Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.03.2024 in all areas

  1. 2 точки
    @MotoMK5 Аз всъщност взаимствах идеята от колеги с комби версията на Акорд 8. Също така тези пружини стават и за седма серия седан, но за седма комби не стават, там окачването е различно.
  2. 2 точки
    Привет съфорумци!Искам да дам заслужен отзив на Лъчо Узунов (Варненски регион )за коректно извършената услуга .Коректно отношение ,справедлива цена ,и най-вече качествено извършен ремонт.Вдигнахме от колата от Петрич ,закарахме му я на място ,и за по-малко от седмица беше готова (смяна на двигател ,счупена предна пружина ,оправи ни парното ,сменено турбо ,и други ...).Колата няма връзка с предишното си състояние .Оставям телефон на човека ,ако някой има нужда от качествен ремонт (човека и има и автоморга )-Лъчезар Узунов +359899798989.Явно все още има честни хора.
  3. 1 точка
    Имаме вече сигурна нова система за конкретни двигатели. Tества се в продължение на година в Италия.Следващия месец съм на обучение и най-вероятно ще почна да монтирам от края на юни. Двигателите ,които се поддърржат са R18Z9- 143 Hp, L15B-132 и 129Hp, L15B7Turbo-180Hp. Не е завършило тестването na Acura и на L15C моторите.Предполагам до края на септември...АКо има някой мераклия да участва в тестовете тук ,моля да се свърже с мен.
  4. 1 точка
    Абсолютно красиво
  5. 1 точка
    От мнозината минаващи е въпрос на въображение поне някой да "види" кадъра и реакция, за да го случи.
  6. 1 точка
    @NOVIQ Ще ти кажа какво бих направил аз при такъв отговорен ремонт: Бих избрал един доверен сервиз и оставил на тях да решат (или предложат) какво да се смени и каква марка да бъде. Сервиз, където работят с Хонди и имат необходимия емпиричен опит. Така ще имаш някаква гаранция и ако има проблем, ще има къде да го адресираш.
  7. 1 точка
    Не е голяма драма. Днес и аз си я отремонтирах с ремонтен комплект от Aliexpres(12-15 лв. всичко). В моя случай ''О" пръстените бяха изпечени и направо се разпаднаха. Цялата процедура бе около 2ч.(пред блока). Откача се ремъка свалят се двата маркуча( затапват се да не тече масло) сваля се помпата и се разглобява като се внимава да не се пръснат лопатките на помпата, почиства де всичко и се монтират новите пръстени. Долял съм около 50мл. масло- това което изтече от помпата
  8. 1 точка
    Аз съм решил и не искам да правя компромиси ще ги сменя комплект, но не съм сигурен на коя марка да заложа а и цените са доста разнообразни.
  9. 1 точка
    Сваляш свещите и с ендоскоп преглеждаш цилиндрите.Хубаво е ендоскопа да е с 2 или 3 камери.Чак тогава мисли за банани и т.н.
  10. 1 точка
    Човек два пъти съм сменял връзка, единият път ме излъгаха а вторият, че първият път ми сложиха такава от 60 лв и даде бързо фира та се наложи да се сложи от хубавите. Това преди години на един мой дизел. Тази мека връзка служи да обира вибрациите по генерацията и ако нямаш такива просто не е за смяна. Когато пробие вътрешната тръба там стои опушено, второто мнение е задължително.
  11. 0 точки
    Извинявай, колега, малко смешно ми стана с "половината части", а и нали наскоро нашумя и филмът Чернобил... Та явно си достигнал периодът ѝ на полуразпад.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...