Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.01.2022 in Мнения
-
6 точкиКараме на акорд! Момчето задобрява. Обяснил съм му тънкостите на пилотирането, практикува ги, но резултата не го удовлетворява. Заряза ги и изгледа няколко пъти онборд реплея на Хамака, направи си анализ и взе да ме настига, а снимките са от обиколката в която усетих че е готов да ме надвие. Той не е запален по Ф1, но има респект и аналитичен ум, та рече: "Щом е 7 кратен, значи има какво да научим от него". Отглеждам си 17 години приятел, а той сяда и за 10-тина мин. практика ме побеждава (ех младост), но в живота синът трябва да надскочи бащата. Първата кола е на Хамака(от който сме още далече), втори съм аз, трети е синковеца, но последните 2 виража взе губейки по-малко време от мен и подобри времето ми със 170 хилядни.
-
2 точкиЗа да ти протече между помпата и сервото, най-вероятно изпуска задното бутало. А това няма значение колко е пълно казанчето. Щом ти е толкова пълно казанчето, провери ли, дали не се стича по него нещо и от там да подлизва до сглобката между помпата и сервото? Може първо да изтеглиш излишната течност от казанчето, да забършеш добре и да следиш, дали отново ще тече.
-
2 точкиЗдравейте!Заредих го сложих акумулатора и пак светна чека.След ден изгасна и повече не светна чека.И така до днес.Вече Една седмица никакъв чек не светва.Затова не писах досега.Мислех ,че ще светне.Но все пак благодаря на всички взели участие в дискусията.
-
2 точки
-
2 точкиКогато Махатма Ганди следваше право в Лондон, професор с фамилно име Питърс имаше лошо отношение... но студентът Ганди никога не сведе глава и срещите им бяха много чести. Един ден Питърс обядвал в университетската трапезария, Ганди дошъл с подноса си и седнал до него. Много високомерният професор му казал: ‘’Студент Ганди, не разбираш ! ''Прасе'' и ''птица'' не сядат да ядат заедно.’’ Ганди отговаря: ‘’Бъдете спокоен професоре, аз ще отлетя!'' И ситуацията се промени. Професор Питърс, изпълнен с ярост, тъй като разбираше, че студентът го е нарекъл ''Прасе'', реши да отмъсти на следващия изпит... Но студентът отговоря блестящо на всички въпроси. Тогава учителят му задава следния въпрос: ‘’Ганди, ако вървиш по улицата и намериш две торби, едната с мъдрост, а другата с пари, коя от двете ще вземеш?’’ Ганди отговаря без колебание: ‘’Сигурно парите, професоре. ‘’ Усмихнатият учител му казва: ‘’Аз на твое място бих грабнал мъдростта, не мислиш ли?’’ Ганди отговаря: ‘’Всеки взема това, което няма, професоре.’’ Истеричният вече професор пише "IDIOT" на изпитния лист и го връща на младия мъж. Ганди взема листа и сяда ... след няколко минути се обръща към учителя и казва: ‘’Професор Питърс, вие сте се подписали на листа , но не сте написали оценката ми... ‘’ Ако допуснете дадено нещо да ви навреди - то ще ви навреди. Но, ако не го позволите - нещото ще се върне там, откъдето е дошло.
