Jump to content

botevist1912

Фен
  • Мнения

    152
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-6 Poor

Относно botevist1912

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Аccord - 7- K20 -2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1764 профилни разглеждания
  1. Ами и на мен при включени светлини са ми 750 оборота е доста по-добре, но определено не спи. Ще драсна на лично евентуално да се засечем някъде да направим съпоставка.
  2. botevist1912

    Газифициране на К20

    Ще кача снимки в близките дни. Тъй като не разбирам много, незнам къде да снимам дюзите, под пластмасовия капак на двигателя ли? До колкото те разбирам, за да бъдат дюзите "бързодействащите дюзи Romano FAST 2" , както са описали в сайта трябва да са сиви, така ли? Ако са черни, не са това, което са описали в сайта, така ли? Цитирам: "Моделът Antonio Injection System (AIS) е най-новата система газов инжекцион на водещият италиански производител Romano. В резултат на дългогодишният опит на фирмата е създаден сложен компютър със софтуер, покриващ стриктните изисквания на съвременните автомобили с Euro 3,4,5 стандарти за вредни емисии в новите автомобили. Това в комбинация с бързодействащите дюзи Romano FAST 2 , гарантират прецизно впръскване на горивото в двигателя, което запазва динамичните характеристики на автомобила и осигурява оптимален разход. Иначе, когато си взимах колата, след като попитах, ми обясниха, че евроклапана (ако така се казва) отзад на бутилката е Атика, защото на Романо не били толкова надеждни. Странно ми се видя това обяснение, но тъй като за първи път чух тази марка Атика, не успорвах и взех обяснението за ок. В последствие видях, че е турска марка и съм почти сигурен, че не може да е по-надеждна от на Романо. Кво да ти кажа....
  3. Колега, това симулиране в ELD-контролера как става. На електричар ли трябва да отида, тъй като аз имам същя проблем на К20 ръчна? Много ме дразни това тресене и съм навит колата да ми работи дори на 900 оборот на празен ход, от колкото да ми притриса като дизел. Много е странно, че няма решение на този проблем, предвид това, че вече сме 4-ма човека с този проблем (за форума), а предполагам са и доста повече. Или дори да няма решение, поне да се знае каква е причината за това неприятно претрисане. Във фейсбук групата имаше колега, който беше сменил и тампони на двигателя и пак няма резултат. Има колеги с изчистени дросел клапа, ERG пътища и PCV клапани и също няма резултат. Съвсем скоро ще отида да регулирам клапаните, но мисля, че и това е пробвано и няма резултат. Ако има колега от София, може да се видим за да сравним дали говорим за едно и също нещо.
  4. botevist1912

    Газифициране на К20

    Колега, прав беше. Спестиха ми няколко части на Романо за сметка на други. Бутилката ми е MCM В.Търново. Това, което е на самата бутилка, мисля, че му казват евроклапан е на Атика (Турско) и някакви кабели друга марка. Всичко останало поне по Приемо-предавателен протокол е Романо. Незнам дали това би влошило работата на системата, но за сега всичко е наред. Като цяло съм с добри впечатления от хората в сервиза, но все пак има малко и разочерование, тъй като в сайта им пише, че всики компониенти по системата са, цитирам: Газов инжекцион Romano AIS ECO 4 цил. – Всички компоненти в системата са италиански Romano – компютър, софтуер, дюзи, изпарител, клапан и евросонда. Та, май малко подвеждащо, но се надявам да нямам проблеми. Тъй като имат вид на точни хора, според мен е добре да си оправят инфото в сайта, иначе това, че има други части не са го крили, тъй като са го описали в Приемо-предавателния протокол, но все пак при свършен факт :) Като игнорирам горното, бих ги препоръчал.
  5. botevist1912

    Газифициране на К20

    Ще пиша след монтажа за информация. Все пак, трябва да се знае къде трябва да се ходи и къде не. Благодаря за съветите!
  6. botevist1912

