Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.06.2021 in Мнения

  1. 3 точки
    Honda CRV 3 ген. код двигател R20A2 2011год бензин 150к.с Смяната става чрез източване от долната помпа,тя се вижда като се застане срещу колата и се гледа между двигателя и радиатора. Течност е спирачна и е ДОТ4,използваната от мен е на АТЕ Пробката на долната помпа е аналогична на тази от спирачните апарати,използвах маркуче и шише в което да се събира старата сп. течност. Помпа се педала на съединителя докато протече чиста спирачна течност. Това е преди смяната Казанчето и след смяната Ефекта е добра работа на двете помпи,и хода на педала на съединителя.
  2. 2 точки
    Honda CRV 3 ген. код двигател R20A2 2011год Това е процедурата по ръководство при смяна събира 2.2л масло HONDA MTF. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001940.html Сваля се лявото предно колело за да има достъп. Долната пробка е квадрат3/8 а горната е за ключ 17. Събира точно 2.2л до протичане от горната пробка. Маслото по ръководство е това Задния диференциал събира 1,2 литра от това масло. Пробките се отвъртат с квадрат 3/8, намират се от долна от лявата страна а горна от дясната срана. На горната пробка пише DPSF Събра точна 1,2л до протичане от горната пробка. Това е процедурата по ръководство https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000000974.html Маслото изтече доста тъмно,тъй като не изтича цялото ще бъде сменено пак след малък пробег.
  3. 1 точка
    Здравей Johnny_V3, Както колегата Krasi-mir по-горе пише това е JDM булбар. Аз го намерих с всички необходими крепежи и понеже не съм с фейсливтова броня не се налага да се реже нищо. На по-горната снимка не съм завършил още проекта. Сега вече изглежда още по-добре(виж прикачената снимка). Тук в тази тема съм описал подробно нещата:
  4. 1 точка
    Ако имаш предвид че "ще си покаже рогата" и ще резне Хами на пръвио завой, тава леко ма притиснЯа, щото на онзи веке требе да му е омръзнало се така да го "такоа изотзадзе" и може "да не му даде".
  5. 1 точка
    Да, но няма как да да кажем на черното бяло. Много добре се възстановиха мерцедес и напълно заслужено според мен. Незаслужено обаче по-задни места за редбул. Както каза Макс, глупава квалификация. Все пак стартира от трета позиция, дано успее да се изтегли зад ферарито и да затвори Люис.
  6. 1 точка
    Да това важи за спирачките и тяхното казанче ,за съжаление това малкото казанче което е за съединителя се следи визуално. Да колега tony® всички точки от 1 до 7 са точно така. Аз използвах малка бутилка от сок защото там няма място,и това маркуче което влиза плътно в пробкатка. Източихме чрез помпане на педала защото така се раздвижва помпата излиза всичката чернилка,която беше не малко. Процедурата я повторихме след 3 седмици,и пак излезе мътилка. Трябва да се прави на изстинал двигател , доста пари при загрял такъв След двете процедури с маслата беше сменена и тази на спирачките . Ключа за пробките тук е 11. Казанчето е това,в лявото голямото,на което течността също беше много зле. Използвах същото маркуче и тази ботилка. Тук вече трябва да се внимава да не влезе в системата въздух,попадне ли в АБС модула се изкарва само чрез принудително задействане,или хлъзгав терен. Има доста схеми кое след кое колело е поредността , аз започнах от най-близкото предно ляво и после задно дясно,предно дясно задно ляво. Както се вижда и от спирачната система изтече доста мътилка. Две системи подценявани за обслужване спирачна и на съединителя, използващи една и съща течност ДОТ4. На съединителя може и пред блока да се смени, докато спирачките се маха всяко колело и определено подемник върши работа и улеснява. Мястото там е ограничено поне при този двигател,ако има такова да защо да не се използва спинцовка. Тук при съединителя дори и да влезе въздух бързо се изгонва чрез помпане.