-
2 точкиЛампата Имало един лекар, който бил много способен и всеотдаен и правел всичко възможно да излекува своите пациенти. Благодарение на него оздравявали хиляди хора, които били на прага на смъртта. И ето че един ден при него се явила Смъртта и му казала: – Виж какво, ти си наистина много добър лекар, но като спасяваш толкова хора от смъртта, нарушаваш равновесието в света. Предлагам ти сделка. От днес нататък, когато отиваш при някой болен, ще виждаш до главата му една лампа. По пламъка в нея ще разбираш дали човекът трябва да умре, или има още дни на тази земя. Слабото, гаснещо огънче ще бъде знак, че трябва да оставиш човека на мен. А ако гори силно и ярко, можеш да го лекуваш. И като гарант за нашето споразумение, ще ти оставя твоята собствена лампа. Нека бъде в теб, за да знаеш, че разполагаш със собствения си живот. Като казала това, Смъртта изчезнала. " Един ден наскоро след това извикали лекаря при тежко болно новородено. Когато влязъл при него, той наистина видял до главата на детето лампа, в която мъждукало слабо, едва забележимо огънче. Лекарят се замислил, но му станало толкова жал за майката и за младия живот на детето, че нарушил споразумението. Той взел малко масло от собствената си лампа и долял в лампата на детето. Огънят в нея се засилил и тя засияла. После се погрижил за бебето и си тръгнал. На другия ден отишъл в бедна колиба, в която живеело многодетно семейство. Майката била на смъртно легло, а около нея стояли притихнали седем деца. Лампата на жената светела толкова слабо, че всеки момент щяла да угасне. Прелял и на нея от маслото в своята лампа. И така, ден след ден, историята всеки път се повтаряла. Нито веднъж не успял да спази условието на Смъртта и всеки път доливал по малко от своята лампа. Минала една година и лекарят се разболял тежко. И когато погледнал към лампата на живота си, видял, че едва мъждука. Изведнъж до него се озовала Смъртта и казала: – Ти доста хитро ме измами и наруши нашето споразумение. Но ето че дойде и твоят час. Днес съм дошла за теб. Лекарят се озовал в отвъдното, в огромна зала, където били наредени много гаснещи лампи като неговата. – За теб има нов шанс – казала Смъртта. – Тъй като не пожали своя живот заради другите, сега ти е отредена специална награда – имаш право да си отлееш масло от всяка лампа, която виждаш тук, и да продължиш живота си с още много години. – Не, не желая да се възползвам – поклатил глава лекарят. – В такъв случай аз вече нямам власт над теб. Ти си свободен, защото, когато човек посвети живота си на другите, той е безсмъртен. "Ако живееш само за себе си, ти си излишен товар на земята. " - Сократ
-
1 точкаТо каквато и беля е имало да става, вече е станала... Особено тая гняс в турбото... Сега постепенно могат да се проявяват последствията. Дано да не съм прав! Относно грейд 5W-30, няма абсолютно никакъв проблем, само трябва да е по ACEA C2, или ACEA C3, за да пазиш DPF-а.
-
1 точка
-
1 точкаПиша това инфо само за да допълня темата, ако на някой би му била полезна тази информация. Днес смених маслото Кастрол EDGE 0в30, карано е точно 4к.км, като 99% от километрите са само извънградско, при средна скорост 37-45км. Като цяло никъде не съм превишавал 140 ( магистрала ) и съм карал само и единствено с ограниченията. Маслото при самото източване не забелязахме някаква особена промяна освен, че беше черно на катран, но това е дизел и е нормално ( предвид и километрите ), отваряме масления филтър ( хартиен елемент цилиндричен, като на Москвич 12-так), на около 5-7 мм от основата му гъста гняс полепнала плътно нямаща нищо общо с масло, а нещо, като секрет от носа ( с извинение ), само, че черен. Майстора се уплаши, говорим з амасло на точно един месец и точно 4к.км каране полека без качване на излишни обороти. Филтъра, стария беше някакъв ФИАМ и според мен бая работа е свършил. Сега налях Мoбил1 ESP LV 0w30 и монтирахме маслен филтър МАНН, да видим какво ще покаже след 5к.км.
-
1 точка@Capt_Flint Ако ти е интересно, можеш да прочетеш цялата история за маслата в този форум. Трябват само интерес и търпение. Информацията е систематизирана както следва: https://forums.hondabg.com/topic/101841-faq-1двигателни-масла-обсъждане-1-част-първа/ https://forums.hondabg.com/topic/104671-faq-2двигателни-масла-обсъждане-2-част-втора/ https://forums.hondabg.com/topic/112760-faq-3двигателни-масла-обсъждане-3-част-трета/ https://forums.hondabg.com/topic/113303-faq-4-двигателни-масла-обсъждане-част-четвърта/
-
1 точкаПроблемът се реши, малко със закъснение ще споделя. :) . Тествах всички светлини, мигачи, стопове, габарити, аварийки и се оказа , че крушка на заден ляв габарит е изгоряла. Следва замяна и всичко е точно. Като извод мога да направя две заключения. Или при изгаряне на крушка инсталацията нещо се скофтва или Японците са го измислили хитро - като ти изгори крушка там където по- трудно сам ще установиш (както отзад), друга която лесно се набива на очи (мигача) ти дава сигнал като не функционира правилно. Истината е някъде там :)
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 1x4L + 1х1L Стойност на поръчката: (24.04 + 6.96)*1.9775 = 61.30 лв. Допълнително по каталога коментиран по Вайбър: Въздушен - MANN-FILTER C 2620 - 13.48 лв. Маслен - BOSCH 0 451 103 276 - 12.37 лв. Купе - BLUE PRINT ADT32528 - 14.23 лв. Свещи - NGK 5703 - 4 х 28.32 лв = 113.28 Обща стойност на поръчката: 61.30 + 13.48 + 12.37 + 14.23 + 113.28 = 214.66 лв. Начин на плащане: - Revolut Начин на получаване: - чрез куриер
-
1 точкаЗа автомата е друго. Може и сам + 1 да смените цялата течност. Изсмукваш всичко от казанчето и ако има видими отлагания го почистваш. Пълниш до горе, +1 помпи на педала (следейки в казанчето да има и да долива), а ти отвиваш последователно пробката на всеки апарат, точейки докато дойде новата течност. 1 литър трябва да е достатъчен. Пътем си виж състоянието на апаратите и накладките.
