Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.01.2022 in Мнения
-
2 точкиНяма и да намериш. Това с МАП сензора е новата вълна у фейсбук газаджийските групи. Той не виждал уредбата, не знае компонентите, или пък не е запознат с дадената марка газов инжекцион, но пък МАП сензора е прецакан, независимо какви са симптомите.
-
1 точкаМакс добре го би, ама по празниците седнАх у седалката, да потренирам час/два за двубоя. Намерих точната кола и най-кратката писта и се фанах за воланя с педалите. Начии, тоа Хами е некво божество, сигурно си струва милионите. Условията са - серийна кола (AMG GT3 2016) и никакво пипане на заводските настройки + гуми racing hard. Ми аз дори златната обиколка 1:24:000 не мога да докопам с моето 1:24:884, а диамантената му е 1:22:965. Мерса въри прилично, ама не спира и не завива като Хонда. Вложил съм целио световен опит да го вкарам у виража и не успявам да му държа предната ос където искам. Спирам късно като Рьол с танц по спирачката, търся сцепление с волана като Льоб, помпя газта като Сена на излизане и нема сваляне на времето, ама нема а се давам - има още ваканция.
-
1 точкаПонеже не разбрах може ли отново- Като тръгне да прехвърля от бензин на газ, отново връща на бензин, или прехвърля на газ успешно, и сменя на бензин след натискане примерно до ламарината? При първия вариант клапан на изпарител или сонда има задръстен, при втория диференциалното налягане може да пада и да си действа защитно софтуера. При всички положения за тия години и км си трябва някво обслужване, но бял кахър е всичко свързано с газста.
-
1 точкаИмах тема тук за съединител. Не чети, какво ти пишт хората, защото ще те объркат. Не знам, защо тук пишат хора със 7ма ген., като двата съединителя нямат нищо общо. Съединител за 8ма ген дизел само ОЕМ и нищо друго. Струва около 800лв. Не се вкарвай във филма с афтърмаркет съединители, защото на много фирми за авточасти програмите им не стават и им излизат съединител за 7ма ген, въпреки, че си дал номер на рама и като го вземеш се оказва, че не става на 8ма. Съединител: 22105-RL0-315 Маховик: 415 0468 10
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30; 18x0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 0W-30; 2х0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: HONDA PSF 0,354 L; 1x0.354 L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: HONDA DUAL PUMP FLUID II; 2х0.946 L Стойност на поръчката: (18*6.49 + 2*6.29 + 6.99 + 2*13.95)*1.9775 = 324.88лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точка@ceco_accord случвало ни се е И с леджънда и със сивика (наскоро) - просто окачването се свива на макс и всичко се удря във всичко. Звука е стряскаш (метален). Щом гумата и джантата са здрави, значи си топ - свиркай си
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA 5W30 0.946 L 4 Х 0,946 L Стойност на поръчката: (4*6.49 )*1.9775 = 51.34лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Поздрави !
-
1 точка@Dimitrov8827, аз бих проверил, дали има ремонтни комплекти за тази помпа и бих сменил първо него. Понякога използването на ремонтен комплект с оригинален компонент е по-добро решение и изкарва по-дълго от подмяната на целия компонент с aftermarket такъв. Преди няколко години имах подобен проблем на моя Сивик 6 и след подмяна на комплекта, помпата все още си работи без забележки.
-
1 точкаhttps://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=28463&sid=796b3469d5dd119a3400b03eca6e5d5c Тъй като бях, предупреден от админа, за некоректен пост😱🤐🙈, поствам линк към темата... Колегата от Субаруфорумът е интелигентен, познат доста, и уважаван от всички!!! Но, и той стана жертва на една,, Канадка"... Хубаво е, човек да знае, че нещата могат да излязат от контрол-особенно в България=да се чете подробно!😣🤔😵) ... 🤐 Успех с начинанието
-
1 точкаНеговата уредба няма такъв, така че пак се изказа неподготвен. @JHM може и да е от ниските температури, но не са били толкова ниски. БРЦ-то по подразбиране при температура на рейката -10 градуса минава на бензин докато не се стопли малко. За толкова години може и мембранита да са се поодървила малко. Не са скъпи, ако искаш да ги смениш.
