Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.07.2023 in Мнения
-
2 точки"4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 52300км." - последната нула е излишна. ... нещо много се е зацапало за 5 хил. км., или така ми се струва? Явно остатъкът от Мобил-а оказва влияние. Мобил се дънят напоследък здраво. PAO -то са го намалили до минимум и го заместват с хидрокрек. Пък и леката къдравост - също е от него - GTL базата. Несливаемият остатък в системата не е малко - маслоохладител, маслопроводите до него, кутията на масления филтър и т.н.
-
2 точкиТест първи. 1) Масло – Ravenol SSV 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 213650км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 52300км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 70/30 в полза на извънградското. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 23.03.2023г. до 09.07.2023г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 350л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло - няма. Качвам снимкa и ПДФ цветен, 600dpi. Test SSV.pdf
-
1 точка
-
1 точкаНе винаги първият вариант, който дава калкулаторът е най-добър. По-скоро е най "еко". Тук обаче е съвпадение. Относно Amsoil или Ravenol - в момента бих избрал Ravenol.
-
1 точкаОбърни внимание на маркираните по-долу, с червено, характеристики на DFE. Тези два показателя говорят за много по-голяма термостабилност на DFE, спямо EFS! Отделно DFE има и по-богат противоизносен пакет присадки, видно от лаб. анализите. Ака трябва да избирам между двете, без колебания - DFE. Но тук идва въпросът, двигателят ти в достатъчно добра кондиция ли е? Ако харчи масло, не знам с колко ще се вдигне разходът му, ако от по- висок вискозитет досега, минеш на 0W-20. Всичко до избора на масло опира и до текущото състояние на двигателя. Ако е здрав и не харчи - смело наливай DFE. Но ако си "похапва", изборът отива към друг вискозитет. Но от допустимите! Например W-40 щe e голяма грешка! Тук е твоята роля - да видиш какво е състоянието на двигателя и да избереш правилния вариант. Универсална формула няма! П.П. като цяло, при харчене на масло няма друг правилен вариант освен ремонт на двигател. С масло няма да се оправи проблемът, а с по-високи вискозитети от допустимите, щетата ще е пълна след няколко десетки хиляди километри...
-
1 точка
-
1 точкаСтойно-0899827836 е майстор, който разбира от хонди, но дали прави диагностика ,трябва да се чуете, при него ходят много от Търново за ремонти.
-
1 точка
-
1 точкаЕкстра става, точно така трябва да се слага забележката ми е само изолацията трябваше да е малко по дебела.
-
1 точкаВъзможно е, колата върви а от Хонда в началото на сезона казаха, че в сезон 23та г. ще заложат на качеството на мотора а не в нови разработки явно знаят, че са направили нещо уникално и на другите ще им трябва време да ги догонват. Щеше да е супер ако Ферари намачка муцуната на Мерцедес но как мислят да го направят май и на тях не е ясно. Луис е поискал от ФИА да блокират развитието на Биковете както на шасито така и на мотора за да могат другите да ги догонят но Бен Сулайем го е отрязал като е отговорът е бил в писмен вид до Мерцедес, че това ще е нечестно спрямо Ред Бул. Много странно поведение на Мерцедес когато трупаха титла с лед титла и то все поредни как сега виждат проблем а тогава не, този тим започва да ми става все повече антипатичен. Да споделя и още нещо за ф1 - Никога вече няма да има "Гран при" на Русия, това от кухнята на Ф1.
-
1 точкаИ колата е от друга лига. Потвърждава се отново че колата има още много ресурс. 2-ма мои познати бяха на Сивърстоун и думите им бяха: - Двата Редбула звучат съвсем различно и се вижда ясно че не са на лимитът. Най тихите били и движението им било различно. А мойте убавци отново се и.акаха.
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря на @tsonev.autofix ! Поръчах ремък, водна помпа, ролките и обтегача. Самата поръчка ми отне не повече от 10 минути и чакане на доставката от 20 дни за което бях предупреден.
