Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.01.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Honda 2006 Accord Owner's Manual This Owner's Manual covers all models of the Accord/Accord Euro.
  2. 3 точки
    Привет, можеш да си купиш такова оригинално копче. Седи в ляво от волана. Там сега имаш празно място. Аз си купих такова и си разделих по ел. схемата пръскалките на фаровете от тези на челното стъкло. Работи прекрасно и пести течност за чистачки, особено когато катериш към Смолян зимата.
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    Здравей. За съжаление Y6 вече е с директно впръскване. Има начини, но е много по-скъпо и същевременно компромисно с това, че ще харчи и бензин.
  5. 1 точка
    Ще погледна на моето свалено как е, но мисля, че се вкарва по една метална паластина от двете страни и те освобождават контрите, които държат радиото за шейната.
  6. 1 точка
    Имай предвид,че мириса на безнин в масло си го има и в нормалните бензинови двигатели. Това обаче не означава,че се смесва бензин с масло. Не приемай миризмата за доказателство, че смесва бензин с масло. Този проблем е валиден за 5та генерация, а не 4-та. Ако купуваш кола от Сверна Америка провери дали има проблем с VTC актюатора. Европейките нямат този проблем. Успех!
  7. 1 точка
    Това е зимната конфигурация на сивика. И аз се чудех заради пределната ширина на джантите, но се реших. Гумите са с борд и видимо не изглеждат тесни на джантите. Сложих и тъмни гайки и секрети, че джантите го изискват. Летните 18-ки са в същия нюанс. И да - 235/40/18 е заводския размер за цолажа.
  8. 1 точка
    Проблема се решава с раздвижени носачи от двете страни . Аз вече правих това упражнение.
  9. 1 точка
    https://forums.hondabg.com/topic/101559-ръководство-за-cr-v-2007г/ пост номер 19!
  10. 1 точка
    Извинявам се, но понеже доста хора ме питат за разходите от край до край (Швейцария - България!) Та : Транспорт на ход през Италия - ферибот Анкона, пристигане Гърция - Игуменица и живот и здраве прибиране в България струват от 1300 до 2000лв. в зависимост от сезона. Естествено на ферибота се купува най-евтиният билет без каюта. Спи се където намериш и в отпускарският сезон си е гадно. Вариант 2, транспорт на ремарке(количка) от 1000 до 1100-1500 лв в зависимост от кой район е и колко тежи колата. Някои искат за джип и по 1800лв. Няма никаква гаранция кога точно ще натоварят и как ще ви свалят колата. Може да Ви я качат след ден-два, а може и след десет дни. Шофьорите са изключително елементарни и много-много не им пука как товарят и разтоварват вашата кола. Не всички, но почти всички са такива :-)))) Има и автовози, ма те са като еднорог и ги има много рядко, щото таксите които плащат им бъркат сметките. Никой не се напъва с голям камион да ходи на там. П.С. Регистрацията в КАТ си е стандартна от 307-310 лв. за Екотакса, Гражданска от 250 и повече, номера и преглед с тия на банката май са около 50 лв. И естествено след това следва обслужване и каско :-) Сметката си е правите вие! Успех ;-)
  11. 1 точка
    Това нещо със забраната на дизела по нашите географски ширини нещо май-няма да го бъде толкова скоро. И не си мислете, че по-новите такива ще ги хвърлят на боклука западняците. От Швейцария, както са ти обяснили колегите по-горе има мито и ддс. Има значение как е дошла колата. Дали са ти я карали на ход или е натоварена на ремарке. И в двата случая ти трябва човек, който се занимава с оправянето и писането на документите и после да ги внесе в митница за обмитяване. Колкото е по-нова колата, толкова повече ще платиш. Относно - дизел или бензин, аз бих взел фейсова 2.4. Да , не е много евтина, но дребните бъгове от старата са оправени и този мотор отлично бута Акорда. Дизела не е лош, но е по-скъп за обслужване и не харесва нашата нафта(корабно гориво) Относно това, как да познаеш дали е платено мито и ддс - има си документ (митническо декларация) на който е упоменато. Ако ти дават само талон и Швейцарска фактура, значи не е платено. Има и една тъпотия, че ти начисляват ДДС върху транспорта. Ма, това си го оправя този, който ще ти я оправя в митница. Най-добре е да е с платено мито и ддс и да ти напишат следните документи: Договор(Български), Фактура (Българска), касов бон, декларация за произход и още една нещо за рециклирането беш + оригинален Швейцарски талон и Швейцарска фактура (вярно с оригинала) + документ за платено мито и ддс (митническа декларация). Да ти кажа и още една истина - Не вярвай на никой, особено на сайтовете за коли в чужбина. Даже самите Швейцарци започнаха да правят мръсни номера. За тарамбуките не ми се говори, защото си ги мразя по принцип и от тях коли НЕ купувам. Сърби, Макета, бегай далече. Ама много бързо и без да се обръщаш. Тия, дето ще те водят на екскурзия за кола ще ти разкажат играта. Такива пари ще ти излезе като и ако се прибереш, че ще ти идва да си срежеш вените с лъжица. Ако не познаваш чуждото законодателство и какви документи са ти необходими за да извадиш номера си стой тук. Има и тънкости от къде да се прибереш за да не те бъзикат по границите. Много такива мразещи джамбазите и решили да се справят сами плакаха тежко. Даже има и прибрани коли в Румъния, дето още си седят там. Пак ти казвам, на здрава глава недей туря бинт. Дебни си тука по обявите нещо читаво и гледай да е бензин и по-нова година. НЕ купувай кола с монтирана АГУ в чужбина!!! Ако ще слагаш ГАЗ, си я сложи ти в читав сервиз. Тук има много момчета, дето с това се занимават и знаят как да направят нещата като хората. Успех и ако имаш въпроси винаги може ми пишеш на Л.С. П.С. НЕ докарвам коли па поръчка :-)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...