Jump to content
Kalinski88

Запитвания и обсъждане на 4x4 / SUV от обяви

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, не съм сигурен дали трябва тук да пиша. Бих искал Вашето мнение за тази обява ако може :) http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21465374565012143&slink=e78us3

 

Утре мисля да отида да го видя. С оглед на останалите обяви тази ми се вижда малко евтина. Дали не я чака някой скрит ремонт за 1500лв. ( то по снимки ясно ,че е трудно да се каже ) , но пък някой може да я е гледал от Вас преди мен :)

 

Редактирано от Kalinski88

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По пример от колегата Veseliq създавам една такава тема и в този раздел.

Целта е да не се спами излишно в други теми, а да има място за питанки и мнения за конкретни обяви.

Поздрави и успех в пазаруването :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидете и я вижте,може да са я взели на бартер от друг клиент и сега си кешират сумата.За самата джипка- на първо четене е предната броня.Мразя да коментираме коли по снимки,но на място може да почнете от там.Може за боя да е била само и да не я наместили както трябва.Вътре е добре :).

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калински,звънни на Miyamoto/Дидо/087897седем123.Това е колега от Варна ,за който няма тайни под капака.Помоли го за платен оглед на място...няма да ти вземе повече от стотина лв.Да я пробва и закачи на тестера.Скритите ремонти в дизела могат да надвишават цената на автомобила.Турбина,ангренаж,хидравлика,климатик,кутия окачване,маховик...това се гледа.Брони врати боя,ръжда се вижда и си влиза в цената,,,те не са интересни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тъй..ходя на огледи постоянно.Някой ако търси читаво Харви нов внос 2002 4 врати 125 коня черния салон да ми се обади.

Една кака от Варна вече му се радва...

Редактирано от Markony
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търся cr v 2004-2006 година. Но се чудя дали да не си взема RD1 вместо дизел(2005-2006).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове на Хонда SUV.

От скоро се интересувам от тези автомобили и бих желал да попитам кое е по-малко проблемно и по-надеждно возило HR-V 2000г. 1,6i v-tec  или CR-V 2000г 2,0i v-tec.Прилагам и конкретни обяви.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21467735521913146&slink=f76f52

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21470298861627712&slink=f76f52

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Здравей!

Не си написал какви са конкретните ти изисквания за превозно средство.

От моя скромен опит, мога да кажа на кратко:

 

HRV = среден клас лека кола, повдигната обаче така, че да прилича на "джипче". 4х4 е предимство до някъде, но и може да ти изиграе лоша шега, понеже задният мост се включва само когато задните колела загубят сцепление. Това при висока скорост (над 120 км/ч.) и неравности на пътя ще накара задницата да "затанцува". Особено при снадките на мостовете по пътищата. А това се случва много често по нашите магистрали...

Основни недостатъци:

1. Много малък багажник.

2. Колата е 3+1. Тоест 3-ма пътника + един шофьор. На задните седалки може да се возят само двама (по талон)!

Иначе изглежда лачена, но трябва да се огледа внимателно на място от човек, който разбира.

 

CRV = "джипче". Високо проходима машинка, но не може да се мери с асовете в това начинание. Все пак върши чудесна работа за лов и риболов!

Вози по-комфортно от HRV. Има по-голям разход и по-скъпа поддръжка.

 

Накрая и за двете:

"Шо е HONDA се е Юнак!" ... казал македонецът :D

Провери на тест драйв за шумове от диференциалите! Има ли шум при завой и натоварване - бягай. Или приготви пачка за ремонт.

 

Това е моето скромно мнение.

Ако нещо не е вярно, моля по-запознатите да ме коригират!

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,аз бих заложил на Cr-v..До колкото знам 1-ва генерация двигателя не е V-tec.

 

B20B3 128hp

B20Z1 147hp

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола по картинка не се коментира. Коментира се от някой ходил и гледал същата обява.

Иначе, описанието и на двете коли от обявите търпи корекции.

 

Двете коли имат само ABS и предни въздушни възглавници, за останалите "екстри" забрави.

 

Двете коли имат еднаква система 4х4 - RT-AWD, т.нар. "on demand 4х4", казано по нашенски "при поискване". През цялото време колата се движи на "предно" и при пробуксуване на някое от предните колела се включва "задното". Да, това може да стане по време на движение в завой, но не и при 120+ км/час. При тази скорост 4х4 ще се включи, когато колата е вече офроуд (разбирай в крайпътната нива), или на таван. Такава скорост предполага каране по чист сух асфалт. Тогава включването на 4х4 няма как да стане, дори и по джойнтовете на виадуктите.

Има HRV-та само с предно. CRV-та също, но са по-рядко срещани, защото са американски.

