Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.01.2025 in all areas

  1. 2 точки
    "Това, което стадото мрази най-много, е този, който мисли различно. Проблемът не е в самото мислене, а в дързостта, че индивидът иска да мисли самостоятелно. А това е нещото, което мнозинството не притежава." Шопенхауер
  2. 2 точки
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Ноле "Живеем в потребителско общество, в което се залага на това детето "да има" вместо "да бъде!" "Децата ми ми казват, че в училище всички имат мобилни телефони, освен тях. Оплакват ми се. Аз, обаче, им обяснявам, че точно така се различаваме от другите – защото трябва да вървим бавно, както в положителен, така и в отрицателен смисъл. Важно е хората да станат малко по-осъзнати за това, което се случва около нас. Не е нужно да следваме тълпата. Моите деца ще имат смартфон, когато бъдат подготвени с ценността на съзнателността.“ В днешния забързан свят, често забравяме колко важно е да възпитаме ценности и осъзнатост в децата си. Не е въпросът в това „да имат“, а в това „да бъдат“.
  5. 1 точка
    Освен това което са написали колегите, погледни и състоянието на полуоските- да не са изтънели около вибрационния тампон. При скорост около 40 и 120 виж дали има вибрации. Ако има- вътрешно каре, което означава няколко стотин лева- акорда търпи само оригинални. Иначе 10 бона ми се струва множко за префейсов екземпляр.
  6. 1 точка
    Първата не е 2005-та със сигурност. Газовата е Принс, което е добре. Като изключим тъпС пакета останалото си е базово оборудване - гадната музика(премиум саунд-а е по-добре), обикновени фарове, нема подгрев на дупарата. Втората вече е 2005, но на мен лично тия джанти са и като подарени и и стоят странно. Навигацията е цирей, който става само да си управляваш парното, иначе е безполезна. Последната си е стандартен екзекютив с премиум саунд и всичко, което има като екстри и е използваемо. Това са си 20 годишни автомобили да не забравяме и нещо, ако не работи не е болка за умиране. Аз лично бих гледал последната, течове на масло едва ли ще видиш, защото всички са с измити мотори, ама и да има се касае за някакви гарнитури. Дали горят масло, шанса е 50/50. Отиваш палиш, ако ти дадат да покарам караш по някоя подразбира улица, макар че окачването в България си е доста натоварено, та и да е здраво бързо ще се коригира. Скоростите да сменят както трябва, без удари и т.н. И да им е кафяво маслото няма драма, стига да не е черно. Хидравликата да не вие на умряло, маркуча вече има евтини алтернативи. Сега, ако искаш може да бъркаш по аспуси, да миришеш изгорели газове, да сваляш капака на клапаните, за да видиш веригата дали е разтегната, да направиш анализ на маслото, няколко диагностики и газ анализатори, тресачки за амортисьорите, влагата в спирачната течност, температурата на замръзване на антифриза, да мериш дебелината на дисковете и накладките, както биха те посъветвали някои потребители. Базова диагностика на място и тест драйв са достатъчни според мен, за да се види общото състояние, или поне на мен винаги ми е стигало за да взема решение. И пак ми се виждат много пари за 20 годишен нерегистриран акорд. Аз на моя ме е срам да му искам толкова, макар да върви малко повече от тези.
  7. 1 точка
    Това което гледах аз когато избирах: РЪЖДА (думите на монтьора ми са, че всичко по механиката се оправя, но тръгне ли ръждата си е е...о мамата), състояние на хидравличен маркуч, хидравлична помпа, теч от ВИТЕКа над масления филтър, а и на други места, климатичен радиатор, а и водния също. По време на пробната обиколка, как работи двигателя студен как включва ВИТЕКа, как включва кутията, тропане по ходовата част, климатик. Може и друго да има, но вече е и на късмет. Няма как да разбереш колко масло си "хапва", какво е състоянието на веригите, клапани, цилиндри ( преди да са стигнали състояние да се разтракат) ... затова там си е малко на късмет. Обявите на снимки си изглеждат добре. Липсите на надписи говори за пребоядисване, а там не може да знаеш точно колко качествено са го направили. Късмет с покупката, но без оглед и по възможност и диагностика, няма как да се опиташ да намалиш рисковете.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Ч.Н.Г! Маслото е било експлоатирано 50/50 магистрала и градско на къси разстояния. Стойностите на износване са незначителни, като се има предвид, че не е източван несливаемият остатък и от него също има принос към стойностите на металите, окисление, нитриране и т.н. Предполагам, че TBN е измерван по ASTM D-2896, който дава завишени резултати за стойността, понеже е метод за свежо масло. Поне така измерват в Германия (не знам защо). Ако се измери по ASTM D-4739, който е за отработено масло, тогава, реалният TBN, трябва да е поне с 2 единици по-нисък. Тоест, вече се е изравнил с TAN. Като цяло, маслото се е представило превъзходно, с оглед на спецификациите, които притежава и не големият ресурс от това, съответно 150 - 180 моточаса при гориво бензин. Да не забравяме, че началният TBN на свежото масло е само 7.8 mg KOH/g. Успешна Нова 2025 година!
  11. 0 точки
  12. 0 точки
  13. 0 точки
    - Пенке, ние отиваме на почивка, ще те помоля от време на време да ходиш до лозето, че таз година не сме сложили плашило.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...