Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.05.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Споко! 800 км. са много малко, за да се правят каквито и да било изводи. Следи го и като му навъртиш 6000км. пиши пак да кажеш колко е заминало.
  2. 2 точки
    Здравей, Няма причина да харчи тоя Амсойл. Не е лошо маслото. FDS 5w-30 на Равенол е с по-нисък работен вискозитет от XL 5w-30 на Амсоил, и в този случай логиката казва, че Равенола трябва да го харчи повечко от Амсойла. Друга разлика е, че FDS е с PAO, а XL серията на Амсойл е хидрокрек. Но това не може да окаже влияние за 800км. пробег. Помисли за някакъв друг фактор. На едно и също равно място ли гледаш нивото? Имай предвид, че дори и малък наклон разлика да има в терена, незабележим на око, може да окаже разлика в нивото на щеката от 200 - 300 грама. А между другото, твоя двигател да не е от оная "злополучната серия " R20A3, между 2011-2013г.?
  3. 2 точки
    Никола Цолов
  4. 1 точка
    “Honda Cup” 2024 Писта “Дракон” Калояново втори кръг. Пилота е същия 😎,колата на ниво и отново на стълбичката🥈!! Поздравления Ванка😎! IMG_0172.mov
  5. 1 точка
    "Дорде език живее, народ не загива." Българска пословица
  6. 1 точка
    Честита да ми е. Засега съм влюбен в тази кола, дано отношенията ни се запазят така и занапред, че все пак само от 1 седмица се познаваме с нея
  7. 1 точка
    Няколко снимки чиста,докато не е заваляло
  8. 1 точка
    Някои тука сме се учили, как не се режисира от теб и времената, когато изгонихте най-много хора, които до ден днешен не щат да чуят за форума. Ако пък трябва да претеглям чие мнение да не приема (защото нали само "нечии" се приемат), единият е отворил стотици двигатели, другият си е избрал колата по цвета. Дори и да не е разбрал каква кола точно имаш, има нюанс някакъв.
  9. 1 точка
    Какво казваш с тоя пост? Имам пари и си купих кола от магазина? После съм технически неграмотен и я обслужвам в Бултрако...Да си жив и здрав и да си я караш със здраве! Твоя двигател не влиза в селекцията.Аз съм технически грамотен и знам какво се случва вътре...в двигателя.Знам всяко едно болтче за какво служи. И да виновно е маслото и експеримента на някой доставчик на части към Хонда. Открили са го и са го оправили след 2-3 години.Факт е че тънките масла са много малко разпостранени и не се ползват от незнание или нарочно ,като в твоя случай. Просто не им пука за твоя автомобил. Освен това имат неграмотна политика,неграмотно управление и неграмотни механици. За ценовата политика няма да говоря..Благодарение на скромната ни тема за масла ми звънят от Мазда, Нисан, Лексус форумите за съвет как да си решат техните си проблеми.Там явно си нямат мислещи и рабиращи хора..
  10. 1 точка
    Равносметката е, че R20A3 в периода 2011-2013г., е трябвало да се карат с нисковискозитетни масла 0W-20, които да се сменят на по 150 - 200 моточаса или 6 - 8 хил. км.! Ако едно от тези условия не е било спазено, "щастливият" нов собственик на втора употреба, трябва да прави основен ремонт на двигателя! ... ако допуските на износване на цилиндрите изобщо го позволяват...!!! П.П. А за всички други, на които им е сменяно маслото (дистрибуторски) на по 15-20 хил. км. (бензин), също няма друг изход... Тоест, 99% всеки нов внос.
  11. 1 точка
    Аз пък избирам колите си от сърце, но се грижа за тях почтенно. Каквото и да им се случи под моя опека, си е моя отговорност и себеуважение. Не псувам предният им стопанин, или да му мисли следващият.
  12. 1 точка
    То и тялото на човек е кожен варел със сърце, който му е необходим по принуда. Дай и за него да не се грижим сега, понеже така или иначе е с предизвестен край. Да не говорим, че го доверява на колата си, и ето връзка между двете. Нормално е в Хонда форума темата на разговор да е такава. Който не го кефи, има фейсбук, сватбата и бг-мама, където обсъждат къде по-важните неща в живота.
  13. 0 точки
    Като стане абитуриент, ще разбере.
  14. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...