Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.05.2024 in all areas

  1. 2 точки
    @JapCar, @ceco_accord, правя каско на едната кола 8-ма година. Каското не е за да си на "далавера" с някой лев. Никога не съм смятал дали ще съм напред, назад или настрани. Не се занимавам да взимам пари, с брокер съм, на който му оставям ключовете при щета, не попълвам протоколи, не се редя на опашки, не чакам по гишета. При ПТП не се занимавам с нищо, освен с 1 двустранен протокол. Обикновенно всяка година имам по 2-3 детайла за боя. Като е готова колата ми се обажда да я видя дали съм доволен. Ако съм я взимам, ако не съм я оставям да я дооправят. Каското е грижа, спокойствие и култура. Българина мисли все да е на далавера от всичко - каско, гражданска, някаква схема да има. През годините ми се е налагало да го ползвам няколко пъти за щети ( смяна на части по купето) и всяка година за боя. Покривали са всичко, включително нов ксенонов фар за 4 цифрена сума, цяло ново странично огледало с подгреви и тн.. Ако тръгна да смятам дали съм напред или назад, няма да му излезе края. За мен е важно колата да изглежда добре и да съм спокоен, че когато ме удари поредният невнимателен шофьор, то аз съм спокоен а не да мисля на кой бояджия да я оставя и после като минат 3 месеца, боята да се е сбръчкала като портокал, да е избила ръжда и да се люпи лака. Отделно при бай ти Пешо ( боята ) или Ваньо ( лака ), където пръскат колата в гаражни условия, ако има изникнал проблем с напасване на детайли, качество на работа или материали, обикновенно отговора е : - То така си беше колата и преди, материалите са ми супер ( купил е най-евтините от магазина ), камерата за боя била най-нов модел ( няма камера, има гараж ама нали си лаик и не ги разбираш нещата ). Не може 1 забележка да им направиш. Ако я оставиш да я дооправят, ако въобще я приемат и ти я връщат по-зле от както е била с удара. Доста съм се нагледал на кви ли не образи по сервизите през годините. Дали изплащаш колата с това каско е много грешна сметка. Ако човек е от онзи тип карачи, на които не им пука как изглежда колата, то те така или иначе карат неугледни, мръсни и счупени автомобили, но ако искаш да има поне някакъв приличен вид и ти е ежедневна кола, парите за боята които ще даваш от време на време са същите, които ще плащат годишно 1 каско. За основна кола съм с 2 ръце за каско, ако имаш и друга/ги и не ги караш много, ползваш ги за работа или просто ги имаш да си седят, за мен тогава не е задължително.
  2. 1 точка
    С годините придобих полезни навици. Паркирам далеч от входа на маркетите и подбирам до кого. Ако колата е ошмулена - небрежен ще да е този - далеч от такива. По улиците паркирам далеч от конфликтни точки, но в големите градове е трудно да подбираш съсед по парко място. Там е "където мОе". Ако в дъжд / киша / опесъчено зимъска някой ме изпреварва, намалявам преди да се е прибрал пред мен и изпреварвам отдалеч, както и държа дистанция отвъд рисковата зона на завихряне на предходния. Не паркирам под рискови дървета и надвиснали стрехи. Обаче, най съм доволен че дойде време в живота ми да шофирам плавно и жената вече се вози отпред на креслото, а не на задния диван. За 45000 км предните накладки са изтънели с около 2мм. А казват че тежка кола автомат ги харчела брЪже. Дребни нещица, но спестяват ми негативни помисли и последващи нерви. Ноо, животът си е риск. Не можем постоянно да "минаваме между капките", ама поне се пазим.
  3. 1 точка
    Oo, колата не е нова, само изглежда така от метър и повече. Ако се вгледам - виждат се следи от битието и. Имам и 1 дзънка на предното стъкло, която заличиха и не расте. Реших че заводски монтирано и оригинално стъкло е по-добре. По паркингите някак я пазят (сигурно всява респект), а и битува в малък и спокоен град, но и там има 1 чертичка, обаче си предпочитам оригиналната боя. Цял детайл, заради това не искам да правя. А и има лайсни, които поемат удара + че дреболиите излизат с полиране. Но имам 1 драскотина на предния капак (така я купих), малко пред чистачката ми, която не излезе, обаче заради няколко см - цял (150х110 см) равен алуминиев капак (има значение) - ми, не ми се рискува с мастери. Както и да е. Темата не е за мОйта кола, а и принципно е за друго.
