Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.09.2023 in Мнения

  1. 4 точки
    Смяна на маслото,с всички филтри,нови свещи ОЕМ и преден долен ляв шарнир ОЕМ (имаше едва доловима хлабина..). Регулиране на клапани! Powered by Rifto Garage🤘!
  2. 2 точки
    Речено сторено..,за малко! Капков тест 7 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 237630км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 13500км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 17.09.2023г. 8.Мото часове около 270 9.Изразходвано гориво 1240л.газ и 175л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход минимален около 5 мм от макс на щеката(при студен двиг.). 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия Сменено с FDS 5W30!
  3. 2 точки
    Това е решението - от личен опит споделям.
  4. 2 точки
    Не знам какво да кажа. аз лично не съм сигурен, че на 3.0 мотора който си е направо проектиран за да е автомат дали може изобщо да се сложи нещо друго. Да предположим, че е така чисто хипотетично то ще трябва цяла конзола на педалите а това как ще стане... с много ядове после ще трябва не само кутията ами и ЕКУТО там с буксите как ще се оправят мама миа после другото табло и по всяка вероятност и кутиите с бушоните и релетата са други и полуоските, че размера на старите няма да отдговарят на дифа... и още и още.. . Емо що ти трябват ядове бе човече.
  5. 2 точки
    Вземи си Равенол или Амсойл и следващия път си сложи същото масло и въобще не се занимавай повече с тази минералка на баснословни цени.
  6. 1 точка
    Да,така е.Щеката я докоснах към листа,но количеството беше малко на щеката.Дръпнах я, непосредствено след загасяне на мотора.Аз за това друг път, капя 5 за късмет! Благодаря,за отзивчивостта и коментарите! Следва FDS 5W30 4L+500ml SSV 0W30 (останало от предното). След това,незнам има време.
  7. 1 точка
    Опааа... Тая капка няма общо с визията на предходната. Липсват замърсяванията в зоната на ядрото. Да не си го опреснявал? Или пък начинът, или условията на вземане на пробата е бил по-различен? Както и да е... Маслото се представи отлично за този пробег! Чакаме развитието и отзиви от FDS.
  8. 1 точка
    Днес проучвах темата. Можеш да го купиш директно от няколко различни сайта: 1. Амазон - по 20-25 долара са, но са доста китайска изработка и не винаги са надеждни. 2. https://www.svcmcontroller.com/ - подобен на амазонските, но с по-високо качество и изглеждат безпроблемни. 3. https://www.vcmtuner.com/ - най-скъпия, с разни защити от прегряване и т.н. 4. Можеш да си направиш сам. Има няколко видеа и гайда из форумите, например: https://www.odyclub.com/threads/diy-vcm-muzzler.365505/
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    В Бултрако пак ще ти го напиша но по ясно,са искали този двигател да не го бъде за това са слагали 5 w40 от варел,не е задължително да е било дори на Хонда. Не ходи в Бултрако ,аз три пъти съм ходил и само глупости съм.чувал от тях,докато друго пише в ръководството.
  11. 1 точка
    Колкото по бързо изкараш това масло ще спреш с чуденето си. Такъв вискозите не слагам дори на 1ген CRV виждам че караш такава. Това масло задръства всичко що може ,ако вече не е късно и искаш да караш дълго този двигател,смени го маслото. Не си писал харчи ли го за да светва лампата,aко харчи този вискозитет 5w40 😩
  12. 1 точка
    5w30 или 0w30. 40-ката определено не е добър вискозитет за Акорд и за Хонда. Да не говорим, че у Щатско карат с масово с 0w20 или 5w20. Аз лично слагам Mobil 1 5w30 ESP.
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Тип Z1 е стария клас на одобрение, новия е DW1, тъй че сам си прави сметката. И все пак, ако колата ти е стопанисвана до сега от достоен притежател то вероятно кутията ти съдържа DW1 и ще е противопоказно да се опресни със стария вариант. А замяната на оригинално с друго масло изобщо няма да коментирам, за едно опресняване ще спестиш около 18-20лв. и ако това те събаря не знам какво да кажа.
  15. 1 точка
    Операцията е сравнително елементарна за всеки от моторите (2.0 и 2.4), може да се извърши от посредствен майстор за доста по-разумна цена, имайки предвид необходимия 1 час работа. Почистване и адаптация са пожелателни, но в никакъв случай задължителни.
  16. 0 точки
    Повярвай твоя газаджия ще я оцапа до неузнаваемост,отиди до Маркони ,за да не те боли много главата после. Той сам си признава че не знае нищо за този двигател това трябва да е голямо предупреждение за теб,но колата е твоя можеш да я убиеш както сам пожелаеш.
  17. 0 точки
    - Редник Петров! - Аз! - Не те видях на учението по маскировка!? - Благодаря, господин старшина!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...