zpa0 17 #41 Отговорено 17 Юли, 2017 (Редактирано) Пеперудите нямат отношение към празния ход, но проблемът е фиксиран в пропадане на оборотите от примерно 3000 до 500. Сега , след като се обучи дросела, оборотите падат до 1100-1300 об/мин и след това плавно минават до 700, Но това не се случва винаги, което ме навежда на мисълта за механичен проблем, По живи данни, вакуумът един път 0,28, а друг път 0,30-0,31 бара. При падане на оборотите работят дросела, пеперудите, ЕГР и cut-off на бензиновите дюзи . Различният вакуум, пък води до различно налягане на редуктора/газ, но не и на бензин, тъй като в R-версията на мотора отпадна вакуумния регулатор на бензиновата рейка. От тук и разликата.... Аз имам подобен проблем на бензин, който се случва рядко и само когато освободя от скорост в градски условия. Забелязал съм, че когато колата се движи с по-голяма скорост, например повече от 40км/ч и освободя, това пропадане го няма. Нормалното поведение е както описвате, оборотомерът да 'спре' на по-високи обороти и след това плавно да премине към 650-700 оборота. Ако това 'спиране' не стане, то се получава пропадане и нещо веднага събужда мотора да не изгасне, забелязва се по рязкото качване на оборотите и разтрисане, въпреки че при американския вариант то не се усеща толкова, колкото го описва колегата. Абсолютно същото поведение се наблюдава (много по-често) и след разкачане на акумулатор за по-дълго време и последващото самообучение, което става като покараш около 50-тина километра в града или следваш следната процедура (ако нямаш HDS): (при оптимална темепература на мотора) 1. На първа скорост (при AT е втора) ускоряваш до 2500 оборота и след това пускаш газта до достигане на 1000 оборота 2. На първа скорост (при AT е втора) ускоряваш до 5000 оборота и след това пускаш газта до достигане на 3000 оборота 3. Повтаряш няколкото пъти 1 и 2 4. Изключваш двигателя (позиция 0 на ключа) 5. След 4 завърташ ключа на позиция две и изчакваш 30сек. преди да запалиш Не знам дали има нещо общо, но изглежда този проблем при R18 не е само на газ, защото съм чел и много други теми с подобни ядове в USA форума (въпреки, че може би тук става въпрос за R18A2). Повечето мнения клонят към неадекватно поведение на дросела, но няма ясна експертиза. Редактирано 17 Юли, 2017 от zpa0 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #42 Отговорено 17 Юли, 2017 (при оптимална темепература на мотора) 1. На първа скорост (при AT е втора) ускоряваш до 2500 оборота и след това пускаш газта до достигане на 1000 оборота 2. На първа скорост (при AT е втора) ускоряваш до 5000 оборота и след това пускаш газта до достигане на 3000 оборота 3. Повтаряш няколкото пъти 1 и 2 4. Изключваш двигателя (позиция 0 на ключа) 5. След 4 завърташ ключа на позиция две и изчакваш 30сек. преди да запалиш Не знам дали има нещо общо, но изглежда този проблем при R18 не е само на газ, защото съм чел и много други теми с подобни ядове в USA форума (въпреки, че може би тук става въпрос за R18A2). Повечето мнения клонят към неадекватно поведение на дросела, но няма ясна експертиза. Това, което описваш е CKP Pulser Learn - обучение на сензора на коляновия вал. Става много бързо и няма нужда да се правят няколко пъти ако можеш да видиш какво се случва на живо. В HDS веднага светва зелената лампичка, че е приключило, но при мен(ЦРВ 2) го има само обучението на ниски обороти (т.1). А, още нещо. Гледай да го направиш на равен участък. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #43 Отговорено 6 Септември, 2017 Не съм писал скоро. Правих реглаж нс клапаните, оказа всъщност проверка, защото си бяха ок. За 20 к км на газ няма разминаване. Относно "проблема" описван от мен назад в темата - почти го забравих, случва се понякога, но доста рядко. Странното е, че нищо не е правено. Единственото по-различно е, че колата мина около 3000 км с италианска газ ама едва ли това ще да е...Сега ще видим като захладни ще има ли промяна към лошо...Друго не мога да измисля освен температурата. Sent from my SM-G935F using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valderon 0 #44 Отговорено 21 Ноември, 2017 (Редактирано) Здравейте,включвам се в темата защото и при мен се забелязва същия проблем.Забелязал съм,че при по-висока скорост,съответно и с високи обороти,пропадането на стрелката на оборотомера не е така като при движение с малка скорост.