Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.11.2022 in Мнения
-
5 точки
-
3 точкиЗа сега трупам километри и материал за темата, и тестваме Сивушко. От този така интересен уикенд, само 2 снимки (особено втората) - малкият ми фен в бегачката на най-големият ФЕН.
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точкиМВР купува нови 20 камери. Дано да се ползват по предназначение, а не на т. нар. хранилки.
-
2 точкиАз минах през същата процедура и се спрях на "Дискове и накладки (предни и задни) (EBC Green stuff)"
-
1 точкаДоживях PRIUS да ми хареса! https://automedia.investor.bg/a/2-novini/51294-toyota-predstavi-noviya-prius?fbclid=IwAR2hZxgp7elwn7DO_7qAVKffjIsHv5V4sycZOiz-lLXMkNhFI5IxmDyrME8
-
1 точкаАми като цяло колега не бързам да я продавам Засега съм доволен, автомобила си е супер. Но в един момент може би както казваш на пролет, ще мисля да я сменям. Относно маслото, откакто карам вече с изключен еко режим нещата са в пъти по-добре. Нивото се вдига но не много, може би 2-3мм над максимума, и това при случай че не може да загрее и я изгасиш...
-
1 точкаДавай Никола! https://clubs1.bg/news/czolov-zavarshi-sezona-po-shampionski-na-katalunya/?swcfpc=1&fbclid=IwAR34xQf4Fh_N4uTOsctA8B0pipKyYKO82RqqMHVasHk7HfEkYk2nyaEM8_0 Чакаме те в тази тема.
-
1 точка@dandilov, аз те разбрах и благодаря за уточнението. Както писах маслото ми харесва. Колата работи тихо и равномерно. Ще видим като застудее как ще е студения старт. Инъче капката я взех при загряд двигател само след градско шофиране и ме учуди, че капна много бързо и лесно. Едвам успях да стигна до листа и тя взе, че капна. Това не ми се е случвало с другите масла на 5600км. пробег на маслото.
-
1 точкаПри положение,че Макс е шампион, няма какво повече да вземе от този сезон, а Чеко му трябват точки, въпреки че пак казвам изключително слабо състезание за него, особено,в последните 5-6 обиколки, но това не беше ок ...Аз си мисля че Макс се изнерви от случващото се и му се искаше да стъпи на подиума,но не може да пренебрегнеш съотборника си! Аз ще си остана фен на РБ и Макс , защото за мен те са най- добрите , но това не беше ОК. Ако бях , аз на мястото на Макс , въобще нямаше да се замислям просто да върна газта и да го оставя пред мен . За мене играе мн егото, в случая и не толкова "здравата" психика на Макс, го изкара на това дередже. Остана само 1 състезание, да се насладим на формулата, а от догодина нека да има конкуренция, в лицето на МБ , за да водим истинските пилоти какво могат , иначе тя работата е ясна :))
-
1 точка
-
1 точкаСупер, да ти е честита! От Канада ли е или от Щатите? Понеже подобни случаи зачестиха, направих и нов подраздел за Acura, където местя тази и подобни на нея теми.
-
1 точкаАйде крайно време беше Нещо не мога повече снимки да кача. Сега седи на зарядно, че акумулаторът е почти умрял.
-
1 точкаИмам три поръчки от Amayama, две по 75лв и една 100лв с доставка International e-packet беше 10 евро на пратка (сега като гледам няма такава опция), не съм плащал нищо на митницата. Имам и поръчка от Ebay колет от Япония за 500лв дойде с EMS и пак не плащах ддс и мито.
-
1 точкаПроцедурата с компа е задължителна, дори да не си правил нищо по колата, а само си разкачил акумулатора за 10-на мин. Аз като се замисля, преди около месец го свалях за доливане на вода и зареждане. После не съм правил обучение. Може това да е причината. Дори да не чистиш клапана, може да пробваш само с обучение дали ще спре да гасне. Разкачаш аку за 10мин. и правиш 3-те упражнения за 15мин. Кажи речи трябва ти половин час. Удачно е преди да разкачиш аку, да загрееш двг, за да не го форсираш после студен до 3к.