-
1 точкаЗдравейте, Маслото продължава да потъмнява. Съответно и на пилата се вижда как трупа замърсявания. Обмислям към 6000 км да го сменя, заради моточасовете. Какво ви е мнението? Интересно, че при мен не се образува ясно изразено ядро, а замърсяването е равномерно в капката. Това може да се дължи на начина на вземане на пробата. От тази щека просто не иска да капва капката и се наага да допирам до хартията. Може да измисля някакво приспособление да я закачам, но предполагам ще трябва да чакам много време. 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Honda 0w20; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 73 040 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5280 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 55/45%; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 13.02.2023-05.07.2023; 9) Моточасове – около 200; 10) Изразходвано гориво - около 530 л бензин 95 + добавка; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – 150 мл; 14) Други – предходно масло 5w30; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
-
1 точкаИмам Рав4 2016г от вече 1 година, същия тип хибрид. Разходът е същия като на хондата. Даже като я купувах избирах между нея и хондата,но цената и наличието/липсата на гаранция натежаха в полза на тойотата. Бургас-София 140км/ч темпомат - разход 10,5 -11. Разходът при този вид хибриди зависи страшно много от начина на шофиране и терена. При най-леките изкачвания без значение от скоростта се включва бензина. При спускане е обратното, и при 80 км/ч може пак да е само на ток. Другият недостатък е, че при нужда от рязко стартиране и бързо достигане до 40-50-60км/ч работи само бензина, след това като пуснеш педала минава на ток и може да се поддържа скоростта на ток.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Пиша това обръщение, тъй като пътят на инициативата общи поръчки достига отново до кръстопът и поради желанието ми да я продължа по най-добрия начин, се налага реорганизация. Изминаха почти три години, откакто поех щафетата от Чавдар. Време, изпълнено със събития, които промениха света и може би заради това мина така неусетно, поне за мен. Но макар да мина неусетно, това бе време изпълнено със значителни усилия и труд, за да може общите поръчки да продължат да съществуват, пратките да пристигат до Вас максимално бързо и безпроблемно и да бъда възможно най-полезен в избора на масла, филтри и всичко друго, с което бих могъл да съдействам на всеки от Вас. Всичко това изисква доста работа и отнема голяма част от свободното ми време, а то не е много, тъй като същевременно работя на пълен работен ден. Въпреки това, искам тази инициатива да продължи, затова не спирам да давам всичко от себе си за нейното съществуване. Пиша тази публикация, тъй като подготвям промени, за които си има обективни причини. Те са свързани с това, дейността по поръчките да бъде напълно изрядна пред регулаторните органи и да крие минимален риск, а по-този начин да се улесни използването на всички възможни начини за поръчка, плащане и получаване на продуктите. От няколко години всички плащания, чрез наложени платежи биват подавани към НАП и върху същите в последствие се дължи данък. В тази графа попаднах и аз през предходните две години, заради което в момента се опитвам да не изпращам пратки с наложен платеж. Очаквано е да има усложнения и от страна на банката, в която е личната ми сметка и която се ползва за общите поръчки (както беше се случило с Чавдар). Предстоят и нови промени, според които от началото на следващата година ще се следят трансграничните плащания, свързани с електронна търговия, а вероятно ще има и още изменения, които ще правят съществуването на общите поръчки в текущия формат все по-трудно. За да се продължи тази инициатива, трябва да се премине на следващото ниво, като се създаде юридическо лице, което да извършва дейността. Това е единствения начин всичко да бъде напълно легално и отговарящо на законовите изисквания. Тази промяна ще донесе допълнителни разходи, които значително надхвърлят това, което генерират общите поръчки. Затова към стойността на всяка поръчка, бива включена допълнителна сума, чрез което ще бъдат покрити част от разходите на фирмата за дейността на общите поръчки. За да бъде пропорционална на стойността на всяка поръчка, допълнителната сума се въвежда под формата на нов коефициент за превалутиране от евро в лева. Новият коефициент ще бъде 2.15 и ще бъде въведен поетапно както следва: Първото увеличение ще бъде включено в поръчката до 05.04, коефициент 2.05 Второто увеличение ще бъде включено в поръчката до 12.04, коефициент 2.10 Последното увеличение ще бъде включено в поръчката до 19.04, коефициент 2.15 С изключение на тези промени, общите поръчки продължават по същия начин и със същия график – всяка сряда до края на деня. Към тях се добавя и онлайн каталог за поръчка на масла, които са в текуща наличност и ще мога да изпратя в рамките на 1-2 дни. По този начин получавате значително ускорена доставка спрямо общите поръчки, като за сметка на това цената също ще бъде малко по-висока. Всички масла от текущата наличност идват само и единствено от ato24.de. Те ще бъдат достъпни на линк, където може да направите поръчка по стандартния метод за онлайн магазин. Споделям с вас, че паралелно с тези промени, подготвям и стартирането на онлайн магазин за масла и филтри, чиято дейност ще бъде напълно отделна от общите поръчки и каталога с текущи наличности от ato24.de. С много от вас се познаваме лично, говорили сме по телефона или сме контактували по един или друг начин и винаги съм се стремял да бъда коректен към всеки един, както и разчитам на вашата коректност към мен. Вярвам, че през това време сме изградили взаимно доверие и се надявам, че то е здрава основа, върху която да продължим дългогодишната форумна инициатива за общи поръчки. Надявам се тези промени да бъдат приети положително и да разбирате какво налага тяхното въвеждане. Вярвам, че ще получа вашата подкрепа в това начинание, за да продължим да смазваме любимите си автомобили с качествени масла.
-
0 точкиПо повод стая номер 100... Та, разхождат се Ален Делон и Белмондо по улицата. АД решил да пусне една вода. Чака го Белмондо и по едно време АД излиза целият опикан отпред и отзад. Белмондо: - Какво става, приятелю ? - Ми какво...деба тая популярност. Влязох, и още не съм го извадил и всички се обърнаха към мен "аааа, Ален Делон, Ален Делон..."
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00