Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.06.2024 in all areas

  1. 1 точка
    То и при покупката на Акорда беше същото, надяваме се скоро да не смениш Сивика с някой Джаз
  2. 1 точка
    Абсолютно добре помниш, да добавя и маншони на спирачните цилиндърчета и един светодиод на дневните светлини... Мнозина може да имат подобни проблеми, но не знаят, а и не винаги пишат тук, а аз си проверявам важните неща... Акумулаторът си е консуматив, няма да ме спре за покупката, но ако бях забелязал, че не е оригинален старт/стоп, а е сменен от джамбазите, щях да искам дискаунт... За климатика същото, вината си е моя, че му повярвах и не го тествах подробно... До сега не съм имал проблеми с никоя кола, освен влагата в купето на Акорд 7 в Англия... Там поне ако е от автокъща, дават 1-3 месеца гаранция за основни неща, от частно лице няма... Таа, ако не я бях купил от Плевен, а от Бургас, или от Германия примерно, късметът можеше да е същия + още разходи...
  3. 1 точка
    По-скоро е от Honda City I
  4. 1 точка
    Карам я, но имам много свободно време и си ръчкам разни неща и споделям забелязаното... Това, че обсъждам/разсъждавам обширно, че не хваля всичко що е Хонда, че споделям кусури и недомислици, не трябва да дразни форумците, за някои може да е полезно...
  5. 1 точка
    Би трябвало да е лесно, но са многобройни крепежи... 4-6 болта и много копчете/клипсове... Заврях се в канала, да снимам... 1. Свален алуминиев капак от кората под двигателя (за смяна на маслото) Трудно се развиха болтовете... 2.Снимано отзад напред-края на кората под двигателя. 3. Снимано назад, голямата кора под купето, до задния мост. 4. Гърнето, снимано отпред назад... Отгоре голямата кора (пред него), зад него е кората под багажника... 5. Болт и клипс от крепежите. Едва ли си струва да сваляш корите, не знам какво ще видиш... Не виждам притеснителна ръжда наоколо...
  6. 1 точка
    Пита, защото иска да знае, кое/как защо е така и защото автомобилните форуми са не само за да се хвалим, а да дискутираме и недостатъците, проблемите и за да си помагаме един на друг, а не само дискусии какви върхови масла/консумативи да вземе, след като я е купил...
  7. 1 точка
    @Г.ПисаровНяма проблем. Не го мисли. Трябваше да си поръчаш от този модел. Работят не по-зле от Junsun, но изглеждат по-добре.
  8. 1 точка
    А пък аз вчера реших да раздвижа колелото на синковеца, понеже не го ползва, а и исках да идем с приятели на 1 местенце, до което са 45 км асфалт + още 5 черен път. Идеята бе да тръгна по хладно, по пладне да съм там, а на обратно, в 1 от колите. Речено - сторено, обаче техните планове се променили и се наложи да си се прибирам сам. План Б беше да стигна до 1 гара и с влака, но го изтървах с 5-6 мин, а не ми се чакаше още 2 часа за следващия. Пих кафе на гарата, разхладих се и минах на план В - до където ме умори жегата, а от там на стоп. 5 км преди Монтана спрях на 1 сянка край асфалта, пуснах колелото на земята и реших че ще махам. Седнех ли - не мОа стана, а легнех ли - умрел съм. Жегата бе адска - водата сврЪши, абее 100 км на 30+ градуса не е за всеки, явно и за мен. Взех да си подбирам потенциалните спасители. Колата да сбере цялото колело (без разглобяване) + мен и водачът да е сам. Първо махнах на 1 пикап с 4 врати - подмина ме. После на 1 ванче - Опел Зафира. Мина и една Т-4-ка - празен, ама не спря. Мина и едно Кю 7, но него не стопирах - твърде потен и прашен бях. До тук минаха 10-тина мин, па си викам, ако още 2-ма / 3-ма не спрат, поне ще почина, па ще се пробвам да се прибера дом на ход. Иии, задава се от завоя 1 Харви 1-ва ген. Викам си - ХОНДАджия, няма как да не спре. Още преди да вдигна ръка, чувам как водачът отнема газта. Спря до мен, свали десния джам и пита: - Проблем с колелото? - Не, но жегата ме умори. Ще ме метнете ли до Монтана? Слезе, помогна ми да го натоварим (свалих предното колело на байка), седнахме, па поехме. Рекох да завържа разговор: - Отдавна ли имате колата? - От 4-5 години. Наследих я от баща ми. Той вече не може да шофира. Над 80 годишен е. - Доволен ли сте? - Това ми е първи японец. Похарчих няколко хилядарки за ремонти, но ми е работна кола и ще ме надживее. Отзад нямаше задни седалки и се търкаляха разни строителни инструменти и материали. Отвън не е кърпено и боядисвано - вид лош, та зле. Човекът е едър / здрав / загорял / вече белобрад - от мен 100% по-възрастен - поне на 60г. Мълчалив труженик - прагматик. Остави ме в града, нищо не поиска, името си не каза, ръкостиснахме се здравеняшки и това бе. Харвито снимах с последните електрони ток в батерията на тел-а си - просто да се съпоставят размерите. Малките коли са голяма работа. Важното е (както казваше Джоко Росич) не каква кола караш, а какъв човек слизаш от нея! Преди да си фен, трябва да станеш човек!
  9. 1 точка
    Къде, по-точно в Стамболийски му е сервиза?
  10. 0 точки
    Срещат се двама стари приятели, след години и се разприказвали: Ти как си, к'во правиш и т.н.. Единия казал: -Ами аз съм си все така, децата, жената, работа, а ти? -Ааа, аз съм по-добре от преди! Станах бизнесмен, отворих малък семеен бизнес! -Така ли? Е какво, казвай, разправяй, върви ли? -Абе нищо специално, нали ти казвам ....малък семеен бизнес, ама добре печеля за сега! Е, добре де, кажи за какво става на въпрос? -Ами, отворих малък бардак! -Аха, и как се конкурираш с другите, какви са цените? - Ами, свирка 20 лева, отзад 30 лева, за свирка и отзад правя отстъпка 45 лева! -???? А, за отпред, каква е цената? -Ами , нали ти казах, малък семеен бизнес е - за сега съм само аз...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...