-
1 точкаМеждувременно, леко освежих спирачните апарати с една черна боя и нови водачи, тъй като имаше доста дразнещо дрънкане при преминаване през неравност. Всичко изглеждаше доста добре, но имаше много леки точици ръжда по задните панели и знаех, че сега е момента в който да се вземат мерки. Разглобих колата, външно и вътрешно цялата и я пратих при тенекеджията. На левия панел се изкърпи едно малко парче, а десния само се изчисти. Боядисаха панелите в камера и се получи доста добре. След това дойде мойта работа. Отвътре измазах колата с продукти на Fertan и я изпръсках с парафин под праговете. Вътре така и така беше разглобена, всичко се изчисти и се премахнаха няколко излишни инсталации за музика :D Започна едно бавно сглабяне с набавяне на липсващи щипки и крепежи, салона се изпра цялостно, всичко се приведе във възможно най-свежо състояние, но за жалост чужди намеси и годините са си казали думата. Намерих доста трудно стелки за модела и китайските педали се замениха с нови гумички.
-
1 точкаКато вчера 4 Ген фейс с кейлес: -Закъсахме тук никой не може да помогне пътната помощ идва, може ли да ти я докараме да погледнеш. 10 мин по тел. това направихте ли онова направихте ли сменихте ли батерията в ключа.... да да да. ОК. след 1 час понеже са на 45+ км от Русе, прибирам се и чакат пред ателието. Поглеждам , ей наистина нищо, а ток има. Вземам дигностиката и викам : Откачахте ли АКБ. - Не . Откачам чакам закачам И.... щтрак всичко тръгва. Как се прави това със скритото съдържание? 😮
-
1 точкаИма има .... начин. Зависи от обурудването. За Острова всичките са с Аларма. Другите - по избор при покупка. 3-та генерация си има драми с тея аларми. Писал съм и в друга тема.... Дори едното не палеше от активираната (дефектирала) аларма която забиваше и пречеше на нормалната комуникация на компонентите. Колкото повече електроника, толкова повече ядове.
-
1 точкаБлагодаря, колега. Свързах се с ФенаБГ и той има такава част. Ще взема обезателно. За момента почистих маркуча и я нахлузих на останалата част от тръбата. Има много странни изпарения и леко пуши от долната част на двигателя, със странна миризма. Най-вероятно от доста разлетия антифриз, докато я карах със спукана тръба. Благодаря на всички отзовали се, ще пиша, ако има ъпдейт.
-
1 точкаИ аз минах по този път моята беше Англичанка 1.4/90 Д14А8. Не се сменя колектора,но трябва да се свали за да се монтира новото. Само коляното е както каза колегата около 15 лв.
-
1 точкаМоята е японска и там колекторът е метален и тази тръбичка върви заедно с него. Най-добре да провериш с VIN номер какъв е твоя колектор и съставните му части (Japancars.ru или в сайтовете за оригинални части на хонда). Аз успях да намеря следното, където се вижда, че тази тръбичка е отделна (под номер 14 в списъка) и дори я има по българските сайтове - 15-20 лв. или пък тук. В такъв случай си изтеглил дългата клечка, но все пак трябва да се свали колектора за нейната смяна.
-
1 точкаОт тук ли го купи? Чувам и от други места, че на нашия пазар, MAHLE KNECHT вече са китайски. Интересното е, че MAHLE KNECHT се произвеждат и в Русе, а търговците ги внасят от Китай. Абе съвременният свят е тръгнал с краката нагоре... Тая "Максимум печалба" ще ни изяде главата!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00