Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.05.2023 in Мнения
-
3 точкиИмах същите симптоми с бендикса,при завъртане за запалване. Правеше го повече на студено. Та както каза горе,ако ви се отвори ремонт...,го рециклирайте. Сменяха ми съединителя и използвах момента да ми го рециклират.Цената за работа без да сменя нищо (четките здрави),само почистване и смазване100лв. за работа🤔! Сега е "кибрит"...🙂!
-
2 точкиHonda Synthetic Blend - като видите "Synthetic Blend" винаги да имате едно на ум, че това е смес от различни хидрокрек групи масла ! А на това масло има анализ в oil-club.ru и msds също. Не ми се занимава сега да ровя. Който има интерес може да го намери там. По спомен, ако не ме лъже паметта, беше смес от хидрокрек 3-та + хидрокрек 2-ра групи и някакво количество минерално. Ресурс 3 до 5 хил. мили макс., в зависимост от режима на каране. LTD - не съм попадал скоро на анализ, за да видя новото SP как е "сглобено", но и там си имайте едно на ум. Като са ОЕМ на Honda, не си мислете, че са най-добрите масла. И не ги прави Honda, а определен производител на масла, избран от Honda, по спецификации на Honda, покриващи минималните изисквания за гаранционна поддръжка. Маркетинг... За тая цена спокойно можете да си купите доказано по-добри масла. Едно Shell Helix Ultra, например. Но чистата Ultra, без други абревиатури като ECT, AVL и т.н. Кеф ти 5W-30, кеф ти 0W-30 A5/B5. А пък, ако искате нещо още по-добро - избирайте от Ravenol USVO.
-
2 точкиТочно това ми беше идеята и при теб се е получило точно така 2 в 1. Сега ще видиш, че стартера ще кара много време. И това само с едно почистване и смазване без смяна на части или друго. Както казах преди "Здраво животно". Радвам се, че съм бил полезен все пак! С каквото мога ще помагам. Поздрави и безаварийни километри!
-
2 точкиА по темата: След поредните жертви - мир на душите им (но не и на родителите), пак се бърбори, а сериозни мерки -йок. Как няма смелост да се каже къде всъщност е проблема? Аз съм родител на млад водач - тинейджър с книжка - аналогичен на момчето причинило и самопричинило си инцидента. Той не изглежда като онези арогантни индивиди които обичайно творят зло. Те са ясни - в живота "напред с рогата", означава на пътя напред с вратата. Техните инциденти са от комплекси, надценяване на възможности и недооценка на ситуацията. Моят и повечето ние не сме такива, но ситуации всякакви. Миг невнимание и после цял живот мъртъв, или по-лошото - жив но виновен за жертви. Проблемът е в генът, от там във възпитанието, а после в обучението. Чак после в самооценката и преценката. Това са десетилетия еволюция на индивида, а те зависят и от средата! Ее, какво ще променят новите знаци 30 и 130, като индивидът е формиран преди поснавянето им, особено след като знае че контролът е инцидентен, а санкциите са -врата у пОле"? Аз още не мога да изчистя някои странични ефекти от генома на своите родители, въпреки осъзнатост и усилия, а и ги виждам как се прокрадват и във внука им, за чието съзнание и съзряване съм се борил. Да, той никога няма да причини зло умишлено, или от арогантност. То никой не иска, но между умишлено и арогантно има огромна разлика, а в този процеп - бездна на човешкото поведение никой не гледа. Исконният проблем е че на причинителя се гледа като на еднолично виновен. Да, моментно е така, но еволюционно насложено съвсем не е! Непредумишлено убийство може да има при самозащита. На пътя всички сме убийци, повечето по невнимание, но не и ако си пил, дротиран или с неадекватно за ситуацията поведение. Аз съм против тази формулировка! Щом някой е можел (прав, или пълзешком) да стигне до колата си, значи осъзнава деянието си. Щом шофира арогантно, също! Може да е романтично и свободолюбиво да шофираш, но Ти ежемоментно може да станеш убиец! Пиша го за Теб, за себе си и за детето си, а не за да "чета конско". Сигурен съм че го знаеш, но ако на само още 1 помогнеш да се осъзнае и самодисциплинира - спасил си не само него, а още мнозина. Всичко е въпрос на високи критерии. Иначе идват ниските морал и потребности. Все отнякъде трябва да почнем. Най-близък е онзи, срещу теб - в огледалото. На 1 ръка (приятелска) разстояние са близките, роднините, съседите, колегите и т.н. Всеки от нас има широко обкръжение и прилично влияние. Нама кой друг - Ти и Аз сме повече от законите и държавата! Бъдете здрави и живи! А жив е не онзи който просто диша и шава. Той е плява.
