Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.08.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Имаще и други "пърпоретки" - с по-малко цилиндри и тръкала: Абе, доволни сме и е ентусиазиращо за 1 млад духом, дето реставрира тенекето на 1 млад телом. Таквиз ретро сбирки са полезни, особено за младите, да видят че техниката не почва от макферсона и инжекциона, а за А Б еС-и и т.н. смеси на тоци с инфо потоци дедите не са и мечтали, али па да са ги желали. Истински хеви метал, е малко поолекнал. Е, некои се крЕпят като свещици, други са грозни като вещици, нооо в апокалипсиса ... след новите коли ще останат само старите! Дано ви е ХА ресало, нооо - друго си е на живо да видиш, да пипнеш, да сравниш, па да поцъкаш с език - во славу на предците, както и на всинца тези, дето са се, и ще се грижат за това, МПС-то да не стане като с прасето - уж го коландриш, а за коледа го за ко ли ш го гледам веке.
  2. 1 точка
    1-вия ми тест! 1. 5-30 масла: 1,25 l RAVENOL VMP USVO; 1,0 l Petro-Canada SS; 0,5 l Yacco Lube GDI и 0.75 l Longlife lll HCSYNTHESE, ACEA C3, API SN, VW 504/507 oт Кауфланд!! 2. Hondaта от профила. 3. Общ пробег на автомобила: 356 190 км пише на километража!? За 220к грантирам! Но мотора е на 16 700 км, след основен ремонт от ФЕНА!!! 4. Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата: 200км. 5. Цикъл извънградско/градско: 0/100 6. Средна скорост... 7. Сезон на експлоатация: 31.07.2023 до 04.08.2023. 8. Мото часове... 9. Изразходвано гориво ... газ. 10. Обем на налятото масло при смяната: 3,5 l. 11. Доливане: няма. 12. Маслен филтър: MANN W610/3 13. Въздушен: ... 14. Режим на използване: градско, софийско, макар и августовско!... т. е. тежък. 15. Предишни масла след ремонта: 1. смес за разработване от ФЕНА; 2. 5-40 Yacco VX600 от ФЕНА; 3. 5-30 Yacco Lube GDI от Боби - HPP Garage. 16. Пробата е взета от напълно загрял двигател над 15 мин. след изгасяне с ДОПИР на щеката до хартията. 17. Сушена е 24 ч на стайна!? температура. 18. Снимка с телефон!? 19. Източено от пробката на загрял двигател БЕЗ несливаемото количество. p. s. Наложи се спешна смяна на масло, заради дълго пътуване, което пък отпадна. Сложих коктейл от масла, останали от предишни смени на СR-V то и Фабия 1,4; 2002; AUB мотор. Любопитно ми е /вероятно не само на мен/, как ще се държи тази смес и се надявам да разберем без скенер!
  3. 1 точка
    Имаще и няколко стегнати до перфектност "слънцеизгряващи": Както и 1 "наш" Легендарен:
  4. 1 точка
    Имаще и презокеанци: Тез двете са толко култови колкото и глупаво направени, ако човек се загледа в детайлите. Имаше и 1 щироко, колкото някои са дълги - въпрос на мисловен и териториален мащаб. Имаше и друго сънародник не до раз уме ние. А и как полянка без мустанги - особенно единият! Аа, и 1 Понт, слава Богу ОК и сток.
  5. 1 точка
    Имаще и мерци - от същата епоха: Хакто и по-нови: + 124 снимки на 124, ама тях си ги знаете. Но пък само едно ОООО - в реставрация - вътре голо на тенеке. И само 1 Орел, ама какъв!
