Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.01.2023 in Мнения
-
3 точкиОбслужване на стартера на Сивика, че в студовете се замисляше с паленето. Агрегат на четвърт век! Просто нови четки, че старите са наполовина и пружинките вече са разтегнати. Другото е ТОК и ще изкара още толко. petal_20230105_143232.mp4
-
2 точкиНе си гледал внимателно или поне не си разбрал какво се случва. Това което бъркат е илюстрация на методиката и до някаква степен разяснение какво може да съдържа едно масло и по какво биха се различавали. Това което тестват са две маркови масла. Тяхното масло безспорно е много висока летва, ама много.
-
2 точкиЕдин образователен клип за щетите в двигателя от некачествено моторно масло. Клипа е на руски.
-
1 точкаЗдравейте на всички във форума. Нов съм във форума буквално вчера се регистрирах, а моят Акорд го купих миналата седмица. Направих този избор, защото досега карах дизелови автомобили и исках нещо здраво, непретенциозно, и опростено от към демпферни съединители, турбини, дюзи и т.н. Затова и намерих точно това, което търсех Accord 7gen Type S седан 2.4 бензин с ръчни скорости фейс. Внос от Швейцария. За две седмици впечатленията ми от колата са много добри. Върви много добре и на моя стил на каране ми дава разход около 7.5 - 8л./100км. Надявам се да съм направил правилния избор.
-
1 точка
-
1 точкаИзгледах внимателно видеото. Хм, не бил го нарекъл точно образователно. По-скоро реклама на определена марка масло, основана най-вече на чисти внушения. Първо показват един зацапан с масло двигател с незнайна история (км., масло и интервали на смяна), разглобяват го на съставни части и го разглеждат с ужасени физиономии. Единственото, което се казва за него е, че е каран със Стандартно масло. След това започват да смесват различни съставки (на око ), създавайки два вида масла - Стандартно (разбирай лошо, което зацапва и убива двигателите) и Нашето (разбирай масло-слънце, с ПАО, естери и може би амброзий ). След това показват две туби масло - стандартно (внушава се, че всички масла са еднакви) и Нашето (което е различно и великолепно) и започват да тестват забърканите на око съставки, слагайки знак на равенство между тях и съдържанието на тубите . Разбира се, нашето масло се показва отлично, за разлика от този убиец на двигатели - стандартното. За финал се показва един двигател, каран само с Нашето масло - чист, лъскав, сълзи да ти потекат от умиление . Какво да кажа - нелош сценарий, добра игра (има и специалист, който вероятно наистина разбира от масла) и техническа обезпеченост. Със сигурност ще има успех в определени среди.
-
1 точкаМожеш да си го свалиш от тук колега http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5632653 последна версия , работи нормално , има инструкции за записа .
-
1 точкаЧестита нова година колеги!!! Да сме живи и здрави всички! Откакто се сдобих с тази невероятна кола минаха вече 10 месеца и навъртяни 13300 км точно, което не е много, но на мен ми е напълно достатъно, за да изкажа чисто и искренно мнение за нея. Така си паснахме взаймно, че към днешна дата не мога да изкарам и ден без нея (пробвах ама не стана найстина). Това е единствената кола от която не мога да искам нищо ама абсолютно нищо повече. Както споменах по-нагоре предишните ми 2 коли бяха Пежо 307 2.0HDI 136к.с. и паралелно с него Пежо 407 2.0HDI 136к.с., но как да кажа с Хондата беше взаймно привличане. Сравнение между Хондата и предишните е земя и небе нищо общо помежду си буквално. Акорда 7 ген го харесвах от много много отдавна, но не съм си и представял, че някога ще мога да го имам найстина. И така се стекоха обстоятелствата, че мечтата стана реалност. Затова хора никога не спираите да вярвате, защото не се знае утрешния ден какво ще ви предложи. Съдбата си знае най-добре работата. Не съм си и представял, че някога ще имам допир да тази кола, но ето на. На тази снимка си тръгвам от паркинга на КАТ София област вече с номера както си трябва. Такъв сняг ме валя тогава, че не е истина, а количката горката с летнитния сетъп гуми и джанти. Това точно на 07.03.2022г. Тук вече се прибрахме блогополучно . И се започна едно разглеждане, опознаване абе страшна работа направо. Състави се списък с нещата за обслужване и смяна по приоритет. На първо време масла и филтри задълже и 2 нови крушки OSRAM D2S Xenarc, че дясната светеше обаче жужеше вътре като ято стършели . Последва смяна на летния сетъп със зимния пак на оригинални Хонда джанти с гуми Michelin Alpin 6 (досега не бях карал с такива зимни гуми и останах доволен от тях ). При размяната на гумите се оказа че трябва да мине сходимост на предницата, защото летните гума отвътре бяха на конци, но нали е със спортно окачване и въобще не ги видях докато не ги свалих. И хайде края на март направо чисто нови гуми UNIROYAL RAINSPORT 5 последния модел. След това по някое време влезе за фолиране с LUMAR 5% пропускливост (най-яката възможна тъмница) и се получи уникално, защото е черна и просто задницата се сля в едно. Естествено при Румен в Protint. В периода от Април до към Август 2022г. се занимавах с дребни, но дразнещи неща като: - Липсващи щипки по корите и праговете отдолу. - Счупено шофьорско огледало което се оказа пълен