Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.08.2022 in all areas

  1. 5 точки
  2. 1 точка
    Понеже колега отвори дума за предните дискове - да споделя моите впечатления. Колата имам от 2 години и имаха видим ръб, та все си мислех че ще им дойде времето. Питах в Юби-Ко, Миро рече: "Ако не тресат - карай - оригинални са". Миналата година колегата Плевелчо смени неговите, та ме пита дали ги искам - не ги бе изхвърлил. Не спирали добре и имало лека вибрация, но били само на 10 000км. Взех ги - нали са аванта. Единият имаше неестествено петно (като от кавитация), та ги дадох на стругар да ги изравни. Каза че са от калпав материал (нееднородна сплав), което ясно си личало по работата на ножа. Жалко че нямам снимки преди и след обработката. В понеделник ги сложих при моя майстор. Сменят се супер лесно, ако имаш правилният инструмент! Карах ги полекичка, няколко км градско - уж да си легнат с накладките и да се лъснат. Вчера викам да ги понатисна и още при първото екстремно спиране от 80 се изметнаха и предницата взе да тресе. Охладих ги и полекинка спират, но при много малка скорост се усеща намаляне на скоростта до 0 на тласъци, все едно припомпвам педала. При второто екстремно спиране от 100 - мАмма мИа. Та за няма 20 км пробег и 10-тина спирания, реших че "нема да яде Асан баница". Занесох моите да им махнат ръбовете и пак при майстора, да си ги сложа, да ми не паднат зъбите, а и докато не се е прецакало нещо по окачването от тая вибрация. На снимката се вижда полумесецът на който са работили накладките (тъмните сектори) спрямо стругованата (по-светла) част, в която не са опирали в диска. Това при работили дискове с огледална вече повърхност не си личи. С моите си е благинка, колата си ги "позна". На 27,5 мм са, но ще спират още. Според щампата са такива: https://www.autodoc.bg/herthbuss-jakoparts/7898057 Не знам като нови как са били, но ... Майсторчето каза че брат му на "Бавареца" си съсипал чистак нови "маркови" дискове зимъска, в една киша, но не от нея, а като стигнал града - отишъл да махне мизерията от колата, обаче почнал да я мие от джантите. Това било "голема грешка" и необратим процес! Зад накладките дискът е още горещ, а останалото водоструйката го охлаждала екстремно. Вероятно потвърждение на това е и обратната страна на тези дискове - там няма такъв полумесец и неравномерност. Попаднах на 1 руско материалче с подходящи артикули: https://parts.towox.ru/blog/articles/analogi-tormoznyh-diskov-honda-legend Странно е че за Япония са 28 мм, а за Европа 30 мм. Иначе и двата вида са с допуск за износване максимум 2 мм, което значи че при еднакви спирачни апарати, моите могат да изкарат до 26 мм габаритна дебелина. Между плочите са 10 мм, както на тестваните (десният), така и на моите (левият), но на снимката не изглежда така заради ръждата по ребрата. Десният след струговане е 29,4мм, а левият е 27,5 на незнайни хил. км., но е "европейски". От опит с автоматиците имам навика при спиране до 0, да отпусна малко спирачките след секунди и колата да се търколи 1 педя напред, а ако съм спирал по екстремно до 0, правя това няколко пъти. Така охлаждам диска равномерно, за да не минавам на "Р" (паркинг) с лоста и да пускам спирачката.
  3. 1 точка
    Здравей, за мен следното: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x5L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-speed-diesel-additive-1-l.html Вид и количество: Liqui Moly Speed Diesel Additive 4x1 L Стойност на поръчката: (57.95 + 13.95 + 4*12.40)*1.9775 = 240.30 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  4. 1 точка
    Далеч си - днес по обед - 96 стинки за литър газ. 26,82 лв Монтана - Русе.
  5. 1 точка
    Здравейте Да- около 300 лева на бройка за предните дискове от Бултрако- въобще не си струва да се търсят по- евтини варианти. Поздрави
  6. 1 точка
    Чак пък електричар. Реглаж може би, но калибровка.... Виж цени на ОСРАМ в някое представителство. Аз на моята купих такъв ОСРАМ за около 60 лв на крушка с 4 г гаранция. А най-интересното беше, че докато ги сменях от фаровете извадих абсолютно същите.
  7. 1 точка
    Такаа..! Аз стигнах до извода, че без рязане няма да стане! попитал съм в алито поне пет човека, но отговора, е че не стават за прозорци с режим ауто на двата предни без преправяне! Сега, закупих си един/пак от алито/ за 20- тина лева, който продавача ми отговори положително, че ще мога да командвам и 4 те прозореца без допълнително дистанционно, но... трябва си преправяне на инсталацията! Тази седмица ще се вкарвам в филма и ще пиша за резултата!
  8. 1 точка
    Така или иначе ще стигнеш до сервиз за задния панел, та там ще ти кажат. Кофти е сгъната и в повечето сервизи ще откажат. Врата, в същия цвят, в една от моргите е 99лв. То нюанси бол, ама на снимката е същото сиво. Само боята на "ремонтирана" врата ще е повече пари, та и аз съм за "нова" врата.
  9. 1 точка
    Друго си е V6 без "изкуствено дишане".
  10. 1 точка
    Здравейте! От доста време си търся Honda CRV - трета (фейслифтова) или четвърта генерация, бензинова с ръчни скорости. Тази автокъща ми се набива на очи от доста време. Въпроса е имате ли информация до колко са коректни и автомобилите стават ли? Конкретно тази обява https://www.cars.bg/offer/627ba2eb1b309b3cc10b92d2
  11. 1 точка
    Среща на летището в Сливен
  12. 1 точка
    Веригата се проверява, като се сложи мотора на белези, а не с пръста. Друг вариант е(без да се сваля капакът на клапаните) да се погледне състоянието на обтегача през ревизионния му капак.
  13. 1 точка
    Здрасти, благодаря. Не съм давал допълнителни документи за технотеста. Евро 6 е. Извънградско 8,8 до 10,9 в зависимост от тежестта на десния крак, първия разход 100-120км/ч при втория 135/150км/ч.градско 15.2.Поздрави
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...