Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.08.2022 in Мнения

  1. 1 точка
    Здравей, бих искал да поръчам Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-40 5x1L Стойност на поръчката: (5*6.94)*1.9775 = 68.62 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер Поздрави!
  2. 1 точка
    Пак привет. Смених помпата пак с Аисин наред с ангренажната ролка и ремъка. Та, помпата се оказа протекла,а аз изобщо не я включвах в смяната, взех я само защото е евтина, като всичко друго по тази кола. От ремонта на главата, миналата есен, и някъде в началото на зимата се появи някакво мяукане откъм ангренажа. Гледах външните ремъци и се съмнявах в тях, също и в натягането на ангр.ремък. Около 65 000км. е изкарала.
  3. 1 точка
    Не бях срещал колега такъв поздрав,не разбирам поздравяваш ли ни или друго правиш. Но все пак да помогнем,може би ще се вслушаш в съветите на модератора. Това е темата за смяна на маслото на скоростната кутия.
  4. 1 точка
    Така си е по ТСБ-то: Добавки никога не съм слагал и не знам кои и от къде са читави.
  5. 1 точка
    @Emil Yankov, @Emiliano и @Емил Янков, добре де, не ти ли омръзна? Правиш още една регистрация, кръщаваш си темата "хонда Емил", пускаш я в раздел "За форума", пишеш не... хайде, да кажем несвързано. Какво очакваш да се случи този път по-различно от предишните няколко? Сериозно, този път няма да заключвам темата, отговори ми сам, има ли нещо, което ти се струва не наред? Има ли си раздел за CR-V 3? Има ли ясни имена на темите в него, от които можеш да се ориентираш за какво ще става дума в тях? Мислиш ли, че ако не можеш да се ориентираш с предходните две неща, ще успееш да смениш маслото на кутията на колата ти, без да рискуваш да си отвориш беля на главата?
  6. 1 точка
    Сигурно знаеш, че си имаме си човек във форума, който може да ти намери хубава такава? Направо бих му звъннал. Ще те насочи към правилния двигател и година за твоя бюджет. Поддръжката е по-скъпа от сивика, но все пак отиваш два класа нагоре.
  7. 1 точка
    Тук има полезни коментари: https://m.facebook.com/groups/1283781701715358/permalink/5305838562842965/ Като цяло е много здрава кола, но може да се очаква да хвърлиш известна сума да я стегнеш в началото – според зависи какво улучиш. Разбира се, такъв списък с евентуални проблеми би бил дълъг за всяка кола на тази възраст, че и доста по-нови.
  8. 1 точка
    Не ме кефи тоя GS. Иначе е от калибъра на Ледженда, ма вътре е много олд фешън. От големите и заслужаващи си комбита, бих гледал Опел Инсигния и Шкода Суперб, или Октавия.
  9. 1 точка
    Проблема е решен , масово продават дясно жило 1980 мм дълго , поръчах 1963 мм макар че не видях разлика като ги сравних , най накрая днеска намерих време и място свалих старото "ново" , сложих новото и ръчната дойде.
  10. 1 точка
    "Някои другари не са другари"! Получават "Мъмрене пред строя". Днес, около 12:00ч, Црна Маца посока център. Хонда CR-V, рег.София град **4499**, на 200м преди табелата за ограничение 120км/ч ми влезе в багажника, буквално на боя разстояние. Аз бях в бързата лента със 130. Започнах да намалявам и подминах табелата 80 със 90. След като изпреварих колата в дясно от мен се прибрах в средната лента. "Колегата" ме издуха с яко ускорение, изпревари няколко коли със скорост очевадно много над допустимата 80км/ч, пресече две ленти и засичайки камиона в най-дясната лента се шмугна в отбивката за околовръстното. Явно много, ама много бързаше за някъде.
  11. 1 точка
    „Парадоксът на нашето време е, че имаме високи сгради, но ниска търпимост, широки магистрали, но тесни възгледи. Харчим повече, но имаме по-малко, купуваме повече, но се радваме на по-малко. Имаме по-големи къщи и по-малки семейства, повече удобства, но по-малко време. Имаме повече образование, но по-малко разум, повече знания, но по-лоша преценка, имаме повече експерти, но и повече проблеми, повече медицина, но по-малко здраве. Пием твърде много, пушим твърде много, харчим твърде безотговорно, смеем се твърде малко, шофираме твърде бързо, ядосваме се твърде лесно, лягаме си твърде късно, събуждаме се твърде уморени, четем твърде малко, гледаме твърде много телевизия и се молим твърде рядко. Увеличихме притежанията си, но намалихме ценностите си. Говорим твърде много, обичаме твърде рядко и мразим твърде често. Знаем как да преживяваме, но не знаем как да живеем. Добавихме години към човешкия живот, но не добавихме живот към годините. Отидохме на луната и се върнахме, но ни е трудно да прекосим улицата и да се запознаем с новия съсед. Покорихме космическите ширини, но не и душевните. Правим по-големи неща. но не и по-добри неща. Пречистихме въздуха, но замърсихме душата. Подчинихме атома, но не и предразсъдъците си. Пишем повече, но научаваме по-малко. Планираме повече, но постигаме по-малко. Научихме се да бързаме, но не и да чакаме. Правим нови компютри, които складират повече информация и бълват повече копия от когато и да било, но общуваме все по-малко. Това е времето на бързото хранене и лошото храносмилане, големите мъже и дребните души, лесните печалби и трудните връзки. Времето на по-големи семейни доходи и повече разводи, по-красиви къщи и разбити домове. Времето на кратките пътувания, еднократните памперси и еднократния морал, връзките за една нощ и наднорменото тегло и на хапчетата, които правят всичко – възбуждат ни, успокояват ни, убиват ни. Време, в което има много на витрината, но малко в склада. Време, когато технологията позволява това писмо да стигне до вас, но също ви позволява да го споделите или просто да натиснете „изтриване”. Запомнете, отделете повече време на тези, които обичате, защото те не са с вас завинаги. Запомнете, кажете блага дума на този, който ви гледа отдолу нагоре с възхищение, защото това малко същество скоро ще порасне и няма да е вече до вас. Запомнете и горещо прегърнете човека до себе си, защото това е единственото съкровище, което можете да дадете от сърцето си и не струва нито стотинка. Запомнете и казвайте „обичам те” на любимите си, но най-вече наистина го мислете. Целувка и прегръдка могат да поправят всяка злина, когато идват от сърцето. Запомнете и се дръжте за ръце, и ценете моментите, когато сте заедно, защото един ден този човек няма да е до вас. Отделете време да се обичате, намерете време да си говорите, и намерете време да споделяте всичко, което имате да си кажете. Защото животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни.” Джордж Карлин
  12. 1 точка
    Здравей, ако си решил въпреки всичко да правиш промивка със специално промивно масло, имам останала една не отворена туба от това + още около 300-400 мл от друга. Около 4.4 л общо.
