Deodriver 35 #1 Публикувано 4 Юли, 2016 Здравейте колеги.Решил съм да минавам на японска кола и по-конкретно CR-V 3 генерация,дизел.Гледам обявите по родните сайтове,но ще ми е първата японка и съм в небрано лозе.Всякакви съвети приемам относно покупката и бъдещата поддръжка.Прочетох някои теми за модела,но все още съм бос.Набелязъл съм няколко обяви и ще се радвам да дадете мнение коя от тях си струва на пръв поглед да иде да се погледне,а и какво е важно да се гледа и внимава.Благодаря предварително 1.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21465657433690853 2.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21458660210695150 3.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21464956308530850 4.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21464964890621899 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 4 Юли, 2016 Здравей и добре дошъл!Дано скоро станеш и колега.Кола по картинка не се купува...забрави за обявите.Все едно да смениш блондинката с брюнетка по скайпа...всички са кучки!. Хиляди теми има за избор на кола,но винаги личния ти късмет играе огромна роля.Правилния начин е да наемеш специалист...каращ същия модел или колега занимаващ се с ремонт на Хонди,за преглед.Не се доверявай на автокъщи имащи доверен сервиз,гарантиран произход и "всичко обслужено" Хондата ,която си харесъл се продава при 3 случая.1.Сериозен удар,ремонтиран по каско,но вече не е същата кола.2.Изтичане на лизинга и смяна с нов лизингов автомобил.Стария се оставя в магазин на Хонда преди изтичане на гаранцията...90-95к км или 4 години и 10 месеца.3.Наближаване на първо основно техническо обслужване.Това се случва на 180-190к км.Предстои ремонт за около 4-5к евро и е по-изгодно да се продаде колата.Километража се прави на 120-130к и заминава на пазара.Та кой от трите варианта си харесваш? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #3 Отговорено 4 Юли, 2016 (Редактирано) Ясно е,че кола не се продава без причина.Знам,че и на снимка колата е една,на живо е друга.Обикалял съм много пъти родните автокъщи и положението е плачевно.Просто търся мнение от хора каращи хонда,защото съм нямал близък допир с марката и конкретния модел.Доколкото разбрах,скъпите ремонти на црв-то са съединителя и веригите на мотора.За проблеми с дюзи и турбина не видях по форума,като масово явление.Какво още може да се очаква,като скъп ремонт,за да знам на какво да обърна внимание.Имам си хабер от коли,но всеки модел си има специфични слаби места на които трябва да се обърне внимание. Редактирано 4 Юли, 2016 от Deodriver Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 4 Юли, 2016 Турбината няма проблеми,но при несмяна на масло си тръгва много бързо.DPF филтъра е болка,задния мост увисва и се разкрачва.Компресор на климатика..друга май няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #5 Отговорено 4 Юли, 2016 Каква е причината задния мост да увисне и да се разкачи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #6 Отговорено 4 Юли, 2016 Преди много години (,около15) работех през лятото в една автокъща, която внасяше коли само от Швейцария. От там съм запомнил 2 неща: Кола по възможност внос само от там, тъй като се виждаше в какво състояние идват в сравненое с колите на съседите ( не че и при тях нямаше попадения... Но рядко), и за мен задължително бензинова ( всички дизели без изключение пристигаха с километраж х3 този на бензиновите. Освен ако не отидеш някъде лично да си я вкараш дизелова на малко км. За което обаче ще си кихнеш доволно) аз лично дизелова кола на окло 7-10г. Под 450к. Колометра рядко съм виждал да пристига. Но сега е друго, сега ги омагьосват още там. Та съвета ми е, щом си се спрял на дизел гледай с 6 очи защото наостина ги вкарват на края на силите им и после тук ги плюем че дизела на хонда не толкова ОК а това числя,,че съвсем не е така. Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #7 Отговорено 8 Юли, 2016 Здрасти колега,карам такъв от 5 додини , много съм доволен от возия,разход,подръжка и т.н.т. Проблема ти е да намериш запазен 2ра ръка. при покупка внимавай със съединителя да не е за смяна,защото ще ти свалят кожата. Първият ми изглежда най читав, Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
