Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.02.2025 in Мнения

  1. 3 точки
    Там от решаващо значение са гумичките под шайбите на гайките за капака, ако не са сменени с нови теча може и да си остане въпреки новата гарнитура. Момента на стягане дори и да го спазиш, шайбата под гайката отива до ограничителя и те това е, но отдолу под шайбата, гумичката ако е стара, удървена и сплескана не упражнява достатъчния натиск на капака върху основната гарнитура и теча след време е готов. Силикон се слага мъничко само в четири точки където са снадките с предния и задния капаци, местата се виждат и се усеща леко ръбче като прекараш с пръст или нокът, предварително се почистват и обезмасляват добре контактните повърхности на капака и главата където ляга гарнитурата. Ако гарнитурата ще е автърмаркет по добре да е Виктор рейнц, и Елринг става но се удървя по рано и задължително се сменя при всеки реглаж, оригиналната си е класика и моите наблюдения са че си избива стотинките защото изкарва 2 - 3 реглажа. Може капака да се провери на някаква равна повърхност за изкривявания но трябва някой да е издевателствал сериозно върху него за да се изкриви, добре е да се огледа и за подбитости по повърхностите на капака и главата.
  2. 2 точки
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Ами, огледай добре, за да не е набедена излишно тази гарнитура. Лампа, огледалце, други помощни средства.
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Ах тази мания по оригинални части за елементарни неща... Та там почти няма голямо налягане та да изпуска, още повече намазана със силикон, дори да е повтвърдена... Трябва да се намери причината, някакво изкривяване, или нещо друго, което не позволява равномерно притискане.
  7. 1 точка
    Дай да не цапаме темата, че отплесването сигурно ще е дълго. За таквиз случаи е "Да обсъдим и другите марки".
  8. 1 точка
    Все в имя оптимизации розходов производства. Сволочи! А ората карат, па ги фалат.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Тва е положението в съвременният автопарк,даунсайзинг,екологии,евтини метали,тенекии с дебелината на капачки Омния и пластмаси от рециклирани бутилки. Няма как да извадиш 110 к.с от 100 кубика и да очакваш сериозен пробег, па за вторичният пазар там си с двата крака в джаза .
  11. 1 точка
    Дилърите си осигуряват бъдещи клиенти за сервизите. Първият я кара на лизинг, докато е в гаранция, продава я (или му дават нова), а горката отива при втория в прединфарктно състояние и после ... А дилърите се бият у гърдите - "Нова, малко ползвана, редовно обслужвана, върната от лизинг и т. н. "смешки - страшки". Имам френд - монтьор. Дере си ризата от следгаранционни Шкодилаци. Много кола - дребни смешни части. А принципно харесвам марката и развитието и в тоя век, ама концерна -"майката им" диктува играта.
  12. 1 точка
    Емии, това беше - алианс Нисан / Хонда няма да има, камоли "поглъщане". Остават обаче общите им планове за сътрудничество при електромобилите.
  13. 1 точка
    Стягането също може да е малко, зависи от динамометричния ключ до някаква степен.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    — Искаш ли? — вика. — Ето ма! И тогава, грях-хаир — побарах я на поляната в единия край, та сме се запрели чак в другия. Права билка, да ти кажа, не остана! Викам си: „Дотука — баш! Ами сега? Взема ли я — посрамявам занаята! Не я ли взема — право в сърцето я ранявам!“ Тя усети, че съм надве. — Нали с тебе ще вървим? — пита, заковала ма с очите. Вкара ми сърцето под чатала, жената с жена! В такова време ти се ще да имаш две сърца — едно за чест, друго за мерак, а то, опустялото — едно: разсечи го, разкъсай го — пак едно! ,, Мъжки времена " Николай Хайтов
  16. 1 точка
    Анализът на Шкодата е от Приста Ойл. Другият анализ от Polaris Lab е на Volvo XC60 2.0 Diesel. За шкодата пише "Наличие на гориво - не". KV100 е повишен в сравнение с даннита от дейташиита. Пламната температура се е сринала значително. Това означава, че маслото е деградирало. TBN е 4.8 mg KOH/g, но е измерен по метод ASTM D2896, който е за свежо масло и дава по-висока стойност в отработките. Реално трябва да е с 2 единици по-нисък. Без да знаем стойността на TAN, не можем да сме категорични, но не е о.к. Стойността на медта е по-скоро от остатъчната разработка на двигателя. Ако имаше наличие и на олово, щеше да е притеснително. Прави впечатление високата стойност на желязо и манган в отработката. Според мен това говори за прекомерно износване. Който я кара тая шкода, ако продължава с безумно дългите интервали на смяна, няма да я кара много време...
  17. 1 точка
    ЗНАЕТЕ ЛИ ЗАЩО БУТИЛКИТЕ ЗА ВИНО СА 750 милилитра ? А не да речем – 1 литър (1000 милилитра) ? 19 век - основните клиенти на френските производители на вино са англичаните. Английската единица за измерване обем на течност е ′ ′ имперски галон ′ ′, равняващ се на 4,554609 литра. За да се опростят сметките при преобразуването на мерните единици французите транспортирали виното от Бордо в 225 литрови бъчви или точно 50 галона, съответстващи на 300 бутилки от 750 мл. (75 сантилитра) За да им е по-лесно, те приели, че 50 галона = 300 бутилки. И така, един галон съответства на 6 бутилки. Всъщност това е причината дори и днес кашоните с вино често да бъдат по 6 бутилки. Виното също е и култура! Наздраве ! 🍷
  18. 1 точка
    Добър вечер на всички. До тук стигнах , ще се опитам тези дни да го вкарам в колата и да се запали.
  19. 1 точка
    Пълно е с идиоти ,които четат табелки и питат в магазина продавача, който още няма брада с какво масло се кара Хондата.. Пълно е с майстори-идиоти, които твърдят ,че тя колата ти е на 30 години и трябва да се кара с дебело масло. Пълно е с идиоти джамбази, които внасят кола от Италия и ти я продават като нова ,нищо че никога не и е сменяно маслото. Специално за Данди ...относно хвърлените с лека ръка твърденя ....за твоя Фобос. Изхвърлил съм над 100 и твърдя с името си ,че тая система няма настройване. Всъщност няма по-голям боклук от нея измежду всичко ,което съм виждал за 20 години. Пълен абсурд е да си правиш клапаните на 40000 и да караш на газ. Намесвам се само защото може някой да ти повярва...Двигателя ти е много хубав, но има фабричен дефект в главата ,който никой не може да оправи. Този ,който е проектирал хлабините на валовете ,никога не хващал луфтомер. До ден днешен всеки колега ,който регулира клапани на ЦРВ-1 го псува. Стъпката на резбите е голяма. Гайките са за камък 12 и се клатят,което задължително води до пренатягане. Стойностите на хлабините на всяка Хонда са цолови, но българина знае само 0,10 0,15 и 0,20. Това значи ,че по подразбиране от сервиза ЦРВ-то излиза с неправилно регулирани клапани. Да не продължавам с подробности ,че ставам досаден...
  20. 1 точка
    Не още, събрах долната част на мотора и от другата седмица, мисля да си взема отпуска, за да го свърша, възможно най бързо.
  21. 1 точка
    Бях се свързал с Prins, първоначално казаха, че нямат, после се сетиха че имат подобен К20С1 и с доработка и донастройка можело да стане. Предложиха ми сервиза на БРЦ в София, което отпада автоматично. Предпочитам ако слагам газ да е при Маркони...
  22. 0 точки
    Тва е вагаджийска шизофрения, нема отваряме дума за дебилите от Бърка Масло с Вода 😂🤣😅, 3.0 tdi на 180 хил км пълен ребилд на мотора на стойност 12 бона.
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Интересно ,че и ангренажния ремък вече не сменят на 150 К , само инспекция и при симптоми. По думите на приемчиците можело чак над 250 - 300 К да се наложи да смяна . 😀
  25. 0 точки
    Температурите паднаха. Може би затова сценаристите на "На всеки топлометър" спряха парното в половин София. Очаквайте скоро и: - "Да се изкъпеш за 60 секунди." - "Изкъпи се, ако можеш!" - "Умивай трудно." - "Банята на Оушън." - "Мръсни и яростни." - "Бойлерът на най-добрия ми приятел!" - "Пич, къде ми е водата?" - "Криворазбраната топлофикация!" - "Ловци на душове!". - "На изток ухая" - "Смесителят в ръжда" - "Мера според топломера" - "Код спукана тръба" - "По следите на изчезналия комфорт" - "Бани канят"
  26. 0 точки
    Да живееш в 2025 година За проблемите с Изкуствения интелект: “Поръчка на пица през 2025 година: - Ало, пица Хът ли е? - Не, сър, това е пица Гугъл. - Сигурно съм набрал грешен номер, извинете. - Не, сър, Гугъл купи Пица Хът миналия месец. - Добре. Искам да поръчам пица. - Искате ли вашето обичайно, сър? - Обичайното ли? Откъде знаете? - Според нашия информационен лист за идентификация на обаждащия се в последните 12 обаждания сте поръчали по-голяма пица с три сирена, наденица, пеперони, гъби и кюфтенца върху тънка коричка. - Супер! Една такава. - Може ли да предложа този път да поръчате пица с рикота, босилек, сушени на слънце домати и маслини на пълнозърнеста кора без глутен? - Какво? Не искам вегетарианска пица! - Холестеролът ви не е добър, сър. - Това пък откъде го знаете? - Сравнихме личния ви телефон с медицинските ви картони. Имаме резултатите от кръвните ви тестове през последните 7 години. - Добре, но не искам вегетарианска пица! Вече взимам лекарства за холестерола си. - Извинете, сър, но не сте приемали лекарствата си редовно. Според нашата база данни, преди 4 месеца сте купили кутия с 30 таблетки холестерол от Lloyds Pharmacy само веднъж. - Купих си още от друга аптека. - Това не се появи в извлечението на кредитната ви карта. - Платих в брой. - Според банковото извлечение обаче, не сте теглили достатъчно пари. - Имам други източници на пари. - Това не се появи в последните ви данъчни декларации, освен ако не сте я закупили с недеклариран източник на доход, което е против закона! - Какво?! Мама ти мръсна... - Съжалявам, сър. Ние използваме тази информация само с единствената цел да ви помогнем. - Я, стига, бе! Отивам на остров без интернет и телевизия, където няма телефонна услуга и никой не ме гледа или шпионира. - Не можете сър, паспорта Ви е изтекъл преди 2 седмици...”
  27. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...