Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.05.2025 in Мнения

  1. 3 точки
    **Update** P.S. Поста стана по-дълъг от колкото си мислих Здравейте, мина доста време от както споделих за този проблем. Хубавите новини са че успях да го оправя и ще споделя как в този пост в случей, че на някого му се случи същото. Доста рядък проблем е да се развали информационния монитор на арматурното табло и информация за този проблем е оскъдна. Къде ли не се рових, то не бяха руски форуми, испански форуми, в You Tube пък въобще няма инфо. Така, че ето и нещата които направих за да го поправя. 1. Тъй като си нямах на идея какво да правя с таблото и Бултрако общо взето ми казаха че трябва да си взема ново (при тях ново табло значи 4, 000лв)- следователно реших да потърся на вторичния пазар. Сигурен съм, че много хора тук са в групите във Facebook, та намерих обява на пичага който продаваше една 8ца CU2 на части, та се свързах с него - 200лв по-късно имах второ арматурно табло [което за Accord 8 идентификационния номер си го пише отпред- KFH212-вижда се на снимките по-долу.]. Това табло ви трябва. В идеалния вариант търсите табло от същия специфичен модел като вашия Комби/седан, Ръчка/Автоматик, С екстри като следене на маркировка, типтроник или без и т.н. Аз лично не се досетих за това докато избирах таблото, но не е болка за умиране и всичко си работи- но за да ви е мирна главата търсете по възможност същата спецификация като вашата. 2. След като получих таблото и започнах да се чудя как да си оправя моето изскочиха няколко проблема. Единия проблем е - ако замениш цялото табло - трябва също така и да се погрижиш за компютъра в него. Тоест трябва да се види от специалист за да го нагласи с километража на твоята кола тъй като таблото пази данните за другия автомобил. Нямам никакви познания за това тъй, че това го оставих като последен вариант. Втория проблем (или по-скоро чуденка) дойде след като реших че трябва да намеря начин да заменя само дисплея някак си. 3. След решението да заменя само дисплея почнах да разглобявам таблото коеото поръчах за да разбера как е сглобено и да съм по-спокоен когато дойде време да разглобя и моето (снимки по-долу). За да го разглобиш ти трябва една кръстата отвертка (не знам номера) и също така инструменти за вадене на тапецерия като на снимката (поръчах си ги отдавна за други неща от китай-не ви трябват някакви скъпи). Когато разглабяте таблото е важно да имате напредвид няколко неща: едното нещо е че трябва да използвате инструментите за тапецирята за да не повредите или счупите някоя щипка или малка част докато премахвате компютъра (motherboard-a) от таблото. Другото нещо е, че е почти гарантирано че ще счупите бутона отпред на арматурното табло който регулира светлината на екрана (използва се и за други неща в менюто) - за това намерете начин да го извадите преди да премахнете компютъра от базата. Ако го счупите е 18лв от Бултрако и чакате 1 месец да пристигне. И съществената част е въпросния монитор. Беше голяма чуденка как да го махна от таблото и до последно се чудех дали е възможно, но е възможно. На снимките ще видите че таблото се държи на щипки които можете с по-острия инструмент за тапицерия да натиснете и директно изскача. След това следва да направите всичко това с вашето табло и сглобяване на таблата по обратен ред. 4. В тази точка ще споделя и малко за това как да премахнете таблото от колата. Не е трудно трябва ви пак една отвертка и малко търпение. Под кормилото се намират 2 болта които държат таблото за цялата кормилна колона. За да стигнете до тях ще прикача едно видео от ютуб коеото ми помогна да ги намеря. Възможно е да имате кора която да ви попречи но тя се държи на щипки и лесно се премахва. Сваляте болтовете, бутате арматурното табло с пръст за да изскочи, изключвате го от 12те волтовия кабеляк и започвате да разглабяте и него. Сменяте дисплея и трябва вече да имате работещ дисплей. Една забележка е преди да сложите всички болтове и щипки обратно изпробвайте дали работи за да си спестите повторно разглабяне на таблото. Линк към видеото от т.4: https://www.youtube.com/watch?v=hgapxNOfMh8&ab_channel=Good2GoAutoBrokers Ако има някакви въпроси ще се радвам да помогна! Мерси за вниманието. 431a8559-ae3e-46a5-8836-8f5142c81d61.mp4 57baebc6-a534-4b0d-afbe-4f11df087f21.mp4
  2. 2 точки
