Ноо, не всичко е "цветя и рози".
Малко в ретроспекция.
След като си замина видях на площадката капчици масло.
Звънях му на Обнова да погледне отдолу и да види нивото по щеката.
Мии, не е добре хавата. Не знам дали е от стоплянето на времето, или му е дошло времето, но явно "памперса" между мотора и кутията бе протекъл. :(
Севиз / диагностика / поръчка на части / сваляне на кутията - съединителя и той бил "пътник" (а нямаше симптоми), та от 1 семеринг се оказаха 2 (на кутията пред лявото каре и той текъл) + съединител. Аре 550 леви.
Грехота е моторът да не гори грам масло, а да тече.
После ми донесе старият съединител. Горкият - "но неим", с луфт в оста със шлиците и вместо демпферни пружини - някакви тампончета.
Новият поне е "джапанка" и ще кара доста години / километри, а и отдолу е сухо.
След ремонта пък му се бъгна стрелката на скоростомера, та втори път при майстора, за наместване куплунга на датчика. Явно не бил щракнат категорично. От тогава - няма драма.
Та така със CIVITO. Движи се тва тенеке, но си иска своето.
Парата съм спрял да броя. Вадим / давам / сменям / карам.
Кенеф до кенефа, ама си го уважаваме. Задоволява нуждите ни.
441435251_7460804620655495_1852155128705426656_n.mp4
petal_20240506_160318.mp4