Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.09.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте, Трети (мислех вторият да е последен, но по съвет на колеги в групата продължих) тест с масло - MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 след дълги преходи: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 ILSAC GF-6a, API SN RC; 3) Маслен филтър – Honda 15400-PLM-A02, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –180650 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9080 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 28.06.2022; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 665 л. Rompetrol (България), Knez Petrol, Eko, Газпром (Сърбия), JET, ENI, Avanti (Австрия), BP, Leclerc, Total (Франция), Esso, OMV, Sprint (Германия), OMV (Словакия), Kruiz, Shrell (България) ; 11) Kтм = (л.665 / 4.5 л.) = 147,8; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране и малко градско около 5 мин мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,5 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
  2. 3 точки
    @sy66 При теб главният проблем е с какво масло е карана досега и на какъв интервал е сменяно! Тоест да не би да е късно вече за използване на правилния вискозитет. 1. Не карай повече от 6 - 7 хил. км с това 5W-40. 2. На следващата смяна сложи нещо по-нормално за модела. Пълна синтетика с работен вискозитет около 9 - 10 mm²/s, за да видиш дали ще го харчи. После ще се преценява какво да се използва занапред.
  3. 2 точки
    Ходих да оглеждам един сив акорд в същата автокъща, на тази не и обърнах много внимание, видя ми се позахабен салона. Уж сериозни от автокъщата , снимки от фактури, електронни сервизни книжки . Леко ме отказаха, искаха 20лв за тест драйв ,сигурно имат тяхна си логика за това но.. Сивия Акорд го продадоха междудругото, имат и един бял освен този.
  4. 2 точки
    Какво казваш с тоя пост? Имам пари и си купих кола от магазина? После съм технически неграмотен и я обслужвам в Бултрако...Да си жив и здрав и да си я караш със здраве! Твоя двигател не влиза в селекцията.Аз съм технически грамотен и знам какво се случва вътре...в двигателя.Знам всяко едно болтче за какво служи. И да виновно е маслото и експеримента на някой доставчик на части към Хонда. Открили са го и са го оправили след 2-3 години.Факт е че тънките масла са много малко разпостранени и не се ползват от незнание или нарочно ,като в твоя случай. Просто не им пука за твоя автомобил. Освен това имат неграмотна политика,неграмотно управление и неграмотни механици. За ценовата политика няма да говоря..Благодарение на скромната ни тема за масла ми звънят от Мазда, Нисан, Лексус форумите за съвет как да си решат техните си проблеми.Там явно си нямат мислещи и рабиращи хора..
  5. 1 точка
    ACC - Adaptive Cruise Control. Спазва автоматично дистанция от предната кола LKAS - Lane Keeping Assistant System - Следи за бялата маркировка на лентата, за да си стои в нея. Тая екстра е добра, макар че в България, аз лично не бих я ползвал, просто защото има прекалено много идиоти на пътя и предпочитам да съм винаги в готовност да реагирам. Мисля, че в мерцедес S класа я бяха сложили за първи път - от 2000 до 2004 модела, ако не ме лъже паметта. Аз не съм виждал CRV 3та генерация с пера на волана. Може би колегата визира по-новите модели. Относно бензиновия двигател - дори да е на между 150-200 хиляди километра, ако колата е поддържана правилно, няма да има проблеми. Ако си притиснат финансово по-добре изчакай за правилната бройка, ще излезе. На 2.0 може и никога да не ти се наложи да сменяш веригата.
  6. 1 точка
    Ако не огледаш поне 10 няма никаква представа да добиеш.Затова ходи гледай сравнявай. Виж я тази сервизна история за която казват в обявата.Но за мен дизел и то от Италия е повод да пропусна тази обява. Всички внесени CRV 3 gen коли се продават точно когато им дойде времето за смяната на веригата, а там в този отсег се сменя всичко и ако е оригинално е мнооого добра цифра.Имаш оторизиран сервиз питай за комплект за смяна на верига. Едно да знаеш добрите екземпляри заминават до часове след публикуване на обявата.Едва ли някой ще сподели тук конкретни впечатления за определена обява. Търси си от Швейцария в пъти по добре поддържани от Италия. Прочети малко теми в раздела за 3та генерация доста е коментирано по въпроса дизел бензин и тн. Струва ми се на снимката на шьофьорската седалка много смачкан ръба и е сниман да се прикрие отгоре.
  7. 1 точка
    Преди много години (,около15) работех през лятото в една автокъща, която внасяше коли само от Швейцария. От там съм запомнил 2 неща: Кола по възможност внос само от там, тъй като се виждаше в какво състояние идват в сравненое с колите на съседите ( не че и при тях нямаше попадения... Но рядко), и за мен задължително бензинова ( всички дизели без изключение пристигаха с километраж х3 този на бензиновите. Освен ако не отидеш някъде лично да си я вкараш дизелова на малко км. За което обаче ще си кихнеш доволно) аз лично дизелова кола на окло 7-10г. Под 450к. Колометра рядко съм виждал да пристига. Но сега е друго, сега ги омагьосват още там. Та съвета ми е, щом си се спрял на дизел гледай с 6 очи защото наостина ги вкарват на края на силите им и после тук ги плюем че дизела на хонда не толкова ОК а това числя,,че съвсем не е така. Успех.
  8. 1 точка
    Здравей и добре дошъл!Дано скоро станеш и колега.Кола по картинка не се купува...забрави за обявите.Все едно да смениш блондинката с брюнетка по скайпа...всички са кучки!. Хиляди теми има за избор на кола,но винаги личния ти късмет играе огромна роля.Правилния начин е да наемеш специалист...каращ същия модел или колега занимаващ се с ремонт на Хонди,за преглед.Не се доверявай на автокъщи имащи доверен сервиз,гарантиран произход и "всичко обслужено" Хондата ,която си харесъл се продава при 3 случая.1.Сериозен удар,ремонтиран по каско,но вече не е същата кола.2.Изтичане на лизинга и смяна с нов лизингов автомобил.Стария се оставя в магазин на Хонда преди изтичане на гаранцията...90-95к км или 4 години и 10 месеца.3.Наближаване на първо основно техническо обслужване.Това се случва на 180-190к км.Предстои ремонт за около 4-5к евро и е по-изгодно да се продаде колата.Километража се прави на 120-130к и заминава на пазара.Та кой от трите варианта си харесваш?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...