Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.01.2024 in all areas

  1. 8 точки
    Привет, Оглеждахме се известно време за втора (всъщност трета) кола в семейството, с която жената да навлиза в света на шофьорите и ултимативно да е автомат. И тъй като аз ще поддържам колата избора бе силно повлиян от мен. (не бих се занимавал с някаква въшка под 100кс, камо ли автомат, която ще харчи колкото акорда, и всяко изпреварване с повече от 1 човек в нея ще е незабравимо преживяване. ) Прегледах раздела за 7-ма тук, ориентирах се, че колата почти няма детски болести ако е гледана адекватно и в същото време предлага всичко нужно за базовия комфорт на семейната експлоатация - достатъчно място, климатроник, автопилот, адекватен автомат, динамика (и задни дискове - може да е смешно, но все още масово се срещат коли клас хечбек или дори сув със задни барабани, а спирането на двата вида системи е несравнимо). Първоначалната концепция бе 2.4 комби заради екстра мястото в багажника, което винаги е плюс за разнасяне на детски аксесоари и багажи. Направихме 5-6 огледа на "перфектни" коли от Швейцария, няколко италянки и все бяха далеч от перфектни, много гнило, разнообразни течове на масло, разбита ходова част и т.н. В крайна сметка разширихме филтъра и до седан, тъй като за дамска кола една идея по-малкия габарит идва плюс и все още се запазва функционалността да се развозват деца и да се набута детска количка в багажника при нужда, пък от друга страна седана си има и доста приличен външен вид, което за жена е важно. Тъй, спряхме се на седан 2.4 5АТ executive внос от Швейцария, уж на реални 149к, цвят тъмно кафяво. Колата беше в Бургас, така че трябваше да я върнем София. С камионче идваше скъпо, затова решихме да е на транзитки. Беше и с кофти зимни гуми, така че на място взехме нови зимни 16-ки + комплект алуминиеви хондови 16-ки от същия човек. Накрахме го да смени маслото преди прибирането. На излзизане от Бургас усещам, че волана леко тегли надясно и отбихме в Айтос преди да се качим на магистрала. Викам си по-добре един реглаж да се направи хем да видим как е геометрията на колата, хем да не прецакаме нови гуми ако тегли. Уговорих реглаж в реномиран гараж в Бургас за след 1 час, в това време вече се движим от Айтос към Бургас и с ниска скорост около 30-40кмч изведнъж светка чека. Звъня на продавача и му викам дай да я закачим да видим какво е. Отиваме, закачаме я и човека започва да се почесва без да казва каква е грешката "абе тия дали не са изкормили катализатора преди да ми я докарат". Първоначално ми направи впечатление, че клемите на батерията стоят хлабави колкото и да се стегнат...и му викам да не е нещо по тоците да е ошашкало компа? Той потвърди, че има и такава грешка за ниско напрежение, но продължи да се вайка около катализатора. Аз бях видял като залягах отдолу още предния ден, че долу предпазната ламаринка е загнила и е наварявана да стои на мястото си, но под нея не се вижда дали катализатора е цепен. Малко на доверие и на база обратната връзка от други хондаджии за продавача не настоях да го разчекнем от проверки катализатора преди покупката. Нулира грешката човека, каза да следим и тръгнахме към часа за реглаж. Реглажа излезе перфектен, нищо фрапантно, само леко коригираха сходимостта отзад и после отпред. Казаха, че най-вероятно е от новите гуми и предложиха да разменим предна и задна отдясно ако продължи да тегли. Тръгнахме за София, всичко точно, но след 300км лампата пак светна. Като се прибрахме успях да подкарам Honda HDS през кабел xhorse mini vci. Втората сонда реве...другото може да е от скапания акумулатор, с който я взехме. Зареждах го цяла нощ и ми даде около 55% здраве: След едно палене: Намери се колега в хонда групата на Акорд, който на добра воля ми подари стария си 3-годишен акумулатор понеже беше решил да сменя с нов. Проблема се реши Свалих ламарината на катализатора и както се очакваше беше изкормен: Странно, но дори нямаше залъгалка вътре...не знам как сондата не е светила постоянно...: Писах на продавача и той се нае да ми прати друг. Както се вижда нещо беше творено. Оказа се, че това е катализатор от 2.2 дизел, който изобщо няма отвор за сонда и е една идея по-къс. Съответно беше пробита дупка и наварена гайка за сонда, и беше наварен още един фланец, за да се вдигне монтажната дължина. Поне се оказа, че питата е разделена в средата където е гайката - явно самия дизелов катализатор е бил подготвен за сонда. Оправих катализатора да дойде на по-фабричен вид като си наварих моя фланец от скопения катализатор, претопих гайката да не тече и ударих една боя: Паралелно открих теч от тръбата с меката връзка (пърдеше леко по магистралата). Мислех, че е мека връзка, но уви: Качих всичко на колата, покарах 15-на км, настъпих до към 6к по околовръстното...не пърди и не е светкал чека засега. Измих я, че цялата беше покрита в стружки и прах от рязане и заваряване. Вчера смених филтри въздух и оправих лампата на левия стоп: Има още неща за правене, ама ще пиша пак.
