Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.05.2024 in Мнения
-
2 точкиЧувствитолността се регулира чрез потенциометър. На моята 7-ма модула е пред пасажерската врата зад панела и го пипнах малко. На 8-ма още не съм го търсил.
-
1 точкаКарам от Равда към Бургас. Дъжда вали, като из ведро. След колелото на Лидл, вдигам 110 и се установявам в дясното платно. И се почва, голфове, корси, пунто, грандис, сценици, всичките бараки възможни над 20г ме изпреварват като спрял. Смели хора, състезатели, в дъжда се юркат като штумахер! На другият ден, същият маршрут времето сухо, пак карам със 110, подобни коли карат кротко с 90 в ограничението.
-
1 точкаДупета. Водих синковеца да си мием колите. Снимките са негови, както и идеята с билборда и сложеното в него..
-
1 точкаНаписах, че е произведена в Мексико, а не че съм я купил от там. Има доста голяма разлика. Моделите произведени в Мексико имат разни проблеми като този. За тропането на пластмасите няма да коментирам, както и за фугите между броня, калник и фарове - една с една няма еднаква . Колата е закупена чисто нова от Бултрако Пловдив и до миналата година беше в гранция.
-
1 точкаPAL или NTSC формат стават. За оригиналния екран HD не ти е необходимо. Поръчах една NTSC от европейски склад и до 10 трябва да дойде. Ще дам обратна връзка дали ще тръгне на Хонда екрана.
-
1 точка
-
1 точкаИмай предвид, че AHD не стават за оригиналната навигация. Това, което колегата ти е споделил е добро, но бих избрал да не дупча а да ползвам държача на камерата да е в плафона на номера.
-
1 точкаАз съм с такава: Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! BGN43.39 | GreenYi HD AHD 1920*1080P 170 Degree Fisheye Lens Starlight Night Vision Vehicle Rear View Reverse Camera Car Universal Camera https://a.aliexpress.com/_EwYJPqj Има доста по - широк ъгъл на видимост от стандартните камери. Сложена е до светлините на рег.ном. и виждам двата ъгъла на бронята. Ако ползваш линка - поръчай тази, която е 720р. Тя е за фабричната мултимедия. Можеш и от друг търговец да си избереш, но определено препоръчвам да си вземаш такава, която е тип рибешко око, понеже ъгъла на видимост е много по - голям. Преди това бях с нормална, уж широкоъгълна ама видимостта беше в пъти по - малка. Не, че не ми вършеше работа Но тази е супер Необходимите неща за връзване са си в комплекта.
-
1 точкаКолега, с пружини от Лада си реших проблема и с разкрачената задница и с височината. От близо 2 гр. камбър отзад падна на 1,46-48гр., което е в нормите на производителя вече. Колата със старите оригинални - 2 пръста не можех да вкарам между гумата и калника, сега 3 влизат свободно. Возията стана по-мека и по-стегната, което ме изненада приятно. Въпреки, че Ладовите пружини са по дебели и с една врътка повече. Говоря обаче само за оригинални руски пружини, не за афтърмаркет съвместими от друга марка.
