Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.04.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Оправено.... жилото се беше измъкнало от клапана.
  2. 2 точки
    Здравейте, Шести (и последен) тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001 г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 201 032 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7280 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 80/20; 7) Средна скорост 52 ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – около 140; 10) Изразходвано гориво – LPG около 720 литра + бензин Shell V – Power 95 50 литра - Shell, EkoPetrol; DS Oil; EKO; InsaOil; Gazprom. 11) Kтм = 770л. / 4.3 л.) ≈ 180 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло-ДА, 300 мл след смяна на масления филтър с аналогичен на 2700 км 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 - 7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на сканер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с докосване на щеката до хартията (business laser Xerox). Заминава за рециклиране.
  3. 1 точка
    Здравейте, ето я и моята поръчка. Линк: https://ato24.de/en/nissan-ns-3-cvt-fluid-4-l.html Вид и количество: NISSAN NS-3 CVT FLUID 4 L 2х4L Стойност на поръчката: 116 х 2,15 = 249.4лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  4. 1 точка
    С кой мотор е колата? При добро обслужване ще е вечно твоя.
  5. 1 точка
    Да. И да. Ще издържи и повече. Аз още си го карам моя шестак, който е на 400 хил км.по километраж(реално може и над половин милион да е). Модел 99та.
  6. 1 точка
    А това е резултата Дано темата е полезна. При нещо неясно ще помагам, с каквото мога.
  7. 1 точка
    Когато работят помпите се чуват .Натискаш лостчето и някой трябва да слуша отвън. Ако работи значи е запушена пръскалката. Ето къде са те. Снимката е на @ceco_accord той да даде повече яснота.
  8. 1 точка
    И аз да се похваля с новият джаз, който купих на жената. Много е щастлива с новата придобивка.
  9. 1 точка
    Има ли нещо подобно на фара, да речем отстрани на корпуса, който се явява кутия за късата светлина: или такова: Това са маркировките на фаровете. Теб те интересува комбинацията от букви "HC" или "DC" , което е съкратено за Halogen и Discharge, в зависимост дали са за халогенна или ксенонова лампа. Буквата C показва, че е къса светлина. Ако е R - е за дълга. Гледаш стрелката под тази комбинация от букви (HC) да сочи НАДЯСНО, което значи че тази светлина е за ДЯСНО ДВИЖЕНИЕ по пътищата. Ето повече информация: https://www.hella.co.nz/en/technology/headlamps-and-inserts/decoding-the-combinations/ ----------------------------------------- Другият начин, ако маркировките са изтрити: ако погледнеш фронтално в късата светлина (без тя да свети!) и загледаш положението на ламаринката, която реже светлината и по-точно - чупката в средата. Трябва да виждаш изображение, подобно на това: -------------------\______________ Ако виждаш обаче изображение, подобно на това: _____________/---------------------- то е 100 % сигурно, че този фар насочва светлината наляво и нагоре, като за ляво движение по пътищата. С други думи - трябва да виждаш силует, който е огледален на петното, което фарът прави на стената. Ето силует от фар: Трябва да го виждаш обърнато отлво надясно. Утре ще кача снимка, ако дотогава не си намерил маркировките по фара.
  10. 1 точка
    Днес отделих време на фаровете на Акорда, прилагам снимков материал. Свалят се фаровете, маха се капачката на късите светлини, лупата и рефлектора са захванати с 3 винта; след отвиването им с малко напън се измъква рефлектора. Вижда се самата "пластина" и ъгъла й, който насочва светлината. Целта е да се премести ъгъла от другата страна на "пластината". Аз изрязах ненужното с флекс и залепих алуминиева ламаринка на мястото, което трябва да бъде покрито. За залепянето използвах двукомпонентно лепило на Поксипол, изчаках го да се втърди и премахнах ненужното лепило, но нямам снимка след почистването им. След това се монтира всичко по обратния ред. Ходих на реглаж на фаровете и майсторът каза че фаровете светят като напълно нормални фарове от автомобил с ляво управление.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...