-
1 точкаМного тъжна случка, за съжаление, освен, че е карал много бързо явно има и куп съвпадения. Телефон в ръцете, тъмнина, фарове, черни дрехи и тн. Двойката как не са го чули или видели, за да могат да реагират. Това е голям осеетен булевард без наклон или завои в този участък (така си го спомням поне). Но, в тези случаи, държавата също е виновна. Защото войната по пътищата, не е от вчера. Кипи загинали, мерки никакви. Камери, легнали полицаи, променив закона, бързи коли-млади шофьори, абсолютна кръгла нула направена по въпроса. Не може да има една магистрала и то с дупки, по нея участъци със знаци за ремонт и ниска скорост, които стоят д години. И другото първокласни пътища, с куп ограничения, дупки, опасни участъци, където винаги ние сме виновни. А какво се прави да се построи магистрала, а не да се сложи поеедният знак, след него патрул и да те светка че си превишил скоростта. Еми да айде карай от София до Варна спазвайки всеки знак за 60км/ч, щото сме лакоми и парите за път потъват. Културното израстване отнема стотици години, не става от днес за утре.
-
1 точкаАз вече четвърта година я карам моята, и само положителни неща с нея... Въпрос на очаквания и приоритети! Поздрави на всички ви Хонда-фенове от полското море
-
1 точкаЧестита Коледа на всички! Живи и здрави! Пускам първата си тема с цел бъдеща помощ на колеги имащи такъв проблем, и неговото решение. Все пак сме Хонда форума и споделянето на решението на даден проблем е от особено важно значение, а не да се реши даден проблем и след това никаква обратна връзка и всички знаем какво е чувството. Затова лично аз реших да споделя открито как се правят нещата, а дано и да е полезно все за някого. Колата: Акорд 7 К24 Фейс (Моят личен Самурай) Стартер: DENSO (made in Japan) оригинален 15 годишен неотварян до момента (според мен и това какво беше вътре). Проблемът: При запалване много наистина много рядко бендикса не се връщаше навреме, а оставаше зацепен за вече въртящият се маховик и ....... всички сте чували този грозен звук. Направо сърцето спира за секунда през която се питаш "Сега пък какво стана". Обаче със застудяване на времето този грозен звук взе да се чува в седмицата по 2-3 пъти и беше ясно какво трябва да се направи докато още е в начален стадий. Решението: Трябва да се изкара стартера от колата (е те тука е забавната част) и да се пръсне на части ама буквално. Първо и най-важното нещо е да се свали акумулатора, за да не подранят фоерверките за нова година! Колектора задължително се маха иначе стартера няма изкарване и точно тука е работата, че докато се извади колектора е повече време от обслужването на стартера. Откачат се вакууми, 2-3 букси, дросела, въздуховод и въздушен филтър. Много важно е да се развие долния болт на тази черната стойка на колектора (на снимката отдолу на колектора) иначе започва едно чудене, защо като горните 2 гайки и 3 болта на колектора са развити (при завиването се стягат на 22Nm да знаете) тая гад не излиза. Когато вече излезе изглежда така, даже и табелката не му се виждаше от боклуци. Този по-дългитят болт стой между стартера и блока на двигателя (затяга се с 44Nm), а другия предния се затяга с 64Nm. Тук вече е ясно какво е вътре. Както очаквах смазката (греста) беше се удървила за дългите си години служба и оттам бендикса не връща когато трябва. Последва 2 часа промиване на всяка една част по отделно със спрей за почистване на спирачки. Това е оригиналната схема за този стартер. И точно така беше разглобен част по част и измит от старата смазка и боклуците. Четките бяха в доста добро състояние (минимално износване с размери 6,2мм дебели и 12,9 широки). Ротора изчистен със ситна шкурка и промит със спрей за ел.