Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.08.2021 in Мнения

  1. 3 точки
    Здравейте отново. Вече имам изминати около 2 400 километра от Шумен до Касел,,(Германия). Харвито е много по-добре от преди. Бях с доста натоварено ремарке и доста натоварена кола. Поддържах скорост около100-120 км/ч. Качва си баирите почти без замисляне и без да ми минавам на четвърта скорост. Разхода на газ много ме зарадва. Под 9.5/100. Със смукателни колектори сън на D16W5. Само че съм със кутията на стария възушен филтър и съм пригодил тръби от него до колектора. Единственото неприятно нещо е, че ми се скъса ремъка на климатика .Размера на гумите ми е 205/70/15. Това ми свали малко оборотите. Сега ще я пробвам празна без ремарке и с товар в колата и със същата скорост.
  2. 1 точка
    Здравейте, колеги. Да се похваля и аз с новата придобивка от магазина - Сивик Х, 1.5 турбо екзекютив със CVT. Взех я в събота (16.11.2019). Засега съм с доста добри впечатления Нормално, спрямо леджънда се усеща разлика в материали, конструкция и т.н. (крачка назад) Откъм глезотийки - доста доволно. Ако някой го интересува нещо конкретно (@ceco_accord) - да пита. Ще отговарям, ще разискваме и ще има още снимки Надявам се на дългогодишна безпроблемна експлоатация. Целта ми е поне 9-10 год. Да видим.
  3. 1 точка
    Здравейте, искам да поръчам следното: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.htm Масло ATF DW-1 2×4L Стойност на поръчката: (2*54,56*1.9775 =216 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД до 25.08.21г Начин на получаване: - чрез куриер*
  4. 1 точка
    Не е лошо да уточниш и за каква кола питаш.
  5. 1 точка
    Не вярвай на сервизната книжка , ако не е достатъчно достоверна информацията в нея ( т.е.с фактури и други документи удостоверяващи обслужванията и ремонтите ) ! Всеки новозакупен автомобил би следвало да бъде обслужен изцяло ( смяна на всички масла и течности , ролки , ремъци и т.н. ) особенно в България . Смени си маслото на кутията и ако пак има проблем - тогава в сервиз.
  6. 1 точка
    Част 2. На бързо да ви разкажа за една голяма грешка, която доказва, че човек не трябва да живее в миналото. И такааа, след доста доста време една вечер при случайно ровене в Мобиле се натъкнах на черна 6-та купе с D16-ка в област Русе. Колата от снимките изглеждаше горе долу добре, стокова, права и без някакви видими сериозни косури. Мене ме интересуваше колата да е права, не удряна, да няма гнило и да е черна . След дълга и трудна комуникация със собственика и на страхотана дата 2-ри февруари, се отправих към Глоджево. Който не е ходил до там, няма идея какво приключение е пътя и то когато си тръгнал с ниска кола + отвратителното време. Там заварих нещо което беше сдъфкано и изплюто, но заради сериозното разкарване взех колата почти на пук. Най-кошмарното ми пътуване през живота , колата нямаше радио, фарове, спирачки (едното предно колело задържаше), гуми, мощност, чистачки, а интериора и беше покъртителна кочина. Живи и здрави се прибрахме в София, на следващия ден на път за работа колата спука водно съединение. Маслото течащо през годините си беше казало думата и маркуча се беше размекнал, сменх маркучите и капачката, нов антифриз и поне този проблем беше решен. Технически нещата не бяха много розови имаше си доста работа по колата. Двигателя, течеше целия, не вървеше, светеше чека и т.н Имаше липсващи успокоителни тампони, колата беше грешно зацепена, свещите бяха тотал, реглаж на клапаните не беше виждала от както е внесена в България. Оправихме тези основни проблеми + спирачките. Вътре цялата кола се разглоби, всичко се изпра изчисти и сглоби на ново, с много части от старото купе. Доста работни часове се хвърлиха по колата докато заприлича на нещо годно за движение по пътя. Но като теглих чертата и видях до къде съм стигнал и какво остава реших че не ми се занимава повече, полирах я, дооправих някои други неща, като счупените странични огледала и продадох колата след като я бях върнал към живота, поне до някъде.. Накрая колкото и да приличаше от 50 м на старото купе, нямаше нищо общо. За щастие бях успял да си откупя джантите белите BSA-та и си ги запазих. В част 3 ще има най-накрая Б-серия в тази тема .
