Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.04.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Маслото не е замърсено, но прескочи 1 година. Оправи теча и го смени.
  2. 1 точка
    1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – MANN FILTER W610/6. 4) Общ пробег на автомобила – 353009 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 7889,9 км . 6) Цикъл - предимно извънградско 72% + 28% градско в последните месеци. 7) Средни скорости за пробега - извънградско 80 км/ч - градско около 30 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 5.01.2023 - 24.04.2024 - кара 16-ти месец (вероятно последен) в мотора. 9) Мото часове – около 159 мото часа - извънградско 85 / градско 74. 10) Приблизително изразходвано гориво – над 1000л. газ + поне 50л. А 95 - кой ги брои, ама на око. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 4 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. Разход на масло за периода около 1,2 литър. Колко от него е угар (ако изобщо има), не се знае. Кюнците са чисти, но се оказа че има теч (наличен само в извънградско) и кой знае от кога е. 14) Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Преди сегашния ШЕЛ бе с Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и аналогичен (1,2л.) харч. И да "има хляб" в това масло - в мотора ще е до реглажа на клапаните. За следващото го връщам на 5W и дано ми прости 0-та. Така или иначе не му е нужна - домува в топъл гараж. Той по рождение си е за 5W-20, а и вече е тинейджър, но в "разцвета на силите си" - има ги - ползват се.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Значи: 1. Това не е ремонт, приеми го като профилактика за превенция на ремонт; 2. Японецът е написал в сервизното ръководство да се проверяват (и регулират при нужда) хлабините на всеки 40K, без да го интересува дали тази кола отива в България/Италия и й се слага газ; 3. Дори и ти можеш да си направиш реглажа сам ако имаш инструменти и луфтомер. За да уцелиш средата на препоръчаните хлабини препоръчвам луфтомер в ИНЧОВЕ, не в милиметри; 4. След слагане на газ е препоръчителен реглажа на по-малко км от препоръчаните в ръководството; 5. За признаците е малко спорно. Играещи обороти на празен ход, загуба на мощност и т.н. Единственото, което съм чувал е да се видят стойностите на MAP-а при диагностика на празен ход и загрял двигател. Ако са натегнати би трябвало налягането в колектора да се вдигне. Нека някой, който е наясно с тази точка да каже как точно е.
  6. 1 точка
    Ето и списък на самите кодове/грешки (забравих да го напиша в преднишното мнение, а времето за редакция приключи): 1 O2A - Oxygen sensor #1 2 O2B - Oxygen sensor #2 3 MAP - manifold absolute pressure sensor 4 CKP - crank position sensor 5 MAP - manifold absolute pressure sensor 6 ECT - water temperature sensor 7 TPS - throttle position sensor 8 TDC - top dead centre sensor 9 CYP - cylinder sensor 10 IAT - intake air temperature sensor 12 EGR - exhaust gas recirculation lift valve 13 BARO - atmospheric pressure sensor 14 IAC (EACV) - idle air control valve 15 Ignition output signal 16 Fuel injectors 17 VSS - speed sensor 19 Automatic transmission lockup control valve 20 Electrical load detector 21 VTEC spool solenoid valve 22 VTEC pressure valve 23 Knock sensor 30 Automatic transmission A signal 31 Automatic transmission B signal 36 traction control found on JDM ecu's 41 Primary oxygen sensor heater 43 Fuel supply system 45 Fuel system too rich or lean 48 LAF - lean air fuel sensor 54 CKF - crank fluctuation sensor 58 TDC sensor #2 61 Primary oxygen sensor 63 Secondary oxygen sensor 65 Secondary oxygen sensor heater 71 random misfire cylinder 1 72 random misfire cylinder 2 73 random misfire cylinder 3 74 random misfire cylinder 4 80 Exhaust Gas Recirculation insufficient flow detected 86 ECT Sensor (Engine Coolant Temperature) circuit range / performance problem 90 Evaporative Emission Control System leak detected in the fuel tank area 91 Fuel Tank Pressure Sensor low input 92 Evaporative Emission Control System insufficient purge flow
  7. 1 точка
    Здравей. Аз имам същия акорд. Колата има ли газ/метан? Сигурен ли си, че след обслужването и по-конкретно водната помпа - в системата има ли охладителна течност (антифриз и вода) до горе ? Знаеш, при смяна на водна помпа потича и охладителна течност, после дали е долята такава и обезъвздушена ли е системата? Ако е пълна системата и обезвъздушена и всичко е изправно, на студен двигател в разширителния съд (преливник) трябва да има охладителна течност между двете черти (MIN и MAX). Ако е под МИН или въобше няма (празен е преливника), значи трябва да се долее. Термостата казваш, че отваря - при загрял двигател, долния маркуч става топъл. А капачката на радиатора читава ли е ? При загрял мотор и отворил термостат - самия радиатор топъл ли е като го пипаш? Споменаваш, че чек-а светва в движение. Сам можеш да провериш грешката, ето как да го направиш: Пасажерското място, долу в ДЯСНО под жабката - ще видиш две букси (мисля, че бяха сини на цвят). Едната е с три пина, другата е с два. Трябва ти тази с двата пина. Вкарай в тази букса с двата пина нещо метално, за да "джъмперираш" (да окъсиш, направиш връзка между двата пина) - например тънка пинсета или най-удобно е един кламер огъни. След това дай на контакт (БЕЗ да палиш двигателя, само на контакт да бъде) и ще си покаже. Ако НЯМА ГРЕШКИ - жълтата лампа ще продължи да свети непрекъснато. Ако има грешки, тази лампа ще почне да премигва - в зависимост дали мига по-дълго или по-късо време и в зависимост колко пъти мига - това ти е комбинация от код, която ти означава дадена грешка.дългите мигания са ти за първата цифра, късите (бързи) мигания са за втората. ПРИМЕР: едно дълго мигане и две къси мигания ти е грешка 12 (в случая това е грешка с общо понятие в EGR клапана/системата). Други пример: 4 дълги мигания и едно късо ти е грешка 41 (в случая подгрев на ламбда сонда). Чистенето на грешки става за най-сигурно като.... откачиш някоя от клемите на акумулатора за 10-ина секунди.
  8. 0 точки
    На пазара: - Едно кило ягоди! - Какви предпочитате, български или брани от българи?!...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...