evgeni_antonov 15 #8 Отговорено 9 Юли, 2016 Колега здравей и от мен .... :-) . Аз отскоро карам црв и година и малко го избирах :-D не съм се колебал просто чаках да се подредят определени показатели да е бензинов , автоматична , ксенон , алкантара , година 2010 след 07 месец да е от представител на хонда който дава поне 12 месеца гаранция и с фактура за извършени ремонти + нов тюв от германия ....... много много трудно от раз да ти се подреди всичко при кола 2-ра ръка .... особенно от българия . Погледни и в германския сайт според мен и бъди по търпелив . Там от представител на хонда няма начин да е омагьосана , всеки там знае че ако ги хванат че връщат км лошо им се пише . Много изчетох и изгледах ...... избрах бензин главно заради дпф и нашата супер нафта ..... наистина трябва да е на малко км за да си я караш дълго без ядове с нафтата дпф и т.н. маховик-съединител демфер ..... ръжда иии не на последно място климатроник . Успех и ако имаш конкретни въпроси ..... давай Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #9 Отговорено 9 Юли, 2016 (Редактирано) Първите две ги гледах.Колите са пълен леш отвсякъде и не струват и половината от парите си.Останалите две са на същото положение.Харесах една,но не се разбрахме за цената с доста наглия продавач,а тя е доста висока.Колата е карана,не е на реални километри(макар,че има сервизна книжка),но си личи,че е поддържана.Проблема е,че аз не искам по колата да има ръжда,а доста и от италианките си имат по-малко тук,там.Не е страшно,но след 2,3г. ще е грозна картинка.Това ме отказва от Германките,който 98% отдолу имат ръжда.Хонда си имат афинитет към нея и затова се гледам внимателно.Колата,да сме живи и здрави ще се кара,а няма да се сменя след 2-3г. примерно.Хубавото на Германките е,че са поддържани,но аз вече предпочитам двигател да правя,отколкото купе. Редактирано 9 Юли, 2016 от Deodriver Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
evgeni_antonov 15 #10 Отговорено 9 Юли, 2016 Ето ти един пример това е голяма автокъща и сервиз за хонда кия и хюндай .... просто показвам пример на запазен автомобил на до ре цена ..... говорят и английски http://m.mobile.de/auto-inserat/honda-cr-v-2-2-ctdi-4wd-elegance-chemnitz-mittelbach/228616396.html Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
evgeni_antonov 15 #11 Отговорено 10 Юли, 2016 Карал съм опел кадет .....сещаш се за какво сгава дума :-D . Никога не ме е оставяла на пътя .... а ръждата беше на всякъде даже в един дъжд зейна дупка под педалите и леко влизаше вода .... но се отидох докъдето трябваше и се върнах без нищо да ме притеснява ... аз и жена така си из избирах да я бива сутрин след баня и без дрехи . :-D Ти си знаеш а най-добре е всичко да и е ОК нали. В по-южните райони далече от алпите не са толкова ръждиви , моята е от Мюнхен и сега ще ида да я гледам под полата какво е скрила :-D и ще ти кажа как са с ръждата . Иначе црв-то има обработка мисля допълнително против ръжда. Имам приятели с германка от първа генерация без точица ръжда . Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #12 Отговорено 10 Юли, 2016 Не знам каква обработка имат против ръжда,ама не струва.Не нормално Октавията ми карана 15г. само в България да няма точка ръжда отдолу,а италианска Хонда на 9-10г. да е почнала става кафява там.Може аз да съм попаднал на такива екземпляри,знам ли.Намерих само една,която беше италианка и отдолу беше сълза отвсякъде,но не се разбрахме за космическата цена.Ял съм с го с ръждиви коли,затова ги избягвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #13 Отговорено 11 Юли, 2016 (Редактирано) Колега, Искам да споделя моето мислене при закупуване на кола втора ръка - отиди до Германия и си я купи лично ти от немска автокъща или частно лице! Виж да е карана само в Германия, т.е. да не е внос в Германия и пререгистрирана там - често ги правят арабите, турци и тем подобни. Плюса е, че каквото виждаш това е - няма пренавити км, пише има ли удари, какви и т.