Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.10.2021 in Мнения

  1. 6 точки
    След много колебание дали и колко ме дразни, си смених омачканата и протритата кожа на шофьорската седалка заедно с дунапрена.
  2. 4 точки
    Капков тест 1 1. Amsoil Signature series 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-200400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.09.2021до 22.10.2021г. 8.Мото часове около 30. 9.Изразходвано гориво 100л. пропан бутан и 12л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM made in USA. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло- Mobil1 5w30 esp,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 26ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната.
  3. 3 точки
    Времената промениха хората, а по-точно хората промениха времената със своята невъзможност да обработват и синтезират познания. Масовият човек се отказа от тази битка и се хързулна по галопиращото битие. Тъмните векове са родили ренесанса, чрез елитът, но тогава той е бил друг тип, а не като днешният. За сега проблемът е ясен, но не и решението: https://www.reduta.bg/невежеството-е-новото-нормално/
  4. 2 точки
    3000 е оптималът приципно.
  5. 2 точки
    Ако търсиш икономично шофиране, поддържане на постоянна скорост не е оптимално за баири и спускания. А това не е рядко срещано по нашите пътища. Иначе който каквото да ти казва, най-добре да си тестваш сам.
  6. 1 точка
    Съжалявам за късното ми включване, но да благодаря за поста.:) Добавих Барадал за бензинови дюзи и я карам от 2 седмици само с 100 октана Шел, ОМВ или Еко. Имам чувството че върви малко по-добре и градското ми сега е макс 14. Поздрави:)
  7. 1 точка
    Човек е дълго изречение, написано с много любов и вдъхновение, ала пълно с правописни грешки. Йордан Радичков
  8. 1 точка
    Виж оборотите на мотора при тези 3 скорости, но разхода не зависи само от тях. Максимум 8-10% +/- спрямо 100-те км/ч.
  9. 1 точка
    Здравей колега, може да споделиш въпросните клипове, а също и ако имаш снимков материал от извършеният ремонт. Ще е полезно за хората с подобни проблеми.
  10. 1 точка
    Споко, истината е по-прозаична. Масло се сменя на топъл мотор. Точи, налива до макс и затваря. Ти го мериш на студен (неработил половин денонощие) и в картера се стичат поне още 300-400мл. Ето ти горницата. Премери го на топъл мотор - минутка след гасенето и ще видиш че ще е на горната граница. Масло в картера се мери на топъл мотор, а общо количество в мотора - на неработил денонощие - различни неща са.
  11. 1 точка
    Карах дизелов акорд 7-ца. префейс 6 години и най-доволен бях от Кастрол 0W30,но само и единствено този от съвместната разработка на Кастрол и Хонда. Купувай само от общите поръчки във форума, поне ще си сигурен че е истинско. Кастрол от БГ никога, тук е пълно с ментета.
  12. 1 точка
    Тук бъркаш. 2008 излиза Акард 8. Представен е 2007-ма. Това значи че 2006-та е финализиран като логистика на производство и поддоставчици, а като проект и прототипи / тестове е приключен преди фейслифта на Акорд 7. Тоест, на чертожната дъска 8-мака е бил около времето когато татко и на Тумберк е изтумбил мама и. Нали не смяташ че производството е началото? То е краят на определен модел, а след появата му на пазара вече се знае кардиналната концепция за следващата генерация.
  13. 1 точка
    Здравейте колеги. И аз имах проблем с подгрева на шофьорската седалка и след всякакви опити и замервания се стигна до демонтаж на седалката и сваляне на кожата на самата седалка. Добре че се видя проблема още в предната част на седалката (на сгъвката, където се пада в началото на нагревателчето). За проблема търсих клипове в youtube и от там се ориентирах за разглобяването и запояването на прекъснатия нагревател. Сега работи добре и загрява за около минута.
  14. 1 точка
    Update Поръчал съм тръба за EGR за смяна, очаквам доставка и смяна в Бултрако Пловдив. Качвам клип, какво се случва при стартиране регенерация на ДПФ. output.mp4
  15. 1 точка
    Моята нямаше никакви шумове от там. Хванаха проблема при регулиране на клапаните. Веднага се обадих на @fenabg и той ми изпрати вал и цедките. Ето така изглеждаше стария ми вал Освен за горните неща може да обърнеш внимание и на централното заключване. Бензин или дизел?