 

Проходимост - нямам опит, не съм карал в сняг/лед и офроуд. HR-V пък изобщо не съм карал. И все пак, според мен, HR-V ще да е по "джип" от CR-V, поради по-малките си размер и тегло. За леки забежки по поляни и черни пътища стават и двете.

 

Двигатели:

HR-V - два двигателя 1.6, един без vtec, другия със. Този от обявата ще да е със, ако посочената мощност е вярна.

CR-V - два двигателя 2.0, и двата без vtec. Единият е 128 коня, другият (след фейслифта) е 147 коня. Разликата във "вървенето" между двата е незначителна, разхода на гориво е в полза на втория (така казват, не съм пробвал).

 

Надеждност и поддръжка:

Както казах, не съм карал (поддържал) HR-V. CRV-то е една от най-рентабилните, даже бих казал най-рентабилната кола в класа си (и не само). Рядко се чупи, евтини ремонти. От четенето на форуми мога да кажа същото и за HR-V. Не мога да кажа, кое от двете ще е по-скъпо за поддръжка.

 

Коя от двете да избереш - ми зависи, какво ти трябва. CR-V е по-семейна кола, събира повече багаж и предполагам е по-комфортна от HR-V, което пък е по-икономично, и по градски ориентирано.

 

Какво се гледа при покупката:

Първо - дали имат кардан, щото ако няма, нямаш и 4х4 (ако ти е важно да имаш). Ако има, качваш се, навиваш волана до крайно положение и тръгваш с повечко газ. Не трябва да има никакви шумове и вибрации откъм задния "мост". Ако има, значи има проблем със системата 4х4. Това е повод за сваляне на цената, а не за отказване от конкретния екземпляр. Ремонта на този проблем в повечето случай приключва с 1-2 смени на маслото в задния диференциал и/или полиране на дисковете. И не, ремонта не е "пачка", а само няколко банкноти, и евентуално може да се направи в домашни условия (ако ти имаш база и умения).

После ... оглед като при всяка друга ЛЕКА кола.

 

edit:

Извинявам се за дългия пост. Знам, че не му е тук мястото и трябваше да се огранича само с "Надеждност и поддръжка". Но ... провокиран от дългия и недостатъчно точен пост на Dandilov реших да пощракам малко повече по клавиатурата ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,аз бих заложил на Cr-v..До колкото знам 1-ва генерация двигателя не е V-tec.

 

B20B3 128hp

B20Z1 147hp vtec

Колега Маркони,сигурно си прав,обаче аз за първи път прочитам подобно нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове на Хонда SUV.

От скоро се интересувам от тези автомобили и бих желал да попитам кое е по-малко проблемно и по-надеждно возило HR-V 2000г. 1,6i v-tec  или CR-V 2000г 2,0i v-tec.Прилагам и конкретни обяви.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21467735521913146&slink=f76f52

 

 

Няма по-икономично бензиново 4х4 от Харвито и ако ще пътуваш повече км. е за предпочитане. За мен единствен минус е багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей колега,аз бих заложил на Cr-v..До колкото знам 1-ва генерация двигателя не е V-tec.

 

B20B3 128hp

B20Z1 147hp vtec

Колега Маркони,сигурно си прав,обаче аз за първи път прочитам подобно нещо.

 

Моите извинения !Мисля за едно пък пиша друго.Разликата в двигателите е степен на сгъстяване и датчик за детонация-пълнителен колектор..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат VTEC 1-ва генерация, той Краси е писал всичко, което му трябва на човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравей колега,аз бих заложил на Cr-v..До колкото знам 1-ва генерация двигателя не е V-tec.

 

B20B3 128hp

B20Z1 147hp vtec

Колега Маркони,сигурно си прав,обаче аз за първи път прочитам подобно нещо.

 

Моите извинения !Мисля за едно пък пиша друго.Разликата в двигателите е степен на сгъстяване и датчик за детонация-пълнителен колектор..

 

Приема се. :thumbs1:

На всеки се случва да е разсеян.Иначе щеше да е хубаво B20Z1 да е с vtec.Моят е точно такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За втори път ми идва превъртяла верига на К20 и съм целия у масло и се втц-та ми пречат...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига си го плюл тва К20, че нема си играя повече с теб :D

 

Иначе, отваряйки темата да видя новите постове, хвърлих едно око и на старите, и ми просветна нещо.

Танцуващата задница на HR-V при скорости над 120 км/ч и неравности, за която спомена Dandilov.

Въпреки че Бранко (а.к.а. Markony) беше инициатор на тема по въпроса, ще вкарам някое изречение вместо него ;)

Да, задницата на Харви танцува в такива ситуации, но не защото се включва 4х4, а заради целия заден мост и щангата, която уж го държи, но всъщност го дърпа настрани при движението на колата нагоре/надолу. Имаше и някаква драма с останалата част от окачването, но не си спомням. Бранко може да каже по-точно.