н. Аз преди 2 дни си докарах моята срв с два проблема- климатроник и рефлектори на халогените за смяна. Климатроника днес го оправих - просто с комбинация от копчетата се правело ресет на контролера, но докато се чудих какво му е и нещо барнах та светна и друга грешка , но това е друга бира. Човека изрично поиска да запише в договора - дефектен климатик и свали доста прилично цената, но в крайна сметка не бе дефект, а нужда от ресет на климатроника - кой да знае как се правило, та сварих се при прехода от 1700км за 28 часа (Берлин- София). Колата бе с чисто нови 4 бр дискове, 4 к-та нови накладки, 4 бр. нови летни гуми, сменено масло преди 4000км и за всичко си има фактура от немския сервиз. И аз много гледах тука по родните обяви - вярвай ми само ТРОШКИ ! Рядко може да намериш читаво и затова повечето колеги си казват - е аз я намерих , тази е чиатава , супер сделка, взимам я ...! Редактирано 11 Юли, 2016 от sttekata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #14 Отговорено 21 Юли, 2016 Честито,ти си се и върнал даже )).Безпроблени километри и радост да Ви носи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Denev 0 #15 Отговорено 5 Декември, 2019 Здравейте, надявам се скоро и аз да стана колега, горд собственик на Honda CR-V III ген. Нямам опит при закупуването на автомобил и изпитвам известни колебания. Търся мнения на колеги и приятели и както може да се очаква всеки дава различно мнение, но всички се обединяват около избора на марката Остава да реша дизел или бензин. За сега ще опитам да огледам няколко. От Варна съм и търся нещо читаво, за сега съм се спрял на тази: https://mobile.bg/21569838731977248 но се продава вече трети месец, като собственика върти цената всеки ден. Изпитвам известни съмнения. Моля ви за мнения, а ако ли пък някой познава джипката или я е оглеждал, нека сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #16 Отговорено 5 Декември, 2019 (Редактирано) Ако не огледаш поне 10 няма никаква представа да добиеш.Затова ходи гледай сравнявай. Виж я тази сервизна история за която казват в обявата.Но за мен дизел и то от Италия е повод да пропусна тази обява. Всички внесени CRV 3 gen коли се продават точно когато им дойде времето за смяната на веригата, а там в този отсег се сменя всичко и ако е оригинално е мнооого добра цифра.Имаш оторизиран сервиз питай за комплект за смяна на верига. Едно да знаеш добрите екземпляри заминават до часове след публикуване на обявата.Едва ли някой ще сподели тук конкретни впечатления за определена обява. Търси си от Швейцария в пъти по добре поддържани от Италия. Прочети малко теми в раздела за 3та генерация доста е коментирано по въпроса дизел бензин и тн. Струва ми се на снимката на шьофьорската седалка много смачкан ръба и е сниман да се прикрие отгоре. Редактирано 5 Декември, 2019 от CARPERA 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #17 Отговорено 5 Декември, 2019 Преди 1 час, Denev написа: Остава да реша дизел или бензин. За сега ще опитам да огледам няколко. От Варна съм и търся нещо читаво, за сега съм се спрял на тази: https://mobile.bg/21569838731977248 Колата е едно към едно като моята и на снимките изглежда добре. Отиваш, гледаш подробно, караш и ако ти хареса, я водиш в сервиз за оглед. Имай предвид, че на тези километри (ако са реални), идва време за смяна на верига и съединител/маховик. Т.е. особено внимание да се обърне на това и да се калкулира в цената. Пише, че има сервизна книжка. Гледаш и нея и ако са вписани само първите няколко обслужвания, пресмяташ на база годишния пробег дали са реални километрите. Това, че търговеца сменя цената всеки ден да не те плаши - правят го, за да излиза по напред в търсенето. А така можеш да видиш и докъде може да падне в цената (в случая около 12 000 лв). Както е писал Карпера, колкото повече коли видиш, толкова ще си по-подготвен за избор. Успех! 