Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.09.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Като стана дума за Мазда много добре изглежда модела CX-9 до 2015г., 3.7i-277кс., 4х4. Двигателя е на Форд, работи с цикъл на Аткинсън. Голям ван с дължина 5,10м.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Супер, благодаря много. Точно такава информация ми трябваше.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Преди няколко дни им писах относно DXG. Питах ги защо го няма в списъка с препоръчаните масла за CR-V 3 gen. И имат ли основателна причина да не са го включили. Отговориха ми, че oil finder-а избира маслата само по АСЕА, понеже е за Европейския съюз, а DXG било по API и ILSAC, та затова. ... Смях... Отново ги попитах, защо тогава DXG го има в списъка за по-старите модели на Honda, като Civic VI и Accord VI, например? Смутиха се. Отговорът беше, че DXG напълно отговаря като спецификации за CR-V, но не могат да го включат в oil finder-а, понеже го администрирала (oil finder-а де) външна фирма. ... Пак смях. Мани, мани... @Bizzito Може спокойно да си ползваш DFE, ако не го "сърба". Също така и SFE 5W-20. А FES 0W-30 също е много добро масло по х-ки. И то е с РАО + естери.
  6. 1 точка
    Дебелината на масления филм е нещо съвсем друго и не е свързано с оттичането на маслото.
  7. 1 точка
    Всички "майстори" казваха заеби тая работа - вземи си друга кутия и ще я сменим... Сервиза в Пловдив се казва FT Motorsports. Вече бяха сменяли такъв капак на колега от Бургас - сменя се за половин ден по спомен.
  8. 1 точка
    Много странно, аз смених капака преди няколко месеца, но при мен се чуваше това потропване само при загряла кола на P и на N. Доста трудно намерих кой да го смени, при положение, че се пуска само предното "магаре" надолу - не се сваля цялата кутия. Аз съм от Пловдив и тук го смениха. Бях си поръчал капака и гарнитурата от Япония. В интерес на истината лагера вярно беше излязъл от пръта, но като се опитах да го върна не ставаше на ръка.
  9. 1 точка
    По-добра защита от какво? И 0-30, и 5-30 имат еднакъв работен (горещ) вискозитет, когато са с една и съща спецификация. Тоест ще имаш еднаква защита при загрял двигател. Разликата между двата вискозитета (при i-CDTi) е, че 0-30 ще защитава по-добре и двигателя, и особено турбото, още от студен старт, и при ниски температури.
  10. 1 точка
    Цената се обсъжда само между продавач и купувач - на място, при оглед и тест драйв. Ако вторият няма опит, желателно е да присъства такъв със! Коментари на странични лица относно сделката са безпредметни. За млад водач и 133 коня на леко и ниско купе са много.
  11. 1 точка
    Акорда да не е 2004г. Щото 2014 не мисля, че има дизел 2,2. Ако е 2004г. Филтъра трябва да е Бош от снимката. С други прави проблем. Виж тази тема:
  12. 1 точка
    1.Има 2 вида газови уредби.Такива дето се настройват трудно ...демек с таблица и такива ,които не могат да се настройват ...демек с крива. Какво е добра настройка е относително понятие.Аз разбирам едно пък за теб не знам. 2. Всеки производител има разни таблици .За съжаление подбора на дюзи освен това изисква минимални времена и максимален дебит.Ако измериш колко консумация има една дюза при натиснат до ламарината педал на границата на втек режима ще си блъскаш главата в стената сам. 3.Динамиката трябва да е по-добра на газ ,а ромпетралска газ не можеш да си познаеш колата.ЦРВ-то върви зверски ,ествствено ако можеш и да караш кола спортно. 4.Няма как да знаеш дали има забележки на бензин,,,не знаеш как изглежда ЦРВ-3 от магазина.:) Пластини само отигинални криви от Хонда. Разхода е относителен.Тук има значение работа със съедителя ,гуми,ускорение,вятър. Ако наблюдаваш как работи круиз контрола и го имитираш ,ще свалиш литър и половина.Предпочитам по-меки гуми ,ама в най-високия ценови клас. Отзад съм си с повдигнатите пружини,което ми оправя аеродинамиката,заради изправянето на клиренса.Това естествено са дреболийки...Важното е да си доволен!
  13. 1 точка
    Предполагам ,че са към мен въпросите?.Нищо съществено не си осрал, с изключение на няколко фундаментални въпроса...Виждам добри знания и много ентусиазъм,компенсиращ липсата на опит.....което е похвално.Та... 1.Защо избра тая марка? ,,,някакво адекватно обяснение? 2.Дюзи се подбират по времена на бензиновите,както и по максимален моментен разход на колата. Параметри ,които няма откъде да знаеш,съответно абсурд да ги уцелиш. 3. Някъде бях писал в другите ми статии...максимално къси тръбни пътища за добра динамика. 4.Най-голямата ти грешка е че колата първо се прави перфектна на бензин и тогава се газифицира...това също си го пропуснал в проекта си. Иначе много добре си се справил с монтажа. Разхода не мога да коментирам .Вижда ми се доста висок ,ама като имаш тежък крак....Стандартни стойности,за нагласена кола обаче....гуми,сходимост,ангренажни вериги....8,5 /10 90км/ч или 10/100 магистрала 140 км/ч
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...