Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.07.2025 in all areas

  1. 4 точки
    След смяна на дискове и накладки всичко е точно! При измерване десни диск беше на 0.11 мм, а левия беше на 0.08 мм.
  2. 1 точка
    Пружините са си фабрично маркирани така.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    А пък Fds е вече API SP https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30
  5. 1 точка
    DXG и неговият хидрокрек събрат HDX вече имат спецификации API SQ и ILSAC GF-7A. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dxg-sae-5w-30 https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hdx-sae-5w-30
  6. 1 точка
    Ето видео на цялата драма с тези лагери и как се решава, в общи линии няколко часа работа, без да се сваля двг. Най-добре търси второ мнение, но преди това от Бултрако искай да видиш това, което виждаш на видеото, за да си сигурен, че там е проблема. Особено след като колата ти не е включена в сервизния бюлетин, но все пак е хубаво да изпратиш един мейл с ВИН-а до Акура САЩ или Канада, в зависимост откъде е вкарана, за да ти потвърдят със сигурност.
  7. 1 точка
    Потърси второ мнение Не ми се влиза в подробности, но при посещение на сервиза на Бултрако на ботевградско казаха, че за лек теч на антифриз, трябва да се разглоби мотора и да се изпрати главата на рентген (според тях била спукана, без значение, че колата не загрява, не надува маркучи и прочее). Тест за изгорели газове НЕ правиха, просто не виждали от къде идвал теча и предположението било за спукана глава без да е видимо с невъоръжено око. На мен това ми звучеше нелепо и си тръгнах, отидох за втори оглед на друго място. Проблема в действителност се оказа: 2 броя О пръстена на охладителната система (на топлообменник) изпечени с времето и трябва да се сменят, на цена по 9 лева бройката (цена за оригинални Хонда О пръстени). И всичко се виждаше с просто око, стига да се свали кората под мотора и погледне отдолу нагоре и се виждаше от къде сълзеше. Заключенията оставам на вас относно диагностичните способности на Бултрако.
  8. 0 точки
    Здравейте, отскоро съм собственик на Honda CR-V, 4-то поколение. Карам автомобила от няколко месеца и забелязвам странен проблем с екраните. Ето какво се случва: Проблем 1: Понякога при шофиране в градски условия екранът на мултимедията прекъсва — музиката спира за около 1-2 секунди, след което се появява логото на Honda и системата се възстановява, без да губи контекста (навигация, радио и т.н.). Проблем 2: Всичко от Проблем 1, но освен това за същото време изгасва и централният информационен екран, разположен по средата на таблото (този над мултимедията). Проблем 3: Всичко от Проблеми 1 и 2, плюс това, че на таблото зад волана за кратко светват множество предупредителни лампи, които после изгасват сами. Бих искал да попитам дали някой е имал подобни проблеми и ако да — към кой сервиз бих могъл да се обърна за диагностика и ремонт (от София съм) ? Благодаря предварително!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...