    Газифициране на К20

    Благодаря за мненията. Българска газова няма да си сложа ако ще на половин цена да ми я дават. Иначе, явно съм го решил и нямам време за размотаване. Понеделник съм при Прогас да слагам Романо без OBD. Ще направя последна консултация с тях преди да взема крайното решение. Ще искам да ми съпоставят плюс и минус между Газов инжекцион Lovato Smart 4 цил. и Газов инжекцион Romano AIS ECO 4 цил. Предвид, че са някакви официални на Романо, сигурно ще ми я изрекламират, но така или иначе не съм компетентен да знам, коя е по-добра реално. Тази на Лавато, мисля, че е същата, която монтирах на Сивик 7 преди това. Карах 4-5 години (90 хил.км) без абсолютно никакви проблеми, но все пак Сивика беше 1,6 - 110 коня и може би това е от значение.
  7. botevist1912

    Газифициране на К20

    Колега, модела на уредбата е следният - http://progas.bg/висок-клас-romano-eco Проверих в още 2-3 сайта и там също е от порядъка на 1000-1050 лв. Иначе, другия вариант на Романо е около 1 300 лв. и ако не е от такова значение това OBD, бих изхарчил разликата за други подобрения по колата.
  8. botevist1912

    Газифициране на К20

    Спрях се на сервиз - Progas - София и на уредба висок клас Романо без OBD за 1 000 лв. Момчето, което ми беше препоръчано каза, че за този двигател не е необходимо да е OBD, което до колкото разбрах е някаква директна връзка с компютъра. Ще споделя мнение, след като я инсталират.
  9. Здрасти, приятел, Очевидно щом и аз имам този проблем, а нямам газова уредба, проблема не е от газта. Интересното при мен е, че от време на време след като покарам повечко и съм със светнати фарова оборотите се задържат на 750 и колата започва да работи по-добре. Наясно съм, че няма как кола на 13 години да няма вибрация, но съм сигурен, че не е толкова колкото го усещам сега на 650 оборота и няма как това да са нормалните обороти. Малко по-горе един колега даде линк към две теми с подобен проблем, но така и не стана ясно някой оправил ли е този проблем. Чудя се дали няма как да ми вдигнат оборотите чрез компютърна настройка, защото на 800 оборота съм сигурен, че колата ще работи перфектно. Иначе нямам проблем с вървеж или прекъсвания, всичко си е наред.
  10. botevist1912

    Газифициране на К20

    Колеги, много моля да споделите опит с газификация на К20 (2005). Искам да сложа газова уредба висок клас като бюджета ми е 1 300 лв. макс. Моля да ми препоръчате читав газаджия в София, който е слагал газов инжекцион на този двигател. Имам добри предишни впечатления от Лавато, но не знама дали би работила добре и на този двигател. Благодаря предварително на всички отзовали се.
  11. Собственика преди мен е сменил свещите с иридиеви преди 5000 км. Т.е., трябва да направя реглаж на клапани и почистване на дросел. Това, всеки майстор ли може да го направи или да търся по специализиран?
  12. Здравейте, колеги. От днес и аз съм в играта с бензинов Акорд К20. Много се радвам на колата, днес цял ден въртя из София. Имам обаче един проблем и моля за съвет. Понякога, когато колата е на празен ход ми държи много ниски оборот Както може да предположите при тези обороти колата ми тресе леко неприятно (все едно е дизел). Майстора при, който ходих ми каза, че си била екстра и си въобразявам. Истината, е че от време на време се нормализират и точно при него бяха около 750. След това реших да пробвам как върви, защото едни разбирачи ми обясняваха, че този двигател бил спънат кон и трябвало задължително 2,4 да си взема. Е, понастъпих я малко по цариградско и се оказа, че колата си върви супер прилично за моите стандарти и като, че ли след това оборотите се стабилизираха на 750-800 оборота и много по добре ми се видя работата на празен ход. Предполагам, че този проблем ще продължи да се проявява. Имате ли представа какъв може да е проблема от време на време да държи толкова ниски обороти?
  13. Колеги, мисля, че в тази тема е позволено да се пускат подобни постове, но ако не е, се извинявам предварително. Сменям Сивика с Акорд 7.На път съм да взема ето тази кола - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551019429727649&slink=9zqv6v Моля, ако някой има мнение за тази обява да сподели.
  14. А какво стана с мигачите в огледалата? На мен ми стана интересно и търсих в интернет, и нищо не се намира как се сменят тези мигачи. Дори и за акорд 7-ма няма - нали огледалата са идентични ако не и еднакви. Предполагам се сваля огледалото от вратата и после се разкоства, но как точно? Някой дали е правил Колега, още не знам. Единия мигач не ми работи но за сега си седи така. Ако го оправя ще пиша за да се знае.
×