Jump to content
ShEfA

Покупка на Акорд 7ген. 2007+

Recommended Posts

Здравейте, колеги. 

 

Отдавна не съм писал, но дойде време за промяна на возилото и реших да сбера малко съвети.
Настощата ми каляска (Сивик 5ген), имам чувството, няма да се развали никога и при никакви условия, но поостарях и искам нещо по-комфортно :D

Прехвърлих възможностите, минах през идеята за Сивик 8ген, но в крайна сметка мечтата за Акорд 7ген. взима превес и ще се напъна малко, за да взема такъв. 

 

Та, гледам сега напред-назад (разбирай всички налични портали за продажба на автомобили) както в България, така и в чужбина. Естествено, разглеждайки вариантите ми се иска да взема версията с навигация и автоматични светлини/чистачки, но не съм сигурен, че моят бюджет предполага качествена бройка.

 

В момента гледам по сайтовете има 2-3 бройки за по 14-15к. и "реални доказуеми" 160-200 хиляди километра. Аз смятам, че има възможност да са такива и дори съм на мнение, че на по-малко километри няма да има вече съществуващи екземпляри, камоли внесени от нашите джамбази. 

 

Идеята на темата е да споделите мнение за:

 

- Какво да гледам при оглед?

- Как да правя тестове на автомобила на място? (Четох, че можеш да направиш самодиагностика на таблото и климатроника) 

- Има ли нещо, което може да ми подскаже реалните километри на колата? (Моят сивик го видях веднага след като слезна от автовоза и нямаха време да му сменят километрите да изглеждат по-малко, въпреки че понеже не го капарирах на другата сутрин вече бяха по-малко)

- Имате ли "доверени" джамбази, които внасят по поръчка и ако да, то от кои страни? (Сивикът ми дойде от Италия и беше добре поддържан)

 

Прочетох важната тема на колегата, в която са описани много от болежките и изглежда, че за 2007+ (фейслифтовия) са решени по-сериозните проблеми. Всеки малък съвет и идея ще са високо оценени!

 

Има един много красив в момента на проджба в Сливен - някой знае ли там коректни сервизи или човек, на когото мога да платя, за да я погледне отгоре-отгоре и да каже дали има смисъл да ходя до там от София?

 

Благодаря!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук за бензин ли говорим, или за дизел, защото за дизел не мога да ти помогна. Аз лично не знам 7ген. да има автоматични фарове, а относно 2007+, то няма да е много +, само до 2008 като последните произведени модели са най-вероятно 2007, произведени казвам, не регистрирани.

 

Ако е бензин, автомат или ръчка? С нави е ок, въпреки че има карта за БГ, имай предвид че лазера най-вероятно ще има нужда от почистване, но е доста по-удобно и комфортно с Нави блок, радио, клима, цд, часовник, все от него си ги цъкаш.

Като кажеш дизел или бензин тогава ще ти напиша какво да гледаш, за сега толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Грешката е моя, изпуснал съм важната подробност, че искам да е дизел. 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ами нека колеги с дизел да се произнесат, въпреки че има тема за Акорд 7 специално, където доста неща са описани, особено за дизел преди фейс и фейс, тъй като при тях са съществените разлики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-сериозните проблеми при Акорд 7-ма, са основно при дизела. Ако в питането ти е вклюен и дизел, прочети пак по-внимателно важната тема, цялата! Не е много ясно дали тези "по-сериозни" проблеми са наистина решени при фейслифта. Доколкото знам информацията за това идва основно от чуждестранни форуми. Дали наистина са решени....доказателство и/или официална информация май няма. По скоро не са напълно решени (поне аз такъв извод съм си направил за мен).

 

Относно автоматични фарове - има! Моята е с такива. Какво обаче се има предвид под автоматични:

1. Саморегулират се по височина (нагоре/надолу), в зависимост колко е натоварена колата.

2. Автоматично включване/изключване, в зависимост от "околната осветеност" (има датчик на таблото, който следи за интензитета на външната светлина). Друг е въпроса обаче, до колко тази опция е полезна при положение че по закон фаровете са задължителни и през деня....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. 

 

Както съм писал в първия пост, изчетох внимателно цялата тема, която е пинната като важна тук. От там и разбирам, че проблемите са решени (но явно това може и да не е така). Идеята да питам отделно е, че може да има по-различни или по-нови мнения, от колкото в нея. 

 

Именно за датчика на таблото, който следи светлината говоря. Полезна може да бъде в два случая:

 

- При инсталация на DRL модул, който включва я дългите (примерно 30%) я LED допълнителни при палене на колата и ако светлината е силна (ден). При ниско ниво на светлината гаси ДРЛ и пали късите. Това четох, че се слага от Бултрако на Сивик 8ген. и не виждам проблем да се монтира и на Акорд 7ген., принципът трябва да е един и същ. 

- Ако не сложиш такъв модул си е едно нещо по-малко, което да правиш като се качиш нощем в автомобила. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

за автокъщите в Сливен имам добри впечатления покрай брат ми. Купи си кола (не Хонда) внос от Италия на 70 хил. км., която с оглед на вече няколкото години експлоатация определено беше на реални километри. Вярно тогава беше най - скъпата обява за модела по сайтовете, но определено си заслужаваше. Моята 7-ма генерация ми я докара от Испания колегата от форума kembo на реални 95 хил. км., но той мисля вкарва основно бензинови, поради факта, че са по - безпроблемни от дизелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак най-важното е как е била поддържана, и изобщо поддържана ли е била колата. Проверяваш за течностите в автомобила, сваляш кората под двигателя, виж хубаво радиатора дали е оригинален или сменяван (на оригиналния пише Хонда отгоре на пластмасата), колектора (изпускателния), турбината (вкарваш в обороти около 3000 и задържаш), проверяваш спирачните апарати да не задържат, климатроника провеи дали всички модове работят, подгрева на седалките ако има, дали има диск в навито, ако е с нави, ако няма намери за да видиш дали изобщо чете и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моите "5 цента" по въпроса.

 

1. Ако даваш 15 бона за 7ма генерация, дай 20 и си вземи 8ма генерация. Има не една или две 8ци за по 20 000лв - и у нас, и в чужбина. С търпение изпадат, моята се оказа перфектна и я взех за именно толкова, началото на декември. Осма генерация са по-модерни, изглеждат по-добре и ще си запазят стойността по-дълго (след 3-4 години пак ще държат цена от над 15 000лв за поддържан екземпляр, а седмиците ще почнат да падат).

2. Гаранцията за километраж може да дойде от сервизна книжка. Проверяваш дали датите на обслужванията и текущите километри изглеждат смислено - в чужбина, тези неща се спазват. Дори само по време на гаранцията да е попълвана книжката, гаранцията е 5 години. Ако 2012та година колата е била на 150 000км (карана 5 години по 30 000км на година), а през 2016та джамбаза ти я продава на 165 000км, мисля че само идиот ще се върже. Сервизните книжки се фалшифицират. Виж от кой сервиз е книжката, виж й рамата и им прати един мейл със снимка на книжката или се обади по телефона. От почти всеки оторизиран сервиз в западна европа ще ти върнат отговор - дали документа е истински или не.

3. Тестове на място - трудно. Палиш колата, ходите да покарате. Тестваш всички системи (автопилот например, чистачки, климатик, рязко потегляне, спиране). Климатиците на тези коли са адски корави, ако не е направена някоя мизерия, без допълване си карат над 10 години без проблем. 

При дизел можеш да тестваш за здрав съединител/маховик като тръгнеш с 80км/ч на 4та скорост и натиснеш педала до ламарината. Ако съединителя е износен, оборотомера ще скочи непропорционално. Дизеловият двигател трябва да ускорява със силна тяга още от 1800-2000 оборота и мощността да расте поне до 3500 об/м.

4. Не съм срещнал съвестни автотърговци. Но често несъвестните автотърговци вкарват качествени коли, които са взели на далавера по различни причини (не защото колата е била за морга). Така че всяка кола, която ти хваща окото на обява, може да се окаже читава и си струва да се види на място.

5. Аз бих гледал коли в Германия - директни полети до Берлин и Мюнхен има на добри цени (под 400лв отиване и връщане). Харесай си кола в околията от първи собственик, отиди, ако се разсъхне работата се прибираш.

 

Успех с намирането.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук много ценни съвети, благодаря.

 

Кой не иска да се качи директно на последния модел... Въпросът е, че аз тръгнах с идеята за Сивик 8ген, тоест значително по-малко пари. След това обърнах внимание на Акорда с навигация и сега натискам бюджета до краен предел.

Реално няма да дам 15к за Акорда, трябва да е някъде толкова след всички съпътстващи разходи за регистрация и обслужване. 

 

И така става вече ясно, че 8-ца няма как да взема. 

 

Втора точка от твоя пост е много ценна, определено не бих се сетил да изпратя запитване до представителството. 
 

Теста на 4-та го гледах напред-назад из форума, вече ще го сънувам, така че няма шанс да пропусна. :D Ако джамбаза даде да се изкара колата от салона, че и това знам, че не искат да правят.

 

Колите в Германия - добре - разходите - добре, но нямам физическа възможност да отида поради определени обстоятелства. По-скоро би било интересно дали няма някоя фирма, която с това се занимава. 

 

Като казах първоначални разходи - дайте обща представа ако скоро сте правили цялата галимация след покупката - нотариуси (Ако е регистрирана тук), еко такси, масла и филтри и т.н - в какви граници варира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вече е регистрирана - нотариус, след това КАТ. При смяна на регистрацията се взима дата за получаване на номера и талона. Нотариус - 30 мин. КАТ - 45 мин. Поне толкова беше при мен в КАТ на 19-ти Януари. За номера чаках 8 дни. Прехвърляне на гражданска - още 30 мин, след получаване на новия номер и талон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След покупка, ако правиш пълно обслужване на течности, филтри, накладки, гуми и джанти например, ако не те кефят тези, с които е колата или ако решиш да вземеш втори комплект, регистрация, данък, еко, каско, гражданска, 2 бона не ти мърдат. Това при положение, че нямаш разходи извън обслужването, като съединител, маховик, горивна помпа, пистов ремък с ролка, почистване на турбо.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесният вариант, взимаш си к24 или к20, нема демпфери,турбота,дюзи, вериги, слагаш читава газ  и караш, толкова ли е трудно, дизел се купува нов...

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите наистина крият много по-малко подводни камъни. Ако колата е изрядна и всички системи по нея работят правилно, километражът е от малко значение. При лошо поддържани (рядко обслужвани) бензинови К20/24 двигатели се появяват проблеми с разпределителния вал - поне така твърдят братушките. Но това само по себе си е по-евтин ремонт от много от потенциалните проблеми при един дизел. Дизелът на Хонда е прекрасен, но е много малко вероятно да намериш запазен дизел на малко километри в бюджета, който гониш. А ако случиш на износен и зле поддържан дизел, ще те чакат ред неприятности.

 

И все пак ключово е да имаш търпение. Ако от сега преглеждаш всички обяви, до лятото все ще намериш прекрасен автомобил (бил той бензин или дизел) на добра цена - най-добре от частно лице. Когато се появи моята 8ца, всичко с покупката се случи в рамките на седмица - ако бях изчакал повече, нямаше и да се вредя. Така реших бързо да продам 7цата - в перфектно състояние, като я дадох за по-малко пари от колкото почти всички на пазара със същото ниво на оборудване, с нови гуми, застраховки до лятото на тази година и се продаде в рамките на няколко дена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бяхме в Юбико за огледа на един красив акорд  набор 2011 , от автокъща, внос от Франция. Мой приятел е мераклия и ме помоли да уредя сервиз за преглед. Колата е невероятна, но това което ми направи впечатление е, че  механиците няколко пъти го питаха защо точно дизел иска, не е ли гледал и някой с бензинов мотор :D
Имат нещо наум за дизелите, още повече тези, които са 5+ годишни, нов внос, разбира се на ''реални'' километри. Така че, въпреки че едва ли ще сменям скоро безпроблемния Сивик, аз също се оглеждам за Акорд и все повече се убеждавам, че относно дилемата пред която е колегата пуснал темата, к20 или к24 след 2006 е най-удачния вариант за споменатия бюджет :)

Успех с търсенето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от всякъде летят съвети да се отбягва непроверен Дизел. 

 

Лично предпочитам въртящия момент на дизела, но ако крие толкова рискове съм готов да се метна и на бензинче. 

 

Проблем, обаче, е че такива май няма много-много.. Ако направите един сърч в mobile.de за кола с параметри:

 

- Honda Accord
- Fuel: Petrol
- 2007 first reg
- Price up to 8000 EUR (нарочно дори е завишено)

- Saloon (Твърдо не искам комби)
- Manual gearbox (не харесвам автоматици)

- With Navigation 

 

И... нъцки. :) 

 

Слагам навигацията, защото покрай нея идват и всички други приятни екстри, които искам да има по колата, не че ми е важно да се навигирам напред-назад. 
 

Тоест, няма да е лесно търсенето освен ако не намеря някой, който да ми намери точно такава и да ми я внесе. Отворен съм за предложения :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера обаче защо искаш да е след 2007ма година. Фейслифта е от 2006та до 2008ма и са идентични, а плюс минус 12 месеца дата на производство нямат никакво значение. Кола 2006та държава в гараж и карана на дълъг път ще е с мноого по-запазено купе от същата 2008ма, държава на улицата и карана градско. Това е екстремен пример, но ме разбираш :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера обаче защо искаш да е след 2007ма година. Фейслифта е от 2006та до 2008ма и са идентични, а плюс минус 12 месеца дата на производство нямат никакво значение. Кола 2006та държава в гараж и карана на дълъг път ще е с мноого по-запазено купе от същата 2008ма, държава на улицата и карана градско. Това е екстремен пример, но ме разбираш :)

Но ще избегне тази карана на дълъг път защото ще е на 200к+ км и хората се плашат като видят стойност започваща с 2 и повече на километража...което е страхотна тъпотия , но...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

Не мога да разбера обаче защо искаш да е след 2007ма година. Фейслифта е от 2006та до 2008ма и са идентични, а плюс минус 12 месеца дата на производство нямат никакво значение. Кола 2006та държава в гараж и карана на дълъг път ще е с мноого по-запазено купе от същата 2008ма, държава на улицата и карана градско. Това е екстремен пример, но ме разбираш  :)

 

 

 

 

Но ще избегне тази карана на дълъг път защото ще е на 200к+ км и хората се плашат като видят стойност започваща с 2 и повече на километража...което е страхотна тъпотия , но...

 

 

Както се казва, "взехте ми думите от устата"...

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С филтъра за 2007г. премахвам тези преди фейса, иначе и аз малко след като написах поста се замислих, че започват да произвеждат фейслифтовите преди началото на 2007. 
Тоест, идеята ми е да е фейслифтова, не толкова няколко месеца разлика. 

 

Както съм написал по-горе, за мен кола на тези години е нормално да е на доста километри, така че числа започващи с 2 не ме плашат. Все пак ако реша да взема от тук, то тя има голям шанс да е превъртяна. 

 

Пуснете един сърч дори и с 2006-та и отново резултатите или ги няма или са оскъдни в най-добрия случай. 

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да се свържеш с потребител от форума с ник Tokio.

Мисля, че синът му се занимава с вноса от Испания на акордите, които продават.

Преди няколко месеца бяха вкарали истински фейслифтов Type S, което ако си огледал добре обявите е изключителна рядкост. Цената беше 13 xxx, а обявата се задържа .. не повече от седмица. 

Да поясня, колите които продават съм ги виждал само на обяви, но смятам, че вкарват читави автомобили, понеже обявите им се задържат много кратко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснете един сърч дори и с 2006-та и отново резултатите или ги няма или са оскъдни в най-добрия случай. 

 

Аз до някъде не съм съгласен с теб. Единственото което те ограничава е навигацията и фейслифта, има и по-трагични случаи. Според мен дали ще е бензин или дизел ти ще решиш. Дизела, имаш съединител с демфер и евентуално верига. Не е необходимо веднага. Бензина, имаш газова, не е задължителна. Разсрочени във времето са на кантар.

Просто трябва търпение за добър избор. С повече късмет и търпение удоволствието ще преобладаващо.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при тези параметри на търсене ще ти е доста трудно.

1. Фейслифта започва от началото на 2006г.

2. Навигация плюс ръчка изключва почти напълно модификация Екзекютив, която по идея идва с автоматик и всички екстри за модела. В този ред на мисли съм сигурен, че ако пуснеш нави + автоматик ще имаш повечко избор.

3. Моделите на Акорд 7ма не се славят с голямо разнообразие на екстри извън базовите вградени в различните модификации, т.е. да намериш запазен Акорд фейс поръчан с ръчка и навигация ще е по-скоро чудо, освен ако не е Тайп С например, който пък е бензин. Гледай за екзекютив версията и прежали ръчката, няма да съжаляваш според мен.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи ли автомата при 7ма ген. губи пък дизела...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта се произвежда от септември 2005та, като модел 2006. Търсиш за 2006+ и по решетката отсяваш не-фейслифтовите. Ако искаш екзекютив, търси за "sunroof" - шибедах. Това е най-отличителния белег на executive - навигацията е опция, която и да я няма пак ще получиш всички екстри и хубавата аудио система. Тая навигация така и така за нищо не става :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизела задължително слушаш веригите. Не змнам дали за Европа и Англия има разлика в екстрите, но това, което някои споменават за автоматици/ръчни/екстри не е вярно. Моята е дизел, екзекютив с 6 скорости  и всички възможни екстри с изключение на лазера за пазене на дистанцията и лентата на магистрала, но въобще не ми липсват, не карам на магистрала...а ако го има и се повреди е безумно скъпо (както повечето оригинални части на Хонда)

Да се има предвид, че всичко което съм писал из форума във всички теми (купих я април 2015) е вярно, с изключение на пробега ми. Жертва съм на измама и не мислете, че в чужбина не се манипулира сервизна история и не се връщат километражите, просто е по-малко вероятно, но не изключено.

И така, вече разбрах, че колата е била такси и пробега е не 80х.мили, а около 250, т.е. около 400х.км. Та за тия километри надеждността от която се възмущавах понякога си е ОК. Главно ставаше дума, че не е нормално на фейслифт на 80х.мили да шуми веригата, но на 250 вероятно е нормално, като се има предвид и , че не е поддържана добре...

В началото недоволствах от твърдия съединител, но на 400х.км вероятно е сменян 1-2 пъти, че и маховика сигурно...

След като смених веригите, ябълковиден болт, биелетки, свещи, сега колата си е ОК (с изключение на маркуча за хидравликата от друга тема), но вече гледам с друго око на нея и нямам желание за никакви инвестиции повече. Съжалявам, че не го разбрах скоро след като я купих, щях да я продам без ремонтите, с печалба, защото търсене имаше.

След някой и друг месец започвам да търся бензинова, не знам още каква- пак Акорд, Сивик или Ауди А4 (на последното не ми харесва цената :) )

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

Моята красавица е ( беше ) фейслифт година 2007. С ръчни 6 скорости с всички възможни екстри без ACC и LKAS, с навигация,която работи перфектно както в България така и в Чужбина.

Разбира се не с оригиналния диск а с други maps 2012+.

Подчертавам,че лайф трафика както в България така и в чужбина работеше перфектно почти колкото Google maps. Казвам беше, защото претърпях инцидент ( удариха ми преден ляв фар и броня ) и застрахователната компания взема колата да я прави, но сега казват, че е по-добре да ми я плащат .....както и да е мъка голяма по този невероятен автомобил. . . . . .

От четири седмици карам тяхна кола-audi A4, 2.0l tdi s line комби автомат, 2015, на 5000мили чисто нов модел.

К'во да ви кажа-да ме прощават от Немцията ама това нещо не може да се намаже на малкия пръст на Хонделата при все че ги делят 8-9 години и едни 220 000 км.

Ако мислите,че нашите седмици горят много че седалките се нагряват бавно че колата загрява бавно и там всички такива ......е това не е така-сравнено с това нещо-ауди а4 2015 2.0 тди.

Аз имам и концерто 1990 година автомат и ви казвам че на моменти то превклучва по добре от аудито (караш спираш и искаш да тръгнеш назад възможно най бързо).

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,колко гори аудито? Защото аз имам преки впечатления от друга немска марка , но там разхода е същия като на дизелов акорд, но конете са доста повече .

И за да не бъда офф . Към колегите които предлагат бензинови акорди , колеги бъдете честни и кажете на човека пуснал темата че ,почти всички К24 горят масло .

И че това не е от гумички на клапаните или вискозитета на маслото .  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, който си го е купил от завода на 0км., единствен той би могъл да каже дали е така, защото всички които карат 2/3/4/5 ръка никога не могат да кажат от какво и от кое е било спестено в поддръжката. Предполагам, всеки е наясно, че няма как кола от завода да излезе и да гори 1-2-3л. масло на 10К км., и никой да не забележи и да не се оплаче, или да не бъдат изтеглени автомобилите за установяване на проблема.

 

За немски автомобили няма да говоря, понеже не разбирам от такива.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Предполагам, всеки е наясно, че няма как кола от завода да излезе и да гори 1-2-3л. масло на 10К км., и никой да не забележи и да не се оплаче, или да не бъдат изтеглени автомобилите за установяване на проблема.

 

 

Имам впечатлението, че именно за да не се оплакват, на много съвременни коли, заводските норми са доста завишени (според нашите разбирания от миналото). Чак 3л не, но вероятно 1л го считат за нормално дори от нова.

Предполагам(не съм сигурен), че оставят по-големи допуски в сегменти/бутала/цилиндри, за да не изискват двигателите разработване (както беше едно време) и да не затягат при прегряване в началото..., а може и причините да са други, но го има при съвременните двг. Нека някой да каже колко е нормата според книжката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм напълно съгласен. Често собствениците на модерни автомобили са доста немърливи. Психологията на много хора е, че даваш маса пари за нова кола, за да не се занимаваш да ходиш по сервизи и обслужваш колкото е абсолютния минимум. За това и циклите на смяна на масла са станали 12 месеца или 20 000, че дори в някои случаи 30 000км (VW, BMW). Имаше обаче хубави проучвания, които показват, че в рамките на още 5000км реално каране направено в няколко месеца, маслото вече не отговаря изобщо на спецификациите, заложени от производителя и е добре да се сменя на не повече от 10 000км или 12 месеца.

 

Производителя се рекламира, че можеш да купиш колата, да имаш ниски разходи за поддръжка и да се занимаваш малко - като това е за сметка на двигателя. Обаче много малко са хората, които купуват нови коли и ги интересува дали колата ще е в топ състояние след 200 000км - те взимат колата да я карат 5-6-7 години и да я сменят с нова. Дал си 30 000 евро за Акорд в Италия/Англия/Германия, сменял си му маслата 5-7 пъти за 5-7 години, продаваш го на 200 000км, после тук някой мрънка, че горял масло.

 

Според мен нов автомобил не гори масло. Моят стар Accord i-CTDi не гореше масло като го взех (на около 170 000км), след като му направих още 50 000 - започна да гори все повече, макар че го обслужвах съвсем редовно и с качествени консумативи. Накрая гореше към литър на 10 000км. Новата бензинова Хонда е на доказани 215 000км, за 2те хиляди през които съм я карал, маслото седи на максимума. Което значи, че не гори 2-3л/10000км (той целия двигател събира 4л) - след 2 седмици заминавам за Австрия и ще направя още 3-4 хиляди и ще кажа дали има промяна.

 

Друг пример - купих си чисто нов мотоциклет Kawasaki ER6f. Неговият двигател е известен с това, че е много здрав, но често гори масло и трябва да се гледа. До тук след правилно разработване и колкото и както да съм го натискал - между смените маслото е винаги на максимума. А заради това, че мотоциклетните двигатели развиват значително по-високи обороти, често работят на по-висока температура, се смята за по-нормално да горят. Но като гледам производителя не ги монтирал "хлабави" от самото начало. А в потребителското ръководство си пишеше - първите 800км до 4000об/м, следващите 800км до 6000об/м, след това можеш и до 12 0000об/м. Беше много мъка да се спазват - стана с едно две лежерни ходения до Гърция :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм с Веселия и само да допълня че зависис и от маслото което слагате, някой масла са по добри и започват да горят/намалят след 10к километра други след 7к а трети ( минерални) само след 3-4к. Може би сте забелязали че масово маслота за 5-6к не мърдат изобщо и после изведнъж почва да гори. 

 

и аз потвържадвам че моята кола К24А3 отначало не гореше грам масло за 10к, напоследъук и 100к по късно гори по 500-800 грама на 10к, но според мен това е напълно в границите. и незнам къде пише че бензиновите горят по доста масло, поне за к24а3 не съм чувал, и виждал теама, има само една тема за к24Z3 (новия мотор), но и там не виждам да има много колеги които да са се оплакали.

Редактирано от malak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Не знам колко коня е (мога да дам снимки,ако знаех как),но със сигурност ако тръгнем от място след 90-100км/ч,ще го изпреваря с комбито.

Аудито е 8 скорости автомат-мисля,че е 140к.с.

С 18-ки гуми е и гори среден разход 8-9л/100км.

Казвам за идентичен стил на каране,както карам и Хондака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант да го заредиш на зарядно (или да вземеш от познат, като ако си в район манастирски ливади и аз мога да ти дам). И да изкараш зимата докато продадеш колата (нали щеше да я сменяш)? 

 

 

Много благодаря Veseliq за предложението, но днес направо сложих нов акумулатор. Мой приятел ползва фирмена отстъпка и ми взе акумулатор на много ниска цена и реших да не рискувам по планини и села, където често ходя, пък и моя изкара почти 8г. Относно смяната на автомобила-размислих въпреки изкушението за покупка на кола от "престижна" марка. Щях да взема ето тази: http://m.mobile.bg/details/11452788943752139 Цената за мен, понеже е на роднина щеше да е доста по-надолу, но не останах удовлетворен въпреки реномето на марката. Лъскав външен вид, скъпо каско, базово изпълнение, проблемна откъм крадене цялата и на части и привличане на внимание и насреща много по-малко екстри от 11г. по-старият ми Акорд, по-лоша динамика поради 6-те скорости, доста зле обезшумена, евтини пластмаси около скоростния лост и безумно простовата и безлична тапицерия, подлакътник и музикална система. Подръжката била двойна на Акорди-те. Май ще си търся Акорд-8. Ако някой знае за читав такъв с добро оборудване, ще съм благодарен да ми сподели.

 

Ако може да дам пример с моят личен случай и избор преди малко повече от месец. Това ми е отговора на питане на Veseliq по повод заявено от мен разделяне с Акорд 7 и преминаване към друга марка. Преди това заглеждах и разпитах познати собственици на Volvo XC 70 за подръжката им. Гледах и питах приятел работещ в сервиз на Мерцедес за С и Е класа на 5г. Разгледах подробно форумите на Волво и Ауди за проблеми. Получих инфо от мои колеги, занимаващи с кражби на детайли и цели автомобили и мога да ви кажа, че като съотношение цена/качество, динамик/разход на гориво, интериор, цени на консумативи и отстраняване на проблеми, цена на застраховка и проблеми покрай нея, във всеки един компонент Акордите се позиционират отлично. Имат си и някои кусури но са пренебрежими. За изброените от мен примери мога да дам и подробности.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема ме провокира малко по повод горенето на масло. 

Моят акорд ми гори 0.8л на 10к км масло, което според мен не е нормално и го отдавам или на това, че може да е на 400к км, но доста добре замаскирани или от това, че преди да я взема беше стояла 7 месеца на едно място и всякакви уплътнения са се износили. А може и през турбината да ги гори, но все още не съм проверявал.

 

При всики положения моят акорд гори масло и не го крия, но не ми пречи толкова. 

 

Говорих вчера с приятел с акорд 2.0 бензин 150коня с газова уреда, сива, :D, казва, че нито предишният му 18 годишен сивик нито сегашният му акорд някога са горяли и грам масло. 

Също така, друг приятел с 2.2 дизел фейслифт на доказани 130км е в момента неговият акорд също не му гори грам масло. Неговата е купувана от Бултрако и е карана само в България.

 

Аз мисля, че ако някоя кола гори масло, (особено пък хонда, за мен едни от най-добрите двигатели по принцип) това се дължи 90% на поддръжката на колата. И това може да се дължи както на поддръжка с некачествени консумативи, така и на каране постоянно на 3500 оборота и яко ръчкане по светофарите, така и (както мисля, че е станало при мен) на стоене на колата дълго време без да се кара. Причините може да са много.

 

Към автора на темата.

- гледай обичайните неща при покупка на автомобил. няма да ги изброявам защото ме мързи, но аз лично докато четях по форумите си водих записки (препоръчвам) и така отидох с един лист с много точки на него какво да гледам по автомобила. И както бях писал в една друга тема бях тръгнал за мазда 6 и се прибрах с хонда акорд, на която всъщност не огледах и половината неща от точките. :)

 

- по същият начин като в горната точка (тиренце) си бях направил списък с всичко което мога да тествам и как да го тествам. Най-добрият вариант е в оторизиран сервиз. Ако си от София може да отидеш в ЮбиКо или Бултрако. 

 

- при покупка на автомобил, освен ако не е от баща ти или брат ти, по добре не разчитай на "доверени" хора. Може ако харесаш даден екземпляр да пуснеш линка тук във форума и ако някой я е гледал вече да сподели мнението си. 

 

Моето лично мнение е, че каквато и кола да вземеш после ще даваш все някакви пари по нея, било то и чисто нова. С малко повече търпение и малко повече инвестирани пари в началото ще си спестиш основно главоболията от ходене по сервизите. Иначе като пари дали ще дадеш 7к лв за кола и после още 5к лв за ремонти или направо ще дадеш 12к лв за кола, която не се нуждае от големи ремонти е все тая. 

 

Има причина акордите да държат толкова висока цена. И това не е, че са безпроблемни. Почти всички акорди 7-ма генерация вече са на по 10-тина години, което означава, че живота на много от частите им е към края си и ще искат смяна. Но удоволствието от динамиката, тихите мъркащи двигатели, стабилността както в завоите така и на магистралата, изключително добре подбраният баланс между спортен дух и кола за всекидневни нужди, високата надеждност, все пак колкото и да е износена една част, ако я смениш с нова (например съединител) си гарантираш, че общо взето докато решиш да я продадеш повече няма да мислиш за тази част, са все неща, които ти стават ясни след като си купиш и покараш Акорд. Това са все неща, които няма да те карат да съжаляваш, че си я купил тази кола. 

 

Според мен от всички коли други които съм карал, само Ауди А4 се доближава до този супер баланс между спортният дух и всекидневните нужди. Но пък е малко по-малка и за това аз избрах Акорд. Моята следваща кола има голяма вероятност да не е Хонда, защото аз съм фен на возията като в лодка, а това го има в други марки коли. Хондите си возят подчертано стегнато. 

 

Иначе най-добрата кола, както много хора знаят е служебната. Купиш ли си кола за лични нужди трябва да знаеш, че ще има поддръжка, ремонти, такси, винетки, данъци, каско (ако искаш) и куп други кахъри. :)

 

Успех с покупката.

Редактирано от Jackxxx
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време да сменям дизеловия Акорд с бензинов 2.0л, пак фейслифт. Огледах се на първо четене и се оказа парадоксално (за мен), че те се срещат много по-рядко и вероятно за това държат и по-висока цена, но аз не бързам, когато припадне.

Моята сега е екзекютив и свикнах с екстрите, макар, че не ползвам/не държа на всичките. Малко ще ме дразни, ако таблото свети в червено или бяло, вместо бяло/синьо/червено, което е доста по-красиво. Не знам дали ще има и навигация, макар, че е твърде куца, но изглежда по-добре с този дисплей.

Разхода е ясно, че ще е с 2-3л повече, но не ме притеснява.

Четох разбира се темите за 7ма генерация, но все пак да попитам за някои неща:

1.Наистина ли няма 2.0 л с 6 скорости?

2.Как да разбера дали разпред. валове са износени?

3.По опушването на ауспуха може ли да се съди , че гори много масло?

4.Рейките имали проблеми. Различни ли са от дизеловите и как се проявява проблема?

5.По-мощна  е (150 срещу 140кс), как се усеща това, а въртящия момент?

6.Екзекютив на бензиновите, същото оборудване ли е като дизеловите?

За друго не се сещам, но ако има нещо характерно за бензиновите, което да гледам, кажете.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

1. Да, 2.0 е с 5ск. (Акорд 8 има 6ск. на 2.0).

2. Много странен въпрос... износените валове трябва да са свързани с лоша работа на двигателя. Друго е ако нямат хубаво смазване, тогава се развива голяма температура и затягане в работата на двигателя.

 

Колега, ти Хонда ли ще купуваш или Лада???

 

3. Ако гори много масло, при запален двигател(и най-вече на високи обороти) се вижда сиво-син дим, но по опушването неможе да се съди.

4.---

5.Максималната мощност на 2.0 е 155к.с. но се достигат на много високи обороти, докато при дизела е доста по-рано. Точно заради въртящият момен,т при дизела усещането на ускорение е в пъти повече, от това на бензина.

6. Това за оборудването в Англия е много объркано, но по-принцип нивата на оборудване нямат разлика при дизел и бензин.

 

Характерно за бензина е да няма проблеми :yes:

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Характерно за бензина е да няма проблеми :yes:

Е нали за това ще сменям дизела...жалко, че след като му оправих доста проблеми. :)

Е, сигурно ще ми липсват някои неща, но се свиква. Например вървенето- по баир върви със 120 на 6та ск. при около 2100 об...

Надяавам се, че и бензиновия е с верига...която би трябвало да е по-трайна... :)

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали си му оправил проблемите на дизела сега карай и се радвай.Или искаш сега бензинови проблеми да оправяш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нали си му оправил проблемите на дизела сега карай и се радвай.Или искаш сега бензинови проблеми да оправяш.

В една друга тема писах, че оправих проблемите преди да разбера, че е била такси и километрите не са истинските с около 3 пъти... Всъщност купих я на 80х. мили а е на около 250х. мили (400х. км), което значи, че за в бъдеще вече постоянно ще се налагат ремонти... Така, че е обяснимо защо смених веригите, биелетки, шарнирен болт, хидравличен маркуч...

Та, едната причина е, че Черния Петър не трябва да остава в мен и другата е, че работя наблизо, постоянно върви студена и годишно минавам не повече от 6х.км.

Грешката си беше в мен, че не бях внимателен..., но тук купуването става за 15мин на улицата- оглед 10мин,5 мин тест драйв из махлата, пазарлък, парите, попълване данните на новия собственик и си заминаваш...

За следващата ще бъда по-внимателен, а и не бързам...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...