  6. 1 точка
    Малко от непознатият "соц" ексклузив: Както и от познатият - също кат нови:
  7. 1 точка
    Малко френдски шарм. От гениално простото, до просто гениалното, а покрай тях други полегнали уморЕНИ:
  8. 1 точка
    Ние уважаваме автомобилният напредък, но днес ходихме да "свалим шапка" и на класиката. Малко Долче вита:
  9. 1 точка
    Трябва си хъс и организация. Има от кого да черпиш инфо за "отминалите дни". Разбира се, сега ще е по-лесно без писти и походи. Трябва ни уикенд, база и интересни околности + минимум, или никаква държавна бюрокрация. А към желаещите съфорумци - с дълги спорове, обсъждания и сръдни, нищо няма да стане, или ще е много протяжно.
  10. 1 точка
    В жабката имам две - едното Toyota, другото GM. И с двете съм карал и няма проблеми, така че може и заместител. Даже сега май съм с едно от двете. Иначе на дизела е това:
  11. 1 точка
    От всяко правилно има и изключения колега. Lubrizol Relative Perfomance Comparisson Tool за RN17RSA показва за SA <0.8%. Спецификацията RN17RSA изискваща се за Renault Sport двигателите след 2017г се поддържа единствено от ACEA C3 масло. GM Dexos 2 (отново ACEA C3) в горното масло на Ravenol пък е единствен избор за Chevrolet Camaro и Corvette, все спортни коли със сериозен дух. Списъка продължава още с VW 511.00, Porsche C40 за двигатели над 600 к.с. пак в ACEA C3. Поздрави.
  12. 1 точка
    @ceco_accord, вие си знаете, нямам за цел да се правя на остроумен Така си ремонтирам колите от години, с крикове, подпори и трупчета. Заводските крикове са адски несигурни, стават да смениш 1 гума и да смъкнеш колата и до там. Отделно са на по 25-30 години вече, нестабилни са, могат да изпуснат по всяко време. Джантите в центъра на колата така сложени я правят на гондола ако падне и не се знае на къде ще се килне а и хич не са високи като цяло. Трупчетата да мърда напред/назад няма да спасят нищо в този случай. Точно за да ремонтираш нещо по колата отдолу, ако е здраво вдигната, не би трябвало да има проблем ако я заклатиш. На 6-тата Аеродек изпусна заден ляв носещ елемент на крика. Измислени са тъпо тези пластини на които се вдига колата и се кривят в обратна посока ( навътре ) към купето. Добре, че колата беше на подпори, че легна върху тях. Мога да ти снимам как се изкриви прага от вътрешната страна, защото легна на крика. Колите са стари, някои неща по тях не са мислени толкова добре за разлика от други. Няма шега с това, дори и да се боядисват с боди така ламарините странично. Човек си вкарва главата, ръцете, краката под самата кола. Аз лично не бих разчитал по този начин както сте го направили да ми е спокойно. Не става въпрос 1 път на 100 години а че ще дойде комшията, ще се облегне без да иска на колата и тя ще се стовари на земята а може дори и човек сам да я бутне ако не е стабилна. Съжалявам, че ти "цапам" темата с това но ми се струва доста опасно това което се прави по този начин.
  13. 1 точка
    @ceco_accord, не виждам добре дали има подпори обаче големи сакътлъци стават само с тия детските крикове. Има 1 джанта завряна под прага но тя няма да помогне много ако поддаде крикчето. Ако не съм видял добре и си сложил подпори, извинявай за коментара. Ако няма обаче така както е застанал малкия е доста опасно. Тия крикове са много зле. Купил съм професионален крик и дори на него пише да не се завираш под колата само с него. Купи подпори и оставяй колата да виси на тях всеки път като я разклащай да видиш дали е стабилна преди да се прави нещо под нея. Белите стават за секунди.
  14. 1 точка
    @MotoMK5 Използвай си сега закупеното, а после се ориентирай към това, което препоръчват от "Oil finder"-a на Ravenol. Пробвай RAVENOL FDS 5W-30 или SSV 0W-30. И само от общите поръчки, за да не попаднеш на менте.
  15. 1 точка
    Проблема е решен.Оказа се обърнато лостче на потенциометъра.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...