Когато карам с малка скорост,градско, като спирам и натисна съединителя в последния момен,без да придърпва,оборотите си заспиват на нормалното ниво,без пропадане и тресене на мотора.Заспиват като заковани.Стремя се да карам по този начин и вече не гледам постоянно оборотомера....сигирен съм,че там всичко е ок. Купих колата преди 3мес. Сивик 8ген. 1.8 5D Колата бе с газова от Италия-Bigas Тези дни чистих дросела....ест после адаптация,но и тогава въпросния проблем остана.Но както казах,карам по гореописания начин и това не ме притеснява вече.Ходил съм и на газаджия преди това и...никакъв ефект. Имам въпрос....Как оправихте намаляването на стрелката за бензина,когато карате на газ?Само с имулатор ли става?Тук в Плевен ми искаха 100лв. с монтажа ! Редактирано 21 Ноември, 2017 от Valderon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #45 Отговорено 21 Ноември, 2017 25 лв и ти пращам схема да си го инсталираш сам. Бигас мога да настройвам от разстояние,но по добре е и да чувам мотора.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valderon 0 #46 Отговорено 21 Ноември, 2017 Заинтересуван съм от модула,но не знам мога ли да се справя!Да не спамим в темата как да се разберем.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #47 Отговорено 21 Ноември, 2017 Пиши ми на лични и ми дай номер на рама 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #48 Отговорено 1 Юни, 2018 Това пропадане започнава много да ме изнервя... Газаджията 2-3 пъти пипа по настройките, но нищо. Прави ми впечатление, че когато е на климатик го прави по-често. То се е видяло, че трябва да се започне едно по едно да се пробва и евентуално да стане нещо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #49 Отговорено 4 Юни, 2018 При мен изчезна почти нацяло. Много рядко може да го направи. Когато си иска. Не намерих зависимост от нищо, единствено го няма на студен мотор. Пробвах с 5/6 газстанции - няма разлика. Пробвах със/без спортен филтър - нищо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #50 Отговорено 20 Юни, 2018 Аз започнах да действам по въпроса. В Хонда изчистиха дросела и го обучиха. Сега по-рядко го прави и като го направи това "придрусане" е по-слабо и не се усеща толкова, но пак си го има. С климатик го прави по-често. В Хонда ми казаха, че освен дросела, било хубаво да си сменя свещите и да си регулирам клапаните и можело да изчезне. Тук някой по-компетентен може да изрази мнение дали е така и дали да го правя. Реших да я покарам на бензин да видя как ще е. Направи го 2-3 пъти и там, но е по-незабележимо и по-неусещащо се от газта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #51 Отговорено 24 Юни, 2018 Да попитам само - заслужава ли си поставянето на системата за мазане на клапаните, при тоя модел? Старата ми 7ца беше с такова нещо, затова питам за сегашния? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #52 Отговорено 6 Юли, 2018 Хайде и аз да запитам нещо, че скоро не съм го правил... Наскоро ми качиха ГИ, на хонда сивик 8, с всичките му екстри - мазачка клапани, ОБД 2, "бързи" инжектори, и прочие! Не мога да се оплача от вървежа, разхода все още го засичам /но едва ли ще надхвърли 8/100/, но се шашкам от една джаджа, наречена емулатор /или симулатор/, на бензина в резервоара! Та този емулатор прави така, че след около 50-60 км гладко извънградско шофиране, докарва стрелката на бензина до резервата, и разбира се, светва и лампата! А реално, имам почти половин резервоар пълен?!? И така, докато спра и я угася, ресетва се сам, и упражнението се повтаря отначало! Питах майстора който слага ГИ, но получих някакви много засукани обяснения, от които ми стана ясно, че и той едва ли го разбира напълно! Та въпросът ми е - за какъв чеп ми е тая джаджа, реално какво върши, освен да ме шашка, че съм "свършил" бензина? И логичният въпрос - може ли и без нея, независимо, че я дават да се монтира на именно тоя модел и двигател? Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо, да сподели опит? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
