Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.09.2024 in all areas

  1. 4 точки
    Карам вече2 г. американка, дойде ударена- почти без проблем за части и консумативи . Имаше и неща сменени по каско. Взимал съм части и консумативи он лайн магазини от САЩ и от България. Най големия проблем ми беше освобождаването от пратката от DHL. Проблем се оказа и смяната на предното стъкло, но не щото е американка или и заради това. Застрахователя държеше да е от кобрите, те ме мотаха- ползвали само оригинални за автомобили от САЩ, Бла, бла... опитаха се да ми пробутат едно за автомобил със сензор.Накрая застрахователя се съгласи да ми плати стъклото по номинална стойност и за 24 ч беше сменено. Та от САЩ 3 покупки идват за около 4-5 дни. Трябва ти ЕОРИ номер. До скоро само DHL представляваха пред митница с друг куриер ти трябва да се занимаваш. Някои от магазините предлагат е да те представляват . Части има и в България, но като търсих ролки, ремъци, беше "тука има тука нема" . Реших от САЩ. Свещи има и тук цената почти същата. За да си сигурен в качеството от САЩ. Масла 2 пъти от Америка , после от тук. Приказки че американските коли били с различни материали и маслата да са от Америка поне за Хонда не съм сигурен ,че важат. Масло закупено от САЩ и от България , туба , етикети, описания, външен вид на самото масло сравнявал съм няма. Колата я карам доста за20- 21 м- 47 000 мили за части не е спирала и за ден. Ремонти да, но да чака части не е. Вярно ролките стояха в багажника 8-9 м.
  2. 2 точки
    В този случай, само оригинален полувал/каре или някоя от по-сериозните фирми за засилени коли, но като цена са дори повече от ОЕ полуваловете. Това е една от частите на по-новите хонди, които като се сложи афтърмаркет, после само проблеми. Нещо не ги правят като хората. На по-старите хонди, няма проблеми да се сложи някакъв афтърмаркет. Не знам къде се крие проблема и защо не успяват да ги направят. Друг вариант ти е рециклиране на карето. При други марки се получава и издържа доста километри. При Хонда нямам идея как е обаче и не съм го правил. Ако вземеш това решение, може да споделиш. В момента ще сменям съединител Exedy на около 70 000км. Пружините тропат, лагера се чува. Поръчах си ОЕ такъв, чакам го да дойде. Двойно по-скъп е но стандартното Exedy е боклук за тия коли. Може би Stage 1 е по-друго, но той като цена е колкото ОЕ. Уж една фирма ги правят и ОЕ и афтърмаркет ама има разлика, особено последните години. Преди поне караха прилично повече. Цената на полуваловете се върти около 1000-1200лв за вала с каретата комплект на едната страна за оригинален такъв сет. Втора ръка е много вероятно да нацелиш същото разбито каре като твоето та бих те посъветвал да си вземеш ОЕ. Вътрешното каре само то беше около 500лв. Външните афтърмаркет мисля, че нямаха проблем. Вариант ти е да смениш и само вътрешното ако вала е добре. P.S Щом караш тази кола и мислиш, че не си заслужава да правиш такива ремонти, по-добре я замени с друга. Винаги си заслужава автомобила ти да е във форма. Не винаги всеки от нас може да си позволи оригинални части но има възли във всеки един автомобил при който няма друга алтернатива, освен Genuine parts. Има и сервизи вече, които отказват да работят с алтернативни части, не са много но ги има.
  3. 2 точки
    https://www.facebook.com/share/r/FE395ZnSacAUYm2j/
  4. 2 точки
    Специ анални по-здрави на онези от уеба, дето ми искаха 200+ леви за оригинален подлакътник в предреставрационно състояние. Явно "не познават парите", или поне мен. 30 лв за материали + 30 за тапицир (щот това го не умеем) иии - "трудът красял колата". От разните "универсални" подлакътници за подобни пари, нищо не пасна на Civito и "мирогледа" ми. По-евтин / по-голям вътрешен обем / по-ергономичен и по-функционален. По х 4 = на най. VID_20240901_170853.mp4
  5. 1 точка
    След 1 тест-уикенд от 640 км - аз доволен. Наложи се само корекция стегнатостта на фиксирането в 2-те крайни положения по релсите. Все пак 2 х 0.5 литра вода тежат и при рязко ускорение, или спиране имаше нерегламентиран ход напред/назад, което не е желателно. Другото е ОК. Но най-много съм доволен че синковецът разбира пътя от идеята до реализацията и оценява резултата.
