Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.10.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте, отново! Правя включване след като вече съм сменил сензора за парктроника. РАБОТИ!!! Който се чуди дали, или, да не мисли, а да поръчва смело. Сензора заработи веднага след слагането и отчита коректно. В Алито струва около 20-25 лв. Няма да прикачвам обяви, за да не излиза, че рекламирам търговци. Успех на всички и ако има въпроси пишете!
  2. 1 точка
    Разпъни малко окачването. Дърпаш ръчната до край и със съединителя полекинка тръгваш тапред / назад, с леко прилашкване, а не да влачиш гуми, или да изтръгнеш нЕкое джилязо. Ако е луфт по хоризонталата, ще се обади.
  3. 1 точка
    страхотно е това което си пуснал прителче но от там съм минал със гедорето.Всичко е ТОП.Няма място което е пропуснато.
  4. 1 точка
    Темата ми напомни за един (подобен) проблем със Сивик 8-ма генерация, касаещ субфрейма и чукащ звук от него при рязко ускорение/спиране. Прилагам сървиз бюлетина. Дано да е от полза HUK000000001136.pdf
  5. 1 точка
    Здравейте.Аз съм колегата със другия Сивиk,на който тропането е по осезаемо от на Jap Car.Това изпукване при мен се чува от пред и от ляво само и единствено когато правя някаква маневра на заден ход /софийски гараж,да си я вкарам в гаража и др.такива/ само и единствено на заден ход.На пред никога не се е чувало.Онзи ден в неделя съм свалил и профилактирал двата предни апарата,като са разглобени и смазани водачите и самите накладки със съотвтните подходящи смазки.Подчертавам,че нямам никакви луфтове във апаратите ,та продължавам...... накрайниците/вътрешен и външен / са ОК,шарнирите са ОК,всички болтове по окачването които можеха да се притегнат са пипнати и не са мръднали.Не са проверени само макверсоните горе където лагеруват но почто съм сигурен че проблема няма да е там.Там обикновено лятно време при големите жеги ако има някакви проблеми започва жестоко да скърцат при завой на ляво или дясно та общо взето тва е при мен.Този проблем е някъде от около1 година и никой до сега където съм ходил тук в Плевен не може да каже нищо конкретно,та съм малко във задънена улица .На този етап все още няма за какво да се хвана та помагайте със савети.Приемам всякакви.Живи и здрави.
  6. 1 точка
    Село горе в планината. Телефон. Кметски наместник. Звъни телефонът: - Ало, при вас днес ще дойде депутат да пререже лентата на паметник, който ще ви построим по европейски проект. Наместникът вика разсилния: - Тичай бързо на площада и гръмни с пушката да уведомиш населението! Тича разсилния, вдига пушката: Тряяяс! Показва се една баба: - Какво бре? Хляба ли дойде? - Не, бабо, ще идва депутат да открива паметник! Бабата се връцва и влиза в къщата. Стои сам разсилният, почесва се. Вдига пак пушката: Тряяяс! Показва се същата баба: - Какво бре? Да не е дошъл хляба? - Не, бабо, ще идва депутат! - Амчи, не можа ли да го уцелиш от първия път, ами му гърмиш два пъти?!
  7. 1 точка
    Не мога да помогна с намирането на халоген. И при седма го има този проблем. Смених крушките с лед. Уж с тях се елиминира този проблем с нагряването на стъклото. Само, че не успях да намеря крушки под 4300 к. - светят бяло. Искаше ми се още малко по - топъл цвят на светлината, за да са по - ефективни в мъглата.
  8. 1 точка
    В крайна сметка поръчах за Prestige от един Унгарски сайт - https://zsemito.hu/termekkategoria/civic/civ10/futomu-civ10/kerek/ . Излиза доста по евтино отколкото от Англия и изпращат до България през някаква фирма GLS а от там с Interlogistica. Имат и за други нива на оборудване. Проверете първо във файла civic10-spare-kit.pdf кой е номера за вашето ниво на оборудване. ПС: Да знаете курса на Revolut е кофти и препоръчвам да проверите дали вашата банка не предлага по добър курс защото ме удариха 30 лв някъде а можех да платя с Apple Pay през Unicredit.
