Нови 5 (а може и 50) стотинки по въпроса.
Някъде през август, извънградско (поради разсейване), ударих 2 разделителни колчета с около 70 км/ч.
Няма драма. Прибрах се. Огледах колата - викам си - ще се оправим. Одраскване по капачката на пръскалката и надолу, деруга по бронята. Ползвам я само за надалеч, та си полежа.
462234682_8358375974250780_1114644021783901750_n.mp4
Септември - с ваденето от гаража - БЛИНК!
Пътувах до Русе, та - отбих се при Бранко, да видим какво иска таз гад.
Изчисти грешката, но веднага светна пак. Заминах. Пътем се случваше да си изчезне от само себе си, но при всяко ново палене светваше отново.
Зачетох се из нета - кое / как / защо.
Имах и път до София, отбих се в Юби-Ко, обаче подготвен с инфо.
Системата си проверява 3-те сензора за позиция в пространството и може да се настрои и с крив, ако настоящата му позиция се приеме от софта за базова.
Това може да се калибрира наново, но отнема повече от 5 мин и на никой с HDS не му се занимава.
Миро го нямаше, но Юри каза че няма смисъл да я гасим (не че не го направи), но ми даде съвет: Сваляш бронята и изправяш сензора. Ако улучиш геометрията му - само ще си нулира грешката.
Вчера с 1 френд са фанАаме и разкостихме муцуната на Леджо. Не е работа за сам човек и без канал / подемник.
Ударът бе в ляво, но шокиращото е че някой / някога е врътнал 1 шрафтче, за да държи подложката на рег. номера към бронята, обаче дългичко, та го е вкарал точно между гредата на системата и средния сензор - бах тоз късмет.
Ударът в ляво просто е кривнал още малко гредата (ламарината се гъне на ръка) и геометрията на сензора вече е излязла от допуска си за отклонение.
Крайните са прави, обаче средният бе килнат назад.
Изправихме гредата, дадох контакт, запалих, ръгнах Д и оо - чудо - сичко ток! Няма БЛИНК.
Разходих малко косатката без "долн челюст" и викам - СБИРАМЕ! Даа, ама НЕ!
Оказа се че трябва да се свали от колата укрепващата я отдолу тръба с ламаринения щит и да се сложи на самата броня. Просто е голяма и без метал се усуква. Долната "дъга" е тя, а горната е ламарината на която се крепят 3-те сензора.
Тук е в бронята и се завива в нея, а отделно има винтове за купето. Просто шлангът за пръскалките и скобите му са долу-ниско по ръба на бронята, а ламарината трябва да мине под тях...
462071328_8748244938521662_6921504954439137411_n.mp4
... което няма шанс да е в равнината на монтаж по фаровете.
Иначе маркучите и кабелите са с прилична дължина за работа, но и псуване, освен кабелът за температурният сензор на борд компа. Той си е късичък и
Парктроник сензорите са опция, а не фабрични - значи и друг е псувал покрай демонтаж / монтажа.
Емии - това е. Ако някой има питанки, да въпросира и да не се стресира.