    Тъй...отпред смених лявата пружина с такава от Роувър 600 срещу скромните 9лв. от Мегапартс. Пружините се кълчат, но засега не опират никъде. Дългосрочно мисля да ги разкарам и 4-те стокови пружини и да взема нови, примерно KYB. Отпред оправих ръждите и дупките над гумите. Праговете и те са на 80% готови. Обезмаслих гредите отвътре с газ за горене с пистолета за шагрен и маркуча с разпръскваща дюза за кухини. Направих същото с ръждопреобразувател на Вюрт. Утре като дръпне ще пълня с пафарин. https://freeimage.host/i/3hl8x5J https://freeimage.host/i/3hl8hq7 https://freeimage.host/i/3hl8j19 https://freeimage.host/i/3hl8QkJ https://freeimage.host/i/3hlS91t https://freeimage.host/i/3hlSqhl П.п. Много се чудех дали да пробвам преобразувателя на Фертан, който е на водна основа и след нанасяне може да се плакне с вода понеже оставял някакъв метален филм. Някой ако го е пробвал да се похвали. Остана да изкърпя една дупка на десния праг отзад откъм гумата,която лъсна след като заголих метала. Лъснаха и кърпежите преди продажба на прага точно под вратата. Всичко ще се разтуря и наново, че ръждата се вижда отдалеч. https://freeimage.host/i/3hlbs3J https://freeimage.host/i/3hlb6Eg https://freeimage.host/i/3hlbP4a Ендоскопа показа, че ръждицата е само в последните 20-30см на прага. Напред е свежарка. Левия праг няма дупки.
  3. 1 точка
    Мда. За това стремежът е нископрофилна гума с борд, за да не се "изкълчва" от центробежните сили в завоите. Това дава усещането за обратна връзка с волана (ако е с хидравлика, или без серво) и надгражда хандлинга. По тази причина - гумите са твърди, а окачването меко. Обратното води до отскачане от траекторията, но ние с евтините коли без адаптивно в милисекунди окачване и леки на кила автомобили, просто нямаме избор и не можем да се возим на 20+ цола джанти "намазани" с нещо черно.
  4. 1 точка
    Разходих ги днес. Панчарево -Кокаляне-Долни Пасарел. По кривата на завоя със 70-80, по най-острите завои с около 60 без да влагам някакви особени усилия, да застъпвам осевата линия или да поемам рискове. Хубавото е че позволяват леко спирачка в завоя, ако бяха зимните, щеше веднага да запротестира @ceco_accord Да, вярно, като завива застъпва и малко от подвитата към страницата част от протектора. Гледах на едно видео от тест на гуми, камерата беше сложена близо до гумата и показваше - много интересно се гъне в завой
  5. 1 точка
    Поръчката е направена. Ще пиша отново, когато пристигне.
  6. 1 точка
    Чакай сега! Принципно това ти наблюдение не е безпочвено и при всички е така, но нали не забравяш че предните гуми се трият и странично в асфалта, а задните само се търкалят, освен ако не дрифтиш с ръчната. Забърши по целия периметър 1 предна и 1 задна отстрани и малко от протектора хвани, а после направи 10-тина метра с колата напред, без да въртиш волана.
  7. 1 точка
    @Videnov-CRV Здравей колега, Отдавна не бях влизал във форума и случайно видях въпроса ти. Миналата година закупих Пилот 2019 Touring от Канада, който пристигна Ноември. След 20к км мога да кажа, че съм много доволен от колата, комфортна с добра динамика, събира много багаж и е удобна за дълъг път. Моята е 8 местен вариант, като при вдигнат 3ти ред седалки в багажника влизат 4 куфара за ръчен багаж, както ги водят по самолетите и остава още място. Зимата често сме в планината, като се държа много прилично дори при големите снегове, имайки пред вид, че пристигна с нови всесезони гуми. Със стандартни мигачи е и не се налага преправяне за регистрацията. Като минуси - Има повърхностна корозия отдолу, която казаха, че не е проблем, но мен ме дразни и до месец-два съм решил да я обработя. Рециклирах и спирачните апарати, за да ми е по-спокойно. За града си е голяма и по-трудно се намира място за паркиране, но е значително по-маневрена от CR-Vто ми и може да я вкараш спокойно и в пространства съвсем леко по-големи от габаритите на колата. Разхода при моето каране е около 13.5/100. Чисто градско си отива и на 15-16/100, на магистрала под 11/100 не съм я свалял, но при мен винаги има кутии за багаж или други аксесоари на покрива. Поддържам я в Бултрако, дори ми признаха сервизна акция за горивната помпа и я смениха безплатно. За обслужванията (масла/филтри) имат всичко налично, за други части са на поръчка около 10тина дена.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Не ми става ясно защо в темата се споменава Тойота, ама както и да е. Въпросния предпазител захранва контактния ключ/клемореда, преди да слагаш нов предпазител е добре да стигнеш до клемореда и да го огледаш дали не е поизгорял, той даже и се разглобява. Ако там всичко е наред трябва да се търси късо в някоя от веригите след клемореда. А за нов оригинален предполагам в някое представителство ще го имат, гледал съм им цените точно на тези и са сериозни, но не помня къде, по спомен някъде 15-20 еврака беше.
  10. 1 точка
    @JTimenov Филма е много голям. Навремето имаше фирми които монтираха афтърмаркет климатици, предимно италиански, произведени за определена марка и модел автомобил. Но цената там е страшна, скоро не съм чувал някой да е правил това упражнение. И не на последно място, от оригиналния климатик по-хубав няма, особено ако автомобила е Японски.
  11. 1 точка
    Няма невъзможни неща, но силно вероятно да излезе много по-евтино да си вземеш друга по-скъпа със заводски климатик.
  12. 1 точка
    Знаете ли, че: Кpокодилите гълтат камъни, за да се потапят по-надълбоко. Бръмбарът може да живее 9 дни без глава. След това ще умре от глад. Бълхата може да надскача собствената си дължина с 350 пъти. Сомовете имат 27 000 вкусови рецептора. Окото на щрауса е по-голямо от мозъка му. Белите мечки са левичари. Най-многобройното същество на планетата е мравката над 10 000 000 000 000 000 индивида. Паяжината е най-здравата нишка открита до сега. Мамбата е най-бързата змия в света тя развива скорост до 11.3км/ч. На о. Заводовски е най-голямата колония пингвини - 2 млн. индивида антарктически пингвини. Северните елени имат три бели дроба. Крякането на патиците няма ехо - това явление все още няма обяснение. Пиявиците имат около 300 зъба. Слонът е единственото животно с 4 колена. Повечето кучета имат толкова силно обоняние, че могат да подушат капка кръв в 5 литра вода. Слоновете са единствените животни, които не могат да скачат. Прасето не може да погледне нагоре. Бобрите не ядат риба. Котките виждат около шест пъти по-добре от човека през нощта. Електрическата змиорка генерира напрежение от около 400 волта. Мравките могат да оцелеят до две седмици под вода. Охлювите отделят безцветен секрет, който оформя защитна пътека под тях. Секретът е толкова ефективен, че охлювът може да пълзи по острието на бръснач без да се пореже. Къртицата може за една нощ да прокопае тyнел дълъг 76 метpа. Земните червеи имат 5 сърца. Козината на бялата мечка има свойството да превръща в топлина 95% от падналите върху нея слънчеви лъчи. Медузите съдържат около 95% вода. Хрътките виждат по-добре от която и да е друга порода кучета. Няма две зебри с еднакви шарки. Най-тежкият слон е бил претеглен в Ангола през 1956 г. и е тежал 12 тона. Гигантската сепия има най-големите очи на Земята. Делфините спят с едно отворено око. Шимпанзетата, делфините и хората са единствените същества, които се разпознават в огледалото. Медузата Turritopsis nutricula е безсмъртна. От птиците на най-голяма височина лети Дивата гъска. Забелязана е на 9500 м. Кръвта на раците е синя. Хатерия е вид гущер, който има три очи. Ако разкъсате дъждовния червей на две части, той не умира, а се превръща в два отделни червея. Най-дългата змия е анакондата, която може да достигне до 10-11 метра. В Монголия конете са 13 пъти повече от хората. Преди 4000 години наказанието в Египет за убийство на котка било смърт. Кучетата са споменати 14 пъти в Библията, а котките нито веднъж. Котките не спят. Мустаците им си почиват и дишането се забавя, но мозъкът им остава буден. Когато умират обикновените домашни мухи издават силен звук с висока честота, който не може да се улови от човешкото ухо, но кучетата го чуват. Езикът на синия кит тежи колкото слон. Синият кит е най-голямото животно живяло някога на планетата. Домашната котка има 18 пръста. Нощните пеперуди нямат стомах. Хлебарките могат да променят посоката си до 25 пъти в секунда. Колибрито е единствената птица, която може да лети назад. Зайците и папагалите могат да виждат зад гърба си без да извръщат глава. Зебрата е бяла на черни райета. Кълвачът може да кълве със скорост 20 удара в секунда. Езикът на хамелеона е два пъти по дълъг от тялото му. Тигърът е най-големият бозайник от семейство Котки. Кучетата и хората са единствените с простата. Слонът може да събере в хобота си до 10 литра вода. Бълхите скачат 18 хиляди пъти по-високо от собствената си височина. Обикновената златна рибка е единственото животно, което може да вижда инфрачервена и ултравиолетова светлина. Зеницата на октопода е правоъгълна. Кенгуруто не може да върви назад. Лебедът е една от най-тежките летящи птици. Той може да кацне единствено върху вода като използва краката си за спирачки. Ехидната и птицечовката са единствените бозайници, които снасят яйца. Прилепът е единственият бозайник, който може да лети. Врабчетата не могат да ходят. Охлювът има около 25 000 зъба. Хипопотамите paждат под вода. Плъхът е животното издържащо най-дълго без вода. Когато жиpафът pажда, малкото пада от метър и половина височина. Животното с най-голям мозък в отношение с тялото е мpавката. Слоновете могат да помиришат вода от 5 км. Щраусите си завират главата в пясъка, за да търсят вода. Птиците не спят в гнездата си, въпреки че от време на време си почиват там. Делфините имат вкус, но не и обоняние. Акулата е единствената риба, която може да мига едновременно с двете очи. Мравките винаги падат на дясната си страна, когато са отровени. Прилепите винаги завиват наляво, когато излизат от пещерата. Бухалите са единствените птици, които виждат синия цвят. Пилетата не могат да преглъщат, ако са обърнати надолу с главата. Комарите имат 47 зъба. Биковете не различават червения цвят. Златната рибка помни 3 секунди. Жизненият цикъл на водното конче е само 24 часа.
  13. 1 точка
    Идиотизъм, безнравие, дебилност, наглост, липса на елементарна култура, вследствие на десетки години опростачване на населението и резултатът е цивилизационен проблем в обществото на нашата мила родина... Лесно е да произведеш простак. Но после е трудно да цивилизоваш простака. Особено, когато болшинството от обществото са простаци. Жалко, но факт!
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Благодарение на колегата @bojko108, който отне привилегията и удоволствието на @Чавдар K, прикачвам чертеж на подложките. Грешката е с натрупване (производството, моето мерене, сканирането), така че сме се постарали да я сведем до минимум. При тези за задната ос има разлики между размерите измерени от горната и долната страна. В дупките има метални втулки, затова са дадени 2 диаметъра - вътрешен и външен. За 30мм подложки болтът е ~70мм, с резба ~45-46мм. Ако някой иска да свали собствени размери или да си направи макет (от картон или друго) - сега е моментът. М/у другото подложките стават и за Сивик 7-ма, нали са на едно шаси с "жипката". edit: редакция, нови файлове Подложки Honda CR-V II.pdf Подложки Honda CR-V II.dwg
  16. 1 точка
    Ето и малко снимки от моите патила:
  17. 1 точка
    Хайде, здрасти и на теб. Добре си си поиграл, но това са нормални неща- няма нищо вечно. По точка 3 - ако имаш снимки ги качи, ще е добре. По точка 7 - вземи оригинални от Бултрако, като цената им беше 90-95 лв. за бройка./ сменявал съм един и знам/ По точка 9 - знам че се късат и колата става като спънат кон / моя се беше скъсал, та го смених с втора употреба от Акорд ,който става , за 40 лв., защото не ми се чакаше доставка 14 дни от Бултрако, където цената беше около 80-90 лв./. По точка 12 - всички рано или късно го придобиват този проблем и всеки си го решава както намери за добре. Лично аз, предпочетох да сменя всичко отзад и нещата си дойдоха на място / както си прочел /. Можех да мина само с раздвижна щанга, но реалния живот на тампоните при нас го дават мах. до 180 х.км. / има изследване и статистика за това при кои коли и модели колко изкарват - бях го намерил навремето някъде и го прочетох/, та затова направих тази процедура. И понеже те интересува, кои тампони заминават по-бързо / бях го написал някъде в темата/ ще ти споделя отново моите впечатления. На тази схема се виждат тампоните: Като скъсани и най-зле бяха, този на самата щанга при болт 28 и тампон 20 от другата страна на щангата. Най- здрав беше /не бяха мръднали и от двете страни/ тампон 14 - този през който минава реглажния болт 17 . Съответно тампони 13 и 12 ,бяха леко омекнали но здрави. И според мен, освен тези двата на щангата, другия основен виновник за разкрачването / мога да кажа даже - главния виновник /, е големия тампон на носача/тръба НАВ-003, захванат към купето с болт 30. И за него съм писал къде го има,колко пари и как се сменява.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...