  7. 1 точка
    Едната пластмаса е при кутията на въздушния филтър. Другата(тази дългата ) е зад подкалника към купето на автомобила
  8. 1 точка
    Honda Jazz 1.4 код двигател L13A6 2007 год Смяна масло скоростна кутия събира 1.5л. Процедурата по ръководство. https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000409.html маслото е ,хубаво е да се гледа датат на наливане в тубата. Сваля се лавата гума за да имате достъп до двете пробки. Горната пробка е ключ 17,долната е за квадрат 3/8 Горната и долната пробка. Използвах две спринцовки от по 100 мл с маркуче,събра точно 1.5л до протичане от горната пробка. Цвета на новото масло се вижда,а това в кофата е старото,което определено е имало нужда от смяна.
  9. 1 точка
    34 хил. през 2021 година, трето каско на автомобила. Тарифно число 4,38%, отстъпки по полицата 30%. Плащам реално на 3,07%. Самоучастие в щета 150 лв. Работя за тази компания и затова ще и спестя името. P.S. Няма ползвани някакви привилегии ако това си помисли някой.
  10. 1 точка
    Apple Carplay - работи без проблем от 2018 при мен.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Не чакай за да издава тези звуци е доста зле. Газова така или иначе ще сложиш приоритет са ти маслата,които стават с всеки ден по зле.
  15. 1 точка
    Здравейте, Имам същият кабел и се натъкнах на доста проблеми докато го подкарам. При мен проблема беше софтуерен, от части, и от другата страна наличието на газова уредба свързана по OBD. Понеже доста хора имаме проблем с подкарването на този кабел, по различни причини, като например, нежеланието да се инсталират допълнителни драйвери на Windows или въобще не използват Windows, използват Mac или Линукс. Затова реших да направя една виртуална машина (VagrantBox), който съдържа всичко необходимо за подкарването на въпросният кабел - HDS програмата , драйвери и т.н. За да ползвате виртуалната машина ви трябват VirtualBox и Vagrant. Няма да влизам в подробности как да инсталирате VirtualBox и Vagrant и тяхното ползване. Предполага се, че вече ги имате инсталирани и работят, повече информация за инсталацията на инструмените и тяхното ползване може да намерите на официалните им сайтове VirtualBox, Vagrant. Ръководството е тествано на Ubuntu 16.04.7 и MacOS Catalina, би трябвало да работи и за други Линукс дистрибуции и MacOS версии, също така и на Windows. Инсталирайте VirtualBox и Vagrant. Включете кабела към компютъра, виртуалната машина е конфигурирана да търси кабел "Xhorse" (по product_id) и да го закачи към себе си. Затова е по-лесно кабелът да е включен преди да пуснете виртуалната машина. Ако Xhorse кабела не е включен при стартирането на VagrantBox-а, то ще трябва сами да го пренасочите към виртуалната машина на по-късен етап. Повече информация как да закачите "Xhorse" кабела към виртуалната машина ръчно, може да намерите тук (стъпка 3). При включен кабел преди стартирането на машина не би трябвало да се изисква никакво действие от ваша страна. Направете директория с име по ваше предпочитание, например "windows7_hds" : mkdir windows7_hds Влезте в новосъздадената директория и създайте файл който се казва "Vagrantfile" (спазвайте малки и големи букви) : cd windows7_hds touch Vagrantfile Във файла с име Vagrantfile поставате следното съдържание: Vagrant.configure("2") do |config| config.vm.box = "martinhristov90/windows7_hds" end За Линукс и MacOS може да използвате текстовият редактор "vi", а за Windows може да използвате Notepad или Nodepad++. Изпълнете командата "vagrant up". Това е! Сега би трябвало да имате виртуална машина посредством VirtualBox, която може да използвате за диагностика с HDS. За да изтриете виртулната машина създадена от Vagrant изпълнете "vagrant destroy -f" в "windows7_hds" директорията. Допълнителна информация : Директен линк към машината във VagrantCloud - https://app.vagrantup.com/martinhristov90/boxes/windows7_hds Паролата за "vagrant" потребителя е "vagrant" Моля, да бъда извинен ако съм пропуснал някой детайл ! Поздрави, Мартин
  16. 1 точка
    Ако продава колата с фактура, както повечето автокъщи продават новия внос, тогава не е нужно минаване през нотариус. Най-добре е да го попиташ за тази информация предварително. Със сигурност ще ти е нужен белгийският еквивалент на нашенския голям талон, в който са описани данните на автомобила, като марка, модел, кубатура, година, номера на двигател и рама и т.н.