контакти. След като всичко беше измито до блясък, смазано с литиева грес (графитна) и сглобено обратно изглеждаше еййййй така. След това задължително проверка с кабелите направо от акумулатора докато е на масата, че ако има проблеми да се отстраняват навреме. Като премине успешно теста, както и стана се върна успешно по обратния ред на колата. Точно докато бях свалил акумулатора ползвах момента да му почистя клемите, да го дозаредя и да изчистя и промия със спрей клемите на колата, че не изглеждаха много добре. След това при връщане на акумулатора смазване на клемите с подходяща смазка (технически възелин) за протекция. След целия този филм стартера работи отлично. Върти супер леко и мазно. Иначе мотора пак си пали след 4-5 завъртания, но това е нормално все пак акумулатор 45ah на обем 2.4 Тук бързам да уточня, че всичко (ремонти, обслужвания и т.н. всичко) минава през мен, защото сам си правя всичко от начало до край. Както се казва аз съм си сервиза, затова имам доста наблюдения над самата кола като цяло и вложеното в нея. Заглавието на темата е обслужване понеже не съм сменял никакви части по стартера, а и исках да му видя реалното състояние вместо да взимам излишни части. В случай се касаеше само до едно елементарно обслужване. Дано всичко това да е от полза все на някой в нужда. Весели празници! Да сте живи и здрави!
-
1 точкаНаско ги пита и каза че не са му отговорили или просто няма...нещо такова. Аз питах за качеството - дали има разлика, а то е ясно че едното е щатско, другото-джап.
-
1 точкаДете към баща си: -Тате, тате, аз къде бях когато отидохте на меден месец с мама? Бащата: - На отиване беше с мен, а на връщане с майка ти!
-
1 точкаИзненадан съм защото е executive модел....аудиото е много добро...кожа панорама....фейс....и накрая гол под и врати....толкова ли е бюджетна незнам😯
-
1 точкаМного работа, особено в 2-те руски видеа. И аз мислех нещо за Сивика, ама не му е дошло ред.
-
1 точкаЗдравей колега, гледам си мераклия! Преди 10-на години и аз бях на същия хал само че с CR-V I и стигнах до извода, че една кола не е ли проектирана да бъде тиха, каквото и да правиш няма да я подобриш евтино. Ако ти се чете все пак с какво се занимавах тогава и какви достъпни материали ползвах следвайки принципа описан и от Markony виж тая тема от друг форум 122-ри пост нататък, а ако ти е интересно я прочети цялата, бая си играхме с тестове и измервания с колегите. Пак повтарям, че откакто смених колата се родих. Дори сегашното ми CR-V дизел при същите обороти на двигателя както при бензиновото CR-V първа ген. е по-тихо, а то се кара с доста по-ниски обороти.
-
1 точкаКолега, разгледай тези теми: https://forums.hondabg.com/topic/82494-обезшумяване-на-crv/?do=findComment&comment=1057337620 https://forums.hondabg.com/topic/107649-проект-номер-2-рибарски-автомобил/?do=findComment&comment=1057526175 https://forums.hondabg.com/topic/107649-проект-номер-2-рибарски-автомобил/?do=findComment&comment=1057535140
-
1 точкаМоже и да знаеш, ама ... Маслото на автоматика минава през долното корито на водния радиатор, за да се охлажда. Започни от там - дали нещо не се е объркало при смяната на радиатора? Например да са забравили да върнат обратно маслото, което е изтекло при откачането на маркучите до скоростната кутия?!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00