-
1 точкаТука има един бюлетин за сивик ,може да е нещо сходно. honda service bulletin EMA091016.pdf
-
1 точкаПривет на всички. И аз да се включа с малко информация. Февруари внесох Acura RDX 2014 3.5l AWD от САЩ за баща ми и общо взето аз се занимавах със всъчко свързано с колата и ще допълня темата на колегата @Plamen-CRV който доста ми помогна с информация и отговори на всичките въпроси които имах, за което едно огрмно Благодаря! Та, колата я закупихме от Калифорния, щетата беше една драскотина и лего огънат капак на двигателя и 5 см. от калника от горната страна, също така и счупен прозорец на шофьорската врата. Когато я закупихме, започнахме да търсим тук страничния прозорец, но не успяхме да го намерим и никой не искаше да го достави, дори представителството на Хонда не искаха да го доставят. До като направим всички възможни проверки, разговори и т.н., колата беше натоварена в контейнера и нямаше как да пратим едно стъклото от САЩ с нея. Поръчахме стъклото от там през фирма в Полша която се занимава с доставка на едрогабаритни части от САЩ. Предпочитах да се доверя на тях, поради факта, че имат опит и се навиха да доставят стъклото. Поръчахме го още до като колата пътуваше към България и общо взето и двете пристигнаха в един и същи ден тук. Когато пристигна колата установихме, че челното стъкло и то е пукнато и нямаше грам накладки. Челното стъкло ни го поръчаха от една фирма тук в Бургас и общо взето излезе на цената за която пристигна страничното. Сменимхме също всички 4 диска и накладките по тях. Минахме технотест и до като чакахме да пристигне документа се заехме да оправяме останалите неща по колата, мигачи, газово, обслужване на масла и двигател и т.н. и т.н. Частите поръчахме от AutoFix по препоръка на Пламен. Днес пристигна и VCM контролера. Така, че ако някой има нужда от информация и мога да съм полезен с нещо, нека пише тук или на лично, ще помогна с каквото мога.
-
1 точкаДа живееш с някого означава да решавате заедно проблемите, които не би имал, ако живееш сам.
-
1 точкаTъй де! На първото дете, гинеколога му зе възхищава. А дядото: - Мотора требе да работи! И така второ и трето! На третото обаче доктора го вика и му казва: - Смени маслото на мотора, че детето е черно!
-
1 точкаГлавното реле е сърцето на вашата хонда То управлява бензиновата помпа и осигурява захранване за инжекторите.Без това нещо работещо правилно,колата ви е за никъде. Ако се вслушате много внимателно,или стигате под таблото,сложете пръстите на главното релето,ще чуете/почувствате Три щтраквания когато стартирате колата.Проверете зеленият текст на картинките,за да видите тези щраквания какво представляват. Главното реле ще щракне Три пъти при палене.Когато изникне проблем,някое от тези щракания(обикновенно третото) липсва. -завъртете ключа в първо положение ON(но не стартирайте):1-во щракане -Check Engine(чек-а) изгасва:2-ро щракане -сега завъртате ключа,за да стартирате:3-то щракане Токът,който минава през релето всяка секунда,го затопля,когато изгасите двигателят ,то изтива.Това е общо взето причината да се появят така наречените "студени спойки".Най често срещания проблем,поради който колата отказва да запали при топъл двигател. Нормалното състояние на бензиновата помпа е ОFF.Има само една причина, която кара помпата да работи,за това почти всеки проблем в релето,ще изключи помпата,и колата няма да работи. По надолу е показана работата на правилно работещото Главно реле. ВАЖНО: Графиките по надолу показват главното реле на MPFI(по един инжектор на цилиндър или по нашему пълна спринцовка !!! ).DPFI(два инжектора на дросела)релетата се различават по две неща: 1.Инжекторите вземат захранване от линията,която върви между терминал 7,и бензиновата помпа. 2.Терминал 3 САМО отива към ЕЦУ-то,и няма връзка към инжекторите Без повече суетене продължаваме със Стъпка 1.. Стъпка 1.Запалването(Ignition) е OFF,или ключа е махнат Дори и с махнат ключ,терминал 1 получава непрекъснато захранване от акумулатора(жълтата линия).Това захранване не може да отиде на друго място, понеже първото реле(това от ляво)е отворено,и не може да се затвори ,до като не е подадено запалване(червената линия). Стъпка 2.