Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.04.2025 in Мнения

  1. 1 точка
  2. 1 точка
    При японците първо е годината, империалистки истории. Трябваше да питаш, преди да бързаш да го връщаш. Нищо, поръчай пак, маслото за ръчна трансмисия ти е последна грижа.
  3. 1 точка
    Избалансира се като че ли: https://freeimage.host/i/31nAAKP https://freeimage.host/i/31nAjJn https://freeimage.host/i/31nAoDx https://freeimage.host/i/31nANOG https://freeimage.host/i/31nA8s2 С пружините нямаше драма, макар че лявата има бая корем и не ми харесва. След празниците пак ще пробвам да ги напасна. Допускам, че може в горната част да се извъртат като ги декомресирам, понеже съм намазал силиконова смазка под гумата (с цел лесна корекция на ъгъла на макферсона след заболтването му към бомбето ако вилката долу не влиза в центровъчния зъб).
  4. 1 точка
    @ceco_accord, с всички съм съгласен освен с обезценяването Моделите Type R само качват цената с годините и колкото по-стари стават, толкова поскъпват. Същото важи и за S2000, Integra. По-добре да се търси с прецакан мотор и да се насади вътре същият а не да се обръща дирекция. Колегата сигурно му се кара ама на не му се дават пари за ляв волан та гледа десняците от UK.
  5. 1 точка
    Сиренето и то беше 10лв килото, сега е 20лв. Цените на частите се вдигнаха, цената на труда, също. Цената от 200лв за всичко това е нормална, поне за мен и за град София. Извън столицата, може да има гаражни майстори и да вземат 50% надолу на приятелски начала. Цимерманите са хубави дискове, Blue Print са пакетажна фирма и вътре обикновенно частите са добри, намирал съм преди години и оригинални такива, дори EBC редовно си слагаха Blue Print на стандартната серия дискове а може и още да е така, Jacoparts са евтини алтернативи за японските/корейските коли, да кажем, че стават ако няма други алтернативи. Дисковете им са средно качество, не са зле ама не са и супер добри. Оригиналните дискове са добри но и афтърмаркет има доста хубави такива. Няма общо, че били 10 пъти по-здрави, по-дебели и тн.. Ако не вярваш, вземи шублера и мери. Горивен филтър, особено на по-старите хонди, не знам как протича. То си е пресована ламарина с филтър вътре. Трябва да е деформиран на "канче", че да тече. Или не е монтиран като хората или не знам и аз. В кутийката с него си има едни медни пръстени, подобно на дифтунгите на пробката на картера. Ако не са сложени или са ползвани старите смачкани, ще тече, ама пак няма да е от него а от тръбичките. Накладки според джоба, в момента съм сложил, преди да хвърля старите дискове на Type R-a, Galfer. Супер съм доволен, цената е идеална, не свирят, спират, не цапат много. Приготвил съм ОЕ накладки на новите дискове, но бих сложил отново Galfer или TRW от които също бях доволен. Задни карам с Textar, че такива бяха и ОЕ-то преди. Смяна на съединител преди беше 150 - 200лв. Понеже нямах никакво време да си го сменя, сега ми взеха 500лв заедно с г-ра v-tec. Времето е най-ценно и хората започнаха да си го ценят по-добре от преди.
  6. 1 точка
    Утре ще снимам как е, но мисля че се поизравни със задницата. Не стърже на метал. Седнах на маската и я разклатих колко можах. Движи плавно. Чува се леко почукване отдясно, но още не съм стегнал болтовете на носача и вилката на амортисьора. Утре ще огледам къде опира и къде не. Ако с тия пружини не стане ще се слагат други. Вече имам набор от моргови части, хванах им разликите. 😄 Странното е, че задните поеха 3см подложки и почти не са се усукали. Не знам какво имаш предвид точно. Аз като цяло съм експериментатор. Ако нямам научно обяснение защо дадено нещо не трябва да се прави, най-вероятно ще го направя, за да разбера какво ще стане. Преди време счупих два предни моста на една тойота. Два макферсона няма да ме уплашат. 😄
  7. 1 точка
    Само за смяна на предни накладки взеха 50лв и то пак при познат добре че колата беше на приятел и той си плаща. Баланса е от 5 до 10лв в различни сервизи на гума. @Emichaтрябва да черпиш този майстор.
  8. 1 точка
    Така,развръзката на историята. Аутодока ме изненадаха приятно с качеството на помпата,едно към едно с оригинала,пристигна точно за една седмица.Поръчах Sachs,дойде Nissin с щампа на закс 🤔. Долна помпа взех от нашенски магазин марка Herth+Buss,дойде в тяхна опаковка на помпата обаче няма щампи,качеството на пръв поглед задоволително. Последва монтаж и обезвъздушаване на самотек,за половин час претаках половин литър течност,да измия хубаво системата.Накрая 5-6 помпи с отваряне на пробката за всеки случай,но въздух нямаше,беше се обезвъздушила сама. Резултат плавен,мек и леко вдигнат педал,настройката на хода го направих,като на старата помпа.Скоростите влизат,като в масло,преди имах понякога проблеми със задната,влизаше на втория-третия път,сега няма проблеми. Възвратната пружина на горната помпа всъщност си е доста корава и затова сигурно хода на старата ми е бил по-малък. Ми това е-рапорт даден.И ако сменяте течност-в гараж с инструменти😁не,като мен на поляната.
  9. 1 точка
    Да, моя грешка. Обърках модела. https://www.autodoc.bg/bosch/7308446
  10. 0 точки
    Скоро сменях накладки на Акорда от подписа. На тези с който дойде от Швейцария пише Textar на лепенката, а има щампа Trw.
  11. 0 точки
    Honda мести производството на сивик заради новите мита на Тръмп Мислех, че само HR-V и Fit (Jazz) се правят в Мексико. Отделно, с мексиканците ли ще го преместят...
  12. 0 точки
    Е черпя си го понякога😉 - клиент ми е 😄. Майтапа на страна, никога не съм го питал предварително и не съм се пазарил за цена - май съм късметлия че го познавам. Дисковете пак той ми ги взе (ATE) на цена 228 лв. двата. На другата Хонда, 18-ки , сваляне, демонтаж, монтаж, баланс и качване 50 лв. Преди година, сменявах пълен ангренажен комплект ( от 15 части) на 2-ката , естествено + ново масло и филтър (маслото и филтра от него) + смяна на хидравлична помпа, че протече (маслото от мен), та за всичко това ми взе около 650 лв. (може и да бъркам с +-50 лв. - ако трябва ще проверя точната цена, че си ги записвам тези ремонти, но едва ли е толко важно). Вярно че сме познати, но е точен и не взима скъпо - дори и да не сте познати.
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    Миналата седмица, (вярно че монтьора ми е познат), но смениха предни дискове и накладки, обезвъздушиха предните апарати, смениха ми зимните гуми с летните + баланс (летните са си на джанти) и ми взеха 70 лева.
  15. 0 точки
  16. 0 точки
  17. -1 точки
    @DELIX3Z На колко оборото стана сега 800 - 850. Преди ако са падали на под 600 е било зле. Ето тук е описано за проверка и колко са оборотите на празен ход 3генCRV. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001412.html При флашването обясниха ли какво точно nромениха.
  18. -1 точки
    @DELIX3Z Не се сърди за инфото така си го направил ти,и ти харесва. Моят опит с такова флашване да вдигнаха се оборотите,ноооо. Не беше изполвзан софт на Хонда ,както смятам е при теб. След като беше флашната се оказа че има повече негативи ,от усещането за вибрации което да изчезва към 800 оборота. Автомата при мен беше вкаран в авариен режим от това флашвате. Може би затова са писали колегите,за последващи негативи след флашване. Моят съвет е закачи я на такъв софт за пеглед. Ако отвориш моя линк горе се вижда колко проверки на различни системи трябва да се направят,и те точно са отговорни за тези вибрации,плюс старите оригинални или нови тампони не разбрах при теб кои са останали.
  19. -1 точки
    ква ли ръчна има неговия Ванкиш или Кулинан интересно сигур хваща само с Мобил....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...