Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.05.2023 in Мнения

  1. 1 точка
    Отново с Хонда! След като продадох Джаза, минах на нещо още по-джазово: HONDA e Advance 16"
  2. 1 точка
    Направи го на два пъти по- сериозно. Иначе като караш и поддържаш едни обороти се усеща на моменти, все едно колата е угасена и не реагира газта. Натискаш я леко, никаква реакция. При по -сериозен натиск на педала, ускорява изведнъж. Луда работа. На диагностика показва грешка на ключа на съединителя. Не ми остава време да сменя горивния филтър за да го изключа като причина.
  3. 1 точка
    @ceco_accord Палецът и капачката са си консуматив. Отделно си провери и кабелите с лулите. Виж на тъмно дали няма "светулки" тук-там. Ако е пробила лула, няма как да я видиш, обаче. От снимкте по-горе забелязвам и мазнотия в дросела, след клапата. Явно си е за чистене и той, заедно с IACV клапана. Почваш едно по едно, поетапно. Няма друг начин. Твоето ЕКУ и грешки не може да покаже, за да те насочи.
  4. 1 точка
    Като почне да чука връщай леко газта и всичко ще е 6. Щом не пуши и върви според мен може да изчакаш с рециклирането. Ходил съм на майстор и ми каза нямаш проблеми аз вземам пари за сваляне и качване. Рециклирай си ги колко пъти искаш, но гаранция, че ще се оправи няма. И говорим за реномиран сервиз, не за някой случаен. Знам, че е дразнещо, но това е положението с колите с по-голям пробег.
  5. 1 точка
    Цецо смени си палеца въпреки че си го гледал .На стария Акорд бях тъй на газ много повече от на бензин прекъсваше .Проблема се появи от нищото просто загасих и като запалих се получи това прекъсване.
  6. 1 точка
    Готово. Честито и от мен на @ivan_m за наелектризиращата придобивка! Следя темата с интерес
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    https://www.facebook.com/reel/768231331686566
  9. 1 точка
    Ти си с различен мотор от тоя на @ceco_accord. При него е А3 предполагам, докато при теб е Z4 мисля.При теб може да обърнеш внимание на болта на дросела най-вече. Ефекта от чистене на лелеяното IACV е почти никакъв. Ти трябва и ОБД букса да имаш, но данните, които могат да се прочетат не ти вършат никаква работа.
  10. 1 точка
    Няма ОБД , но има 3 пинова което си е диагностика. Има преходници и се гледат живи данни. Там ще си каже.
  11. 1 точка
    Не към "Other models", а отделен раздел, моля!
  12. 1 точка
    Има го и на моя Сивик 6, а на климатик е още по зле. Не гасне, ноо е тука-тука.От скоро имам и друг проблем - на празен ход моторът претриса, а от ауспуха препръцква. Все едно понякога в 1 оборот е на 3 цилиндъра, но не е в ритъм, а случайно. На газ е по-осезаемо отколкото на бензин. В движение си е ОК. Тоест, едва ли е от гориво. Или въздух, или тоци. Моторчето е Д14 - 3500 км след основен ремонт при Фена. Днес гледах капачка и палец. Почистих ги, но промяна нямаше. Въртях делкото леко напред-назад. Разлика във вървежа на колата имаше, но на празен ход си е все същото. Вадих кабелите 1 по 1 - има разлика при всеки изваден. Може да видя и болчето за празен ход, да не е пълно с мизерии. Ванката подозира запушена генерация, но там няма пробиви и всичко е ново - на около 2500 км, а това от видеото е отскоро. petal_20230513_175410.mp4
  13. 1 точка
    Най на края открих мястото.
  14. 1 точка
    Колега, това е редовен проблем при 8ма генерация и се лекува буквално с 5 лева и малко сръчност. Махаш кората на вратата (има клипчета в ютуб как става) и изкарваш говорителя. Като го изкараш, ще забележиш, че мембраната се е отлепила на някои места от рамката на говорителя. Взимаш едно лепило Moment Classic (4.60лв) мажеш мембраната и рамката тъничко, чакаш 10мин да се изпари разтворителя на лепилото(пише го в инструкциите на опаковката) и прилепяш двете части. Монтираш всичко по обратния ред и Воала! Имаш здрав и неразличим от нов говорител :) Вече го направих и с двата предни и не са мръднали.
  15. 1 точка
    Още е рано за сериозен анализ, защото сме навъртяли само 330км с жената за няколко дена. Първите впечатления са много добри. Ще използвам стила на Божинката: Това е голяма кола, само че малка Има много екстри, в това число и автоматично паркиране /пробвах го дава пъти, на разчертан паркинг и на улицата, работи/. Имам и контакт 230 волта/1500 вата в купето! Возията е като на по-голяма кола, все пак е над тон и половина. Много добре стои на пътя, много маневрена / 9.2м диаметър на завой/, много пъргава / 8.3с до 100км/ч /. На магистралата я пробвах до 150 км/ч. Дава добър разход, около 16kWh среден до момента. На градско около 13kWh. Това прави 2.5-3 лева на 100 км. Ако зареждам в слънчев ден /имам 3.9kW фотоволтаични панели/ клони към нула
  16. 1 точка
    Честито! Сподели впечатления от "мъника", моля!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...