При CR-V го няма този проблем, защото окачването е независимо, многоточково.

 

п.п. Бранко, ВъТъЦъ-то причина ли е за проблема, или просто ти пречи?

п.п.п. Май ще разводним и тази тема, ама ще да е полезно за кандидат собствениците ... ако четат цялата тема, а не се мяркат само за да метнат някой линк към обява ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абслоютно правилно си разбрал за щангата.С 16 цоловите джанти е по забележим проблема,от колкот с 15 цола и тесни гуми.

 

И да пречи ми.Презацепвам ангренаж само със свален капак на клапаните ....за 2-ри път :).Първо на акорд,сега на стрийм..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз онзи ден се подметнах на едни трамвайни релси врътна дупе задницата :D .Гумите ми са 205/55/15 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря на всички за информацията която ми предоставиха относно тези два автомобила. Аз търся кола предимно за Софийско градско каране, която да е по-висока и със здраво окачване за предизвикателствата по българските пътища. Това задвижване при поискване на четирите колела ми допада много, за случаите когато имам възможност да отида в планината на ски, също за екскурзии.Затова се заинтригувах от тези автомобили, един приятел със Сивик ми ги препоръча.

 HR-Vто минах и му направих един бърз оглед отвътре и отвън, дясната му задна вежда беше сменена, а на лявата има съвсем малко корозия.Интересното е, че и двата задни подкалника бяха намазани с някаква битумна боя, не зная дали са си така в оригинал или е някакъв ремонт.

 Технически, колата не съм я пробвал, не знам как работи и как върви, защото нямам специфични знания за този модел(къде трябва да внимавам), сега като научих някой неща, ще отида и да я пробвам.

 Двигателния отсек също беше в добро състояние, видимо измит, за което знам че не е хубаво.

 

 Ще отида да я запаля и раздвижа и ако имам някакви интересни впечатления, отново ще се консултирам с вас. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинално няма никакъв антикор по подкалниците и веждите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

не съм имал досега Honda, затова търся мнението ви за ето тази: https://store.interlease.bg/la-6207-Honda_CR_V_Elegance_22_Diesel_4_1_mesta.html

 

Търся семеен автомобил. Какво може да ми кажете за модела - някакви сериозни типични проблеми, и за конкретния автомобил - каквото се вижда от обявата. Ясно, че ще трябва на място да тествам, но искам да знам има ли проблеми с този модел и за какво конкретно да следя при теста.

 

Предварително благодаря на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Това е страхотен автомобил за парите си, правилно си се ориентирал, но има доста писано по въпроса ти

само трябва да положиш старание и да провериш с търсачката във форума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този вече е с i-DTEC двигател,много добра цена за нивото и ако пробега е реален.Като цяло много удобен просторен,супер за семеен автомобил(джип).Разхода на гориво наистина е нисък,за другите неща вземете някои които има малко опит в сферата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай я и я взимай. Аз дадох толкова за модела преди фейслифта.

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай я и я взимай. Аз дадох толкова за модела преди фейслифта.

 

И аз така, само дето мойта е с 40к км по-малко :) Разбери какъв е произхода на автомобила, поне за мен това имаше огромно значение. Ето я мойта тема с доста инфо - на няма и седмица е. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103359

Слаби места на CR-V 3-та генерация преди фейслифта са съединителя (износва се бързо, фабричен дефект), компресора на климатика, реотаните за подгряването на шофьорската седалка (поне двама сме във форума с този дефект, затова го споменавам). Не знам дали моделите след 2011-та са така. 

Иначе, що се отнася до семеен автомобил, 2 месеца проучвах всички варианти в този ценови диапазон и накрая се спрях на CR-V. Дано не съм се заблудил, но нямам такова усещане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По снимка не става, но понеже питаш какво се вижда от тях, макар да са с лошо качество и оскъдни, на първо четене забелязвам: - шофьорската седалка е доста деформирана от едната страна, неестествени дупки на централната конзола и СД то,обаче нямам представа защо са се получили,  също имам голямо съмнение за цялостно пребоядисване - а за това причини много.

Но всичко се вижда, при оглед на място.

Редактирано от Emicha
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, търся си CR-V 2000-2001г. Попадна ми тази, в една автокъща в Горубляне (Ауто Класик), но нищо не разбирам от 4х4 . Колата ми хареса на външния вид, но цената е безумно висока. Някой тествал ли я е? Да даде повече информация и дали си струва 7700лв., за 17 годишна кола.