-
1 точка@dandilov Сърдечно благодаря за изчерпателния отговор, който значително наклони везните в полза на Shell Helix Ultra. И не конкретната препоръчана марка масло е най-важното, а че благодарение на такива като вас, информацията, която доскоро считах за "insight knowledge" достига до нас. Страхотен форум си имате тук
-
1 точкаЗащото е пипкава и бавна процедурата,ако нямат специални техника и инструменти. А има и такива които измиват казанчето слагат нова само там и си готов.
-
1 точка@Capt_Flint Shell Helix Ultra 5W-30 и RAVENOL HCL SAE 5W-30 са една категория масла, с осезаемо преимущество за Shell-а поради: - GTL ( VHVI III+) базово масло в смес със хидрокрек III-та група (VHVI III). По-термостабилно, по-ниска изпаряемост, изключително чисто. (GTL = GAS To Liquid, получава се от природен газ); - По-ниска температура на замръзване ( -50С), следователно по-течливо при ниски температури = по-облекчен старт и по-добро мазане при студен старт сутрин; - По-висок TBN, около 12, следователно по-голям ресурс от диспергиращи свойства; - Богат, съвременен пакет противоизносни присадки, гарантиращи по-добра защита на двигателя и минимални високотемпературни отлагания и нагари, в сравнение с редовите масла в същата категория. Допълнителна информация: https://www.oil-club.ru/forum/topic/40678-shell-helix-ultra-5w-30-свежее-new-2020/ https://oil-club.de/index.php?thread/1847-shell-helix-ultra-5w-30/&postID=110185#post110185 И моят лабораторен анализ: https://forums.hondabg.com/topic/113303-faq-4-двигателни-масла-обсъждане-част-четвърта/?do=findComment&comment=1057604727 Производството на GTL базовото масло е по-евтино от производството на хидрокрек от петрол. За това и цената на Shell-а е толкова ниска, а качеството е високо. Не случайно карам с такова масло! Защо да плащам 2 - 3 пъти повече за същия ефект...? П.П. Има и https://www.ato24.de/en/toyota-motor-oil-5w-30-sn.html Но заслужава ли си...?
-
1 точкаДа, може и да има, ама колегата, който съм коментирал няма МАП инсталиран.Говоря за конкретния пример, а не как може да бъде в общия случай.В 99% от случаите при SQ24 се използва мап само при настройката и то първоначалната. МАП има задължително, когато е на метан колата. Старите разрухи FLY SF, SQ56 както и P&D не коментираме, там МАП си има в кита.И не е ползван МАП-а, който си го има колата. До скоро и SQ32 нямаше МАП, но новите китове си идват с МАП вече. Всякакви конфигурации на БРЦ-та съм виждал, но масовия случай съм го описал. И спрете с другия газаджия да търсите под вола теле. Конфигурацията на колегата е такава без МАП и така. Следователно няма как да е развален и система си работи достатъчно добре и така.
-
1 точкаПохвално, че даваш обратна връзка как се е решил проблема... Много колеги питат нещо, дискутира се, оправят си проблема, изчезват и не считат за нужно да споделят резултата...
-
1 точкаНеговата уредба няма такъв, така че пак се изказа неподготвен. @JHM може и да е от ниските температури, но не са били толкова ниски. БРЦ-то по подразбиране при температура на рейката -10 градуса минава на бензин докато не се стопли малко. За толкова години може и мембранита да са се поодървила малко. Не са скъпи, ако искаш да ги смениш.
-
1 точкаВ контекста на горното, във Франция е прието, че една бутилка от 750 мл. е "порционът" за двама души при едно хранене. От там са измислени и малките 375 мл. бутилки, които се дават на човек при пътуване в самолет, влак и т.н. Наздраве!
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00