  4. 1 точка
    @ceco_accord, не искам да те обидя. Пиша според това, което виждам в коментарите. Не знам за кои доверени сервизи говориш. Ти ползваш експертна оценка а тя е по-различна и не е като на доверен сервиз. Естествено, има и калпави сервизи, като навсякъде. Аз съм написал колко години ползвам такъв и по какъв начин се случва при мен. Не се занимавам буквално с нищо. Нито се занимавам с хората в сервиза, нито попълвам с часове разни документи, не се разкарвам по опашки, няма бюрократщината за която говориш. Просто оставям колата и си я взимам като е готова. Хората си вършат чудесно работата и естествено е имало случаи да не съм доволен от дадено нещо но са си го оправяли проблема. Ти пътуваш много, няма как да ме убедиш, че през една календарна година, нямаш нито 1 надраскване никъде, леко подбиване от това как някой си е отворил вратата в теб, спрял е броня в броня, следи от камъчета и тн.. А за град като София особено, миналата година излиза от боя и на другият ден още някой си беше отворил вратата в мен. Гараж и аз имам и не седи на улицата ама като спра в центъра или на паркинга на хипера, нямам гараж.
  5. 1 точка
    Ама аз не съм от сметкаджиите (не знам как изглежда така) и съм имал каско на предни коли. Просто веднъж ме издразниха Алианц и от тогава някак ми се промени мнението. Бях виновен, но се оказа че за да ми платят, трябваше да докажа че това не е практика при мен а инцидент (и наистина е така), но те искаха доказателство. Тогава по лична карта още бях русенец, та се наложи да искам досие от тамошния КАТ - лично, та айде 560 км заради бюрократщина. После пак имах каско (но не и при тях), обаче някак с времето отмря таз необходимост. А и го плащам на вноски, което ще рече, че ако стане нещо беля, вадя парата - да си е внесена цялата сума по оценката, вадя друга - за да оправя колата, а някой после решава колко да ми възстанови, по неговите си "Швакета-мАкета". Доверен сервиз - знам ги - "Чакай, нЕам време. Ша я опрайм, ама по-натам". Последно имах шета с Леджо (1 девойче ме удари отзад), та минах при моя застраховател. Там попълнихме протокол ПТП и си оправих колата същия ден, а парите регресно получих скоро от гражданската на причинителя. Синковеца имаше каско - одраскал го някой - оправихме се - платиха достойно. За колите си се грижа - видно е (предполагам) и не съм мърляч. Просто ме дразни бюрократщината и ако нямам "свой човек" в системата - не се занимавам. Парите идват и си отиват, ама като си знаеш как ги изкарваш, не е кеф да ги даваш незаслужено. А каква сигурност си купуваш с тях е друга тема. Ползвам 1 кола / карам я само аз / не ежедневно / има си топъл гараж. Ако беше "уличница", сигурно везната би наклонила към каско.
  6. 1 точка
    Здравей имах подобен проблем само ,само че с оборотометъра.след смяна с нов- втора употреба се оправи проблема.по между другото в мазето мисля че имам един скоростомер.трябва да ти го дам да пробваш
  7. 1 точка
    Здравейте колата е от Белгия на около 251000км ( в момена е 247000, но ще я докарам на ход до България). 2009 година 2.2 дизел 150 конски сили, води се евро 4 произведена е 2008 ( лично аз съм я мерил тук в белгия с апарата по тукашните прегледи за частици в изгорелите газове - 0 на кубичен см) Ниво Executive няма радар и LKAS. Аз съм втори собственик карам я от 98000км. Има козметични забележки, но техничестки е перфектна. На 216000 съм сменил маховик със съидинител, като цяло е кола готова за каране. Ще я докарам със сменено масло, маслен и въздъшен филтър както и горивен филтър. Подготвил съм документ с всичко сменяно от мен по-колата - дата и км. В момента е с зимни гуми. За повече може да пишете тук или по телефона. цана: 12000лв. телефон: 0878650663
  8. 1 точка