  2. 2 точки
    Нещо не схващам идеята! Темата е за смяна на радиото. Последния въпрос е може ли през дупката за радиото да смениш подсветката на копчетата за парното. Таааа, искаш да смениш радиото с неоригинално, или да оправиш подсветката на парното?! Или и двете неща?! За да сложиш неоригинално радио трябва да разглобиш цялата конзола, за да махнеш шината на оригиналното. За да оправиш подсветката на парното трябва да разглобиш цялата конзола. Последно разглобявах конзола на англичанка преди 18г. Ако не ме лъже паметта: Часовника и двата бутона до него се издърпват напред, без да разглобяваш нищо. Под тези два бутона май имаше винтове, които държат панела на конзолата. Започваш, както каза Цецо, отдолу-нагоре. Май имаше и скрити винтове зад пепелника и под маншона около ск.лост. Маншона и пластмасата около него просто се издърпват нагоре. От двете страни на ръчната, отвън, откъм седалките има винтове. п.п. Преди мнооого години имаше тема, как точно се разглобява конзолата. Сега отивам на работа. Като изясниш, какво точно искаш да правиш, ще измислим, как да помогнем.
  3. 2 точки
    Как ме кефят таквиз новини! Имаме нов 12 годишен младеж - талант в картинга - Любо Руйков. Чу се пак химна ни от 1-во място на подиума! https://karting.bg/ljubo-rujkov-specheli-parviya-krag-na-wsk-champions-cup/?fbclid=IwAR2bTLSqbuzVm0yW5kDFErP0cJlRCnWMoWVgsvAYlBnepp917FVpUVilJMQ
  4. 2 точки
    Honda 2006 Accord Owner's Manual This Owner's Manual covers all models of the Accord/Accord Euro.
  5. 2 точки
    Привет, можеш да си купиш такова оригинално копче. Седи в ляво от волана. Там сега имаш празно място. Аз си купих такова и си разделих по ел. схемата пръскалките на фаровете от тези на челното стъкло. Работи прекрасно и пести течност за чистачки, особено когато катериш към Смолян зимата.
  6. 1 точка
    Проблема с машинната смяна е че налягането може да вдигне отложилата се мизерия и да я набие в маслените магистрали. Не съм, а и не бих опитал таквоз нещо. Нормалното гравитачно опресняване с 3 литра през 40 000 км върши работа. Отделно при пълна смяна кутията си прави адаптация заради чистак новото масло, а опресняването приема за нормално.
  7. 1 точка
    Честито, бравос за ентусиазма и уменията + безпроблемно бъдеще на вас с таз кола! Грижите се отплащат.
  8. 1 точка
    Освен оригиналната шина да е с друго захващане. Иначе на друг CD плеър шината се монтира отпред и се закривяват едни метални изрезки по нея за контра. Между другото- в средата и дъното на отвора за радио/плеър има една пвц гърбица, която пречи на кабелите и преходната букса да се монтира удобно CD плеъра. Ако е само USB плеър, без CD няма проблем, защото е по-плитък. Та, тая гърбица я прерязах с един лист ножовка за метал. Маншона първо в предната по-широка част се издърпва нагоре, после леко напред, за да излязат задните крачета. Под ръчната има капаче и под него два болта. От там се почва разглобяването.
  9. 1 точка
    При 90% смяна на масло амвтомат се води промивка,така ми обясниха в фирмата която исках да го сменя нацяло с машина. Не било препорачително на кутии над 150хил км,можело да стане по-зле след тази процедура, можело да се появят хлабини и да стане зле автомата. Аз направих 3 къси смени през 3000хил км и си е добре автомата.
  10. 1 точка
    Радиото е с каса в таблото, за да се сваля лесно. Тя остава в него. За достъп до други неща, трябва да се разглобява центролният панел. Обикновено се почва от барчето около скоростния лост и после нагоре. Тук дано помогне колегата, или някой друг с такава кола.
  11. 1 точка
    Това е и крайният резултат.
  12. 1 точка
    Включвам се с лек ъпдейт по темата. Поръчах панел (този между пепелника и бутоните за климатика) + букса, която играе роля на залъгалка. Въпреки че е за американската версия на Акорд-а, всички цветове на кабелите си съответстваха с тези на колата. Дори се оказа, че 20-пиновата букса (отговаряща за аудиото като цяло) е една и съща за Honda/Acura 2003-2010. След малко игра с поялника и много, много пренареждане зад самия панел, взе че си дойде на мястото. Махнах няколко планки, които държат ДВД-то, както и завъртях усилвателя на антената. Доволен съм от крайния резултат като цяло, като минус мога да посоча, че заради Premium Sound System-a, нискочестотният говорител в багажника спря да работи, понеже си е на отделен усилвател и не достига сигнал до него. Така или иначе и двете ще ги махам след известно време. Всичко останало работи без проблем, а звукът след малко настройки стана много по-чист и ясен. Плеърът е Alpine UTE-93DAB, брат-близнак на UTE-92DAB - легенда в кар аудиото (особено в Русия). Следват 8-инчови среди за вратите, както и пищялки, а за отзад не съм го мислил все още. Но може би преди всичко ще бъде шумо- и виброзиолация.
  13. 1 точка
    Това е зимната конфигурация на сивика. И аз се чудех заради пределната ширина на джантите, но се реших. Гумите са с борд и видимо не изглеждат тесни на джантите. Сложих и тъмни гайки и секрети, че джантите го изискват. Летните 18-ки са в същия нюанс. И да - 235/40/18 е заводския размер за цолажа.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...