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #18 Отговорено 5 Декември, 2019 (Редактирано) За мен е супер притеснително че дизелите CRV 3gen паднаха супер много като цена и има голяма вероятност като го вземеш 12 хил, смениш верига съединител, маховик, обслужиш я ,и ти стъпи 15-хил и нагоре. Това са минимални цени,ако брат ти е монтьор и има магазин за части. Ако след няколко години искаш да си вземеш нещо друго, ще трябва да я продадеш за 7-9 хиляди. Много добре гледай преценявай и вземеш ли я,дано да е най добрия избор. Колега от Варна ти е писал помоли го и да караш, да огледаш всичко на спокойствие ,че като ги знам тея от къщите как ти дават да караш ,и как всички ченгета тях дебнат да ги хванат като тестват колите. Редактирано 5 Декември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #19 Отговорено 5 Декември, 2019 (Редактирано) Това, което казва @CARPERA не е майтап. Аз също взех от Варна регистрирана за 12500. Дотук ми излезе над 17, но аз искам всичко да е перфектно и сега е пушка. За дизела става въпрос. Е да, от тях 2000 са неща, които може да се наложи да се сменят и на бензина. Виж тази, огледай всичко в околността, надали са повече от 5-6 обяви, които си заслужава да се видят. Комплект добри гуми е голям плюс, защото всичко, което гледах във Варна пролетта беше "леш" и просто избрах колата с два чифта гуми. Ако всичко, което пише е вярно си струва да се замислиш, тъй като една регистрация е 400 лв. Изглежда е склонен и да свали. Според мен цената на тази кола е 12500 макс. Ако ти хареса на вид задължително в сервиз, най-добре при Дидо Миямото във Варна или официалния сервиз. Ще изчакаш една седмица за прегледа, но си заслужава, повярвай, още повече не е кола за 2-3 хил. лв. Вече дали да е бензин или дизел сам трябва да прецениш. Зависи за какво ти трябва. Ако вземеш дизел крайната цена може да ти дойде като на бензинова ако се наложи някой ремонт, но избора на пазара е много по-голям в момента на дизели, а и за кола с такава аеродинамика си трябва тяга. Рестрикциите за дизела не би трябвало да те притесняват, все пак колата е евро 4, но това си е само мое мнение. Редактирано 5 Декември, 2019 от Bizzito 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Denev 0 #20 Отговорено 6 Декември, 2019 До сега карах Зафира дизел и съм доволен, като изключим ремонт на помпа, но винивник в случая беше гадна нафта. Сякаш и аз клоня към дизела, бензина за да излезе сметката си трябва газ, а това е бомбата в колата, понижената мощност и загубата на място в багажника, да ме извинят бензинджиите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #21 Отговорено 9 Декември, 2019 Аз за тая от обявата бих дал не повече от 10 500 ама макс. Виж емблемата на волана изтъркана е това не знам как се случва но не говори за запазен екземпляр. Ако на място не можеш да включиш на скорост значи си готов за съединител. Ръчната също им е слабост но ти трябва по-голям наклон за да усетиш дали е слаба или в норми другия вариянт е на валяци в сервиз. Лагрите на главините също са проблемни за мен. Сменил съм и дисковете че бяха криви. Точно тая не се знае с какъв ремък е къс, дълъг заради едната в повече паразитни ролки. Също така пасажерската врата при мен беше прецакана ключалката та си я сменавах. С нафтата шега не бива забрави за тънки пари за нафта. Аз от бензиностанция я купих и промивах резервоара и всички пътища на горивото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #22 Отговорено 18 Януари, 2020 Здравейте, Какво ще кажете за тези две обяви: https://m.mobile.bg/details/21577967034371071 https://m.mobile.bg/details/21575453263136015 Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #23 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) Тук вече си е за чудене. И двете си имат плюсове и минуси. Първата е по-добре като оборудване, но на повече километри и по-слаб двигател. Втората е по-ниско оборудване, но пък е на малко киметри, зеления цвят също е минус за мен, но това е въпрос на вкус. Ако зелената е Американска или Канадска може да пробваш да провериш на какво дередже е била преди да я вкарат. Ако километрите са реални по-добре да е тя. Със 100 хил по-малко км е. Сигурно ще е била чукната ако е от там ама, ако е направена както трябва няма проблеми, ще я вкараш в сервиз. А и цената на залената не е за пренебрегване. ПП: Сега видях, че е много ръждива зелената. Затова, на място, но по-скоро не. Някой скоро май беше питал за нея. Ако е ходил да я види може да сподели. Редактирано 19 Януари, 2020 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #24 Отговорено 19 Януари, 2020 