    Продавам личния си автомобил,който е напълно обслужен, технически напълно изряден с всичко работещо, но за съжаление ми се налага да се разделя с него. Какво, кога е обслужвано и с какви екстри разполага колата ще изброя по-долу, и също ще прикача видео. Колата е внесена от Испания преди около малко повече от година, като няма никаква корозия и отдолу е като нова като се съхранявам в гараж. *************************** 2.03.2024/192600км - сменено масло на диференциала 8.03.2024/193000км - сменено хидравличното масло 8.03.2024/193000км - е поставен газов инжекцион при един от най-добрите майстори във Варна Pepo Gas Service с 41л. бутилка на мястото на резервната гума, 2 години гаранция, същота така газовото е вписано в талона и има всички документи от монтажа. 14.03/193170км - сменен ангренажен комплект в Миямото, един най-добрите сервизи за Хонда във Варна. 25.03/193700км - сменено масло на скоростната кутия и раздатката Също има подменени свещи и антифриз. Всички масла са сменени с оригинални на Хонда по спецификация. Колата има винетка и преглед до март 2025г. и също така платено АВТОКАСКО. Налични са 2 ключа и всички книжки от закупуването и от първия собственик. Част от екстрите които притежава колата са: -завиващи и автоматични фарове -подгрев и обдухване на предни седалки - ел седалки и волан с памет -задна ел. щора и странични ръчни - камера при движение на заден ход - подсветка на дръжките на вратите -сензор за дъжд - автоматично затъмняване на всички огледала - работеща навигация в актуална карта - адаптивен круиз контрол - система предотвратяване на сблъсък -система за поставяне на детско столче - система за шумоподтискане -система 4x4 SH-AWD, която подпомага стабилността на автомобила и може да предаде до 70% на преден или заден мост и до90% на задно ляво или дясно колело. Долу-горе е това, най-вероятно може да съм изпуснал нещо, но като цяло това най- висок клас японски,качествен и надежден автомобил. При желание може да бъде огледан и в сервиз по избор. Ако ви интересува нещо допълнително звъннете на 0893700693 или пишете на Viber. Цена:20900лв. Ето и линк с видео на колата -
  9. 1 точка
    Абе понякога и тук се лъжат ама рядко 18/03/2024, Газпром на Цариградско шосе на входа в София от Пловдив след Враня преди пресечката с ул. Димитър Пешев..., втората снимка ( без Мустафата) е от Дармщат...
  10. 1 точка
    @simo vtecman , за сега новия Hornet е топ. Има си достатъчно мощност, без да е експлозивен. Точно каквото ми трябва на мен, тъй като моя стил на каране е малко по-спокоен. Разхода е добър, между 5 и 7 някъде. Има си екстри, вози добре. Има 3 предефинирани режима на работа + 1 потребителски, който можеш да си настроиш по твой вкус. Има 3 показателя за настройка - Power, Engine Break, Traction. Като всеки от тези показатели може да е настроен на ниво 1, 2 или 3 (от най-слабо към най-силно). Дисплейя е добър, с достатъчно осветеност и се вижда без проблем във слънчево време. Казвам го, защото преди този имах CB 500F 2019 и дисплея му беше много зле на слънце - нищо не се виждаше (слаба подсветка). За сега единственото което не ме кефи е липсата на оригинален заден калник. При дъждец много хвърля отзад, но имам опит и с други мотори - Кавазаки Z750, и други колеги са ми споделяли за други нови мотори, които правят същото. Седалка, гръб, чак по каската имам вода и кал. Мисля, че го отиграх този момент като си купих и монтирах (днес) aftermarket заден калник от Puig (от MotorCo в София /Овча купел/). Бих могъл да споедля мнение за него след като го покарам и ако се случи да карам в дъжд
  11. 1 точка
    Аз не съм се отказвал като браточката, но пък си взех нова машина (да се похваля ) - CB 750 Hornet 2023 Мотора е страхотен. Успях да му навъртя 2700 км. Ето и малко снимки задно с брат ми @scyberboy
  12. 1 точка
    Забележете една малка подробност в тестовете, която при внимателно четене в оригинал се набива на очи.Представянето на една гума в различни размери и скоростни индекси е различно, а в някои случаи фрапантно различно.Имах навремето кахъри с една Йокохама и с един Мишелин Примаси.Само при смяна на скоростния индекс усещането се смени коренно. С две думи като избирате гуми не се хвърляйте в края на азбуката,а избирайте спрямо препоръката на Хонда.
  13. 0 точки
    Хм, че в европата да не ви зареждат на по-високо налягане. Ей, само ревем по форумите...
  14. 0 точки
    Докторът поглежда в устата на пациент и казва: - Този зъб е в тежко състояние и трябва веднага да се извади. След тези думи зъболекарят се протяга за клещите. Пациентът протяга ръка и стиска леко топките на зъболекаря с думите: - Няма да ни боли, нали, докторе?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...