Jump to content
ShEfA

Покупка на Акорд 7ген. 2007+

Recommended Posts

С подмяната на веригата и другите консумативи с подсигуряваш поне още 200к км.Някъде по-горе ти споменаха,че това не е Лада :yes:  и нз,защо те притесняват тези километри.Нали не си мислиш,че като вземеш нова кола и няма да пипнеш нищо по нея?Пак взимаш малко прасе в чувал и нз,каква свиня ще излезе. :zen: Дай още някой паунд и вземи 8г.,поне да качиш малко нагоре. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С подмяната на веригата и другите консумативи с подсигуряваш поне още 200к км.Някъде по-горе ти споменаха,че това не е Лада :yes:  и нз,защо те притесняват тези километри.Нали не си мислиш,че като вземеш нова кола и няма да пипнеш нищо по нея?Пак взимаш малко прасе в чувал и нз,каква свиня ще излезе. :zen: Дай още някой паунд и вземи 8г.,поне да качиш малко нагоре. ;)

Всичко това го знам..., но зарът е хвърлен :) За 8 ген още е рано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започнах да търся бензинова 2.0л и възникнаха още въпроси:

1. Каква е разликата м/у EX, Type S и Sport ?

2. Големия дисплей гаранция ли е, че има навигация или може да е само за управление на климатика и музиката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кратко: ЕХ трябва да е високо ниво на оборудвне, но не е задължително да е с всички екстри. Тайпа С е с по-други брони, решетка и прагове, спойлер на багажник. Спорта се отличава с решетка като на Тайпа и по-посно ниво.

Фейслифта има ли орегинална конзола с дисплей, има навигация за цяла Европа. За нивата е писано е темата "Всичко за 7ма"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта има ли орегинална конзола с дисплей, има навигация за цяла Европа. За нивата е писано е темата "Всичко за 7ма"

И аз мислех така, но видях обява, на снимките с дисплей, а навигацията не беше спомената всред всичките тъпи екстри...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е, малко се забавих, но нека се похваля.

Преди два месеца купих своята нова красавица - 2.0, произведена 2008г., закупена и карана на родна земя на проверени в Бултрако 200 000км. Поддържана както е по изискванията на Хонда дори и след падането на гаранцията.

Нивото на оборудване е спорт, но има почти всичко, което исках с изключение на навигацията.

Оригинален ксенон, автоматични фарове, премиум аудио, вградена аларма, Круз контрол, борд компютър, фарове за мъгла, двузонов климатроник и тъй нататък.

Допълнително я купих с ланди ренцо газова на 5000км, нови зимни гуми и летни на доизживяване, винетка, каско, гражданска.

Минусите са, че дисковете и накладките са свършили и има скъсано на оплътнението на шофьорската врата е прокъсано.

Засега нямам оплаквания, много приятно вози, хем стегнато хем комфортно.

post-1130-0-92004400-1464382111_thumb.jpg

Редактирано от ShEfA
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красота!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно изглежда, адмирации и благопожелания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, много е хубава, ама че и джантите юбилейни, а и с тези екстри си е почти като ексекутив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е уникална ! Крайно време беше да се похвалиш. Само красиви мигове с този акорд пожелавам от сърце 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Браво, много е хубава, ама че и джантите юбилейни, а и с тези екстри си е почти като ексекутив.

Екзекютива не е с такива джанти, поне в UK.

Не съм и виждал червен цвят тук, оригинална ли е боята? Ако да, то е поддържана много добре с пастиране...Имам предвид, че за всички марки (може би без Ферари :)  )червеният цвят е най-нетраен, губи гланц, избледнява, лака изгаря, не знам защо, просто съм забелязал, но не знам дали не е след 10г...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Честито и от мен колега :) 

Много добре изглежда, със много здраве и без никакви ядове да си я караш!

 

И сори за офф-а, ама да попитам (от чисто любопитство) за джантите. Вече на няколко пъти мяркам във различни теми изказвания от сорта на (не цитирам точно, просто подобни изрази са ми останали в главата): "... юбилейни / рядко срещани / само за екзекютив / нямало ги на фейслифтов дизел ...".

Интересно ми е, какво им е толкова специалното на тези джанти и наистина ли са някакъв "рядък екземпляр" и/или "голяма екстра"? 

 

По мое мнение, това са стандартно монтираните 17" джанти за тези Акорди. Моята е закупена с такива (2006-та, дизел) и от предния собственик знам, че това са джантите, които основно се предлагат за Акорд 7-ма, когато си го закупиш/поръчаш със този размер. Аз лично ги срещам доста често, не съм сигурен дали съм ги виждал на пре-фейс или само на фейслифтови, но със сигурност съм ги виждал както на бензинови, така и на дизелови. А и не се сещам да съм мяркал други (или поне са били толкова рядко, че не ми е направило впечатление) ОЕМ модели 17-ки. 

 

Та, затова ми става леко странно и интересно, като видя някъде подобни изрази изразяващи "изненада/учудване/възхищение" от въпросните джанти... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка с оффтопика за джантите... това са си най-нормални оригинални джанти 17 за вграждане на фейслифтовите акорди според мен. Срещат се предимно на дизеловите, защото те са и по накипрени с екстри от бензиновите. Според мен възхищението към тези джанти е предимно защото са наистина много красиви и стоят добре на колата, а и защото са трудни за намиране от хора, които не са имали късмета да си купят колата с тях :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези джанти се водят юбилейни, защото наистина са такива. В никакъв случай не са "най-нормални оригинални джанти". 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прав си. Според тази брошура и 16-ките са от същия юбилей. Така че и хората със същите 16-ки могат да се впишат в клуба с юбилейните джанти. Само не ми става ясно кое е отличителното и юбилейното на тези бройки Акорди? Само джантите или и нещо друго? Ако някой има инфо нека сподели, за да разплетем мистерията.

http://www.honda-hannover.de/vid_pics/auto/_archiv/accordlimousine2006/Broschure_Accord_30J_Edition.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Хах... Точно същите 16-ски джанти като в брошурата си взех за зимните гуми. Значи "съм в клуба" с 2 комплекта юбилейни :)

 

Майтапа настрана, ама... юбилейните коли нямат ли и някакви други "белези", по които се разпознават? Виждал съм по обяви за юбилярки снимки с "надписи" тук-там (ако не се лъжа по лайсните на праговете, по стелките..) "30th anniversary"...  

А и според тази брошура (хич ме няма с немския, но доколкото успях да разбера с помощта на google translate), юбилейните Акорди са с ниво на оборудване SPORT, към което безплатно са добавени "разни подаръци" по интериора и екстериора, част от което са и въпросните джанти. Според мен обаче, това въобще не означава, че тези джанти се слагат само и единствено на юбилейните автомобили. Предполагам, добавките "идват" от по-високите нива на оборудване (executive), където стандартно си ги има и за които са си "най-нормални оригинални" джанти. Моята е executive и със сигурност не е юбилейна, но е с въпросните джанти. Значи... или всички коментари, за които споменах са се отнасяли за SPORT модификациите или всички коли, които съм виждал с такива джанти са били executive (или юбилейни) или... и двете  :dunno:

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам Митак. И според мен това са най-нормални и много красиви оригинални джанти за вграждане, чиято красота по никакъв начин не ги прави юбилейни, а просто Хонда са решили да ги монтират на определени коли по-скоро като допълнителен пакет, както написа ти. Определено се намират трудно такива джанти и никак не са евтини поради същата причина (то не че колите ни са евтини за годините, които навъртяха де). ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля.Преди 2 седмици качих акорда на такива с нови летни гуми. Промяната е значителна от към визия. Много са красиви. Тези джанти не са ли за ниво TypeS?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето в тази брошура ги има джантите, обаче не мога да видя къде е бутонът за сваляне, а не ми е удобно да я разглеждам през хром. Ако някой успее да я свали като pdf, моля да ми я прати и ще я разгледам по-обстойно.

https://issuu.com/honda_es/docs/accord_2003-2008_se

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 Този модел джанти влиза в каталога за аксесоарите на Хонда Акорд през 2007г. и в частност се предлагат без допълнително заплащане за определен брой автомобили през 2007г. Със същият модел джанти излизат и някои модели в началото на 2008г, като при тях разликата е, че джантите са изцяло боядисани, докато първите имат полирано лице.

 

Тези джанти са слагани на моделите седан с мотори 2.0v-tec (sport и executive) и 2.2i-ctdi(sport и executive).

Тези с 2.4V-TEC си ползват други 17". Type S също си имат друг модел.

Всички джанти от каталога на Акорд7 са произведени в Япония от Enkei.

 

Oсвен джанти, на юбилейното издание по случай 30-тата годишнина на модела Акорд, се слагат и други подаръци, като хромирани прагове, сиви облицовки под ръба на таблото, както и Премиум Саунд Систем с външен адаптивен усилвател и шест дисков ченджър за модификацията Спорт 

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита нова Хонда!

 

Тъй като целта на темата беше друга - предлагам да пуснеш тема в "Моят Акорд" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...