Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.05.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Моята я "ръчкам" при изпреварвания до 6 хил. об., но не ми харчи масло. @stoychev2002 Не е от маслото при теб.
  2. 2 точки
    “Honda Cup” 2024 Писта “Дракон” Калояново втори кръг. Пилота е същия 😎,колата на ниво и отново на стълбичката🥈!! Поздравления Ванка😎! IMG_0172.mov
  3. 2 точки
    Никола Цолов
  4. 1 точка
    Ден втори,място Първо! Поздравления Ванка🥇🏆!
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Бравос на Никола! Напооследък бе карък и имаше нужда от това. Пол позишън, най-горе на подиума и Българският химн - пръв в Монако е нещо което се помни! Нека се повтаря и на други писти, во славу нам и него! https://www.facebook.com/share/r/hwYEHmLgEGAphw4U/
  7. 1 точка
    Влияние оказва не само надлъжният, а и напречният наклон на колата, а ако има такъв, тя няма да мръдне на неутрална.
  8. 1 точка
    Странно, пак нямам имейл уведомяване за нови отговори в темите, които следя... и трябва постоянно да проверявам. Карах един път извънградско и до сега не ми е светвала отново P0420, но странно, на никоя кола до сега не съм виждал толкова много конденз да тече от ауспуха. Отивам на 5км, престой няколко часа, връщане и пред гаража като форсирам на пр. ход, пръска много вода... Може да се дължи на дългата генерация, заради напречното разположение на последното гърне, или подобни конструктивни особености. Едва ли някой е обърнал внимание на такава подробност, че да сподели. Как разположението на разширителното казанче да не е кусур, няма кола, на която да не се вижда нивото... Задният спойлер е наследен от 8-а серия, но е излишен, обзора назад е много зле... Сложили са чистачка, но тя чисти процеп една педя. Аз естествено си карам колата, но съм критичен, споделям неща, които не ми харесват, не, че ще ги променя...
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Здравей, Няма причина да харчи тоя Амсойл. Не е лошо маслото. FDS 5w-30 на Равенол е с по-нисък работен вискозитет от XL 5w-30 на Амсоил, и в този случай логиката казва, че Равенола трябва да го харчи повечко от Амсойла. Друга разлика е, че FDS е с PAO, а XL серията на Амсойл е хидрокрек. Но това не може да окаже влияние за 800км. пробег. Помисли за някакъв друг фактор. На едно и също равно място ли гледаш нивото? Имай предвид, че дори и малък наклон разлика да има в терена, незабележим на око, може да окаже разлика в нивото на щеката от 200 - 300 грама. А между другото, твоя двигател да не е от оная "злополучната серия " R20A3, между 2011-2013г.?
  11. 1 точка
    @satzata, че то и на 8-ма е "на греда" и вози като "греда". Торсионната греда си е така, по-евтино за изпълнение, кой ще ти слага като на 6-та или 7-ма ген окачване, трябва да се пести. До колегата пуснал темата, карай си колата и като има проблем, тогава му мисли. Не се вглабявай чак толкова. Ако светне чека отново и е катализатор, сложи 1 втулка и продължавай, купи си нов афтърмаркет или го махни и изключи сондите. Това са ти опциите но аз бих го оставил старият с 1 втулка на сондата. Не са конструктивни кусури това, че не се виждат нещата. Просто всичко що е ново е направено да се обслужва вече от майстор а не от простият потребител. Няма го старият добър дизайн и логично поставяне на всичко в коша с мисъл за шофьора но това е положението.
  12. 0 точки
  13. -1 точки
    Когато няма какво да каже човек е по-добре да замълчи. Моля ако има някой който знае какво трябва да се направи да сподели. Коментари като горните са ненужни и безсмислени.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...