китайски боклук и съответно заменено с оригинално фейсово такова. - Неработеща подсветка на радиото - решено след презапояване на два резистора. - Неработещи задни стъкла - решено със смяна на четките на моторчетата - Неработещи задни спирачни апарати и свършили дискове съответно - решено с ремонт на апарати, нови дискове, накладки и течност - Теч от лагера на хидравличната помпа - решено с обслужване на хидравличната помпа и нова течност - Разчекната задница - решено с направа на раздвижни носачи Въпреки че се занимах с толкова много неща на пръв поглед, никога не изгубих вяра в колата, колкото и трудности на излизаха. Все едно се познаваме цял живот като добри и верни приятели, които не си обръщат гръб един на друг независимо от всичко. Просто имаше нужда от помощ и постягане, а кой друг ще се погрижи най-добре за нея освен аз. Във връзката между водача и автомобила трябва да има едно взаймно уважение и нещата стоят така, че ако се отнасяш с автомобила както трябва и той ще ти отвърне със същото. Някога през Август месец реших, че е време да й погледна клапаните в какво състояние са. Оставих я цяла нощ в гаража, за да е напълно студена и на следващата сутрия я отворих. Направих си реглаж на клапаните (Всмукателни - 9' Изпускателни - 11') След това с жена ми и детето направихме една почивка по нашето черноморие малко над 1000 км изминати, багажника до капака пълен и на отиване разход с климатика и по всички ограничения - 6,5л, а на връщане пак същата схема багаж, климатик, ограничения - 7,4л. заради наклона на пътя навръщане. Колата се кара само на бензин АГУ няма и няма и да има. Скоро я брандирах както си трябва вече с клубните поставки за номерата и стикери на Accord Team Bulgaria Ааааа маслото от снимката след броени дни ще захрани сърцето на звяра И тук споделям, че има разход на масло, което е нормално все пак (ако няма разход на масло значи не се кара ) 150-60 мл. на 1000-1100км Последното нещо, което обслужих буквално преди новата година е стартера Към днешна дата черното зверче изглежда така И така отплеснах се с тези преживявания, но те са част от ежедневието и не може без тях. Най-важното което искам да кажа е, че това е кола която въднъж влязла ти в ума и най-вече в сърцето няма излизане оттам по никакъв начин. Не я сменям за абсолютно нищо и имам намерението да сме си много дълго другари в добро и лошо. Вече знам какво е да притежаваш Японски Самурай здрав и надежден и да знаеш, че където си тръгнал ще стигнеш и ще се и върнеш. С черното зверче си паснахме от пръв поглед и най-важното то на моя нрав, а аз на неговия буен нрав. Пожелавам ви да сте здрави и много щастливи през новата 2023г.! Винаги следваите мечтите и целите си даже и да е трудно, в един момент просто се случват хубавите неща. Винаги напред и нагоре! Поздрави на всички да сте здрави!
-
1 точкаАз съм с големия на газ вече 50000 км и средният ми разход е 9.7 на газ, което за мен е твърде прилично.
-
1 точкаТочно си се ориентирал. Такива си поръчах за мен и всичко работи. Само пластмасите(кутията) на ключа е малко смотана, ама не е болка за умиране.
-
1 точкаЗдравейте, аз съм с Акорд 8 2.4 от Август. Имам над 9К км на газ и над 12-13 общо, за сега е топ! Преди това съм карал 2 опела и 2 Аудита и да кажа, че на Акорда обслужването е в пъти по-приемливо от другите. Монтирах ГИ при Markony, и за разхода на газ (12-12.5 с доста газене), няма да коментирам, защото се возя без пари.
-
1 точкаСамите пишещи си противоречите защото сте с различни разбирания. Едните мислят за нова година на производство и че парите били много,а другите от своя страна търсят надеждност и спокойствие при избора на возило ако ще и 13/4+ годишно да е. Обстановката е такава ,че пазара не се диктува от екземплярите в България,дори тези тук са на по-ниска цена от колкото в Европа а са докарани от там(парадокс нали ..има и транспорт+печалба). Ако даден човек се е спрял на модел не му обяснявайте колко е тъп да даде Х пари за стоката ,а по-добре да го подготвим за изненадите които би имал с модела. Акорд 8 въобще не е лош избор-за около 17-20000лв бюджет,няма как да му предлагате автомобил за 30+ щото просто бил по нова година. Има много автомобили 2016+ които материалите и сглобката е много по лоша от на Акорда. Да дадеш "много" пари за "стара" кола но да си спокоен не е срамно, живеем в такива времена,че безпроблемната експлоатация на нещо и неангажираност с посещение на сервизи и пестене на време е по-важно от всичко (поне за мен) . Едното ми возило е на 21год (за мен струва над 20) и си го карам с удоволствие и не се чувствам прецакан от това :))).
-
1 точкаЗдравейте колеги, пробвайте следното:1. Включете на контакт и отворете задната врата ръчно.2. Изключете от контакт и разкачете минусовата клема на акумулатора за една минута.3. Закачете клемата на акумолатора, включете на контакт и пуснете аварийните светлини.4. Затворете задната врата, изключете от контакт и спрете аварииките.Това е алгоритъм за "ресетване" на модула, управляващ електрическата задна врата. Ако няма ефект, то ще трвбва дасе проверят 4-те датчика които следят за препятствия при отварянето и затварянето на вратата.Поздрави и успех!
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00