Запалването е в положение ON.Бензиновата помпа работи две секунди Когато завъртите ключа в положение ОN,ЕЦУ-то иска да зареди налягането в бензиновата рейка.То прави това,като включва помпата да работи,за две секунди.Преценява ,че бензиновата рейка има гориво ,и има нужда от малко налягане за да е готова за запалване.Ще видите,че ако изчакате 5 секунди след изгасянето на Check Engine-а,ще запалите по лесно(дали ? не съм тествал ) Както виждате, най-различни неща се случват тук. 1) Извод 2 е винаги на маса . В ECU се следи положението му (включено/изключено), но не може да му въздейства , защото масата е постоянна. Това означава, че първото реле е винаги затворено докато запалвате . 2) инжекторите вече получават напрежение от извод 3. От момента в който първото реле затвори контактите си , инжекторите получават непрекъснато захранване ,тъй като запалването е включено. 3) ECU използва извод 8, който задейства веригата на горивната помпа. В ECU се контролира второто реле, и по този начин подаването на гориво от помпата, чрез включване или изключване на масата от извод 8. На тази картина ,ЕЦУ-то заземява терминал 8,който позволява на второто реле да е затворено.Веригата сега може да премине от терминал 5 до терминал 7,и тогава до бензиновата помпа. В стъпка 2 са показани двете щраквания на релето.Малко излъгах по нагоре,че са три щракванията на релето,всъщност те са четири,но тези двете стават толкова набързо,че е трудно да се улови наистина . Стъпка 3.Двете секунди са минали.Бензиновата помпа се изключва. Едното нещо,което Хонда не иска е наводнения двигател,или изливащият гориво навсякъде,след катастрофа.ЕЦУ-то изучава сигнала от Crank Angle Sensor(вътре в делкото ).То знае от този сензор, кога двигателят работи,или не работи.Отчита ,че двигателя не работи и подава сигнал само към помпата. След като запалването е вкл. в положение ON,и двигателя не е тръгнал,ЕЦУ-то прекъсва земята на терминал 8 след две секунди,второто реле отваря,и бензиновата помпа спира. Стъпка 4.Ключът е в положени е СТАРТ.Стартерът тръгва,бензиновата помпа също. Ключът е в положение СТАРТ.ЕЦУ-то подновява земята на терминал 8,понеже вижда че двигателят работи. Забележете нещо тук:We have a redundant power feed to Terminal 8, and therefore to the second relay. Not only is there battery feed through a voltage-dropping resistor from Terminal 1, but the starter terminal on the ignition switch is also feeding power all by itself through Terminal 4, but with no resistor. Relays take more current to energize than to hold closed. The starting position provides full current to initially energize the relay, then the voltage through the resistor holds the relay closed while using less current and generating less heat. It would appear that Honda is trying to ensure reliable fuel pump operation during cranking by feeding boosted voltage to the second relay. превод от някой Стъпка 5.Двигателят работи,ключа е отпуснат.Стартерът е спрял.Бензиновата помпа продължава да работи. Това е последната конфигурация ,която стои до изгасянето на двигателя.Когато освободите стартера,СТАРТ веригата губи захранване,или друго казано захранването е както при 2-рата стъпка. Източник: http://www.tegger.com/hondafaq/mainrelayoperation/index.html Неточният превод е от мен П.П:Снимка на студените спойки : Още четиво по темата(на английски): http://techauto.awardspace.com/mainrelay.html
-
0 точкиЕй такива изказвания направо трепят рибата. Най-добре е да си махнеш крушките, че да не се хабят. Сега сериозно: и аз съм с ксенон. Моята кола е швейцарка и при включване на положение AUTO си пали фаровете. Лостчето винаги ми стои там. Карам си всекидневно така и не ми пука. Тези крушки не горят през два-три дена. За халогени колегите вече са ти написали.
-
0 точкиОще от серията интересни факти: Мъж, прибирайки се по-рано от работа установил, че водопроводчиците за да не си цапат гащеризоните работят голи.
-
0 точкиИ за да не бъда обвинен в сексизъм заради предния ми виц ще споделя още един: Как се нарича мъж с малка пишка? Курсант.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00