Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.06.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Глухарче на покрива.
  2. 2 точки
    Карам такъв джип от доста време, не разбрах дали още си сменял комплект ангренаж, ама купи Aisin ако можеш. Има много изписано в piloteers северно американския форум и много хора са патили от водните помпи на другите комплекти. Не знам как ви работят общите поръчки, но ако можеш да си поръчаш от сайт, виж rockauto com. Комплекта идва директно от съплаера в калифорния и комплекта е с най-високо качество и близко до оем. Иначе на оем ангренажа слабото място е обтегача, ама съм виждал j35 на odyssey със шляпащ ремък на 200к мили и пак не е строшил мотор. VCM е пълна простотия, добре че си взел s-vcm, аз го бях веднага като излезе. Без това нещо не само ти се скапват тампоните на мотора които са некви активни и струват майка си и баща си (афтърмаркет са зле, ял съм го с афтърмаркет на civic 8ма генерация, а от акура дилъра предния май беше 650 долара без ддс) ами и харчи масло и се получават задири на висок пробег. Като е жега лятото особено в трафик гледай да си с пуснат климатик. Охладителната им система е корава ама s-vcm го оставя да вдига до 110 градуса мисля. Има един от сан диего дето прави тест на акорд крос тур, същия мотор и обясняваше кое как ама нещо не мога да намеря темата. За скоростната кутия, ако вземе да "плават" оборотите прочети за 3х oil change tsb на rdx. Тука в акура уж правят адаптация на кутията щото торк конвертор лок много захабява маслото на кутията и почва да работи странно, ама не виждам подобрение след ъпдейт, но като се сменя често маслото няма проблеми. Аз като я взех го смених по тоя 3х метод, сменяш караш 15 минути, вдигаш по висока скорост за да заключи торк конвертора на най висока предавка и сменяш пак. Стана като нова кутия след това. Хонда автоматите са си чуствителни към маслото, имам и сивик където го сменям на 30к мили и колата си е на 170к мили и няма грижи. За накладки, най добре акебоно керамични, тихи са и няма прах от тях.
  3. 2 точки
    По принцип е подходящо, но AMSOIL Signature Series 5W-30 по ми харесва! Tа дори и AMSOIL Signature Series 10W-30. При това "късо" градско, успява ли да мине на газ? И колко от времето работи на бензин? Ако работи повече на бензин, при такова късо градско ще трябва да сменяш маслото на 5-6 хил. км. И държиш ли на Амсойл? Понеже има и по-добри според мен масла. Като Ravenol DXG 5W-30, например. А и Ravenol SSV или FDS, също.
  4. 1 точка
    Най-вероятно нямаш проблем с навигацията, просто оригиналният диск не съдържа източна европа. Повтори опита отново...
  5. 1 точка
    @ivan_gorski@abv.bg Преди време карах с Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км - 210 мото часа (85% извънградско) и бях доволен, та вероятно пак на него ще се върна. Градските преходи, макар и в лек оборотен режим на мотора изпиват ресурса на маслата, поради много ниската средна скорост и бързото натрупване на мото часове. Чисто градско тези 210 м/ч са дори под 5000 км ресурс със средна скорост около 20 км/ч. Извънградската средна е минимум 80 км/ч. Но пък моето V6 обръща на газ много бързо, заради високото топлоотдаване на мотора. Сутринта пак го наблюдавах. Паля, вадя колата от гаража, затварям го и тръгвам. След 300 метра обръща на газ и следващите 2,2 км минавам 3 светофара + 1 ЖП прелез, 1 кръгово и 1 Т-образно нерегулирано кръстовище, на което завивам наляво - тоест дебна пролука и от 2-те посоки. Та общо за 10-тина мин. (поне половината на място) стигам дестинацията, ако хвана зеленото и няма влак. Това ми е най-бавният градски маршрут 15 км/ч средна скорост. Ако това е ежедневие и без извънградско, ресурсът на добро масло среден клас е 3000 км. Та, засечи си дневния маршрут като км и минути, за да имаш груба представа. Иначе, да, газта държи маслото чистичко, но времето си тече и работи против него.
  6. 1 точка
    Моята шофьорска седалка също се клати. Бях намерил сервизен бюлетин преди години... важи за CR-V и Element 2002-2007. Под гайките, които този юнак на клипа е стегнал има "втулки", които се разбиват с времето. Не помня къде съм забутал PDF файла, но намерих скрийншоти от него и на ремонтия комплект, който бях открил по чуждите сайтове... Така и не се хванах да го оправя това, защото доставката на комплекта излизаше 3-4 пъти цената на самия комплект. Говорим преди 3-4 години. Сега може да има по-добри оферти след като CR-V II станаха доста масов автомобил по нашите географски ширини.
  7. 1 точка
    Аз на 5-та ЕГ, имах хлопане от предно ляво колело, ходих при един който прави само окачване и стенд и той ми каза, че е нормално да се чува хлопане/чукане колата била стара. Направо какви хора има ха ха. И после ходих при друг и онзи изкара докторски слушалки, клатихме цялата кола и накрая е хвана, амортисьора беше заминал. От стария нямаше течове и като го натиснеш се връщаше нормално, но след смяна с нови Каяба, всичко се оправи. Ти до къде е докара?
  8. 1 точка
    Мъж се прибира яко пиян и гледа жена му с тигана в ръка! - Не съм гладен, оди си легай.............
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Знам за въпросната джаджа. Мисля да си поръчам. Ама всичко по ред. Тия дни се рових из дисплея на таблото и намерих "Maintenance Minder" менюто. B123 означава да се сменят всички флуиди. Маслото 0w20 и ATF DW-1 ги набавих от общите поръчки преди няколко месеца. Съчетах поръчката за да си сложа и форумни рамки за номерата. Другите течности (HGO i DPS-F) и филтъра за скоростната кутия ще ги купя от https://honda-solaray.bg/. Maintenance program_RDX_2014.ru.en.pdf
  11. 0 точки
    Намам снимки. Лично не съм гледал, въпреки, че можеше да ми покажат при мое желание. Колата се разглабя в сервиз, а после аз носих главата на препоръчано място за шлайф. Там също потвърдиха, че главата е крива. Относно замерването на блока дали е крив го правят с голям шублер. Нямал кривини и просвети. Не съм присъствал. Като цяло имам доверие на сервиза, ходя там около 15г вече. Сега чакам да ми кажат дало главата е спукана. Ако не е... тогава си е... м...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...