  13. 1 точка
    Здравейте приятели, Искам да споделя един опит от последните дни. Горчив опит, за съжаление! Имах случай с Honda CR-V втора генерация 2.0 мотор с десен волан. Трябваше да й сменим съединителя. Изкарахме по рама един AISIN, който го даваха подходящ. Разглабяме и няма никой - нищо общо със истината! И като се започна... По модел излизаха 3-4 съединителя по различни марки, Valeo, Exedy (който докарахме от Унгария), един LUK, втори LUK... И не ставаше и не ставаше... Накрая започнах да събирам на части нещата от тук от там, нагодихме феродовия диск (лагера е ясен), но притискателя няма такъв. Накрая се оказа, че само LUK го прави неговия и имаше един единствен, отново в Унгария. 2 дни зверски нерви! 2 дни бензин, обикаляне по всякакви фирми за части и много десетки телефонни разговори. В крайна сметка се оправихме, сглобихме колата и всичко беше точно. Но горчивия опит не беше това, че видяхме зор с осигуряването на частите. Всеки опит е полезен и ни учи на нещо! Горчивия опит беше с клиента! Защо? Защото два дни след като му сменихме съединителя дойде в офиса ми да държи сметка защо му бил 470 лв. съединителя след като в Нас Ауто същия този бил 270 лв. Човека отказа да ме разбере, но лесно е да прочетеш номера от кутията и да отидеш да си го поръчаш от някъде. Впрочем Нас Ауто го имат само като номер, но не може да го доставят този съединител (попитах ги!). Отказа да ме разбере, че ми отне зверски усилия, за да вкарам колата му в пътя, а не да я изкарам на паркинга и да му кажа да се оправя. Отказа да ме разбере, че вкарахме 6-7 човека зверски усилия, въобще, да стигнем до номенклатурата на тая част. Но нищо, всички да сме живи и здрави! Човек винаги му се струва, че ливадата на съседа е по-зелена! Поздрави!
  14. 1 точка
    Не съм експерт, но доколкото съм запознат: Не е точно така. Сместа газ/въздух винаги е в по-голямо съотношение от тази бензин/въздух, по обясними причини. Именно затова за газовите инжектори се взимат времената на отваряне на бензиновите и се умножават по някакъв коефициент. В идеалния случай този коефициент би бил еднакъв, ако поведението на инжекторите е линейно спрямо оборотите и натоварването на двигателя. Но на практика не е, а и всеки двигател е различен, така че се налага използването на таблица. Тъй като идеалната стехиометрическа смес (газ/въздух) е константна, газовият компютър би трябвало да се стреми да я постигне, без да обърква бензиновия. Това се прави при първоначалните настройки и донастройки, когато се създават или коригират тези таблици, регулира се налягане и т.н. Общо казано целта е при работа на газ бензиновите времена да не се отклоняват от тези при работа на бензин, т.е. да има възможно най-малко корекции от бензиновия компютър. В идеалния случай това трябва да се прави и динамично от газовия компютър - т.е. адаптивност в реално време. Тук зависи от конкретния софтуер, но не може да има пълна адаптивност без OBD. Доколкото съм се интересувал, компютрите на BRC, Romano, Prins и други утвърдени имена имат. Но...дори да и да пише, че има OBD, остава въпросът как и дали софтуерът ползва тези данни и дали сервизът ще направи настройките достатъчно старателно. В това не съм сигурен. Така или иначе, според мен е важно сервизът да настрои до-впръскване на бензин при високи обороти, за да може малко или много да се охлаждат клапаните. Поне на теория, на практика не знам дали има голям ефект. С две думи, най-важно е в сервиза да разбират и да са съвестни.
  15. 1 точка
    Когато не са оригинални остават вибрациите,,писано е за това. Почистихте ли дросела.
  16. 1 точка
    Характерно е за модела. Заподозрени са тампоните на двигателя, но не си спомням някой да е писал, че ги е сменял и съответно да даде 100% отговор дали това е решението. Аз лично съм свикнал и не им обръщам внимание.
  17. 0 точки
    здравейтеби от мен запитването ми е следния имам хондa C-RV 2009 CDTI ..Как става сменянето маслото на ръчна скоросна кутия и колко литра са необходи ми.Благодаря
  18. 0 точки
    Те понеже са само Поршета по улиците...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...