Мдаааа, тухли и тем подобни ронливи обекти - категорично НЕ.
Местните викат - сейфти фърст!
Вдигането на колата на стойки се прави по двойки. Вдигаш предницата и слагаш две стойки, после задницата ако искаш.
Ако вдигнеш само едното колело, колата става много паянтова.
Предницата е най-добре да се вдигне с дълъг, нископрофилен "крокодил", поставен на средата на предния "мост". Задължително дръпната ръчна. По този начин при вдигането се мести крика, а не колата. Отзад, ако не можеш да стигнеш с крика до задния мост, си избираш друга твърда точка по средата. Ако те притеснява куката за теглене, поставяш дебела талпа, или греда под коритото за резервната гума, или там някъде. Освобождаваш ръчната и вдигаш.
Свалянето - по обратния ред.