  9. 1 точка
    Нови 5 (а може и 50) стотинки по въпроса. Някъде през август, извънградско (поради разсейване), ударих 2 разделителни колчета с около 70 км/ч. Няма драма. Прибрах се. Огледах колата - викам си - ще се оправим. Одраскване по капачката на пръскалката и надолу, деруга по бронята. Ползвам я само за надалеч, та си полежа. 462234682_8358375974250780_1114644021783901750_n.mp4 Септември - с ваденето от гаража - БЛИНК! Пътувах до Русе, та - отбих се при Бранко, да видим какво иска таз гад. Изчисти грешката, но веднага светна пак. Заминах. Пътем се случваше да си изчезне от само себе си, но при всяко ново палене светваше отново. Зачетох се из нета - кое / как / защо. Имах и път до София, отбих се в Юби-Ко, обаче подготвен с инфо. Системата си проверява 3-те сензора за позиция в пространството и може да се настрои и с крив, ако настоящата му позиция се приеме от софта за базова. Това може да се калибрира наново, но отнема повече от 5 мин и на никой с HDS не му се занимава. Миро го нямаше, но Юри каза че няма смисъл да я гасим (не че не го направи), но ми даде съвет: Сваляш бронята и изправяш сензора. Ако улучиш геометрията му - само ще си нулира грешката. Вчера с 1 френд са фанАаме и разкостихме муцуната на Леджо. Не е работа за сам човек и без канал / подемник. Ударът бе в ляво, но шокиращото е че някой / някога е врътнал 1 шрафтче, за да държи подложката на рег. номера към бронята, обаче дългичко, та го е вкарал точно между гредата на системата и средния сензор - бах тоз късмет. Ударът в ляво просто е кривнал още малко гредата (ламарината се гъне на ръка) и геометрията на сензора вече е излязла от допуска си за отклонение. Крайните са прави, обаче средният бе килнат назад. Изправихме гредата, дадох контакт, запалих, ръгнах Д и оо - чудо - сичко ток! Няма БЛИНК. Разходих малко косатката без "долн челюст" и викам - СБИРАМЕ! Даа, ама НЕ! Оказа се че трябва да се свали от колата укрепващата я отдолу тръба с ламаринения щит и да се сложи на самата броня. Просто е голяма и без метал се усуква. Долната "дъга" е тя, а горната е ламарината на която се крепят 3-те сензора. Тук е в бронята и се завива в нея, а отделно има винтове за купето. Просто шлангът за пръскалките и скобите му са долу-ниско по ръба на бронята, а ламарината трябва да мине под тях... 462071328_8748244938521662_6921504954439137411_n.mp4 ... което няма шанс да е в равнината на монтаж по фаровете. Иначе маркучите и кабелите са с прилична дължина за работа, но и псуване, освен кабелът за температурният сензор на борд компа. Той си е късичък и Парктроник сензорите са опция, а не фабрични - значи и друг е псувал покрай демонтаж / монтажа. Емии - това е. Ако някой има питанки, да въпросира и да не се стресира.
  10. 1 точка
    Чашката за горивния филтър е 15/88.
  11. 0 точки
    Очакване и реалност.
  12. 0 точки
    Чу ли, че Ценко умрел пред крьчмата? -На улазанье или на излазанье? На улазанье. -Сирома!
  13. 0 точки
    По-добра защита от какво? И 0-30, и 5-30 имат еднакъв работен (горещ) вискозитет, когато са с една и съща спецификация. Тоест ще имаш еднаква защита при загрял двигател. Разликата между двата вискозитета (при i-CDTi) е, че 0-30 ще защитава по-добре и двигателя, и особено турбото, още от студен старт, и при ниски температури.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...