Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.08.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Единственият смисъл от тази тема е ако послужи за поука и хората почнат да си проверяват ВИН-а на шасито и мотора, което рядко се прави. Преди няколко години един приятел се опари по подобен начин (нещо с ВИН-а), но добре, че се намери един услужлив чичко полицай, който щял да си я оправи и му я купи на цената, която е платил.
  2. 1 точка
    Бушон N8 от кутията под волана и е готово.
  3. 1 точка
    ОБД1 не знам кой чете вече. Успя ли да изчетеш грешката по ръчния метод със замостване на буксата?
  4. 1 точка
    Такааа. След още един опит снощи, установих, че без сваляне на огледалото няма как да стане моята работа. Свалиг го, махнах капачето отдолу, развих винтчетата и освободи цялата вътрешност. Оказа се обаче, че за да извадиш цялата карантия от пластмасовия капак, трябва да разпилееш буксата, иначе не минава през дупките....
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    1.Препълнен с фреон климатик. 2. Подбити ламели на конденсатора /климатичният радиатор отпред/ , недостатъчно охлаждане от това и в следствие високо налягане .
  7. 1 точка
    Без да ми се обидиш, ама и ти почваш като всички останали да измисляте сценарий за филм Какво ли не съм чел в нета за тази кола (че е правен обир с нея, че я карал наркоман, че е дрифтила и затова стои там), всеки с повече въображение почва да мисли. Полицията има един грях, че колата е захвърлена на улицата и тя на практика се руши от стоене. Други "схеми" няма. Вероятно наистината е пипан номера на рамата някога назад във времето от някой предишен собственик, но спирам да пиша, защото първо това е само предположение и е тъпо без доказателство и аз да почвам да правя филм, второ не е етично, защото нито съм настоящ, нито съм бивш собственик на колата (просто познавам едната страна и знам нейното субективно мнение) и трето форумът се чете от всякакви хора... не ми се създават интриги и проблеми залудо. Иначе да, жалко за колата. Но обикновено така става в живота, някой прогнил безличен посредствен автомобил служи 30-40 години на някой си и му се дава вече 10-и живот, а на хубава класна кола живота ѝ приключва по нелеп начин.
  8. 1 точка
    Колата е на мой приятел. Купува я от Варна и отива в КАТ София за пререгистрация. В КАТ София се съмняват за манипулиране на vin и съответно задържат колата до изясняване на случая и така вече над година. Собственика няма право нито да премести колата на друг паркинг, нито дори да я завие дори с платнище, ей така държавата казва да стои на улицата пред първо рпу, да тъне в прах, кал и да развива фантазиите на кибиците минаващи и виждащи я. Поредния пример за малоумна българска бюрокращина - от една страна, че собственика няма право да се погрижи за собствеността си, собственика дори нямал право да влезне в колата си и примерно да свали някаква част от нея, докато тече разследването той на практика не я притежава тази кола и няма право да я пипа... но за сметка на това всеки пешеходец минаващ там може да я пипа и ако му стиска да я вандализира (както се и случва). От друга страна държавата нехае и не я съхранява както подобава тази кола, а от трета страна малоумието е... как може колата преди години да мине успешна регистрация в КАТ Варна и да няма проблем, а идвайки новия собственик в КАТ София ей така да смени талоните и вече има проблем. Значи във Варна може, а в София не може.
  9. 1 точка
    Капков тест 1 1.RAVENOL FO 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K24Z3 2009г автомат. 3.Общ пробег на автомобила- 360 000км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл извънградско/градско 60/40. 6.Средна скорост,около 35 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 6 месеца. 8.Мото часове около 200. 9.Изразходвано гориво 850л.газ и 150л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,2л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 3 мм от макс на щеката(при студен двиг.).Преди ремонта за този пробег,разхода беше над 3л. 12.Маслен филтър,"MAHLE OC 617"(made in china). 13.Въздушен "jakoparts". 14.Режим на използване лек.,с лежерно каране без високи обороти. 15.Предишно масло-Mobil1 super 5W30 A5 B5. 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. п.п. Колата е на второ масло(първото хвърлено на 3000км) след смяна на сегменти,разпред. вал и верига.Цялостно разглобен и измит мотор! (Качествен ремонт от "Rifto Garage" ) Изглежда перфектно,но май ще е добре подмяна? Подготвено е Ravenol FDS 5W30.
  10. 1 точка
    Глезиш го с хубав европейски бензин, а тук е малко под въпрос. Шегата си е шега, но пробвай с друга бензиностанция, след като изхарчиш наличният.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...