Зелената е Канадка. Гледах я на място и наистина има ръжда, не само в двигателния отсег, но и на предния капак, като е мацана с коректор, но е избила пак. Като оборудване е доста постна. Другата е добре оборудвана, мотора работи много приятно и автомата превключва добре. Това което ме притеснява е че кората на шофьорската врата е спукан около 5см. в горната част, близо до прозореца. Шофьорското огледало е правено и дръжката за отваряне от вън на пътническата врата зад шофьора изглежда да е правена и скърца при дърпане. Та се чудя дали не е имала удар от тази страна. Километрите не ме притесняват толкова, тъй като в БГ това е доста несигурен показател. Важното е как е поддържана. Преди време си купих Е класа от Германия на 290к км., в момента е на 355к и не съм имал грижи, но откакто е при мен обслужванията са по учебник. Много се чудя дали и CR-Vто да не си докарам, ама ме мързи, че много път 😃 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #25 Отговорено 19 Януари, 2020 Аз лично не бих взел кола със скрити дефекти щом не е казал за тия ще има и други и те ще са по скъпи за ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #26 Отговорено 19 Януари, 2020 Преди 2 часа, Flameff написа: Зелената е Канадка. Гледах я на място и наистина има ръжда, не само в двигателния отсег, но и на предния капак, като е мацана с коректор, но е избила пак. Като оборудване е доста . Другата е добре оборудвана, мотора работи много приятно и автомата превключва добре. Това което ме притеснява е че кората на шофьорската врата е спукан около 5см. в горната част, близо до прозореца. Шофьорското огледало е правено и дръжката за отваряне от вън на пътническата врата зад шофьора изглежда да е правена и скърца при дърпане. Та се чудя дали не е имала удар от тази страна. Пропускай и двете направо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #27 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) Аз не съм разпитвал подробности за колата, просто исках да я видя, а там ти дават ключа на входа и разглеждаш. Дали е имало удар или не лесно ще се хване при майстор. Пък и не очаквам някой търговец да си признае, че колата е удряна (освен ако не си личи много) и да каже, че я е понапудрил малко. Ще говоря с моя майстор и ще преценя дали да я гледаме. На място тествах екстрите и копчетата, всичко работеше добре. Въпроса е дали е била леко жулната от трамвай или е някоя лека щета 🙂 Редактирано 19 Януари, 2020 от Flameff По грешка публикувах стар мой пост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #28 Отговорено 19 Януари, 2020 Тази не изглежда лошо: https://m.mobile.bg/details/21576072532578515 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #29 Отговорено 19 Януари, 2020 Тази не трябва да има забележки просто, за тия пари трябва да е перфектна. Задната броня изглежда припръсквана, поне на снимката. Но това е нормално. Ако има и малко ожулване трябва да го оправят, няма как. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #30 Отговорено 19 Януари, 2020 Ще я погледна и нея. Преди 10тина години купих от там един Фиат Брава италианка (поне като локация, не помня дали беше същата фирма) и колата беше доста читава. После я продадох и човека няколко пъти ми звъня да ми благодари колко хубава кола е взел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #31 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) Начи една кола ако не е била ударена или на страшно много километри няма да е в бг.Няма как да я купи да сложи печалба и да я продава по евтино отколкото вървят в Италия или Германия.Здрава кола на малко километри в Бг не идва,щото няма продаване.Та ако е боядисвана само броня или калник си е направо нищо.Все пак са на 10-13 години тия коли.Няма как да няма поне лек удар с пребоядисан детаил или да са на 150 000 километра. Ако е италянка има начин да се провери,като от италянския талон се види рег.номера и се провери къде кога на колко киломерта е била в сервиз.