Благодаря предварително.

post-22955-0-37524200-1486103415_thumb.png

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах такава 4 години и останах много доволен от нея. Почти никакаква поддръжка, не ми е изискала (ремонти). Продадох я за 7 хиляди, преди 7-8месеца. Напълно обслужена с ГИ и 2 комплекта перфектни гуми + нови дискове и накладки, и съединител на 30 000км. Но с доста външни забележки и доста лоша боя.

Факт е, че държат цени, защото са си еталон за качество и здравина + много евтина поддръжка (ако се наложи ремонт).

Ако е много запазена на живо, си заслужава да му пазариш едни 7-800лв надолу. Иначе малко ми големее цената. Ще ти стъпи тотал над 10К.....

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,баща ми се е спрял на тази кола

http://m.cars.bg/c1788928

Някой случайно ако я е гледал да даде някое мнение дали е читава

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1744921

http://www.cars.bg/c1975457

 

Колеги на първия джип как го правят N1?

Предстои ми покупка на CR-V след няколко месеца и започнах да чета и да гледам какво се предлага. Надъхал съм се да купувам.  Задължително бензин, който ще се газифицира, защото ще карам доста и искам да ми е по- изгодно. 30-50000км на година. Според зависи, че имам още една кола.

Бюджет до 12000лв. Като колкото по- малко толко по- добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Колеги на първия джип как го правят N1?...

Монтират му допълнителни седалки в багажника.

 

Никога не съм ги виждал на живо, но предвид мястото в багажника, мисля че тези седалки на практика не могат да се използват пълноценно. Единственото предимство е финансовите привилегии на N1.

 

п.п.Ако купиш кола регистрирана като N1, задължително искай да ти дадат допълнителните седалки. Има голяма вероятност при пререгистрацията на колата на твое име в КАТ да искат да видят седалките монтирани в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1 е хомологация за товарен автомобил. Никакви седалки не се слагат, даже напротив, маха се единия колан от задните и се регистрира като 3+1. Изискването е в багажника(товарния отсег) да имаш 82см височина и преградна решетка му багажника и седалките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, объркал съм го със седем местните ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз от доста врме се оглеждам в CR-V III.  полседно гледах 

 

1. http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=21478252551501616&avto=Honda_Cr-v

2. https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0-16561924/honda-cr-v%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B3-%D0%BA%D0%BE%D0%B6%D0%B0

3. https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0-16801749/honda-cr-v2-2i-ctdi-elegance

 

Не знам дали правилно съм сложил линковете 

 

1 я оглеждах в емо ауто и на пръв погледхваща окото. Доста е наточена.

Другите две само по снимки в обявите.

Моля ако някой от Вас е правил по обстоен оглед на някоя от трите да сподели.

 

 

Имам още месец два за размисъл и после може би ще се вклювам и аз в клуба

 

чудя се да давам ли 17 к и още 5 за ремонт или да взимам Българското.

Редактирано от IvoMarinov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, объркал съм го със седем местните ;)

Изобщо не си се объркал.Моята така я взех 6+1.

Ако ти снимам какви седалки са барнали ще паднеш от смях.

В КАТ си ги искаха и дори ми препоръчаха да са винаги в багажника ,да нямам глоба на пътя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но хомологацията не е N1.....

И не ползва малкия данък ако не се лъжа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, сега видях, че има и тема точно за коментиране на обяви , та най-нахално ще си задам въпроса и тук.

 

Някой поглеждал ли е случайно тази обява - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11474563139012969&slink=1rr2b6 ?

Още по-хубаво, ако някой е поглеждал и колата, не само обявата.

Гледам стои от не зимно време , цената последно е променяна преди седмица. На мен, на картинка ми харесва и предвид наличието на +джанти и горни греди, цената ми се вижда добре, но ако някой по-наясно се изкаже, ще е още по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам хубава 4-ка дизел...само за наш човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Незнам дали е това точната тема, затова модераторите да я преместят ако е необходимо. 

Някой дали е ходил да гледа CR-V-то от тази обява в Дупница? 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21472192591521856&slink=4ihb8i

 

Аз ходих да я гледам с жената, но за съжаление не разбирам особено, още повече от дизели. На пръв поглед колата има стойка и изглежда добре. Салона е направо съмнително запазен! Особено в сравнение с други кокошарници, на по-малко обявени километри, които гледах. Двигателят не е шумен, но ми се стори, че вътре в купето вибрациите от двигателя на празен ход са доста осезаеми! Нормално ли е това? Карах колата и ми се стори стегната. Не пуши при рязко подаване на газ. 

Продавачът е склонен да закараме колата в някакъв сервиз Бош в Дупница. Някой има ли впечатления от този сервиз? 

 

Благодаря предварително за орговорите. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...