Първата не е 2005-та със сигурност. Газовата е Принс, което е добре. Като изключим тъпС пакета останалото си е базово оборудване - гадната музика(премиум саунд-а е по-добре), обикновени фарове, нема подгрев на дупарата.
Втората вече е 2005, но на мен лично тия джанти са и като подарени и и стоят странно. Навигацията е цирей, който става само да си управляваш парното, иначе е безполезна.
Последната си е стандартен екзекютив с премиум саунд и всичко, което има като екстри и е използваемо.
Това са си 20 годишни автомобили да не забравяме и нещо, ако не работи не е болка за умиране. Аз лично бих гледал последната, течове на масло едва ли ще видиш, защото всички са с измити мотори, ама и да има се касае за някакви гарнитури. Дали горят масло, шанса е 50/50. Отиваш палиш, ако ти дадат да покарам караш по някоя подразбира улица, макар че окачването в България си е доста натоварено, та и да е здраво бързо ще се коригира.
Скоростите да сменят както трябва, без удари и т.н. И да им е кафяво маслото няма драма, стига да не е черно. Хидравликата да не вие на умряло, маркуча вече има евтини алтернативи.
Сега, ако искаш може да бъркаш по аспуси, да миришеш изгорели газове, да сваляш капака на клапаните, за да видиш веригата дали е разтегната, да направиш анализ на маслото, няколко диагностики и газ анализатори, тресачки за амортисьорите, влагата в спирачната течност, температурата на замръзване на антифриза, да мериш дебелината на дисковете и накладките, както биха те посъветвали някои потребители.
Базова диагностика на място и тест драйв са достатъчни според мен, за да се види общото състояние, или поне на мен винаги ми е стигало за да взема решение.
И пак ми се виждат много пари за 20 годишен нерегистриран акорд. Аз на моя ме е срам да му искам толкова, макар да върви малко повече от тези.