Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.01.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Само по себе си, твърдението ти е абсурдно. Това е проста електротехника. Имаш един автотрансформатор (индукционната бобина) с определен коефициент на трансформация. От индуктивноста и зависи скоростта на нарастване на тока в първичната намотка (натрупване на енергия), а самият ток от съпротивлението и, макар че от много години тока се ограничава не от вътрешното съпротивление, а от правляващата електроника. Хлабината определя пробивното напрежение. По-голямата предполага по-високо пробивно напрежение при равни други условия, но такъв разряд има по-висока енергия (лаишки - по-силна искра). Да се намалява хлабина в днешно време е безмислено и говори само за проблеми в горивната и/или запалителната уредба, ако намаляването на хлабината подобрява нещо в работата на двигателя. Напрежението, което могат да осигурят съвременните запалителни уредби надвишава доста максималното пробивно, което да се получи при съвкупност от неблагоприятни начални условия (износени свещи респ. голяма хлабина и/или паралелен/паразитен ток електрод->изолатор->масов електрод, студен двигател, замърсена свещ, недобре рзпръскващ инжектор и т.н.)
  2. 1 точка
    Добре е "фокусната точка" на искрата да е в центъра на горивната камера, но кой да каже какво е разстоянието между челото на буталото и "тавана" на камерата в момента на искрене? Ясно е че то е преди ГМТ. Не вярвам 2-3 мм да са фрапиращи, но е интересно защо е възникнала нуждата от различна позиция на електродите, според някой японски инженер/конструктор?
  3. 1 точка
    Като начало започни да проследяваш най-дебелия черен кабел, вероятно се е загубила масата, а в Хонда тя е винаги на черен кабел. След това прегледай другите черни жици. Трябва разбира се, да се прегледат и всички останали, но трябва да се огледат и навътре в изолираното към капака, както и навътре в тавана където влизат. Не разчитай само на визуален външен оглед, понякога кабела изглежда здрав но вътрешно е прекъснат. Метода за установяване на скрито прекъсване е добро опипване и прегъване сантиметър по сантиметър върху изолацията, там където е прекъснат може да се усети. Не става с измерване защото при скрито прекъсване понякога дава верига на уреда при различна позиция на кабела и лъже че е здрав. Обикновено прекъсванията се получават в тази област на кабела където се получава периодичното прегъване, ако обаче просто снадиш кабела на това място то след няколко месеца до година пак ще се прекъсне, затова в мястото на прегъване трябва да е цяло парче нов кабел, а снадките да останат в тавана и капака, там където кабела е неподвижен. ПП-черен кабел значи чисто черен, а не черен с някаква цветна ивица по него. Успех!!!
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Аз си взех само перата от Алиекспрес и само тях смених. Доволен съм от тях като цяло нямам забележки. Бях видял в друга тема един колега беше споделил линка https://www.aliexpress.com/item/4001110438333.html . Ето линк към клип как се сменят само перата
  6. 1 точка
    Оо, има планове и за тогава, че сега ладно, а и да отлежат другите идей. Но и "зимните" стокови джанти ме дразнеха със широките си 5 спици, та сега им бе времето за фейслифт.
  7. 1 точка
    Нищо ново под слънцето, ама свети косо, та сложих пак капака над мотора за зимата. Холандският газаджия го беше обезобразил, заради дюзите на предната банка, та мина време докато нещо измисля, да закрия дупката. Пътем си го персонализирах.
  8. 1 точка
    Баси! Колко вода изтече, колко бира се изпи... Колата е жива и здрава все още. Кара се по 200-300км на година и е гаражна кралица Вчера я изкъпах и поразходих, и пак се намери кой да я забележи и да ме заговори за нея. Това ме накара да се присетя и за тази тема, но като видях колко години са минали от последния пост... Много неща се случиха, може би най важното е, че се оженихме с гаджето, Хондата получи нова боя по случая и беше сватбения автомобил. А да, преминахме към "тъмната страна" (забелижимо от снимката) и основно чупим ненски 6-ци на задно предаване докато Прелюд-а се радва на достойни старини.
  9. 1 точка
    - Дай 2 колелета за децата? - ОКи. Ако ги събера в колата, даже ще минеш без куриерски. Малък бил багажника, задните облегалки не падали, имало газова бутилка - все основателни фактори. Фак им - на инат, с мерак и подреждане (първо в главата), събраха се. Отдолу рамките - над тях колелата им. Малкото е 24", а голямото 29". VID_20240618_203630.mp4
  10. 1 точка
    Легендата продължава солидно да плава. Прост мотор - просто голям мотор. Запали все едно не е пипан. Лесен за части - без алтернативни глупости. Доставка - Стефан - АутоФикс. С каквото са я обслужвали в Холандия, такова и получи тук. Свалени здрави - сложени нови. 432166440_24933289786285487_6612424300860515122_n.mp4
  11. 1 точка
    Колеги от скромния ми газаджийски опит съм установил че най добрите свещи са оригиналните за модела с намалено разстояние на 0.6- 0.7 мм. тъй като пропан бутана няма плътността на бензина трябва стабилна искра, и ако сте с плочка не с газов инжекцйон може да бутнете малко делкото на автомобилите си с 2-3 градуса предварение
  12. 0 точки
  13. 0 точки
    Най-трогващата снимка от National Geographic, където бебе павиан се появява вкопчено в корема на майка си, без да осъзнава, че тя е умряла и е станала жертва на хищик. Този зашеметяващ кадър е направен от фотографа Егор Алтуна и е избран от Природонаучния музей в Лондон за най-доброто и трогателно изображение на 2022 година.
  14. 0 точки
    Обслужан ОТ - ДО и мит. От градушки не бит. Автмобил от "дните златни", здрав, стилен и мил! И за "царски" седан не бих те сменил!
  15. 0 точки
    Аз искам да питам за друга комбинация при нареждане на свещите - на първи цилиндър за бензин, на втори за газ, на трети подгревателна, а на четвърти восъчна?пп. Сори, не се сдържах
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...