Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.01.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Мини Акура среща в Бургас
  2. 2 точки
    Единия апарат с иглен лагер на лоста за ръчната, другия с тефлонова втулка...нещо са разчиствали складовете май. Отпочнах пясъка и се получава добре, но нещо не се разбираме с машинката. Много е капризна и много боклук прави. Хвърчи пясък на 4-5 метра. 😄 Май ще си взема една малка затворена камера да си чегъртам малките чаркове, пък тази ще я мъча на недостъпни места по купето.
  3. 1 точка
    „Шофирането започва, когато управлявате колата си с педала на газта, а не с волана.“ Валтер Рорл
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    В общуването е важно да чувате и това което не е казано. Питър Дракър
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    ХАСКОВО, 4-ТИ СТОПАНСКИ ДВОР - ХАЛЕ 4 +359 878 435 608 Ангел
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Знаете ли, че най-скоро произведената гума не е по-добра от най-старата произведена? Знаете ли, че 60% от гумите, монтирани през първите 3 месеца на производството, не надвишават 35 хиляди километра.. Знаете ли, че 40% от гумите, монтирани през първите 3-6 месеца на производство, не достигат 50 хиляди километра.. Защото гумата се състои от над 102 химични съединения.. и тези материали са паркирани при температури над 150 градуса по Целзий и под много, много високо атмосферно налягане.. Вътрешните съединения на тези химикали имат нужда от дълъг период, за да успокоят реакцията си и да стабилизират дви Затова препоръчваме монтирането на гумата поне 6 месеца след производството ѝ, за да гарантираме най-добрата устойчивост на корозия и по-дълъг живот Да знаеш, че валидността на гумите е 5 години от началото на употреба, или 10 години от датата на производство като максимум.
  10. 1 точка
    За предните дискове за мен е ясно. Слагат се 320х32 двубутални от акорд 8 ( определени модели). Скачаш адски много в размера и прегряването става доооста по трудно. Сами можете да намерите разликата в размерите на дисковете, накладките и т.н. Проблема с предните спирачки е решен с този ъпдейт ( поне за мен). Който има парички излишни, мисля че може да сложи от сивик type R 9 gen ( Тва дето съска :Д ) Там мисля, че бяха 350х32 4 бутални брембо. Ама цената е сериозна, аз не бих се занимавал. Доколкото съм чул е болт он и там, ама не мога да потвърдя на 100 %. Сега е ред да решим проблема със задните спирачки. Все ми се иска да успея да сложа от 8 ген 305 мм диск отзаде. Има ли някой, който е правил подобен ъпдейт? Нека да сподели. Понеже апарати, дискове, накладки няма да са скъпи от 8 ген. Идеята е да видим, как ще се напасват. Гледам, че колеги са правили в Хамерика някви самостоятелни устройства за супортите за да могат да го направят. Накрая успяват да сложат такива дискове от RSX 313 мм. Та моля някой по-запознат да помага за задните дискове, защото колегите отвъд океана са доста тези ъпгрейди на размера!
  11. 0 точки
    - Пенке, ние отиваме на почивка, ще те помоля от време на време да ходиш до лозето, че таз година не сме сложили плашило.
  12. 0 точки
  13. 0 точки
    Мамо, как се мие котето? - С лизане. И 5 човека се обърнаха и ме погледнаха лошо. Защо ли?
  14. 0 точки
    Ало скъпи! Не успях да се гримирам, като идваш към нас мини през бара и удари две водки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...