Програмата я има фреее за Андроит Редактирано 19 Януари, 2020 от todor88 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #32 Отговорено 19 Януари, 2020 @todor88 с коя програма проверяваш колите? Гледам и в Германия колите, тъй като предните две си ги докарах сам от там, но както казах нещо ме домързява този път и ако изскочи читава кола бих я взел от тук. Последната обява, която пратих отговаря на км. и пари като за Германия, но ще видим... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #33 Отговорено 20 Януари, 2020 На 4 Април 19 г. колата е минала преглед в Италия на 163 498 км. Говоря за поста на Flameff. Тая кола е 100% еднаква с моята. Все едно моята е снимана. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #34 Отговорено 20 Януари, 2020 Преди 10 часа, Flameff написа: с коя програма проверяваш колите? За Англия https://www.regit.cars/numberplates За Италия https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #35 Отговорено 20 Януари, 2020 2 hours ago, frizzante said: На 4 Април 19 г. колата е минала преглед в Италия на 163 498 км. Говоря за поста на Flameff. Тая кола е 100% еднаква с моята. Все едно моята е снимана. За тази обява ли говориш, че 3 съм пуснал: https://m.mobile.bg/details/21576072532578515 Това на волана от дясно дистроник ли е? Тук интересното е, че от април 2019 до сега е навъртяла 27к км, а за предните 10 години163к 🙂 или ако гледаме пробега за последната година трябва да е около 300к км колата 🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #36 Отговорено 20 Януари, 2020 Да. За тази обява говоря. Да. Има дистроник, отвън белега е предната емблема, сравни с кола без дистроник и ще разбереш какво имам предвид. Освен дистроник (дистроник е на Мерцедес, тук системата се казва CMBS (Collision Mitigation Braking System) има и AFS (адаптивни светлини, завиват в завой с волана)За пробега това което съм ти дал като км е за ориентир. Няма как да се смята по него на колко километра е колата, защото не и знаеш историята, собствениците, начина на ползване и тнт. за да си правиш сметка. Със сигурност е по-добре да видиш, че преди година е била на 160 000 км отколкото на 460 000 км нали? Сега на колко е никой няма как да знае. Иди я огледай, изглежда добра кола. Едва ли ще се задържи много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #37 Отговорено 20 Януари, 2020 @kalintry мерси за линковете. За германия има ли подобни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #38 Отговорено 20 Януари, 2020 Мерси frizzante, ще я погледна пък да видим. Често казано километрите не ме плашат толкова, а как е поддържна и карана, но и това трудно се разбира. Може да имаш кола на 300к км и да мърка, а може някой за 100к да и е разказал играта.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vorpatril 25 #39 Отговорено 20 Януари, 2020 Колата изглежда наистина добре, според мен трябва да се види, наблъскана е с екстри. Също така, да се пита, дали има фактури от обслужване (ясно е, че сервизните книжки не се броят). А за километрите, ако мога да дам сравнение, моята беше направила 25 к за 8 години, като първия собственик е човек в 60те си години (имам оригинални талони, фактури т.н.). Аз и направих 28 к за година. Един човек преди година продаваше същата на 45 к км, купена на 15. Шанс. Изпадат и много добри екземпляри, макар и рядко. Дано тази да е такава. Успех и да споделиш после резултата от проверката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #40 Отговорено 1 Февруари, 2020 On 1/20/2020 at 7:20 AM, frizzante said: На 4 Април 19 г. колата е минала преглед в Италия на 163 498 км. Говоря за поста на Flameff. Тая кола е 100% еднаква с моята. Все едно моята е снимана. On 1/20/2020 at 9:50 AM, Flameff said: За тази обява ли говориш, че 3 съм пуснал: https://m.mobile.bg/details/21576072532578515 Това на волана от дясно дистроник ли е? Тук интересното е, че от април 2019 до сега е навъртяла 27к км, а за предните 10 години163к 🙂 или ако гледаме пробега за последната година трябва да е около 300к км колата 🙂 Такаа, по проверката на @frizzante колата на 4.4.2019 е минала преглед на 163к км. По лепенката за смяна на маслото на 4.4.2019 е била на 181к. км 😃 в момента на километража пише 198к, гатанката е 200+ или 300+ е колата 😃 Иначе я взех (писах в отделна тема) и се надявам да и се радва жената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове