Jump to content

Vancho

Фен
  • Мнения

    336
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Обществена Репутация

74 Neutral

Относно Vancho

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 12.08.1980

Profile Information

  • Кара
    Shuttle'99 F23A7, Accord'99 D16B6, Ford Kuga II 1.5T
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

9355 профилни разглеждания
  1. Няма как да си прегрял заради оригинален термостат. Може да го махнеш изобщо от корпуса, ако пушека ти е кахъра. Пазиш ли "виновника" за пушека?
  2. В скоростната кутия. Сменя се при основния и ремонт.
  3. По-добър термостат от оригиналния на хонда за модела няма да намериш.100-на лева за мин. 10 години. На едното ми хонде е вече на 25г. и работи безупречно.
  4. Не си на прав път. Как си махнал имобилайзера?
  5. Пробвай да стартираш с натиснат педал на газта. Газовата каква е?
  6. Първо бушона провери под волана вляво...после помпата
  7. Изчисти му радиатора отпред или го смени с нов. Изчисти и питата под арматуното табло. Смени филтъра в купето. Провери дали въртят двете перки при пуснат климатик
  8. Желязото е тежко и би трябвало да пада долу...на дъното на картера. Мисля, че магнит на пробката на картера ща работи по-добре.
  9. А гаранция , че разхода ще се оправи някой дава ли Миме?
  10. Как сега да оценим ситуацията? Колата е още по-стара в момента, трябва пари да даваш да се оттървеш от нея.
  11. Кое му е трудното. Майсторлък трябва. Колегата във втория пост ти отговори на въпроса. Освен купето 1.6 мотора и скоростите почти нямат нищо общо с 1.8, 2.0 и 2.3 моторите и дизела. Мотор, скоростна кутия, алернатор и не само са вгражждани от Civic моделите от тези и предходни години. Икономичен модел е. Със скорост 160-170км/ч има ли вибрации без тампона на полуоската?
  12. Аз бих сменил демпферната шайба превантивно.
  13. Пази си старата помпа. Към 2050-та година може да я върнеш обратно с ново уплътнение или само силиконче по него. ОЕМ-ските помпи не е задължително да се сменят с ремъка, ако антифриза е оригинал и няма течове или шум. И ОЕМ-ските ремъци може да са за смяна след многократно повече км от предписаното. Може да се проверят за напукване при реглажа на клапаните.
×
×
  • Създай нов...