Днес намерих време да се занимавам и да сменя биалетките и да сложа новите бобини заедно със свещите на 0.8 gap. Биалетки купих на CTR, преди години бяха добри и се надявам и сега да са така. Имам идея за старите биалетки които са ОЕ та да видим но това е за друг път.
Тръгнах да сменям свещите и естествено, точно на 1-вият цилиндър който хванах не става и не става да влезе камъка. Когато поглеждам вътре то парченце свинска опашка. Няма да гадая как е влязла там но си играх 40 мин да я махна...
След като махнах това парче, тествах и новият камък 16мм за свещите. Доста съм доволен, лепнат веднага и с лекота
Свещите си ги "минах" стандартно с медна грес както обикновенно а старите ще си ги държа за всеки случай. Те са на около 40 000км но има още хляб в тях.
Новите бобини са си на местата та да видим сега с 0.8 gap дали ще има някаква разлика като си мисля, че по-скоро не.
Естествено драми не може да няма та някъде съм пукнал водният радиатор и тия дни трябва да го сменям и него...Ще видя какъв антифриз ще взема като в момента е Хонда. Не знам и колко литра събира системата при смяна на радиатора, че го сменяха в сервиз преди години. Това е за момента
P.S Направих и едно трипче от 300км с "баба" Аеро...Ми, доста доволно и приятно вози особено в сравнение с FN2-то.