  7. 1 точка
    Може да се закара да - БУЛТРАКО МОТОРС АД да я закачат на софтуера и да тестват кутията. Кутията на автомата има няколко соленоида ,всеки от тях има тесни канали и цедка,не случайно е дадено да се опреснява маслото за да работи тя безпроблемно. Конкретен соленоид в моята отговоря за точно тези придърпвания,и той е линеарния соленоид. Колкото и да са безпроблемни автоматите на CRV ,те искат едно да се подържат,като се сменя маслото навреме. Трябва да се прегледа в сервиз твоята.
  8. 1 точка
    Аз залагам на , дори и никога да не е опреснявано маслото. Какво друго ли?! Без оглед и тест драйв - не знам.
  9. 1 точка
    И тая година Бог даде отпуска - дни десетина. Рода, приятели, морето обаятелно, Легендата без драми повози ни очарователно. 1720км - вътре пълна, вънка жегата, у трафика безкраен с газ до ламарината. От екипажа няма оплаквации, от мен И - само адмирации!
  10. 1 точка
    Съжалявам, че си останал излъган, от опит знам колко неприятно е. Остави ревю на къщата в Google, там ще го видят повече хора. С детайли, така има повече тежест. Нещо, което със сигурност си научил (и по-добре сега, с кола за 5000лв вместо с такава за няколко пъти повече) е, че втора ръка кола се купува след като се покара и след като мине сервиз. Още повече пък нов внос, от автокъща. Репатрак, оглед + диагностика в сервиз излизат общо 50-100лв. Дори колата да е чудесна, винаги намират по нещо, което пък е добър повод да се намръщиш и да се спазарите още малко надолу. Наблюденията ми са, че на кола на която ти отказват оглед в сервиз - нещо не е наред. Ако колата е читава - веднага намират временни номера (фирмени) или съдействат с репатрак, дори за тяхна сметка, за да направите огледа и да стане сделката. Веднъж след като е купена колата, нещата стават по-сложни. Все пак могат да се търсят права по съдебен път. Ето пример за спечелено дело за автомобил с дефекти от автокъща. Цитирам базата на която е взето решението на съда: Добре е да се пазят детайли - например снимка на обявата от където се вижда, че колата се продава в добро състояние (което се предполага, ако изрично не изброени дефектите, с които си се сблъскал). Важно е отстраняването на дефектите, за които имаш претенции, да не се извършва преди да се заведе делото, за да не може продавачът да спори за необходимостта или стойността на ремонта. Разбира се, всичко това отнема време и нерви, но като не се внимава преди покупката, само неприятни варианти остават след нея.
  11. 1 точка
    Автоматика е най-добрия обикновен (хидро трансформатор) има 5 скорости (дълги са) 1-ва 60, 2-ра 120 :) Това е и последния чист автоматик, има опция и за ръчно превключване. Много съм доволен от колата, моя модел е фейслифтовия, има лед фарове и стопове, подновена тапицерия, подобрено окачване. Най-добрата кола за мен.
  12. 1 точка
    Ако случайно закъсаш и колата не може да запали там се пъха ключа за да освободиш лоста Р (паркинг) на N (неутрална) за да я местиш или дърпаш.
  13. 1 точка
    След повече от година успях да реализирам този проект, точно както е описано в немския форум. Системата работи без грешка. Благодаря на колегата DTEC.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Като дете мечтаех за къща на Луната. От къде да знам, че след около 25-30 г. на село ще стане като на Луната..
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...