-
1 точкаОтчет: Днес на -10 си запали без никакъв дерт. Отделно няколко дни бях по Тревненския Балкан и там нямах проблеми покрай ниските температури и снеговалежи. Така че, може би проблемът ми се реши с почистване на IACV + обучение на компа след това. Мога да кажа, че мотора работи по-добре от преди по отношение на обороти - доста по-умерено поема при смяна на скорости. Усеща се, че смесообразуването е по-коректно. Преди: След: Препарат: И понеже се бях запътил да сменям горивния филтър (неуспешно), имайте предвид, че се продават разни менчета, които уж са точен заместител на 16010-ST5-932 и 16010-ST5-931, но се оказа, че не е точно така (левия е стария): Този, на който се натъкнах беше някакъв Toyo-нещо си (не го бъркайте с Toyo Roki). Пълната височина трябва да е 112mm, а между двата отвора около 100mm. Този, на който попаднах беше 116 към 105 и съответно не може да се надене на горивната тръба - дори в чашката на държача не влиза като хората...
-
1 точкаМистерията се реши. След доста четене и ровене - това, което съм пропуснал е, че на тия коли квото и да смениш или да пипнеш после трябва да обучаваш компа наново... Та кво съм направил аз вчера - след чистене на IACV съм променил параметрите му и компа се е ошашкал. Цяла вечер няма оправия...сваляй IACV, тествай, чисти дросел...няма ПХ и тва си е - мъртвец. Пали, гасне, натиснеш педала форсира, пуснеш - гасне. Ето я и процедурата за обучаване всеки път, когато смените/почистите агрегат пряко влияещ на режима на двг: 1) Разкачате минусовата клема на акумулатора за 10мин. (може и по-малко ще каже някой сега, но аз реших да не си правя повече експерименти, че ми дотегна от проби-грешки). Целта е компа да се нулира или ресетне. Може да се осъществи и с изваждане на 1 предпазител - кой точно не знам. След 10 мин. закачате клемата обратно; 2) Изключвате всички консуматори; 3) Давате на контакт, чакате 2 сек. и палите; 4) Веднага подавате газ с педала докато достигнете 3000 об. и задържате така 5 мин; 5) Отпускате педала и чакате още 5 мин. на ПХ или докато перката на радиатора се включи два пъти; 6) При наличие на климатик, пускате го да поработи на ПХ още 5 мин. След тази процедура ПХ се нормализира и в момента е в заводските граници - около 700. Да се има предвид, че това е само първоначално обучение. Компа тепърва ще си прави статистика спрямо стила ви на каране и на база на тази статистика впоследствие ще формира по-ясна картина на управление на процесите. п.п. Дали първоначалният проблем (внезапно гаснене след 1ви опит за палене на студено сутрин) се е решил с това калибриране и чистене на IACV е рано да кажа. По-натам ще си покаже.
-
1 точкаМоже да се смени само той. Според мен обаче не е зле да пробваш да си възстановиш стария. Все пак преди да купуваш за да е сигурно на 100%, че не сменяваш здрава част > разкачаш акумулатора > разглобяваш кората около волана > откачаш буксите на клемореда > на самия клеморед където излизат кабелите трябва да има букви, по които се ориентираш кой кабел за какво е(контакт, аксесоари, стартер) > вкарваш сондите на мултицет в съответните дупи на буксата > започваш да въртиш ключа между контакт и старт > гледаш дали не се увеличава съпротивлението прекалено много при връщането на ключа от старт към контакт, което говори за разпадане на връзката.
-
0 точкиЕей с връзки сте..!Там на шофьорската сядат,само баш пилоти и ФЕНове! Аз съм бил на другата,но в движение по "Дракона"!
-
-1 точкиИма едно лечение за КАТ, полиция и другите такива, без пожарната. Тотална и едновременна смяна по грузински образец! За съжаление ще изгорят и много кадърни и образовани, но......
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00