Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.04.2025 in all areas

  1. 3 точки
    За Великден синковеца си дойде с колата, та минахме на "лятното гумено време". Понеже алой 15-ките са черни и челно струговани, па лакирани, но лакът тук-таме имаше демиджи - взехме мерки за реновиране. Това е "хоби кар" и се прави с подръчни средства и материали, иначе скъпо. Формата е плоска и проста кат гъбена чорба - лесно, та се отнесло. Белите тасове си ни кефят, та се взе единодушно решение и летните да станат бял мат - като тавана. Леко зашкурване + тук таме-кит / заглаждане на водна и фолиране. 20-тина леви за квадрат фолио и тва е. 491573200_9351291091662873_982379035821116499_n.mp4
  2. 2 точки
    Наскоро имах същият проблем с вибрациите на дизел. При подаване на повече газ имаше силни вибрации независимо от километрите.Смених дясната полуоска с перфектна втора ръка,но разлика нямаше и се примирих, че ще си карам така. При оглед на окачването видях, че шарнира на долния носач е тръгнал да се разбива(но можеше да кара още много) и го замених с нов на Миеле. От тогава няма никакви вибрации и всичко е ОК.
  3. 2 точки
    Навън е такова време, че ти излизаш по тениска, срещаш някого с пуловер и се чудиш кой от вас не е добре. Детето на японка и българин е странна комбинация – много му се работи, но го мързи да стане. Оксиморон е съчетание на думи с противоположно значение: жив труп, честен политик, почивка с децата. Мъж, който си пада по жени, вече е ретро-сексуален. Толкова много ми липсва морето, че понякога си пълня ваната, влизам и пикая в нея. Как ми се иска най-накрая да забогатея и да ходя напред-назад, твърдейки, че парите не са най-важни! Най-добрият четириног приятел на човека си остава масата. Как да обясня на един чужденец, че „дреме ми“ и „не ми дреме“ е едно и също? – Какъв ден е днес? – Понеделник. – Баси, край няма тая седмица... От месец съм на диета и имам невиждани резултати. Нито аз ги виждам, нито другите... Ако те е ухапало зло куче, не се притеснявай - все някога ще те ухапе и добро! Скалното катерене е най-трудният, най-бав­ният и най-опасният начин да стигнеш там, където нямаш никаква работа... В новия Mission Impossible Том Круз обикаля цяла София с 50 лева на цяло и няма кой да му ги развали. Чух по телевизията, че лъвът се нуждае от 20 часа почивка на ден. До днес въобще не предполагах, че съм лъв! Откакто задлъжнях на банката, спя като бебе: един час спя, един час плача. С глупак нищо не се прави – нито си сам, нито сте двама. Когато някой ми каже „трябва да поговорим“, веднага усещам, че не трябва. Ако имаш шофьорска книжка, но нямаш кола, то ти си дипломиран пешеходец. Много възпитана и учтива продавачка. Дума не каза. В училище изучавах два чужди езика – английски и математика. Много е тъпо човек, който се казва Ясен, да ти вика: „Ясен ли съм?“. Как да му кажеш: „Не!“? Ако една жена ти каже „След пет минути слизам“ и го изпълни – бягай! Това е мъж. Домът е там, където ти крещят да затвориш вратата. Никога не се предавай – излагай се докрай! Домързя ме да правя кафе и направо си отворих една бира. Не оставяй за събота това, което можеш да изпиеш в петък! – Мога да се веселя и без да пия. – Аз пък мога да пия, без да се веселя, но не го изтъквам! Някога ставало ли ви е толкова скучно на работа, че да почнете да работите? Неизвестни автори
  4. 1 точка
    Винаги налягането се повишава при увеличаване на джантата и намаляване на профила на гумата. По правило нископрофилните гуми се карат с по-високо налягане, по обясними причини. С 0,2 до 0,3 е оптимално при скок с един цол.
  5. 1 точка
    Моля, моля! Съвсем не съм казал това! Казах, че на CR-V III, според диаметъра на джантата, дават различно налягане на гумата (225/65/17 срещу 225/60/18) и ти препоръчах да провериш за теб дали няма такова изискване според размера на джантата. На колонката от снимката ти е дадено налягането само за размер 16". Провери за 17" колко трябва да бъде.
  6. 1 точка
    "Този човек е получил своя дял. Не е получил нито повече, нито по-малко от това, на което има право, но въпреки това действието му е засегнало и други хора. Тоест, той е упражнил правото си на свободна воля, но с несправедливост. Свободната воля не може да се упражнява, както всеки си пожелае. Правдата изчезва, когато другите са наранени. Тук не става въпрос само за морал, а за несправедливо упражняване на избора. Свободната воля приключва тогава, когато злоупотребиш с друг, тоест ти си свободен до степен да не причиняваш вреда или щета на трети страни или на обществото като цяло." Лауреано Гонсалвес
  7. 1 точка
    Играчка си е с апаратите - зависи колко ти се играе. Правени са преди 4 години.
  8. 1 точка
    Аз карам колите си с 0,2 по-ниска стойност градско, понеже с толкова се вдига налягането в тях извънградско, освен ако не са напомпани с азот, де.
  9. 1 точка
    Аре - честито! Лесният начин е да облепиш диска + маншоните на апарата с хартиено тиксо и да си вземеш обезмаслител за апаратите, а след миенето, да ги пръснеш с високотемпературен спрей с цвят по избор. По-лесният начин е да не облепяш диска - накладките за нула време ще махнат боята с няколко спирания. За налягането - има таквоз нещо, понеже гумите стават по-нископрофилни. https://www.wheel-size.com/size/honda/accord/1998/
  10. 1 точка
    Виж в книжката на колата, или потърси в нета, за Legend, препоръчаните джанти, гуми и налягане. За моето CR-V, при 17-ки ми дават 2.3 bar, а при 18-ки ми дават 2.1 bar.
  11. 1 точка
    Сложиха ги. Мишлен Пайлът Спорт 4 на 17". Айде сега пък апаратите ще трябва да се боядисват, че много потъмнели! Вярно ли ме ментят, че като се мине един цол нагоре, налягането в гумите трябва да се увеличи с 0,2 бара?
  12. 1 точка
    Малка корекция работеше с леко бъгове до днес, когато вече постояно изписва CD err и съответно дигиталния ченджър не можеше да бъде намерен от устройството, благодарение на коментара на колега по горе се оправих премахнах ченджъра от медиата и всичко си дойде на мястото край с cd err
  13. 1 точка
    ... чистят изостанали складови наличности. CAS№ 64742-54-7 - (30-50%) - хидрокрек група III, но някои дестилати с този номер са група II. Минерално масло 1<10% 36878-20-3 - (1<5%) - антиоксидант Друго не дават в msds-а. Какъв е остатъкът от процентите - само Лики моли си знаят.
  14. 1 точка
    Проверката след 5 хил. км. Явно си има някакъв проблем с трети цилиндър. Трите свещи са като нови, а на трети се отличава и започва да трупа пак нагари. Прави впечатление отново, че резбата е омаслена изцяло и в леглото на трети цилиндър има малко омасляване. Буталата имат тънък нагар, но за кола на 90 хил км май е нормален. Поне са горе долу еднакви, като на трети цилиндър е една идея повече. Но пък хоннинга е добър и цилиндрите изглеждат добре. Само на втори има лееееко надиране. Но не ми изглежда притеснително. И тук вече стигаме до истината. Снимки на на клапаните, доколкото можеха да се заснемат. Но пак трети цилиндър се отличава значително с натрупани нагари по клапаните и по горивната камера, а останалите три са си перфектни, също като свещите. Колата си работи идеално, така че ще карам и просото ще следя във времето как се развиват нещата. След като минах с Ravenol 0w30 FES, разхода малко падна. На почти 5 хил км съм и съм долял около 300-400 мл масло. Преди гореше 500. Моточасовете са вече над 250 и скоро ще го сменям. ПП: Сега видях, че сме коментирали добавки. От половин година не съм ползвал никакви добавки. Сипвам само 100 октана.
  15. 0 точки
    Ако си мераклия, апаратът се развива от единият водач и се завърта настрани, без дори да се разкача маркуч или друго. Тогава имаш по-добър достъп. А като го завъртиш, може и накладките да извадиш. Всичко зависи от мерака ти и дали ще отделиш 20 минути, или 2 часа от живота си. Но с тез нови гуми/жанти, просто немОе да остайш така апаратите!
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...