Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.12.2023 in all areas

  1. 1 точка
    Клапан картерни газове PCV OEM 17130-PND-A01 Причина за почистване проблемите пораждани от недобрата работа,а те са хапване на масло особено ако е заклинил. Това е виновника,намира се отзад лявата част на двигателя като се погледне от капачката за масло надолу. Нужните инструменти ключа е номер 17 удължение и тресчотка,клещи за сваляне на скобите от маркуча. Нужните препарати за почистване Ето го виновника свален доста черен и събрал мръсотия,работещ но не свободно.Отдолу на клапана има алуминиева дифтунга внимавайте да не я изгубите. Ето и къде се намира Изтече доста мръсотия от него лепкава и черна ,правилната му работа е потока газове от резбата дебелата част към тънката. Тоест ако се тества с уста ,от резбата пропуска,от тънката час затваря и не пропуска. Това е посоката на газовете Дано съм бил полезен на някого и нагледно изчерпателен. Ето и в кои двигатели го има Model Honda Accord Honda Accord Tourer Honda CR-V Honda Civic Honda Crossroad Honda FR-V Honda Stream Engine D17A2 J35Z2 K20A9 K20Z3 K20Z4 K24Z1 K24Z2 K24Z3 K24Z4 L13A7 L13Z1 N22A1 N22A2 N22B1 N22B2 R16A1 R16A2 R18A R18A1 R20A1 R20A2 R20A3
  2. 1 точка
    Вчера на Бензиностанация Бенита на ,,Цар Освободител'' 117 в посока Владиславово е, до нея е на Лукойл в обратната посока заредих газ на моята Хонда. Март месец си смених бутилката, а новата е по-малка 30л. събира. Всички знаете, че не се пълни на 100%. Та по обяд в тази бутилка ми сложиха 32л. по касовия бон е информацията. Съветвам ви да не зареждате при тези мошеници!!!
  3. 1 точка
    Колега, за "символа", втори път питаш, та да кажа... Гледах, блъсках си главата, четох мануала и не мисля че това е светещ символ, по-скоро е постоянен "надпис" който показва за какво служи старомодната "пръчка" стърчаща от таблото ни А именно да прецъква между тотален, Трип А, трип Б километражи и съответно ги занулява при задържане... За маслото - не гори. Само пълни чат-пат Honda OEM 0w20 (още ми го наливат в Бултрако при годишните гаранционни обслужвания)
  4. 1 точка
    Здравейте... па' сме ние! 🫣 Започваме да поддържаме тампоните на макферсона за CRV 2-ра генерация в наличност. Оказва се, че афтърмаркетите чеп за зеле не става от тях - 2 месеца и тропат на умряло. Комплекта съдържа 2 тампона (ляв и десен) и 2 лагера. Цена: 298 лв.
  5. 1 точка
    Здравейте Айде честито ! Поздрави
  6. 1 точка
    Аз ползвам на Бош и други марки тип банан. Сменям ги зиме и лете като консуматив. Не чакам да започнат да стържат , въпреки че има "още живот" .
  7. 1 точка
    Аз съм се запасил с тези. Чистачкита са ОЕМ и се сменят само гумичките.
  8. 1 точка
    Смени модула на електрическата рейка. Намира се отстраната на пасажера ,долу в краката в дясно зад пластмасата. Този модул дефектира много често и не само при CR-v , просто платката вътре корозира от конденз и първите признаци са насичане на волана, после след време въобще няма да тръгва ел. рейката. Сваляш модула , гледаш оригиналния номер ,който има и търси по моргите/ 150- 300 лв/. Като го слагаш новия модул първо махни клемата на акомулатора. После не ти трябва никакво обучение .
  9. 1 точка
    Смяна на предни дискове оригинални и накладки TRW излезе точно 1к. Оригинални накладки струват точно колкото дисковете и реших да си ги спестя за поне още три чифта други.
  10. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...