  16. 1 точка
    Провери за прегорял клапан! При мен със същите симптоми се оказа точно това на 3-ти цилиндър.И един не поискан съвет ако се окаже това след като оправиш главата за да не правиш двойна и тройна работа направо си смени сегментите и биелните лагери !
  17. 1 точка
    Не знам кой се е учил на твоя двигател но явно това е станало от майстора ти. Ето ти на какви стойности трябва да са клапаните. тук има и други стойности Направете ги по средата като стойностите са по ръководство вх-0.08-0.12 и изх-0.16-0.20 Какви са тези стойности 0,15 на входящи???????? Оправете това и на газ на колко ги проверяваш,изобщо регулирани ли са имаш ли информация. Това не го прави повече може на лада,така може да изгори бобина или комутатор. Следващия път като взимаш Хонда гледай ти да си сложиш газта,явно но ще си проличи впоследствие,предния собственик явно не е правил нищо. Какво масло като вискозитет караш сега.
  18. 1 точка
    Със същата кола съм и аз. Малко я покарах на бенин , но разхода беше сходен.Сложих и газ и сега е от 17 до 20 в града и твърдо 13 извънградско.Отдавам по-високия разход на стария автоматик.Имам познати със същите, но ръчка и разхода им е с около 2 литра по-нисък.
  19. 1 точка
    Здраво момци, повдигам тази тема за да не пускам нова. След като продадох и двата си Бенца, по стечение на обстоятелствата при мен остана бившата кола на баща ми Хонда ЦРВ К20 автомат фейслифт, 2006та лето. Колата е Швейцарка изглежда на истински 200к км, аз понеже съм си мераклия педант досега и' правих подобрения, ще взема после да пусна една тема. Та да дойда на прословутия въпрос за разхода на бензин (колата няма газ... все още) дето ви е омръзнал до болка.:))) Тия дни я засичам по лампа( знам че не е меродавно, но все пак)..като светне лампата веднага зареждам... и в Софийско градско ми дава 15.5-16/100 през тези дъждовни дни. Професионален шофьор съм, знам и карам икономично, без газ, дистанция, инерция, мин. спирачки. Маршрута тези дни е от Белите брези до Летището през центъра, малко въртене из Дружба и обикновенно наобратно към брезите, ползвам доста околовръстния Младост и после надолу България, което е отсъствие на "тръгни-спри" режима. Колата е обслужена преди 300 км всички течности и филтри, и реглаж на клапаните. Свещите са на 18к км. Лампи не светят никакви. Колата си върви много добре, не е мудна, не тресе. Карам я с 95 на ОМВ и Шел. Въпреки това тоя разход ми се струва много, Сааба ми преди време, по-тежък, бенизиново-турбо автомат 250 кс ми даваше 14 и то с настъпване тук-там. Ще я гледаме на живи данни, но ще се радвам на някакви насоки от старите хондажиЙ.:) Детонационен датчик, температурен датчик, ламбда, ако не работят като хората ще ми свети ли чека или не е задължително? Мисля да проверя дали съм с правилните свещи и да изчистим дросела, това са ми първите идеи. Предваритвлно благодаря:)
  20. 1 точка
    Работи си без проблеми, поне с два поредни айфона при мен. Тънкостта е, че pair-ването се извършва единствено и само през гласовото меню, т.е. трябва да си говориш с колата. В това видео е обяснено много подробно:
  21. 1 точка
    Сашко търсиш - сервиз Дина 13.
  22. 1 точка
    Затваря се в зависимост от гама лъчите на слънцето и ъгъла на луната спрямо гринуичкия меридиан и само ако колата ти сочи екватора П.С> Тоя форум е опасен за здравето, човек може да получи сърдечен удър докато чете
  23. 0 точки
    По-заслужилият достатъчно е служил. Аз викам биковете да бият? Люси между 2 Акура (болида), ще е чудно порно.
  24. 0 точки
    Обичайната грешка. Приемчика му дава тубата и вика - събира Х,х л, ама гледа от ръководството за зареждане, а не графа смяна. а "гарсона" слуша и налива. Ма що не сипват тъй по баровете, ами цепят грама на 2 и не изцеждат бутилката.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...