  6. 1 точка
    Ок не се изразих,првилното вързане при 1ген е за маркучите на парното. Неправилното и дело на мързеливи майстори е,има едно U образно съединение на главата,те там натикват маркучите на изпарителя. Това е при CRV 1ген.
  7. 1 точка
    @jivetz, доста е паднало качеството там последните години. Карам Хонда близо 20 години, винаги слагам Exedy афтърмаркет, стандартен ОЕ заместител. Новите са им хлабави пружините още в кутията, лагерите започват да шумят след 30 - 40 хиляди км. В UK групите гледам, че тези които не им се дават пари за ОЕ, слагат Exedy но сменят лагера с ОЕ и го хвърлят този от комплекта на Exedy. То да беше само със съеднител така, карета, датчици, всичко е станало тотал щета.
  8. 1 точка
    Точно така, имаме отстъпка 20% на 5 литровите разфасовки от избраните продукти на RAVENOL. Получаваш 5 литра на цената на 4 литра. Всички други комбинации от разфасовки, като 1x4L+1x1L или 5x1L са на нормални/ненамалени цени.
  9. 1 точка
    Барабар Цецко с мъжете. Даже на старта застанах (с най-слабота кола и пълен багажник), и добро време взех за "майсторско шофиране".
  10. 1 точка
    Днес намерих време да мина и преглед сходимост. След смяната на външен ляв накрайник, волана седеше лееко наляво. Мастера го настрой и каза че другото е ОК - явно колата се карала културно и носи на дупки, щом за 2 години нищо не е мръднало, откак я купих и му я носих за оглед. Фърлих и 1 око отдолу, че само там не я снимам.
  11. 1 точка
    Мисля че писах в някоя тема, ама не съм много сигурен. Преди при мен пропадаха оборотите. Проблема е в MAF сензора. Сагата е следната, светна ми чека и излезе грешка Р1401 - нещо от рода, че няма циркулация DPF, сензорът за температура на рециркулацията на отработените газове EGR отчита температурни промени. Убих се да чистя ЕГР-ри, тръби, да разглобявам и зглобявам през ден в сервиза, чистя грешки, авариен режим, вече щях да свалям и ДПФ-то. На диагностика мисля с Лънч беше, гледане на живи данни и обикаляне на града. Обясниха ми, че при рязко отнемане на газ, се получава закъснение с подаването на въздух. Имах снимки на стойностите ама телефона умря и те с него преди да си ги сваля. Реакцията на сензора закъснява. Диагностика ме посъветва да търся абсолютно същия модел за да не получи разминаване в настройките на компа. Взех втора ръка и пак тест драйв( газ, спирачка, газ спирачка и тук там съединител). Проблема решен! В последствие забелязах, че и проблема с оборотите е решен. Явно с годините електронните елементи си променят стойностите, а настройките на компа остават същите.
  12. 1 точка
    За пореден път в семейството има 3 хонди Това в средата пристигна миналата седмица. Подробности в
  13. 1 точка
    Дорде ни нямаше, оставих колцата на 1 бояджия, да оправи предния капак, че имаше проблем с лака и малко отдавнашна градушка. Помолих и да оправи "портокаловият" заден ляв калник от предният бояджия зимъска, че не ми се дири да го завръщам. Прелял е капака с 2-та калника - полирани + цялата лява част и сега по-бива. Ясно е че нова няма да стане, но парата си върви. За всичко ми взе 250 леви. Наложи се да го напасвам, понеже го е свалял от колата и сложил някак, та зяпаше наляво, ама и с това се справих. Отдавна се канех, но сега вече го и тапицирах с К-flex-а, та да е по-тихичко. Поиграх си определено, ама така ме кефи, а чиляк требе да сбъдва.
  14. 1 точка
    Стига сте се дръгнали. Всичко е пари, схеми и измами. Честно - не става. Чудно ми е тукашните Феновете на Богопомазаният къде ще отидат след като няма Хонда. Вероятно като тея които бяха фенове на Мак после на Мерцедес а от другата година ще станат Фераристи. ;-) Vespa тук си много прав. "Откакто РБ започна да слага двигатели на Хонда тук се заформи една групичка много пристрастна към въпросният пилот. "
  15. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...