  17. 1 точка
    Ноември 2019, 1.5 турбо Екзекютив, нова от Бултрако. Алианц. ГО също е при тях (но май няма значение). Първоначално - по фактура, 56К 11.2020 (подновяване, без щети) - 50К Процентното число мисля се върти около 4.
  18. 1 точка
    Така наречените дълъг и къс трим на бензин. Пускаш колата само на бензин и включваш диагностика. Гледаш на място с 600 оборота, на място с 2000 оборота примерно и после в движение. Гледаш какво се случва с гримовете. За да си с грешка за бедна смес, трябва корекцията да надминава +25% в някакъв режим. Ламбда сондата гледа да си 14,7/1 стахиометрична смес при горенето. Като отчете повече въздух казва на компютъра , а той от своя страна казва на инжекторите да увеличат милисекундите на работа. Така като се увеличи горивото спрямо заводската карта, продължаваш да гориш 14,7/1 въздух/гориво, което е безопасно. Компенсацията обаче се изчерпва на 25% увеличение и почваш да си гориш 16/1 примерно, при което компютъра те предупреждава. Идеята е да видиш дали увеличението присъства на празен ход или е в даден режим. Така се разбира откъде е проблема. Нормална стойност за поизносен мотор е до 10 процента на дългия трим. Късия може да играе и повече и да е ок положението, но е важно дългия да ти е до 10 . И в какви условия... Може да е на място, на място с газ, с крайцерска скорост и т.н. всичко това на бензин. Ако там нещата са норма се гледа настройката на газовата при съответния специалист. Пп. На elm327 също излизат корекциите- stft и ltft( short & long fuel trim ).Виж ги и пиши после.
  19. 1 точка
    Маркони, ако се занимаваш с проби от отработени масла, мога да ти дам от Мотула като го сменя, края на този месец, да се види реално при моето каране, на тези километри на които ще бъде какви са му свойствата. Ако ли не, може да ме насочиш, ако не е много сложно, къде могат да ми направят такъв тест.
  20. 1 точка
    Относно първи пост . Със сигурност може по много начини . Аларми , блокировки , смяна букса и тнт... зависи кой как ще го направи. Пост номер 2 . Има си ОБД има кабели има софт. Има универсален кабел , който бачка със софта на Хонда , Тойота и още нещо беше ма не се сещам. Това е най евтиното за диагностика. Задължително подсигуряване . КРАДЪТ СЕ . ЛЕСНО СЕ РАЗБИВАТ ПАТРОНИТЕ.
  21. 1 точка
    Готово, направих измерването и ето резултата: При студен и незапален двигател на свещите се подава 11.5 волта, които изчезват след 10-15 сек. При запалване да двигателя, подгрева отново се включва, но вече напрежението е 14.06 волта и подгрева продължава 2-3 мин.
  22. 0 точки
    Аз ако съм на Верстапен няма да спра в завоя и ще го "резна", така Ферарито ще има сигурен полпозишън, но са далеч от шампионата. Перез ще бъде в топ 3, Хамилтън няма да вземе никакви точки както и Макс но класирането ще се запази. Цецо такъв гняв днес имаше в Макс след квалификацията че няма да се очудя утре да се засили ,пък каквото стане в завоя...Сериозно
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...