donadonykr 0 #53 Отговорено 8 Септември, 2018 Здравейте и от мен!Обмислям закупуването на Honda Civic 1.8 i на бензин и със сигурност искам да е на газ но като прочетох темата останах малко разочарован от проблема след газификацията който май така и не бе решен.Имам въпрос дали има вариант за газ течна фаза или поне някакво газово което да прави по малко проблеми!Въпрос и към Markony имало ли го е този проблем и при други Honda Civic на които е слагал газово! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #54 Отговорено 17 Септември, 2018 На 20.6.2018 г. at 17:29, koszabg написа: В Хонда изчистиха дросела и го обучиха. Сега по-рядко го прави и като го направи това "придрусане" е по-слабо и не се усеща толкова, но пак си го има. Да споделя инфо какво се случва при мен. Оказа се, че в така прехваления оторизиран сервиз на Хонда или не са изчистили както трябва дросела или не са го обучили, защото отидох при един майстор, който ми го свали, изчисти и обучи и вече от 1 седмица нямам такова пропадане и колата върви нормално. Дано повече да не ми се налага да ходя при тези шарлатани, които хем взимат торба с пари, хем нищо не вършат като хората! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slacker 13 #55 Отговорено 17 Септември, 2018 (Редактирано) Като чета описанията ви на това с падането на оборотите, все едно аз съм ги писал. Мисля, че и аз имам същия "проблем", в кавички защото минах вече почти 30 хиляди километра с него, не се е задълбочил, но също и не е почнал да ме дразни по-малко. Понякога при отпускане на педала на газта, оборотите падат до критични стойности и колата се затриса за част от секундата, все едно ще изгасне, след това веднага се нормализират. Редактирано 17 Септември, 2018 от slacker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #56 Отговорено 8 Ноември, 2018 По-горе бях писал, че след чистенето на дросела нещата се оправиха. Да, но само за 2-3 седмици и после пак започна от време на време да пропада... Един познат ми каза, че може да пробвам да сложа т.нар. "бързи инжектори" и евентуално да видя тогава как ще е. Някой да има инфо по въпроса? Едно питане - При каране на газ, борд компютъра отчита моментен и среден разход. Този моментен и среден разход на какво е? Мисли си, че карам на бензин, някакво смесено или просто показва някакви нереални стойности? Защото когато карам на бензин мисля, че са точни като показания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #57 Отговорено 27 Ноември, 2018 Борд компютъра си мисли че караш на бензин, той не подозира за съществуването на газова уредба. Показва ти значително по нисък разход, от реалния на газ. На моята кола е около 2 литра надолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PODLECii13 2 #58 Отговорено 1 Април, 2019 И какво става колеги Решение на проблема с пропадането на оборотите ? Къде, как, кога ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #59 Отговорено 1 Април, 2019 Темата е подвеждаща. Сивика няма проблем с пропадане на оборотите. Съвкупност от дребни проблеми водят до реакция от дросела.Хлабини на клапани,износени дюзи,разход на масло и мръсен дросел...калпаво гориво и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #60 Отговорено 17 Юни, 2019 Кой освен "Мarkony" от форума се занимава с газови уредби? Нещо около София-Пловдив... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #61 Отговорено 17 Юни, 2019 Иво Ленков също съм чувал че е като Маркони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tranko 2 #62 Отговорено 17 Септември, 2019 Колеги, преди 3 седмици заредих газ от ОМВ на петолъчката. На другия ден колата не искаше да превключи на газ. Превключих на бензин да позагрее повече, след което превключи на газ без проблеми. Това го правеше и в следващите няколко дни докато не изгори цялата газ от бутилката. Заредих на друго място и този проблем изчезна - явно е било от газта. Добре обаче - от тогава като карам на газ със свалени прозорци ми мирише на газ. Като е със затворени не се усеща. От вчера започна и да пали трудно като е карана преди да се загаси на газ. От какво може да е според вас? Колата е Сивик 8 ген 1.8 с ГИ Romano с ОБД. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 60 #63 Отговорено 17 Септември, 2019 Аз от доста години не зареждам газ от омв. Полвам им само тоалетните. На твое място бих сменил филтрите на ГИ веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #64 Отговорено 17 Септември, 2019 С точно това ОМВ на петолъчката имах проблем с газта. Не точно като твоите, но 4/5 км след зареждането се появиха. Иначе виж си магистралата от бутилката до предницата дали държи налягане. Ако изпуска някъде по време на престой, пада налягането и може да пали трудно. Иначе вземи си смени филтрите наистина като начало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #65 Отговорено 21 Октомври, 2019 Здравейте, Имам няколко въпроса към колегите които вече са монтирали ГИ на своя Сивик R18 или към колеги които монтират такъв тип ГИ-ни. А именно: - какъв тип запалителни свещи използвате след инсталацията на ГИ: стандартните (NGK IZFR6K-11S) или такива предназначени за ГИ (NGK 1565)? - каква трябва да бъде температурата в катализатора при нормален товар (3500 - 4000 об/мин.) и сменяли ли сте катализатора след монтаж на ГИ? - подменяли ли сте клапани и на колко хил. километра след инсталирането на ГИ се е наложило това? Благодаря предварително! Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любо1973 0 #66 Отговорено 12 Ноември, 2019 Здравейте! от скоро съм собственик на Хонда сивик 1,8 140к.с. Във Варна питах за поставяне на газово, като ми казаха, че при настройването щели да го направят при над 2500 оборота сместта да е с 20-30% бензин. Защо се прави това? Никъде не намерих информация за причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #67 Отговорено 12 Ноември, 2019 Защо не ги пита тях за причината? Това се прави при автомобили с директно впръскване, като мешането с бензин е постоянно, твоят не е такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #68 Отговорено 12 Ноември, 2019 Това се прави при високите обороти но мисля че беше над 3000 с цел охлаждане на клапаните,както знаем всички при газта те са подложени на по висока температура. Може да не ти я направят тази настройка просто не трябва да вкарваш колата в лютеницата,тоест да се изживяваш като Бърз и Яростен. Къде ще ти го слагат в Варна няма газаджия който да знае що е Хонда и какво тя иска на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #69 Отговорено 12 Ноември, 2019 Според мен е по-добре преминаване изцяло на бензин над 4.5-5к, тогава ще има смисъл и за джоба и за клапаните. Има доста колеги с газ на витеци, нека кажат при тях как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любо1973 0 #70 Отговорено 18 Ноември, 2019 На 12.11.2019 г. at 11:53, CARPERA написа: Къде ще ти го слагат в Варна няма газаджия който да знае що е Хонда и какво тя иска на газ. Гледам че еврогаз 3000 има сложени на няколко такива коли http://eurogas-varna.com/?category=104 Но мненията са разнопосочни в нета, като повечето са от преди 10 години. Още решавам къде да ми го мотнират. Еврогаз ми казаха 1350 лв с тороидална бутилка и пълненето под капачката на резервоара. Ако някой може да препоръча монтаж във Варна ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #71 Отговорено 18 Ноември, 2019 (Редактирано) За същите пари да не бъркам след като се обадиш на човека от темата,ще получиш в пъти по-добро обслужване и монтаж. Това е човек който е на ти с Хондите и поставя само на тази марка,ако имаш някъкви проблеми по колата ще бъдат остранени,както виждаш от първия пост в темата, никой газаджия няма да го направи това. Редактирано 18 Ноември, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bivmo 1 #72 Отговорено 23 Февруари, 2023 Здравейте колеги. От 7 месеца имам газ на R 18 и при мен пропадат оборотите при освобождаване от скорост! да попитам някой реши ли проблема. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #73 Отговорено 24 Февруари, 2023 Най-вероятно не, но всички си траят и си карат колите. То проблемите не са много, или газовата е дърво, или газаджията е дърво, или и двете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
сенан 1 #74 Отговорено 2 Март Здравейте, Моята R18 е с BRC и е много добре, на 75К км. сложена, аз я купих на 112К, вече я карам 3г., сега е 138К и само изпарител съм сменял и филтрите разбира се. Ходих до Добрич преди 2 седмици и да стрелката на бензина, потъна и светна лампата за бензина, но майстора каза че като и сложа малко бензин ще се оправи, и така стана. Няма да слагам емулатор за в момента, не е толкова дразнещо. Сервиза е добър на BRC тук във варна, нямам ядове. Работят бързо и качествено, за цените не знам тъй като не си и помислям да експериментирам с други майстори. Тази година трябва да сменям бутилката, ама какво да се прави. Успехи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове