ и хубава профилактика ... Редактирано 7 Юли, 2016 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #25 Отговорено 7 Юли, 2016 (Редактирано) Абе има си нещо куцо. Задно дясно стърже като я изкарвам назад от гаража и не съм я карал няколко дена след миене. Отварях - гледах включително барабана за ръчната и челюстите, чистех им ръждата преди 2 месеца и онзи ден пак стърже. Като мина няколко км. -изчезва. Даже един път беше задържал (по неясно какви причини), но го усетих навреме и като отворих -пак всичко си е в ред. Що така незнам. Сега като пътувам на дълго, току проверявам (като стар шофьор на вехта кола от средата на миналия век : ). Иначе от скорост спира нормално -даже по-добре от 6-тия Акорд който имах преди и с който за 11 години -никакви инцидентни спирачни проблеми. Редактирано 7 Юли, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #26 Отговорено 7 Юли, 2016 (Редактирано) Не търся блокиране и свръх захапване, което да те изкара през джама, но твърдя, че акорда е към 40 метра ако не и повече от 100 до 0 ....Просто спирра на нивото на дачия, също съвременен аутомобил... Същото нещо е и при мене след няколко по сериозни спирания и така започва да бучи като натисна спирачки, че чак плаши... Според мене прегряват накладките... За EBC ти казах... не ме изкефиха въобще, тука повечето пишат не от опит а от прочетено(питай ги колко са карали йелоу стъф накладки с двойно вентилирани и надупчени дискове EBC къде се хвалят масово из форумите, по което и аз се подведох преди 5 години) Според мене с ъпгрейд на 280 задни ще се намали товара в-ху предните и ще спрат да бучат при повече натоварване. 40м спирачен път от 100км/ч е ОК ако карате ЛАДА ! Ниските модели на по съвременните коли се вместват в 35м. Да не говорим че след 3-пъти 100-0 няма да спре за 40 а за 45м ! -Ужас Разликата тука идва от стила на каране, тези които карат спокойно нямат оплаквания, другите(като мене) реват от лоши спирачки. За това четене в drive2.ru и по малко писане тука Редактирано 7 Юли, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #27 Отговорено 7 Юли, 2016 Абсолютно си прав.Спирачките може да са много по-добри,но в стандартни условия и правилно поддържане си вършат предназначението перфектно.Всеки е имал трудни ситуации и му се е налагало екстремно спиране.Тогава малко издишат,но при правилно регулирана ръчна /за барабани/ илеко натоварена задница за дискове ,задния мост си поема 25-40% спирачно усилие.Тук не коментирам 4х4...те си спират винаги перфектно.За спортно каране си има спортни комплекти,които са комплекти а не дискове от една фирма и накладки от друга.И последно...за успешни спирачки голям процент в крайното начинание влизат гуми,настилка и температура на спирачната система и на настилката.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #28 Отговорено 7 Юли, 2016 Абе тия ЕБЦ-та май малко прехвалена работа са... Моята си е с оригинални дискове и накладки на Онда 300 мм отпред и 260 отзад и спира на ужас, ама пък е по лека от акорда с едни 200 кг. Това е 1-та ми кола с такива зверски спирачки, когото кача всеки остава учуден как спира. Накладките ми от нови до сега предните са на 60-70% износени, а задните на около 30% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #29 Отговорено 7 Юли, 2016 Колеги, мисля, че разколничето е в това колко спират задните накладки. Двама колеги malak и PepO споменават , че задните накладки се износват почти два-пъти по-бавно от предните! Предишният ми автомобил Ровър 620 / Акорд 6 / износваше задните почти два пъти по-бавно / при еднакъв стил на каране с Акорд 7 / с перфектни задни апарати и така почти 300к НЕ бях довален от спирането особено на магистрала при висока скорост. Ако приемем, че задните спират на 25-40% /Markony/ и видимо по-малката им площ от предните, то би трябвало да свършват малко по-късно от предните при нормална употреба и по-рано при екстремна употреба на спирачките! При мен задните свършват с около 4-5к по рано от предните и така е от нова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #30 Отговорено 7 Юли, 2016 Няма нужда да ми се доверяваш,погледни стрелките на спирачния стенд-ГТП като минаваш преглед.....Аз ходя поне 2 пъти в година и два пъти на самия преглед.Нищо че са наред и си ми заверяват прегледа,ако забележа нещо нередно си го оправям и се връщам на следващия ден...като естествено ме гледат изумени,но вече свикнаха.Далеч не карам със специални комплекти,Достатъчно ми е евтино брембо или феродо,но настроено добре и семетрично в ляво и дясно.Дефакто най често проблем намирам във водачите на сп.апарат ,а не в накладки/дискове.И проблема не е свързан със чистене/гресиране,а със луфта в износването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #31 Отговорено 7 Юли, 2016 До понеделник ще мина на валци и ще напиша данните. Така ще има база за срсвнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #32 Отговорено 8 Юли, 2016 Именно с цифри се работи лесно... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYNACORD 23 #33 Отговорено 9 Юли, 2016 Вече няколко човека комоентират лошото спиране (дори с нови накладки, течност и т.н), включително и аз. За мен колата заводски не спира добре, особено слизайки от друга кола с по-хубави спирачки (без значение марка и модел). Задните апарати са доста тенденциознни към блокиране, както Маркони е написал - най-често проблема е във водачите. Армирани маркучи е един от най-добрите ъпгрейди за спирачната система Аз лично си реших проблема и с двубутални апарати от Тайп Р и разликата в спирането е космическа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #34 Отговорено 9 Юли, 2016 (Редактирано) За тея двубутални апарати има много писано ама едно че са много скъпи и друго че никъде почти ги няма...Ти само апаратите ли смени или и дисковете(че не знам на Euro R-a колко мм са задните дискове...) пп... ти да не би да сложи от по стария Type R ? Редактирано 9 Юли, 2016 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #35 Отговорено 9 Юли, 2016 Като цяло съм изненадан, че във форума започва да се говори, че спирачките не спирали достатъчно. Поне за моите 100 000км на дизеловата седмица, колкото пъти аварийно съм удрял спирачките, толкова пъти се е стигало до ABS, независимо с каква скорост е било. Колата последно беше на 270 000. Не търся блокиране и свръх захапване, което да те изкара през джама, но твърдя, че акорда е към 40 метра ако не и повече от 100 до 0 ....Просто спирра на нивото на дачия, също съвременен аутомобил... bongo, спрямо коя кола Акорда спира "към 40 метра ако не и повече от 100 до 0"? Следва да попитам колко метра според теб е нормалния спирачен път на лек автомобил около тон и половина от 100 до 0? По тестове в нета точно този Акорд спира от 70 мили в час (112км/ч) до 0 за 59м, като далеч не е в дъното на класацията за семеен автомобил от клас Ц. Големи спирачни апарати и хубави дискове ще подобрят спирането при многократно спиране / интензивно ползване на спирачките, когато фабричните малки дискове/накладки/спирачни апарати започват да прегряват. Но ако я караш нормално - да се сменят спирачни апарати, дискове и помпи ми се вижда абсолютно неоправдано. Особено за кола с 2.0 двигател (каквато е на автора в темата). В спирачния път огромня роля играят гумите - тяхната ширина и показатели. Goodyear спрямо Goodride има над 20% разлика в спирачния път (най-вече при мокро). От евтините гуми само Nexen са на ниво, за сметка на това доста от скъпите гуми са назад в класацията: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-Summer-Tyre-Market-Overview-Braking.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #36 Отговорено 9 Юли, 2016 Като се почне с тези дву-бутални от Тайп-Р апарати, все едно са под път и над път Тайп-Р-ите на части... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #37 Отговорено 9 Юли, 2016 а за бученето при спиране направо съм изумен, всяко по-сериозно спиране е съпроводено с отвратително плътно бучене..... Карал съм с такива 2009-а, но тогава комплектът (предни и задни дискове, и накладки) беше около 650 лв. Бученето си го има и се дължи на нарезите в диска. Отначало беше забавно, но по някое време омръзва. Бученето ще изчезне с изчезването на нарезите, но тогава и дисковете ще са за смяна. А за скърцането (или каквото е там) от спирачните апарати, ето какво пише в документацията на моята смазка: Та си проверявайте водачите редовно и ги смазвайте с подходящите за това смазки. На мен в един прехвален сервиз въобще не ми ги смазваха и задните ръждясваха, а в следващия сервиз, който уцелих, ги смазаха с графитена грес, 'щото тя била високо-температурна и нямало да има проблеми. Е, и в двата случая проблеми има и все са за моя сметка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #38 Отговорено 9 Юли, 2016 (Редактирано) Аз съм използвал медна грес на няколко коли(лични и на приятели) за момента нямам оплакване от нея. Не съм сигурен но мисля, че беше на Вюрт П.п сравнение с д15, и б18 които съм имал, шлепа спира чудесно при нормално шофиране, все пак и според мен можеше да е по-добре Редактирано 9 Юли, 2016 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #39 Отговорено 9 Юли, 2016 Ето за такава грес говори колегата: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%93%D1%80%D0%B5%D1%81+AG1600+%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #40 Отговорено 9 Юли, 2016 Задните апарати са доста тенденциознни към блокиране, както Маркони е написал - най-често проблема е във водачите. Армирани маркучи е един от най-добрите ъпгрейди за спирачната система Колеги, всички коментиращи залитат по ъпгрейди, специални смазки, гуми, маркучи... Въпроса е коментиране/лечение/надеждност на стоковите спирачки, колко спират когато работят добре е друг въпрос. Не говорим за състезателно каране/екстремно спиране или спускане на Шипка само на спирачки, когато може да прегреят и тогава има значение течността, смазката. Тези неща се отнасят за спирачките на всяка кола, а става дума за нормално спиране и спецификата точно на задните спирачки на 7ма серия... да, видът на накладките има значение и за качеството на нормално спиране- меките накладки спират добре, щадят дисковете, но се сменят по-често и обраното с твърдите, за това се прави компромис. Водачите при мен изглежда са сервизирани наскоро, проверих ги имат прясна смазка и се движат добре. Проверката/почистване/смазване е елементарно и става за 10мин. Установих, че проблема е, че не се движат буталцата, а в сервиза ги е мързяло да ги раздвижат, защото изисква разглобяване. Като купих колата беше минала през сервиз и дадоха 1г валиден годишен . техн. преглед, чудя се как е минала на стенда... Маркучите нямат никакво значение за нормално спиране, стига да са проходими. За АБСа- това, че той сработва при екстремно спиране, не значи, че всички колела спират добре- достатъчно е едно/ две колела да блокират и ти го усещаш, че сработва, но не знаеш на кои колела сработва. Принципа на работата му е такъв, че намалява спирачното усилие на кое да е блокирало (недвижещо се колело), така, че то да превърта по малко и да се запази управляемостта, другите може да си се въртят. На първата снимка показвам диска на колегата, за който споменах, че преди 2-3 месеца смени спир. апарати, защото бяха блокирали лостчетата на ръч. спирачка. Вижда се лъскаво по цялата ширина на диска. На втората снимка е моят диск (не стана добра снимката)- по-тясна лъскава/ полуръждясала ивица, което показва , че спира само при силно натискане на спирачката (което рядко ми се налага). Накладките ми изглеждат добре, малко износени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове